Dům za 11 milionů: Má čtyři koupelny a zoo za plotem!

Je to sen mnoha lidí: skloubit pohodlné bydlení ve městě s obklopením se zelení jako na vesnici. Dnešní návštěva je příkladem, že i sny se mohou splnit, ovšem za patřičnou cenu. Lokalitou, která tyto požadavky splňuje, je pomezí pražské Troji a Bohnic. V ní také stojí nádherně zrekonstruovaný dům, jehož cena se šplhá k jedenácti milionům. Pojďte se podívat!

Reakce na článek

Přidejte svůj názor

Brrr ... ...

Na můj vkus je dost sterilní a neosobní. Chtěla bych vidět jak by majitelka vychovávala v takovém prostředí moje dvě ratolesti 5 letýho draka a 2 roční tygřici mrknutí No prostě z domova má vyzařovat teplo a pohodlí a to bohužel tady necítím. Je to pěkné, ale bydlet bych tam nemohla. A na návštěvu bych se snad i bála někam sednout a nedej bože něco jíst. Abych náhodou nedrobila. Myslím si, že 11 melounů se dá využít i jinak a útulněji.

Irik

21. dubna 2012, 21:47
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Dámy, snad se nebudete hněvat...

že Vám sem leze chlap. Interiér na mě působí dost neútulně a čtyři koupelny nechápu. Tak si říkám: kdo to bude uklízet? V domě naopak chybí jakákoliv knihovna. Nevím, jak to mají ostatní lidské bytosti, ale já se bez knihovny neobejdu. Na jedné fotografii jsem objevil ubohou hromádku knih pohozenou na komodě. Asi o dvaceti svazcích. Do takové naleštěné bídy ani párem volů.

petluke

21. dubna 2012, 21:35
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Dámy, snad se nebudete hněvat...

podle mne tam zatím nikdo nebydlí,je to reklamní foto-chybí tam naprosto vše-ručníky,různé věci atd.

andrejka1166

21. dubna 2012, 23:23
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Dámy, snad se nebudete hněvat...

Dobrý večer a také si dovolím za chlapy poznámku. Souhlasím s absolutní neútulností a některé prvky vybavení domu mě opravdu vždy dokážou nadzvednout, Ad1 : v dnešní době se snad nedělají pohodlné sedací soupravy, pouze do ledvin tlačící hranaté paskvily potažené hadrem. Ad2 : schodiště vypadá jako protipožární či výstup k hlavnímu jeřábu.. Jinak po úpravách není dům uplně marný a klidně bych ho bral.

Pepan7

21. dubna 2012, 22:02
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Dámy, snad se nebudete hněvat...

dobrá práceúsměvdobrá práce

Irik

21. dubna 2012, 21:49
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Velká voda domek bere.

Celkem by mne zajímalo jak je zpracován plán bezpečnosti ohledně povodně. Domek za 11.mega blízko Vltavy v zátopové oblasti je velký hazard.

Kral-Krysa

21. dubna 2012, 21:27
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Velká voda domek bere.

pokud je to mezi zoo a botanickou,je to v kopci,znám to tam

andrejka1166

21. dubna 2012, 23:22
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: Velká voda domek bere.

Je to vedle silnice, která vede podél vody.

petluke

22. dubna 2012, 1:50
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Velká voda domek bere.

Povinné hodiny plavání...

kulisekmourek

21. dubna 2012, 21:47
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Velká voda domek bere.

to bude dost dobře a šikovně pojištěnéúsměv

simson0

21. dubna 2012, 21:29
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Co je malé,to je hezké

Moc pěkné,ale cena provozu takového domu musí byt dost vysoká. Jak se říká,co je malé,to je hezké.mrknutí

simson0

21. dubna 2012, 21:25
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

buffalo

je to opravdu z vnějšku velice tuctový domek...za ty peníze by se dal postavit mnohem pěknější a orginálnější dům dle zásad baubiologie a z čistě přírodních materialů...nebo třeba dům krytý zemí...tento je hnus...!!!

bufaloo

21. dubna 2012, 20:42
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: buffalo

zemljanky vyšly z modyúsměv

andrejka1166

21. dubna 2012, 23:24
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: buffalo

si patrně myslíte, že jste vtipná, že ? právě že zemljanky jak vy říkáte, jsou 1 z možností jak umístit energeticky pasívní dům do krajiny. jinak odborníci znalí věci pro ně mají technický termín domy kryté zemí. mimochodem bakala má taky 1 tu zemljanku.

bufaloo

21. dubna 2012, 23:51
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: buffalo

Tento dům by nebyl hnus, kdyby prováděl rekonstrukci někdo, kdo to umí a kdo by naopak tu původní "tuctovost" respektoval. Možná, kdyby to pan architekt zasypal hlínou, vypadalo by to líp.mrknutí

kulisekmourek

21. dubna 2012, 21:46
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: buffalo

možná, že by pan architekt měl navštívit přednáškový cyklus architekta oldřicha hozmana o baubiologii v městské knihovně v praze 23.4. nebo 28.4. jinak já jsem příznivcem domů krytých zemí nebo jak staví " architekt odpadu " michael reynolds tzv. eartship. nebo stačí proklikat webstránku ekovesnice přírodního stavitele petra skořepy aj. ale žijeme v době kdy mnohý současný architekt je ekologický barbar.

bufaloo

21. dubna 2012, 22:24
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: buffalo

Naprosto s Vámi souhlasím!

Viv77

21. dubna 2012, 21:23
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: buffalo

já mám například green business plan na revitalizaci staré zemědělské usedlosti na španělském venkově v oblasti aragónského toskánska s kamennými domy 600 + 200 m2 a pozemky 107 ha ( cca 10 ha je plantáž lanýžů ), na rurální ekoagrohotel s hipoturistickým, outdoorovým centrem a smíšenou ekoagrofarmou hospodařící na principech permakultury, která by sloužila mimo jiného taktéž i k co největšímu samozásobení kuchyně ekohotelu. celý tento objekt je k mání za cca 246 000 € ( spíše však méně ) a na revitalizaci by bylo třeba cca 100 000 - 150 000 €. v globále teda je třeba 350 000 - 400 000 € a tady je v příkladě, dle mého privátního mínění patrně i zbytečně proivestováno 11 mega za celkem tuctový dům. aspoň co se týče vnějšku. za podstatně menší sumu by se dala pořídit v oblasti komarky matarranya nebo maestrazgo v dolním aragonu, solidní a zachovalá nemovitost větší jak celá pražská zoo. chybí mi ale kontakt na solidního investora - tichéhop společníka co by projekt zpočátku zafinancoval. a zde se utratí majlant za architektonický kýč ! no, co se dá dělat, že ?

bufaloo

21. dubna 2012, 22:13
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: buffalo

A nevadí vám že finance tichých společníků nemívají zrovna ekologický původ?mrknutí

dracinecka

21. dubna 2012, 22:34
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: buffalo

ne, to mi opravdu nevadí a nepřemýšlím nad tím. toto by šlo říct o všem. i kdybych měl někomu třeba vyprat peníze, tak by mi to nevadilo mrknutí !

bufaloo

22. dubna 2012, 8:35
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: buffalo

dobrá prácesmíchmrknutí

atakdale999

21. dubna 2012, 23:32
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: buffalo

smíchsmíchsmích ... děkuju - teď jsem se opravdu pobavila ...takže kdyby Vám dal někdo těch 11 mega ... samo jako tichý společník, kterému možná peníze vrátíte a nebo také ne a" až by kdyby" to třeba i začalo vydělávat tak "tichého společníka" vykopnete a budete vydělávat sám ... Vy budete nějaký filuta mrknutí ... ale nějak mi nejde do hlavy, když jste tedy takový podnikatel, že si neumíte spočítat, že 11 mega tvoří hlavně "cena nemovitosti na lukrativním místě" ... protože střecha, fasáda a vnitřní rekonstrukce určitě za 11 není ... A dům je úplně standardně zařízený - nevidím tam žádnou kuchyni za milion nebo postel s nebesy mrknutí

atakdale999

21. dubna 2012, 22:26
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: buffalo

vážená madam. existuje také něco jako smlouva o tichém společenství. vyhledejte si to na netu a přestaňte blábolit nesmysly o věcech o kterých nemáte zbla pojem! a 11 mega k realizaci mého business plánu ani nepotřebuji a po vás je také nechci. stačí mi cca 9...vy ani nemáte potuchu o cenách v eurozóně. jen se podívejte na nabídku zemědělských usedlostí na netu. vytáhla jste vůbec paty z česka ? nemyslím tím příhraniční nákupy v polsku či německu.

bufaloo

21. dubna 2012, 22:52
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: buffalo

každý není fanda zemědělských usedlostí,víme... třeba jste právě teď odradil svou hysterií potencionálního investoraúsměv

andrejka1166

21. dubna 2012, 23:26
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: buffalo

v čem vidíte madam, tu údajnou mou hysterii ? víte co ten pojem vůbec znamená ? nemyslím, že bych potencionálního investora něčím odradil. ti na tento web nechodí.

bufaloo

21. dubna 2012, 23:57
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: buffalo

Nepotřebuji si vyhledávat - velmi slušně se tím živím mrknutísmích ...

atakdale999

21. dubna 2012, 23:23
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: buffalo

patrně na E - 55...

bufaloo

22. dubna 2012, 8:37
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: buffalo

tak proč tady rýpete do věcí o kterých nic nevíte ?

bufaloo

21. dubna 2012, 23:46
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: buffalo

Sám jste svůj plán dost konkrétně popsal. Jste buď podvodník nebo hloupý člověk. Víc k tomu nemám. Ve Vašem případě je jakákoliv diskuse naprosto bezpředmětná.rozladěnost

atakdale999

22. dubna 2012, 0:45
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: buffalo

kdo je zde hloupý tak o tom by se dalo polemizovat. soudím dle vašich odborných reakcí. asi vám došly baterky v přístroji - utěšiteli osamělých dam, co ? že tady urážíte.

bufaloo

22. dubna 2012, 8:41
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: buffalo

Ty investoři, to je holt zakopanej pessmíchsmích

belindada

21. dubna 2012, 22:22
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: buffalo

je to opravdu problém, sehnat dnes někoho solidního. doby, kdy banky přímo cpaly peníze různým podvodníkům jsou už pryč. no, já tu v té době nebyl. ale tady, patrně zakomlexovaná přispivatelka - atakdale 999, to vše rozebrala a vyhodnotila.

bufaloo

22. dubna 2012, 8:48
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: buffalo

No jo no ... komu by se chtělo dát nějakému "ekoteroristovi" pardon biomuži 10 mega na nějaký bunkr ...s nejasnou vyhlídkou navrácení vkladu ... vždyť nemá ani tolik slušnosti, aby nabídl partnerství mrknutí ... hlavně jenom mě, mě, mě ... dobrá práce

atakdale999

21. dubna 2012, 22:33
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: buffalo

nad vaší zcela tupou odpovědí soudnému a racionálně uvažujícímu člověku, zůstává rozum stát !!! víte vůbec co znamená pojem ekoterorista a která sorta lidí je touto nálepkou označována ?! patrně jste nějakým způsobem úchylná.

bufaloo

22. dubna 2012, 8:53
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: buffalo

vy asi nevíte o čem mluvíte. a jak víte, co hodlám či nehodlám nabídnout případnému investorovi ? psal jsem o rozlehlém kamenném domě a ne o bunkru ! máte patrně domek od ES nebo bydlíte na ubytovně.úsměv

bufaloo

21. dubna 2012, 22:41
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: buffalo

Ale podat to umí náramně, jen co je pravda, člověk by mu to i uvěřil... úsměv

belindada

21. dubna 2012, 22:37
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: buffalo

na podobné zcela tupé odpovědi a provokace nebudu již reagovat. nevíte ani zbla o čem tu je řeč ale stále budete buzicírovat.

bufaloo

22. dubna 2012, 0:05
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

10+1

Nechtělo by to rozepsat? Deset melounů za dům a jedenáctý za tenhle inzerát mávání

etan1

21. dubna 2012, 20:15
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Názor

Krásné, ale za 11 mega, si myslím,že bych to zařídila i lépemrknutí

veravopalkova

21. dubna 2012, 20:06
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Dřevostavba

Musím říct,že se mi to moc nezamlouvá.Krásné jsou dřevostavby a dýchá na vás kus přírody.Dům,krásný ale mě to příjde studené.utrápenost

lenuna76

21. dubna 2012, 21:04
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Reakce!!!

Reakce na -každý dle svého!!!Než bych napsal,zopaknul bych si češtinu,paní Nechutová!!!

maxpavel

21. dubna 2012, 19:51
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Reakce!!!

A tak Pavlíku, taky jsi tam nasekal chyb jak máku...

natvrdlejprazak

21. dubna 2012, 20:00
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

otrokem svého domu

tento dům chce tak min jednu uklížečku,správce a zahradníka..to nemůže normální rodina stačit..takže v podstatě to není bydlení rodinné ,ale hledání toho druhého v těchto haluznách obrovských...bomba

vrichtt

21. dubna 2012, 19:42
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

každý dle svého

dovolte mi však otázku, jste si jistá, že tento dům vypadal před sto lety skutečně takto? Nic proti interiéru, každý ho dělá dle svého. Ovšem exteriér, dle mého, je přesně to čemu říkám necitlivý zásah do původní stavby. Když si někdo postavý nový funkcinalistický dům... proč ne, zvládnu i podnikatelské baroko, ale když někdo přistavý takovou hrůzu k selskému stavení to považuju za vrchol nevkusu. Staré domy by měly mít své původní dispozice a případné přístavby ve stejném stylu. Ovšem když jim to povolili co dodat, jsou i horší kousky.

Nechutova

21. dubna 2012, 19:38
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: každý dle svého

Když umíte rozdat obálky na správných místech povolí vám i věžičky...

kulisekmourek

21. dubna 2012, 19:44
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: každý dle svého

jojo, to je pravdapláč

Nechutova

21. dubna 2012, 19:47
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Staňte se naším fanouškem na Facebooku