Děti a nahota: Kdy je dobré je vzít na nudapláž, a kdy ne?

Je to dobře, nebo špatně, když se rodiče ukazují před dítětem nazí? Je vhodné brát ho na nudistickou pláž nebo do společné sauny? Přečtěte si, co to udělá s jeho sexualitou!

Reakce na článek

Přidejte svůj názor

Pro děti nevhodné.

Jednoznačně jsem pro slovo NE.

lenka.s63

13. května 2013, 14:00
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

sebevědomí

Já bych to definoval hooo ... dně zjednodušeně - kdo je zamindrákovanej ze svého těla,chodí na nudapláž ... jinak nevidím jediný důvod,proč svůj rozkrok někde předvádět ... takže děti na nudapláž nepatří,ať si sami rozhodnou ve vyšším věku ...

jkliu

12. května 2013, 18:06
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

rozdíl

Víte jaký je rozdíl mezi "člověkem" a ostatními živočichy?...právě ta určitá pravidla ,konvence,stud a pod.,..nahota není nic špatného,ale měla by být na určitých místech k tomu určená..a proč? protože to tu už více lidí popisovalo,na těchto plážích je to o očumování,kopulování,masturbování a podobně,nemá to vůbec nic společného se "svobodou",jak to tu spousta oněch přívrženců píše,ten kousek hadru na zahalenít"zadku a předku" nikoho neomezuje,a pokud někomu vadí chvíli mít mokré plavky,převlékne se... a ještě něco ,chodila jsem s nudistou,a věřte ,nebo ne,tento pán měl do smyslného a vášnivého sexu hooo ... dně daleko,ženské tělo bral s takovou samozřejmostí,jako rohlík k snídani,takže jeho sex se skládal z pouhé kopulace jako u zvířat...takže shrnuto,nahota by neměla být tabu,děti by měly znát tělo opačného pohlaví,a i dospělé tělo,v umývárnách,převlékárnách,doma ,u lékaře a pod.,tam ano,ale vystavovat se byť by jen na pláži,je nevhodné,neslušné,přízemní,...jsem totiž člověk,a své genitálie nemusím vystavovat před zraky úchylákům a jim podobných...a než začnete napadat,tak odpovídám k článku - není vhodné vodit děti na nudapláže

dominikaemail

12. května 2013, 16:24
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: rozdíl

A Vy jste na nějaké nudistické pláži někdy byla? Že tak přesně víte o tom očumování, kopulování atd.? Já jsem dřív chodila dost často, chodili jsme celá parta a nebudte tomu věřit, za celá ta léta jsem tam nic takového ani nezahlédla. A že ten Váš borec s Vámi praktikoval jen tu kopulaci, tak za to jste si patrně mohla Vy sama. Kdyby totiž byla platná ta Vaše trapná teorie, tak by dnes, kdy se dá na internetu shlížet porno 24 hodin denně, asi všichni muži jen kopulovali jako zvířata. A že Vy něco považujete za nevhodné, neslušné a přízemní ještě zdaleka neznamené, že to tak musí vidět všichni. Ale slovo tolerance asi zřejmě nemáte ve své slovní zásobě.

evina61

13. května 2013, 0:24
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: rozdíl

Slovo tolerance znám,a myslím,že víc nežli vy.Nezahlédla? sama sobě lžete,nejsem jediná,kdo už to tady psal,a pokud se chcete předvádět,je to vaše věc,ale neprezentujte to zde jako naprosto normální věc.Ono prdět je také "normální",ale kvůli tomu nebudu prdět kdekomu pod nos,trochu slušnosti je zapotřebí,a tak to platí i s tou nahotou,kdyby šlo o to koupání,tak se nahá vykoupete,a pak obléknete,jenže máte nutkání se předvádět,no tak prosím,máte k tomu možnosti.A k tomu pornu na internetu? Však ho sjíždějí ,a u toho onanují,a těch úchyláků je v dnešní době dost,právě proto,že je k tomu dáván takový prostor.Neříkám,že nahota by měla být tabu jako kdysi,ale rozhodně té tolerance je dnes dost.Je tu spousta příspěvků,pro i proti,ale nikdo tu tak vehementně neprosazuje nudapláž jako vy a BELM,takže vám asi nejde čistě jen a jen o to koupání.

dominikaemail

13. května 2013, 7:21
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: rozdíl

Ano jistě, z Vás tolerance přímo sálá. Každý, kdo dělá něco jiného než většina je podezřelý, viďte. Tak si klidně svůj omezený názor na nudisty a jiné, podle Vás nenormální lidi, kultivujte dál.

evina61

13. května 2013, 9:17
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: rozdíl

Chodila jste s nudistou...Hmmm. Ale věřte,to že s ním sex byl takový jaký popisujete,tak to není v tom že chodil na nuda pláž ale v tom že to byl děvkař a Vy jste byla jen zářez na jeho pažbě..A jestli si myslíte si, že všichni muži kteří chodí na nudi jsou takoví a že ti co chodí na normální pláž lepší,tak jste naivní.Příští nemusí chodit na žádnou pláž a může být ještě větší střevo...

BELM

12. května 2013, 17:08
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: rozdíl

Já bych s dámou souhlasil,viděl bych to také tak,a jak jsem pročítal diskuze,...jste tak urputný v tom hájení nudapláže,že bych se nedivil tomu,že si "zaskáče jak ten králík" a nazdar...úsměv

jkliu

12. května 2013, 18:10
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: rozdíl

Noo. Já nehálím nuda pláže.Já jen hájím svobodu a nelíbí se mi nějaké škatulkování.-Nudista = úchyl a ten co chodí na normální pláž = slušný člověk. A možná že vy jste zrovna ten co se v křoví ukájí při pohledu na nahá těla. Co já vím.Ale hlavně že v tom máte jasno..Pro některé tady by bylo nejlepší se vrátit tak 100 let dozadu a koupat se oblečení. Ale spíše si myslím že to tady je o věku a také o vitalitě a toleranci lidí.

BELM

12. května 2013, 18:46
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: rozdíl

Já si nemyslím,že by tu někdo škatulkoval,věřtě,že nemám zapotřebí se ukájet v křoví,paní tím chtěla říci,že kdyby ten nudista nebyl otupělý z pláže nahotou žen,sex by si zřejmě užíval jinač,ale to vy nechápete,takže hned odpovídáte škatulkováním,a myslím,že ti ,co jsou na pláži v plavkách,jsou tolerantní dost,můžete mít normální věcný argument,proč chodíte na pláži nahý?proč hrajete sport.aktivity nahý?proč máte takovou potřebu se svlékat ?když to tedy není "předvádění"?...asi máte pocit,že když je někdo starý,je asi proti ...máte to jaksi pomíchané...

jkliu

12. května 2013, 23:23
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: rozdíl

A máte Vy normální věcný argument, proč by neměl chodit na pláži nahý, proč by neměl hrát sport. aktivity nahý? proč by neměl mít potřebu se svlékat? Dělá to na pláži, která je pro toto určena a takových jako jste Vy se to tudíž vůbec nemusí dotýkat. A zbytek je pouze věc těch, kteří tam chodí a kteří to považují za, pro sebe, správné. A že se to takovým jako Vy nezdá, tak to je jejich problém.

evina61

13. května 2013, 0:00
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: rozdíl

Milá zarputilá evino,pro nás za nás si s odhalenou pipinou choďte kdekoli chcete,my "oblečení" jsme tady dali svůj názor,že vodit děti na nudapláž je nevhodné,a také tu od nás máte spoustu věcných argumentů,protože vy zatím ten věcný argument nemáte,a to,že máte "své" pláže je vaše věc,a my je nekritizujem,jen jsme dali argumenty proč jsou pro děti nevhodné,a ten kdo jde na nudapláž určitou trochu exibionismu v sobě má,protože kousek látky mu rozhodně v ničem nepřekáží... asi tak ...ale mám pocit,že vy nemůžete rozdejchat a tolerovat opačný názor...

jkliu

13. května 2013, 13:05
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: rozdíl

Milý pane, nějak nevím, proč by někdo měl mít věcný argument pro to, že dělá něco, co ho baví, co není zakázané a notabene to dělá na místech pro to určených. Ale pokud Vy ho za to kritizujete, ba mu to chcete nejlépe zakázat, tak tam by ten věcný argument byl jaksi na místě. Už tím, jak urážlivě se vyjadřujete, dáváte najevo, jak na tom duševně jste. Velice pěkně to vystihla jedna paní o kousek níž "Myslím, že v mnoha případech jde spíše o závist. Proboha lidé, buďte tolerantní a bude se vám žít lépe :)"

evina61

13. května 2013, 13:19
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: rozdíl

...to je marný,to je marný,to je marný...urážlivé? a kdepak dámo?čím vás urážím... závist? a můžete mi říci,proč a co bych vám měl závidět?trochu zcestné,nemyslíte?... že bych byl málo tolerantní? to bych napsal asi něco jiného...máte pocit,že se mi nežije dobře? já bych řekl,že ano... a co se argumentů týče,ty jste požadovala vy ode mě,tak jsem chtěl taky nějaký váš... a doporučil bych si vše přečíst znova,nikoho jsem nekritizoval,jen jsem řekl,že člověk co jde na nudapláž je zřejmě takový a makový,což není kritika,ale názor... úsměv

jkliu

13. května 2013, 13:47
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: rozdíl

Zřejmě máte problémy s pamětí, neboť argumenty požadujete od pana BELM Vy, ne já od Vás. Já jsem Vás jen otočením těchto požadavků tak nějak upozornila na to, že je to zcela nesmyslné.
A vzhledem k tomu, že zde hovoříte za "my oblečení" vztáhla jsem svůj příspěvěk na "vás oblečené" a tam se to urážkami jen hemží.

evina61

13. května 2013, 14:24
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: rozdíl

...jasně dámo,máte pravdu... "my oblečení" jsme pošahaní,neboť nemáme stejný názor... léto máte na dosah,tak hurá,ať se zaplní nudapláže a máte celistvé opálení ...úsměv

jkliu

13. května 2013, 17:44
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: rozdíl

Opravdu netuším kde jste na tohle přišel. Nikde tu o "pošahaní" nepadlo ani slovo. Urážky padaly jen ze strany "oblečených". Vidíte a Vaší rýpavou poznámečkou jste svoji "toleranci" opět potvrdil.mrknutí

evina61

13. května 2013, 18:32
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: rozdíl

Chytáte se všeho,jak h.ovno košile,na konkrétní otázky jste neodpověděla,...ono by se to dalo i otočit ...a to tak,že ty "urážky" padaly ze stran "nahatých"... to je stále dokola...

jkliu

14. května 2013, 8:46
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: rozdíl

Tak před sto lety bylo docela běžný, že se lidi koupali v přírodě nazí. Ne veřejně ani zpravidla ne ve smíšený skupině. Ale skupina téhož pohlaví zcela běžně

MUDr. Fifková či jiní experti říkají, že oni tam (na nuda) posílají své pacienty (úchyly), že jim to pomáhá. Pochopitelně jim radí, že tam se mají jen nenápadně dívat a masturbovat až doma. A někteří pacienti zřejmě tak dlouhý odklad nesnesou a udělají to hned - to realita.

vajjir

12. května 2013, 20:55
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Přístup rodičů každého neovlivní

My s manželem doma běháme celkem běžně nazí, nemáme problém s tím, že nás děti vidí a to ani při koupání atd. Úplně přirozeně se s nimi bavíme na jakékoliv téma, co je zajímá, ať je to opravdu cokoliv. A stejně - oba synové jsou tak strašně stydliví, že to snad ani není možné... Teď už na to mají dejme tomu věk - je jim 11 a 9 let, ale jsou stydliví už hodně moc dlouho. Oba dva si hrozně moc hlídají, abychom je nezahlédli nahé ani koutkem oka... Je ale zajímavé, že tomu staršímu synovi nevadí chodit do společné sauny. I když je pravda, že se tam tedy zrovna nevystavuje...smích
A mladší syn má s nahotou mnohem větší problém, než ten starší. I když se převléká z pyžama do trička, tak se obléká tak, jak většina holek ve škole před tělákem - ještě nemá pořádně svlečené pyžamo a už na sebe cpe to tričko. Marně mu vysvětlujeme, že blbne naprosto nesmyslně, protože když má na koupálku plavky, tak mu je hrudník taky vidět a to mu nevadí... Ale to není všechno: Pokud je třeba ve filmu žena s větším výstřihem a kamera udělá trochu detailnější záběr, tak hned klopí oči... Máme tříměsíční dceru a trvalo hodně dlouho, než dokázal být u přebalování nebo jejího koupání. Čemu ale už vůbec nerozumím, je to, že dnes už se chová naprosto přirozeně, když jdu dceru kojit (ze začátku s tím měl problém a utíkal z místnosti, nebo se aspoň otočil a dělal, že ho zrovna teď něco děsně zaujalo), ale zrovna dva dny zpátky si manžel prohlížel naše fotky ze svatby a na jedné fotce si přiblížil můj dekolt ve svatebních šatech a syn opět sklopil oči a snad se ani nadechnout nemohl. Ale to, že metr a půl od něj jsem zrovna kojila mu vůbec nevadilo... šoksmích

cencen.05

12. května 2013, 13:51
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Přístup rodičů každého neovlivní

To je normální chování v pubertě, u některých dětí. Já zas znám případ, že jedenáctiletý holce nedělalo problém běhat po bytě nahá, např. cestou do koupelny, pak zpět. Prostě nahotu vůbec neřešila, vlastně se tak klidně koupala i v řece venku. Ne na nějakém místě, kde bylo koupaliště a plno lidí, ale spíš jen náhodný kolemjdoucí.

Jinak je trošku logický, že holky se nestydí a kluci ano. Holka tam "nic nemá", prostě pysky má stejný malá holčička jak dospívající a většinou i dospělá žena, pokud teda jí nekoukají malý pysky ven. Kluk v jedenácti si začne uvědomovat, že jeho pidník je malý a proto se stydí. Nebo mu už roste a nechce, aby to ostatní viděli.

V naší kultuře je běžný, že se muž před ženou zas tak zpravidla nestydí, kdežto žena spíš ano (pochopitelně, toto je jen relativní tvrzení). Ve skutečnosti to je dosti nelogický. Muž má to "svoje" zcela venku, kdežto u ženy není vidět téměř nic. Než žačla móda vyholování, tak z dálky šlo těžko určit, jestli má dotyčná plavky a nebo to jsou chlupy. Prostě nebylo vidět vůbec nic.

Na muže eroticky nepůsobí pohled na ženské genitálie zas tolik. První co působí je zadek a pak prsa (a nezáleží, i jestli je plochá, ty prsa stejně přitahujou). Mezi nohama, to je až na třetím místě. Takže žena v tangách a nahoře bez, ta muže vzruší v podstatě stejně jak zcela nahá.

vajjir

12. května 2013, 15:16
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

nahota

Taky pocházím z rodiny puritanu mama za všim viděla jen sex , vyslikat jsem se nemohly protože hned si myslela dotyčneho chcem i kdybych se zaptala na muže co to je zač tak ho určitě budu chtit,díky bohu me ditě vtom nežije klidne ho necham at si chodi na ostro nevidim zatim nic spatneho.Myslim že zatim je vedlkej mindrak rodiču s takovyma se špatně žije.zamračení

casasy

12. května 2013, 13:49
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Oblečení nebo nahatí?

Zdravím všechny diskutující :)
Každý máme hranici studu někde jinde. Jako se někdo ostýchá svléknout i u lékaře, jiný vyznává nudismus a nahatí od jara do pozdního podzimu. Mí rodiče se s námi nikdy nekoupali, ani před námi nechodili nahatí a přeste jsem mnohdy mámu i tátu zahlédla při převlékání. Nedělali z toho žádnou vědu. Prostě jsme se nikdo v koupelně či v ložnici nezamykali a pokud nědo do "převlékacího" prostoru pronikl, omluvil se a vyklidil pole :) V určitém věku jsme se se sestrou naučily před vstupem do ložnice rodičů zaklepat a počkat na vyzvání, což jsem ostatně později naučila i své děti. Stejně tak já klepu před vstupem do jejich pokojů. To je už ale z jiného soudku smích
Já osobně proti nahotě nic nemám a ráda se oddávám slunečním paprskům celá, ale v soukromí. Na nudapláž nebo do sauny bych nešla. Ostýchám se. Stejně tak nechodím před dětmi nahá. Když byli malinkatí tak jsem se s nimi pochopitelně koupala a trpělivě odpovídala na všechny zvídavé otázky ohledně anatomických odlišností muže a ženy formou přístupnou jejich věku. Dnes je jim 16 a 12 a tady by to už myslím nebylo na místě. Dcera i syn mne viděli mockrát při převlékání a stejně jako já za mládí, raději vyklidí prostor s omluvou.
Budou-li chtít někdy navštěvovat některé z legálních bezoblekových míst, nebudu jim bránit. Je to jejich volba. Stejně tak je moje volba se veřejně neodhalovat. To ovšem neznamená, že soudím ty, kteří tak činí. Proč taky? Jsme obklopeni nahotou. V časopisech, v televizi, na kouplištích chodí pánové v mikrotangách a dámy se opalují nahoře bez. No a co, že nemají ideální postavu či míry? Stačí, že mají sebevědomí. Prsa nabo holý zadek snad nikoho nepohorší, ostatně, každý člověk má obojí..
Nechápu příspěvky těch, kteří se zde ohánějí tím, že přece nebudou koukat někomu na genutálie. Tak ať tam nechodía je to. Nač o tom rozmáchle psát? smích Myslím, že v mnoha případech jde spíše o závist. Proboha lidé, buďte tolerantní a bude se vám žít lépe :)
Krásný den všem ;-

Barapacn

12. května 2013, 13:39
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Oblečení nebo nahatí?

Zdravím tolerantního člověkamávání
S Vašim příspěvkem absolutně souhlasím. Mám to sice trochu jinak nastavené, dřív jsem klidně na nudapláž chodila, ale zároveň to nikomu nenutím, je to volba každého z nás. Zdejší odpůrci nahoty to ale tak zřejmě nevidí, jinak by asi nenazývali ty, co tomu holdují, úchyly.
A když Vám někdo na poznámku, že není tolerantní odpoví toto "Jasně,když se někdo odmítá "vystavovat" se vším všudy,není rozhodně tolerantní.", tak už se lze akorát smát.smích
Vaše předposlední dvě věty tesat do kamene!varování
Přeji Vám též krásný denúsměv

evina61

13. května 2013, 12:04
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Nahota je přirozená

U nás doma nebylo tabu vidět nahé rodiče, když se převlékali nebo koupali. Ani já nemám s tímto problém. Jak nás už v první třídě učila paní učitelka: Nazí se rodíme, tudíž je to něco přirozeného. kdyby nahota byla něco nenormálního, příroda by zajistila, abychom se tak nerodili. Beru to tak i já. Koupu se s oběma syny ( 7 let a 1 rok), nedělám drahoty, když mě vídí při převlékání. Ale třeba v rodině mého bývalého manžela tohle neexistovalo, a jak přesně píší v článku, tam se rodiče nesměli zahlédnout ani ve spodním prádle! A je fakt, že můj ex byl dost stydlivý. Poznala jsem ho jako dvacetiletého a byl stále panic a bylo pro něj dost obtížné se sexuálním životem začít. Byl hodně stydlivý.

Stupet

12. května 2013, 13:21
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Nahota je přirozená

Já v tom nevidím žádný štěstí, když třeba na plovárně mají pánové s sebou holčičky, povoleno do 6 let, ale tipoval bych, že občas to je až do 9 let. A holka tam kouká, jak si tam každej stahuje předkožku a myje žalud. Pokud se koupete se synem, tak pokud si chcete umýt partie, tak na to má koukat?
Jinak dvacetiletí panicové a panny, to není nic tak neobvyklého. Každá není, že začne s chlapama v 15 a nebo ještě dřív, podobně u kluků. Ano, dost je těch, co začínají dříve, obvykle různí z problémových rodin. To už dřív ukázaly výzkumy, že děti ze společensky nižších tříd či sociálně slabších rodin zkrátka se sexem začínají dřív. A naopak, takoví ti typičtí studenti a vysokoškoláci vůbec, tak ten začátek je v průměru později. 23 letý panic nebo panna taky není žádná výjimka ani tragédie, osobně mi přijdou spíš problematičtí, co v 15 mají pravidelný sexuální život.

vajjir

12. května 2013, 13:34
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: Nahota je přirozená

Já na tom nic špatného nevidím. Sice na nudapláž nechodím, ale nevidím problém v tom, že někdo tam své dítě vezme. A mytí intimních partií- tělo je pořád jen tělo. Dělá vám problém si mýt před dítětem ruce? Já se s rodiči koupala asi do třinácti, myli se přede mnou, a žádnou ujmou netrpím. Já se tedy s dětmi zas až tak dlouho koupat nehodlám, ale i tak je to pro mě přirozené.

A s tím začátkem sexuálního života je to hodně o názoru. Podle mě když je někdo panic/panna po 18. roce, je to divné (netvrdím, že špatné).

Stupet

12. května 2013, 20:21
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: Nahota je přirozená

Budete se divit, ale jsou ženy, které nestojí o to, aby je partner viděl, když si provádí hygienu intimních partií. Prostě jí to není příjemný, i když do tý koupelny jde před ním normálně nahá a zpátky taky. A pokud jde u muže, tak mi nevadí si před partnerkou stáhnout kůžičku a dané místo namydlit a řádnou promnout. Ale před cizí ženou bych to prostě nedělal, ty pohyby jsou dosti podobný, jako když si někdo dělá dobře. Přitom mi nedělá problém, aby mě zkoukla cizí dospělá žena. Jednak jsem na nuda chodil a potom třeba u doktora neřeším, jestli se budu třeba svlíkat před doktorkou nebo sestrou. A vůbec bych tu hygienu nedělal před dětma, ani před cizíma, třeba od sestry.

Pokud jde o začátek sexuálního života, tak 18 let je průměr. Já vidím jako problém spíš ty začátky v 15 letech, i 16 je dost brzo. Matematicky z toho vychází, že jiná část populace začíná zas později.

Ano, Váš manžel byl možná stydlivý a ve 20 panic. Já si ale nemyslím, že každý chlap či kluk je nadšený z toho, že jeho partnerka či manželka měla plno sexuálních partnerů před ním. Že to dělala už od 15 a vystřídalo se na ní dost kluků.

vajjir

12. května 2013, 23:40
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: Nahota je přirozená

Jenže to přeci nemusí znamenat, že když "o to" holka přijde v 15. letech, že hned střídá kluky. Klidně může spát s tím prvním několik let. Pokud má holka (i kluk) například v 17. letech za sebou už kupříkladu 10 partnerů v sexu, zavání to ku*evnictvím.

K té hygieně- muž má toto asi těžší, protože já si vložím do dlaně mýdlo, rychle schovám ruku pod vodu a tam si partie umyji, tudíž syn ani nic nepostřehne. Takže v tom problém nevidím, ale je fakt, že nesnáším přítomnost kohokoliv u holení genitálií. U dítěte je to jasné, tam už by to opravdu nebylo na místě. A u přihlížení partnera se nejedná vysloveně o stud, ale je mi to nepříjemné.

Stupet

13. května 2013, 0:18
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: Nahota je přirozená

Tak si taky myjete genitálie mýdlem, myslím, že u žen se to nemá stejně jako u mužů. Jenže samotná voda, to nějak není ono. Já to mytí musím dělat dost důkladně, někdy namydlím i třikrát po sobě, důkladně promnu, pak osprchuju. Dělat to před cizí dospělou ženou by mi fakt vadilo, ne že mě vidí nahého, ale prostě aby si nemyslela, že ho tam honím. U dětí by mi to přišlo ještě blbější.

Dobře chápu, že by Vám vadilo třeba přítomnost partnera při holení. I když mně by nejvíc asi vadilo, aby mě někdo sledoval, jak si po potřebě utírám zadek.

Když holka má první styk v 15, tak z toho nutně nedělám tragédii. Ale jen to riziko, že bude promiskuitní nebo bude mít víc partnerů, je vyšší. Jako ne zcela vhodný mi to přijde z víc důvodů, prostě naše společnost nějak funguje, mladí chodí dosti dlouho do škol, jsou závislí na rodičích. V nějaký kmenový kultuře, kde se má klidně v 16 dítě, tak bych z toho nějaký problém nedělal. Možná lepší dítě v 16 než v 36 či později.

Ale to byla spíš reakce na Vašeho manžela. Zkrátka, že byl stydlivější mělo možná pár nevýhod, ale v něčem to zas znamenalo i určité výhody. A věkově v podstatě spadal do pásma, kdy se normálně zahajuje pohlavní život.

vajjir

13. května 2013, 1:03
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: Nahota je přirozená

Používám mýdlo na intimní hygienu. Žena by správně neměla používat běžné mýdlo nebo sprchový gel na mytí genitálií, protože hrozí zánět.

V případě mého ex to byl a je velký problém, protože když to napíši hanlivě, tak s jednou si štrejchnul a s ní i zůstal a vzal si jí. To je sice hezké a dřív to bylo běžné, jenže on se stydí dál. Jsme od sebe necelé 4 roky a on není schopný navázat vztah s jinou ženou. Sám mi přiznal, že se bojí sexu s někým jiným. Je to, jako by byl stále panicem. Přede mnou stud ztratil, ale u jiných žen má problém.

K těm slečnám... ono je to také asi o výchově. Já sama o panenství přišla brzy, ale vždy jsem se chovala zodpovědně. Nebo spíš můj otec. Vždy mi říkal, že až zahájím sexuální život, okamžitě mu to mám říct, aby mi dal peníze na antikoncepci. Dost nechápu nezodpovědnost holek, co se nechají zbouchnout v tak nízkém věku. Jistě, občas se stane nehoda, ale myslí si, že větší procento nezletilých matek je v jejich nezodpovedném přístupu.

Stupet

13. května 2013, 2:34
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Nahota je přirozená

Jak jsem psal, používám mýdlo taky. A většina doktorů ho nedoporučuje, ale nevadí mi.

U toho partnera to zcela nechápu, to jako zahnul, teď je s jinou a celkově měl styk jen s dvěma ženami? Nezdravý stud může být projevem i něčeho v psychice. To ale ve skutečnosti pak nesouvisí s tím, že dotyčný doma byl vychováván puritánsky. To může způsobit počáteční větší ostych, jak se dotyčný/á otrká, tak leckdy pak bývá ještě divočejší. Spíš se zdá, jestli ta prudérnost v rodině nebyla spíš díky nějakým psychickým zábranám. Povaha se dost dědí.

Brzký začátek sexu v našich podmínkách nevnímám jako ideální. Ale neberu to automaticky jako tragédii. Problém je, když tam je častější střídání partnerů, což v tom věku bývá. Ale ne vždy. Těch, co nikoho neměli třeba v 21 je opravdu dost i dnes, jediný rozdíl je, že se o tom obvykle stydí mluvit. Nevnímám to jako patologii, protože důvody bývají různé a obvykle se nejedná o žádný skutečný problém. Jako problém bych vnímal např. asexualitu, tj. odmítání partnerského sexu vůbec. Pak psychické zábrany, kdy dotyčný/á sice sex chce, ale nemá odvahu a nebo nějak odrazuje své protějšky.

vajjir

13. května 2013, 10:41
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Nahota je přirozená

Ne, můj ex měl zatím jen jednu sexuální partnerku, a to mě. Já ho připravila o panictví. Jsme od sebe téměř čtyři roky, ale on se bojí navázat vztah s jinou (to měl ale vždycky problém, je stydlivý ve všem) a sám mi řekl, že si nedovede představit, že by se měl svléknout před jinou ženou, že by se měla svléknout ona před ním, že by na sebe měli sahat. Je to přesně ten případ, co jste psal níž. On by si rád našel novou ženu, rád by s ní měl sex, ale nejde to. nemá odvahu, stydí se a neví jak na to. Ty začátky se mnou byly dost ostýchavé a rozhýbalo se to jen díky tomu, že jsem se ve všem chopila iniciativy já. Potřeboval by zase nalézt takovou ženu. Jenže holky chtějí být většinou ty dobývané a ne aby ony byly těma lovkyněma.

Stupet

13. května 2013, 10:49
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Nahota je přirozená

Je zvláštní, že o něm máte takto podrobný přehled, přitom spolu už 4 roky nejste. Ale co píšete, u něj to je věc povahy či spíš psychického problému. To jste si ho tehdy musela ulovit sama? Ten stud před ženou mi přijde divný. Chápu, že někdo se nechce svklíkat před dcerou a nebo by mu vadilo chodit nahý před tchýní. Ale před ženou, o kterou má zájem, to obvykle každý snadno překoná, pokud by tam nějaký stud byl. Asi by měl jít k psychologovi.
Jinak dost lidí, zvl. žen má různé pocity méněcennosti. Vadí jí malý prsa, moc velký prsa, velký zadek atd. Leckdy to mužovi ani nevadí, pokud se nejedná o vyložený extrém. Prostě muž je nadržený, tak neřeší nějaký špeky na břiše, líbí se mu i tak. To je blbý tlak doby, nezdravě řešit tyhle věci. O sebe dbát jistě ano, nepřežírat se a nebýt obézní jako prase, ale jsou věci, co ovlivnit nejde.

vajjir

13. května 2013, 11:17
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Nahota je přirozená

Máme spolu syna a navíc jsme po rozchodu zůstali přáteli, takže se úplně normálně vídáme, chodí k nám na kávu a svěřuje se mi, tak proto to vím. A ano, v podstatě jsem si ho musela ulovit sama. Seznámil nás společný známý, kterému vadilo, že je to takový "ňouma", co si není schopný najít ženskou a o mně zas věděl, že nepatřím mezi stydlivky a jsem zrovna sama. Přestože jsem se mu (ex) líbila, nebyl schopný nijak začít. Takže já ho prostě chytla za ruku, pak mu dala hubana... to už se nebránil, i když pak jsem se dozvěděla, že se dal slyšet, že jsem na něj moc rychlá, když mu dávám už na první zchůzce pusy (obyčejné polibky, nikoliv líbání) smích A s prvním sexem to bylo stejné. Jednoho dne jsem mu řekla, že bych se chtěla milovat. On se tehdy vymluvil, že neberu antikoncepci a nejsou kondomy, proto sex mít nemůžeme (protože jsem před ním byla delší dobu bewz chlapa, prášky jsem opravdu nebrala). Druhý den jsem k němu přišla už s kondomy a i tak jsem musela začít já.

Stupet

14. května 2013, 0:07
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: Nahota je přirozená

Omluva za ženskou ikonu, naskočila mi sama, nezměnil jsem to.

vajjir

12. května 2013, 13:35
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

naturisté

Tak my jsme s mužem naturisté už asi 30 let a nahota nám nevadí.

Vandavanka

12. května 2013, 13:06
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Bez plavek rozhodně ano

Bohužel jsem byla vychovávána, že nahota je tabu.Do společné sauny jsem se dostala až ve třiceti letech s manželem, takže zpočátku jsem trošku bojovala sama se sebou, ale jsem ráda, že jsem zvítězila.Sauna je úžasná věc nejen jako očista těla a potažmo i duše, ale i krásné místo pro přátelské setkání.Kdo zažil saunovou atmosféru, když se pravidelně schází ve stejný čas stejná parta, která nemusí mít jinak vůbec nic společného, tak pochopí.Na nudapláž jsem se naučila ještě o několik let později a nedovedu si už představit jiné koupání než právě bez plavek.A následné slunění bez mokrých plavek a jednolité opálení celého těla bez proužků.Opět je to o volnosti a o tom, že nic před nikým neskrýváte.Nahý člověk na svět přichází, mělo by se jednat o přirozený pocit.Samozřejmě ne každý si ho uchová až do dospělosti, výchova, stud a společenské konvence vítězí.Já sama rozhodně nemám modelkovské rozměry, ale neřeším to.A myslím, že právě zde jsem se konečně naučila vážit sama sebe, což je pro život určitě nejdůležitějšíúsměv

ajavrzalova

12. května 2013, 12:38
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

... ne...

..nejsem žádný puritán,nahota by neměla být pro děti "tabu",až budut dospělé,mohou se rozhodnout sami,jestli na nudypláže ano,či ne...pokud se někodo na pláži převléká,je to normální,nepoletím kvůli tomu do nějakých kabin,decentně se převléknu do suchého oblečení,ale jestli někomu vadí,mít na sobě dnes už tak titěrné "plavky dole" ,není to u mě nic jiného,než exibionismus,...koukat na něčí genitálie mi vhodné vůbec nepříjde,jakéhokoli pohlaví,jakéhokoli věku,jakýchkoli tělesných proporcích...

wjanywa

12. května 2013, 12:21
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: ... ne...

A to je v podstatě Váš problém.Vy to berete tak,že byste se tam šla na někoho koukat...A to je špatně..

BELM

12. května 2013, 12:27
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: ... ne...

...já nevím,co je na tom k nepochopení,já se tam nepotřebuji chodit na někoho koukat,ale jaksi ono se tam chodí s černýma brýlema na očích? nebo vy umíte používat oči tak,že prostě vidíte vše kolem,a jen onu partii nevidíte? to je asi blbost,že?! ...at chci nebo ne,vidět to člověk musí,a ono když už to teda vemu z pozice dětí,tak ony v úrovni svých očí nic jiného nemají...úsměv

wjanywa

12. května 2013, 12:37
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: ... ne...

Jaksi to už nevnímám.A že bych civěl ženám mezi nohy???To už vůbec ne.No a jestli se chlap podívá na ženská prsa,tak se podívá i když ta žena je oblečená. A na závěr.Nikdy jsem ci nevšiml,že by děti víc než hraní si ve vodě či na břehu zajímaly hračky dospělých...

BELM

12. května 2013, 12:44
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: ... ne...

To nevysvětlíte, kdo pochopit nechce, nepochopí...úsměv

evina61

12. května 2013, 13:16
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: ... ne...

přesně řečeno,kdo nechce pochopit ,nepochopí,nepochopí ani v nejmenším,proč se má producírovat někde nahý... co je na tom tak geniálního,a nevykládejte nic o "svobodě",o přirozenosti,o zdraví a jiné nesmysly ...

dominikaemail

12. května 2013, 16:33
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: ... ne...

Jenže Vám to může být úplně ukradený, že se někdo někde producíruje nahý, protože Vás nikdo nenutí tam chodit.

evina61

12. května 2013, 16:39
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Staňte se naším fanouškem na Facebooku