Děti a nahota: Kdy je dobré je vzít na nudapláž, a kdy ne?

Je to dobře, nebo špatně, když se rodiče ukazují před dítětem nazí? Je vhodné brát ho na nudistickou pláž nebo do společné sauny? Přečtěte si, co to udělá s jeho sexualitou!

Reakce na článek

Přidejte svůj názor

?

Tak brát děti na nuda pláž je na můj vkus trochu moc, ale zas opačný extrém taky není ono, mamka mi vyprávěla že u nich doma se rodiče nahatí nikdy neukazovali a když byla teta (o rok starší od mamky) ve věku, kdy se začínala od odlišnosti těl zajímat (prý asi 7 let), pozorovala dědu v koupelně klíčovou dírkou, protože jinak by se nedozvěděla nikdy nic smích oproti tomu mamka i přes to jak byla vychována byla pravý opak, se vším s námi otevřeně hovořila, nic není tabu (a tak je to dodnes). Klidně se se mnou i sestrou mamka či taťka koupali, proto mi nepřišlo později ve školce zvláštní vidět chlapečky na záchodkách úsměv chtěla bych podobnou výchou i pro své děti, každé ráno se převlékám normálně v obýváku kde je i dcerka, ale přítel mi to kazí, dcerka ho vidí leda v trenýrkách, prý by si připadal jak úchyl kdyby ho okukovalo malé batole, přitom jinak přede mnou se nikdy nestyděl no snad ho to přejde včas, aby dcerka nedopadla jako teta mrknutí

6. května 2013, 16:41
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

děti na nudapláž?

Ani náhodou. Vzpomínám si, že naši chodili na nudapláž hodně rádi a tahali mě tam s sebou a já si od mala přišla strašně trapně, ani ne tak proto, že ostatní koukali na mě, ale že já musela koukat na ně. To mi bylo nepříjemné. Doma mi nahota nijak extra nevadila, s mamkou jsme se před sebou nestyděly.
A dneska? Sice s přítelem klidně doma chodíme nazí, i před synem (2 roky), ale na veřejnost bych tak nešla.

italianahani

6. května 2013, 15:35
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: děti na nudapláž?

úsměvdobrá práce

Ivana.Faigelova

7. května 2013, 16:35
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: děti na nudapláž?

Proč Vám bylo trapně? Protože jste se musela dívat na intimní partie? Kdo nechce nemusí, přeci ;) Nebylo to spíše proto, že to co jste viděla nebylo pro Vás esteticky přitažlivé ? ;)

Kdyby bylo více těch mladých, kteří se zbaví pocitu, že se musí dívat na ty "tělesně nevzhledné" a užívali by si jen vlastní pocit svobody z nahoty, pak by bylo logicky na nudaplážích více těch "tělesně vzhledných" a už by se tolik neřešilo nějaké dívání.

lubomir.caslava

7. května 2013, 7:36
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: děti na nudapláž?

Když jsem nahá nemám vůbec pocit svobody. Zkusila jsem jednou v životě s kamarádkou večer u rybníka a už nikdy. Měla jsem spíš pocit paniky. Vydržely jsme to čtvrt hodiny a šup do plavek. A to tam nikdo nebyl.

Ivana.Faigelova

7. května 2013, 16:37
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: děti na nudapláž?

Jo takhle večer někde u rybníka, to jsem zažila s bývalým a byla to legrace, i když bez jisté dávky alkoholu se to neobešlo. smích ale vyjít na pláž mezi cizí lidi úplně nahá (záměrně píšu úpln;, u moře se klidně oapluju nahoře bez, ale v Čechách ani za nic), to mi vadí, zaprvý nechci, aby koukali na mě a zadruhý nechci koukat já na ně. Kolikrát mi to vadí i na normální pláži, když vidím, jak lidi - a hlavně ženy - ztrácí soudnost a jsou schopné si při 100kg obléknout dvojdílné plavky s minipodprsenkou a tanga. nemám slov

italianahani

8. května 2013, 13:23
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: děti na nudapláž?

úsměv

Ivana.Faigelova

8. května 2013, 20:14
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Nuda pláže,at tam chodí dospělí,když je to baví.

Nuda pláže by měli být pro dospělé.Ti se tam rozhodnou jít a být nazí před ostatními-je to jejich věc.Ale děti bych tam netahala-můžou tam být různí úchylové-na čele to napsaný nemají.zamračeníA v soukromí-doma,na zahradě at si chodí lidi před sebou nazí,pokud jim to vyhovuje.

Nocnimura74

6. května 2013, 14:55
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Nuda pláže,at tam chodí dospělí,když je to baví.

dobrá práce

Ivana.Faigelova

7. května 2013, 16:37
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Nuda pláže,at tam chodí dospělí,když je to baví.

Úchylům vypálit cejch na čelo a na nuda je nepouštět. Pak už by tam mohly děti s rodiči jít ? ;)

lubomir.caslava

7. května 2013, 7:44
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Nuda pláže,at tam chodí dospělí,když je to baví.

Nezlobte se,ale když doma na zahradě ano,tak jim nikdo další nahatý divný nepřijde.

zuzanaklt

6. května 2013, 18:42
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: Nuda pláže,at tam chodí dospělí,když je to baví.

Intimní místa si zakrývaly i národy dávno v minulosti.úsměvV tureckých lázních se koupali a koupají muži zvlášt,ženy zvlášt.I primitivní národy v pralese nosí aspon bederní roušku a nazí jsou jen v chatrči před partnerem.úsměvŽe by jim to nějak znesnadnovalo sexuální život se říci nedá,kopulují pravidelně několikrát denně a dětí mají jako smetí.mávání

Nocnimura74

7. května 2013, 7:51
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: Nuda pláže,at tam chodí dospělí,když je to baví.

dobrá práce

Ivana.Faigelova

7. května 2013, 16:38
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: Nuda pláže,at tam chodí dospělí,když je to baví.

Ovšem. Intimní místa jsou sexuální stimulanty a ve společnosti exitují partnerské vazby. Z tohoto důvodu se tedy jedinec logicky dostane do stadia, kdy už nechce ve svém okolí někoho stimulovat. Manžel zakáže manželce aby chodila nahá, protože nechce, aby stimulovala jiné muže. Stimulovat lze ale i jinak než nahotou. Kdo chce stimulovat si cesty najde. V určitých situacích, kdy se nahota stane většinovou (nudapláž) přestanou být stimulace podstatné protože zde jsou si všichni rovni. ROzum přebírá kontrolu nad základními pudy a svoboda nahoty může mít "pro někoho kdo se pro ni svobodně rozhodne" svůj smysl. Pokud dá společnost jedincům volnost a možnost někoho svou nahotou třeba stimulovat pak se odpovědnost překlápí na druhou stranu. Každý má soukromou odpovědnost nechat se nebo nenechat stimulovat. Mnozí lidé se právě s touto odpovědností neumí vyrovnat.

lubomir.caslava

7. května 2013, 8:38
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: Nuda pláže,at tam chodí dospělí,když je to baví.

Sice je to trochu moc složitě popsané,ale máte pravdu.

zuzanaklt

7. května 2013, 9:08
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Nuda pláže,at tam chodí dospělí,když je to baví.

Přesně tak dobrá práce

6. května 2013, 16:43
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Je stud a stud

Myslím, že pro člověka není dnes nahota problémem ve vztahu k nějakému studu, který plyne z nějaké prudérní výchovy ale jde spíše o stud, který plyne z podvědomého komplexu z vlastních tělesných nedokonalostí. Mám četné zkušenosti s ženami, které neměly žádný problém s nudapláží pokud měly pocit, že je jejcich tělo dokonalé nebo "v normě". Jakmile ale začaly mít komplexy z poporodního přetvarování některých partií, stala se pro ně nudapláž tabu. "Tam se ti už nikdy nesvlíknu". Svůj "nový" postoj pak takový člověk přetransfromuje na jakousi společesnkou normu, aby nemusel říct, že se vlastně stydí za své tělo. Najednou se naháči stanou pro něj úchyláky, přestože před pár lety to bylo ještě OK.

lubomir.caslava

6. května 2013, 14:10
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Je stud a stud

Také nesouhlasím, každý člověk je nastavený jinak, mě nedělá problém se doma převlíkat nebokdekoliv na veřejnosti dcerku nakojit. Ale nikdy bych nesvlíkla všechno a i u toho kojení toho moc k vidění není dávám pozor.

6. května 2013, 16:45
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: Je stud a stud

Jistě. Jsou místa a situace, kde se nahota dá očekávat. Třeba zrovna odhalení prsu při kojení je takovou situací, který je podle mne naprosto normální a přirozená. Svlékání se na pláží u vody je podle mne další situací, kde bychom měli nahotu očekávat. Chodit nazí do divadla je už asi trochu mimo. Pokud jde ale o NAKED divadlo pak je nahota herců také něčím co se vnímá úplně jinak. Najednou už to není nahota ale UMĚNÍ :) Ve společné šatně na koupališti nebo na pláži nemám problém se svléknout. Pokud je pláž výhradně textilácká, pak se omezím na převlečení z morkých plavek protože, tam většina nahotu asi neočekává. Pokud se objevím na pláží, kde jsou naháči přítomni, tak se svléknu klidně. Lidé se dívají kolem a přebírají "momentální" normy toho co se "asi očekává" podvědomě. Po otevíračce koupaliště jsou obvykle všechny ženy a dívky nahoře S. V momentě, kdy se jedna nebo dvě dívky odváží svléknout horní díl a běhají po pláží BEZ, se začnou přidávat i ostatní. Přizpůsobujeme se podvědomě tomu co se v dané situaci a na daném místě očekává. Kopírujeme chování ostatních nebo se mu vymezujeme např. formou provokace s cílem, odstranit něco co vnímáme jako omezování naší osobní svobody.

lubomir.caslava

7. května 2013, 7:07
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: Je stud a stud

to kojení je trochu jiná věc ... je to přirozené, ale ... už v zájmu klidu dítěte jsem se snažila uklidit někam do klidu, aby se soustředilo na jídlo a nebylo rušeno víc než je nutné ...

listicka.ellie

6. května 2013, 18:30
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: Je stud a stud

Tak samozřejmě že v prvním půlroce jsem dcerku kojila jen a pouze doma, případně na návštěvě např. u rodičů či babičky, už jen z toho důvodu, že dcerka je narozená koncem listopadu, takže kojení venku bych ani technicky nedala úsměv a pak už byla větší, takže jsme mohli vzít s sebou někam ven třeba přesnídávku z ovoce. Ale kojená je dodnes (17 měsíců) a kdykoliv si přijde, že chce, tak jí napít dám... Takže si vzpomene třeba v restauraci, a už je natolik velká, že dokud chce tak pije a vyrušit se nedá mrknutí

6. května 2013, 20:27
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Je stud a stud

Tak to já s Vámi nesouhlasím. Je fakt, že dva porody nějaké následky zachovaly, ale ani před tím jsem se kvůli studu nikde nahá neukazovala. A to si troufám říct, že jsem neměla absolutně zač se stydět. prostě to má člověk tak nějak v sobě, že nahota na veřejnost nepatří... V žádném případě to nebylo kvůli nějakým mindrákům...

simma7

6. května 2013, 14:19
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: Je stud a stud

dobrá práce

Ivana.Faigelova

7. května 2013, 16:40
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: Je stud a stud

Není důvod nesouhlasit. Pochopitelně, že jsou i dnes v této "uvolněné" době lidé, kteří se nesvléknou z důvodu jakéhosi naprogramování daného výchovou. Křesťansko-kulturní tradice v naší výchově stále jsou i když už ne tak jako dříve. Výchovou, vlivem okolí atd. máme vsugerováno jak se chovat a pokud je někdo vychován tak, že nahotu vnímá jako něco naprosto nepatřičného pak to tak prostě je. To není důvod se do takového člověka nějak navážet. Každý z nás je nějak "naprogramován". Tím co jsem napsal jsem chtěl poukázat na různé motivace ke studu viz. nadpis. Váš "stud" je toho prvního typu a jiný "stud" je toho druhého. ženy se stydí za své tělo, muži třeba za velikost svého vybavení po opuštění studené vody a někdo má prostě zakódované bloky vůči nahotě z pohledu společesko-mravních hodnot.

lubomir.caslava

7. května 2013, 7:15
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: Je stud a stud

Pardó, chtěla jsem napsat ZANECHALY

simma7

6. května 2013, 14:20
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

kdy vzít na nuda

nejlíp hned jak se narodí, v sedmdesáti už to není onozamračení

sidi1110

6. května 2013, 14:00
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

nahá nejsem nikdy

jednou jsem prošla ve spodních kalhotkách do kuchyně a tím jsem ohrozila synovu výchovu a málem jsem skončila na sociálce.

motral

6. května 2013, 13:19
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: nahá nejsem nikdy

Jen já vím proč. Tady to nikdo nepochopí.

Ivana.Faigelova

7. května 2013, 16:41
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: nahá nejsem nikdy

To máte pravdu nepochopí, protože si to nikdo nezažil.

motral

7. května 2013, 16:51
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: nahá nejsem nikdy

mrknutí

Ivana.Faigelova

7. května 2013, 17:21
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: nahá nejsem nikdy

A nejhorší jsou ty pokrytci, co choděj pod oblečením úplně nahatý. FUJ!

Malej.Blbej

6. května 2013, 13:21
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: nahá nejsem nikdy

Proto chodím oblečená co nejvíc, a doma když je teplo radši vypnu topení a otevřu okno aby se nikdo nemusel koukat ani na moje hnusný ruce.

motral

6. května 2013, 13:37
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: nahá nejsem nikdy

Chvályhodné! Jen tak dál. Ještě trochu, a bude z Vás docela slušná osoba...

Malej.Blbej

6. května 2013, 13:41
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: nahá nejsem nikdy

já jsem slušná furt, kdybych se svlíkla jen do spodního prádla, manžel by pozvracel koberec a to by pak po celým bytě smrdělo, tak to neriskuju.

motral

6. května 2013, 13:46
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: nahá nejsem nikdy

Proto je lepší mít plovoucí podlahu, lino nebo leštěnej mramor. To se líp vytírá a desinfikuje. A do toho koberce se zabalit...

Malej.Blbej

6. května 2013, 13:49
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: nahá nejsem nikdy

No leštěnej mramor je hezkej , ale je drahej.

motral

6. května 2013, 13:54
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nahá nejsem nikdy

Jen trochu studí a klouže, ale to už jsme trochu mimo téma. Přeji hezký den. A pořádně se schovejte mrknutí

Malej.Blbej

6. května 2013, 13:56
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

NIKDY...

Nikdy mne má mamka nenechávala "na veřejnosti" nahatou, byť jen ve vaničce.. MĚLA totiž rozum, právě proto se i mi příčí - a to těžce - kterak vidím nahá poletující děcka na pískovištích, na pláži, u bazénu - pro BOHA, vždyť se to nehodí! ..je to rovněž silně nehygienické, protože děti si TAM mohou nacpat ledacos a tak různě... Navíc pro pedofily ráj! NAHOTA NE... NE.. NE! Vzpamatujte se

C.Song

6. května 2013, 13:01
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: NIKDY...

dobrá práce

Ivana.Faigelova

7. května 2013, 16:43
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: NIKDY...

Můžete mi definovat pedofila??

pupopony

6. května 2013, 13:09
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: NIKDY...

Nevím, jak Vy, ale jako každý soudný člověk ví- že čím méně a spořeji oděn kdokoliv, tím více provokuje- kohokoliv! Byť je to stopující, sexy šestnáctka - ordinérně vystavená - tak je to malé, rozčapené, nahé dítko...

C.Song

6. května 2013, 13:10
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: NIKDY...

dobrá práce

Ivana.Faigelova

7. května 2013, 16:43
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: NIKDY...

Tak mě tedy malé dítko neprovokuje - asi nejsem kdokoliv mrknutí

pupopony

6. května 2013, 13:29
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: NIKDY...

Hurá, nejste zřejmě pedofil... Vaše reakce je tedy skutečně velice užitečná!

C.Song

6. května 2013, 13:34
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: NIKDY...

Nevím, jak Vy, ale jako každý soudný člověk ví- že čím méně a spořeji oděn kdokoliv, tím více provokuje- kohokoliv! Takže jste kdokoliv nebo ne? Máte v tom nějaký zmatek !!mrknutí

pupopony

6. května 2013, 13:45
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: NIKDY...

Ano, provokuje kohokoliv, jenže holt ti psychicky slabší jedinci tohle neunesou a touží po nejbližším ukojení- nebo si snad myslíte, že my se nedíváme ženským na koz.y - malým chlapečkům na pindíka "jééé, to je ale milé " a podobné žvásty? Všichni se dívají - ale ne každý z toho vytěží orgáč!

C.Song

6. května 2013, 13:51
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: NIKDY...

Každý soudný člověk... I to je relativní. A každý jednoznačný názor, zvláště odsudek, zadělává na problém.

Malej.Blbej

6. května 2013, 13:17
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: NIKDY...

Zde neexistuje "relativnost"- ta může nastat např. při politické, sportovní, ekonomické, módní debatě - ale věc "nahota x oblečení" je trochu z jiného soudku, ten, kdo se potřebuje vystavovat - nechť se vystavuje, ale tahat dítka na nuda pláže a vůbec je nechat poflakovat se nahé kolem paneláku - je věc nevkusná až hanebná .. Jděte nahá do Marketu a uvidíte...

C.Song

6. května 2013, 13:24
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: NIKDY...

dobrá práce

Ivana.Faigelova

7. května 2013, 16:44
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: NIKDY...

A další jednoznačné slovo: „neexistuje“. Kam Vy na ty jistoty chodíte? O nahotě v supermarketu tu, pokud vím, debata není. Přirozená (podle některých názorů) nahota v rodině nebo mezi podobně nahými lidmi se už těžko dá tak striktně odsoudit.

Malej.Blbej

6. května 2013, 13:32
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: NIKDY...

Striktně odsuzuji a řiďte se sám/sama podle toho, co vyhovuje Vám, Vaší natuře a celkovému IQ, více není třeba rozebírat...

C.Song

6. května 2013, 13:35
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: NIKDY...

Já se samozřejmě řídím tím, co mi vyhovuje. Samozřejmě také v rámci nějakých daných pravidel. Ale narozdíl od Vás, velmi nerad někoho striktně odsuzuji. Škoda, že Vám v tomto nemohu jít příkladem...

Malej.Blbej

6. května 2013, 13:38
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: NIKDY...

dobrá práce

pupopony

6. května 2013, 13:46
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: NIKDY...

dobrá práce

Mi.ri.se.k

6. května 2013, 13:43
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: NIKDY...

No vidíte, mně nedělá sebemenší problém odsoudit to, co je jaksi "navíc", zbytečné, nemorální a neestetické... Nebudu se zde hamovat a učit se chápat nějaké "maminky", které vodí své děti na nuda pláže viz strana 2-3

C.Song

6. května 2013, 13:43
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: NIKDY...

dobrá práce

Ivana.Faigelova

7. května 2013, 16:44
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: NIKDY...

Vy jste se asi narodila ze zkumavky

pupopony

6. května 2013, 13:47
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: NIKDY...

ak už bylo řečeno, usedněte s láhvovým a nechte se okupovat kojícími matkami, nahými zadky a plovoucími kýtami - my máme totiž zcela jiné priority*

C.Song

6. května 2013, 13:52
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: NIKDY...

Přeci jen ještě zareaguji. Proč s těmihle názory navštěvujete diskusi? Víte něco o tom, co to taková diskuse je, k čemu slouží a jaká má pravidla? Odpověď ale snad ani nepotřebuji.

Malej.Blbej

6. května 2013, 13:54
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: NIKDY...

Myslím si, že zrovna Vy mi to nedokážete vysvětlit... A abych řekla pravdu, ani po tom nějak netoužím, budu-li si chtít popovídat s někým na "vyšší úrovni" (než na úrovni Vašich odpovědí na můj komentář), posadím se na chvíli do CHERWOODU před hlavák! Pěkné odpoledne, jdu se převléct - ne vysléct, za chvíli mám totiž doma zbytek rodinu!

C.Song

6. května 2013, 14:00
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: NIKDY...

Co je rozum a co ne je velmi velmi relativní. Ale každý má samozřejmě právo na svůj „rozum“ = názor.

Malej.Blbej

6. května 2013, 13:09
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: NIKDY...

Na pláži naše děti mají plavky, jelikož jemný písek je opravdu nepříjemný, ale jak jdou do vody tak plavky dolů. Přeci jen je pro malé děti velmi nepříjemné mít na sobě mokré věci.

pupopony

6. května 2013, 13:08
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: NIKDY...

Já děti vždy převlékla.

Ivana.Faigelova

7. května 2013, 16:45
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: NIKDY...

To já na mysli nemám, to děláte velmi dobře- a , jak bych řekla, pečlivě - mám na mysli TO, co denně v létě vídávám kolem sebe...

C.Song

6. května 2013, 13:12
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: NIKDY...

Market a pláž - to je přeci jen trochu něco jiného. To bych mohl říci, že se u lékaře taky nesvléknete (i když vím, že je to blbost)

pupopony

6. května 2013, 13:32
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: NIKDY...

Když zde tak SRDCERYVNĚ prosazujete nahotu - Bůh ví, z jakého že důvodu, tak si zkrátka běžte lehnout tam, kde se nad Vámi budou rozkrývat oplácané rochně, poletovat nahé zadky posmol.ných dítek, otevřete si lahváče a neobtěžujte svými nízkými pudy estetického člověkamrknutí

C.Song

6. května 2013, 13:37
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: NIKDY...

A co vy víte, že třeba i na vás není hezký pohled, když máte krátké tričko a koukají vám ruce, které můžou v někom vyvolat neestetičnost a hnus. To byste tedy měla zůstat doma. P.S. Lahváče nepiji.

pupopony

6. května 2013, 13:51
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

jsem puritánka

dobrovolně bych na nudapláž nikdy nešla. No, když měly děti tak kolem 6 let tak jsme se omylem na takový - jen pomyslnou čárou oddělený prostor - dostali. Nelíbilo se mi to, dětem jsem vysvětlila, že tyto lidi nemají okukovat. Nic jiného jsem už udělat nemohla. Příště jsme si už dali pozor úsměv

super.vize

6. května 2013, 13:00
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: jsem puritánka

já na nuda pláž nechodila, ale moje děti tam tajně chodily na ,,kukačku" do houští. To když zjistli že ta vedlejší pláž je trochu jiná mrknutí

listicka.ellie

6. května 2013, 18:34
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: jsem puritánka

tajně, no, jasně vyplazený jazyk ... věděly, že byste je za to asi nepochválila smích mávání

super.vize

6. května 2013, 20:57
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: jsem puritánka

Ten, kdo dobrovolně leze na nudapláž s dětmi a tvrdí, že v okolí žádný jiný plac nebyl - by měl navštívit hodně rychle odborníka...

C.Song

6. května 2013, 13:16
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: jsem puritánka

dobrá práce

Ivana.Faigelova

7. května 2013, 16:46
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: jsem puritánka

já s Vámi souhlasím. Přijde mi to trhlé. Chudák dítě tomu ani pořádně nerozumí a nemůže se nijak bránit. Nemá v tom ještě svůj názor, proto bych dítěti rozhodně nic takového necpala a nenutila. Ve starším věku sami děti rozhodnou, zda taková místa chtějí či nechtějí navštěvovat.

Rozinka696

6. května 2013, 14:59
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: jsem puritánka

Vážená, uznávám, určitě bylo lepší sbalit děti, se znechuceným a opovržlivým výrazem tento plac opustit, o případných dětškých scénách nemluvě. V tom případě bych toho odborníka snad i vyhledala smích. A ještě jednu věc - víte houby ...

super.vize

6. května 2013, 14:51
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: jsem puritánka

To je zvláštní, že navštěvujeme s dětma nejrůznější kulturní místa , pláže, dovolenky u moře, mejdany u vody, ale NIKDY jsme nenarazili na nuda pláž - jestliže tato místa vyhledáváte - prosím.. Vaše volba, Vaše úchylka, jakýsi komplex méněcennosti dohánět si své EGO nahotou a jestli vypadáte stejně tak - jako odvážné , spoře oděné ženštiny- ať už se silikonem popř. s velkým zadkem, vezměte si pořadové číslo, usedněte za dveře a čekejte... Já se klidně přeobjednám, máte přednost!

C.Song

6. května 2013, 15:03
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: jsem puritánka

Dle Vašich reakcí v této a mnoha jiných diskusích, jste na návštěvu odborníka zralá jenom a právě Vy!neutrální výraz

DoboGabri

6. května 2013, 13:48
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: jsem puritánka

Asi tak mrknutí

6. května 2013, 16:51
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: jsem puritánka

Myslím s tím jak neuznává ty nudapláže.

Ivana.Faigelova

7. května 2013, 16:49
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: jsem puritánka

Já se song souhlasím.

Ivana.Faigelova

7. května 2013, 16:48
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: jsem puritánka

Pakliže to posuzujete Vy, je to pro mne nebývalá lichotka - za kterou Vám z celého srdce děkuji...

C.Song

6. května 2013, 14:02
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: jsem puritánka

Vidím, že s Vámi nemá cenu nic řešit! Opravdu máte názor, který je nadevše a všemi ostatními s jiným názorem opovrhujete! To opravdu není zdravé a ani hodné tak inteligentního člověka, jakým se prezentujete!

DoboGabri

6. května 2013, 14:21
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: jsem puritánka

Ten, kdo je přesvědčenej, že jen jeho názor je ten správnej a urputně ho nutí ostatním, by měl odborníka navštívit možná ještě rychlejc...

Mi.ri.se.k

6. května 2013, 13:45
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: jsem puritánka

asi tak mrknutí

6. května 2013, 16:52
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: jsem puritánka

Ten, kdo nedokáže psát spisovnou češtinou a používá "nadnářečí", by se měl co nejrychleji zkulturnit -popř. nepsat vůbec...

C.Song

6. května 2013, 14:01
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: jsem puritánka

Téda nějaká rozjetá při pondělku smích

6. května 2013, 16:52
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: jsem puritánka

Normální odpolední stav - lehce se přizpůsobím místní partii... Není třeba nějakých ECHT NÁLADmrknutí

C.Song

6. května 2013, 17:04
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

nuda nuda...

úsměv tak je pravdou, že kdo se chce svlékat měl by jít výhradně na nuda pláž prostě místo k tomu vyhrazené a my co chcem mít plavky tak se opravdu nechceme nebo nemusíme dívat na naháčeúsměv mně to sice nějak nevadí , ale ať si chodí na nuda plážemrknutí, jen kolikrát to člověku prostě nepřijde vhod když jste na pláži a před váma se vykozí nějaká pipina nemocjinak doma nám to přijde přirozené před dětma se rozhodně nezakrýváme ... a myslím, že by to tak mělo být!

vale.r46

6. května 2013, 12:41
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: nuda nuda...

dobrá práce

Ivana.Faigelova

7. května 2013, 17:00
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: nuda nuda...

Není to přirozené - nazí doma, před dětma... Já bez toho žila a DNES tedy rozhodně PURITÁN nejsem...

C.Song

6. května 2013, 13:03
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: nuda nuda...

Ale v prádle, nebo s ručníkem ano ne?

Ivana.Faigelova

7. května 2013, 17:01
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: nuda nuda...

Já si puritána představuji přesně tak ja se tu prezentujete vy:o)

Anyam2

6. května 2013, 15:16
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: nuda nuda...

..a to je právě TO, puritán nejsem a přeci mám SOUDNOST, slečno...

C.Song

6. května 2013, 16:32
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: nuda nuda...

Hm a děti vás budou muset pozorovat klíčovou dírkou popřípadě jít jinam, aby věděli jak vlastně rozdíl mezi mužem a ženou vypadá... To už opravdu puritánstvím zavání!

6. května 2013, 16:54
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: nuda nuda...

CO PROSÍM??? Jako že já jsem někdy někoho pozorovala klíčovou dírkou?? Pro Boha, tak to Vy si myslíte??? No tak to už jsem doma.. neandrtálci, existují i jiné servery, kamarádi, zdroje, kde se dá vše zjistit, Vy jedna "maminko ukazovatelko"nemoc

C.Song

6. května 2013, 17:05
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: nuda nuda...

Přečtěte si to pořádně stydlínko. Ne že vy jste pozorovala, ale vaše děti že asi budou muset. zamračení a tu maminku ukazovatelku si vyprošuju!!

6. května 2013, 17:12
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nuda nuda...

Ale však já to také, DÁMO, nevztahuji na sebe- to je SLOVNÍ OBRAT- ČEŠTINÁŘSKÝ OBRAT - něco ve smyslu "tak já jsem asi někoho klíčovou dírkou pozorovala, když se u nás nechodilo naze"- stačí...? Božínku, jak ti nečeštináři dokáži být "slabí"pláč NEPOZOROVALA, protože DÍTĚ má X zdrojů, které byly i za mě, kde se může vše dozvědět, tohle- co tvrdíte - je ZCESTNÁ UTOPIE!

C.Song

6. května 2013, 17:22
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: nuda nuda...

Panebože, nikde se tady nepíše, že se mají rodiče doma producírovat celé dny nazí před dětmi! Podstata je, že nahota je přirozená a tak by se lidé také měli chovat, samozřejmě s ohledem na vlastní stud a povahu! Koupat se s malým dítětem ve vaně a mít při tom na sobě plavky, mi přijde přinejmenším uhozené! Stejně tak si neumím představit schovávat se před dítětem při převlékání! Naši se přede mnou nijak nestyděli, koupala jsem se s nimi jako malá a ani teď nemám problém převlékat se třeba před matkou! S přítelem spíme celý rok nazí a nemám v plánu to nijak měnit, ani když budeme mít dítě... Nejsem ani dementní ani zralá na psychiatra! neutrální výraz

DoboGabri

6. května 2013, 13:57
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: nuda nuda...

Naši se doma nikdy nahý nijak neproducírovali, ale v koupelně nebo při oblíkání jsem je čas od času viděla. Jako malinká jsem se s nima i koupala. Ani jeden při tom neměl plavky a světe div se! přežila jsem to bez úhonysmích

Mi.ri.se.k

6. května 2013, 13:48
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: nuda nuda...

Nahota je nepřirozená? Vy jste se narodila oblečená?

pupopony

6. května 2013, 13:10
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: nuda nuda...

Nahota je přirozená, ale tak nějak do určité míry. Když jsme vyrůstala, chodila jsem běžně s mamkou do koupelny, taťky jsem nahého nikdy neviděla a ani jsem po tom nikdy netoužila. Respektovala jsem, když byly v zahraničí nudapláže s nahými lidmi. Obtěžovalo mě a vůbec jsem se necítila dobře na plážích, když v mé blízkosti byl někdo nahý... Dnes mám děti - holky , ne, že bych doma chodila nahá, ale v koupelně se mnou taky jsou a rozhodně nešílím, když mě vidí nahou. Přiznávám ale, že mě vadí, když se doma před nimi producíruje nahý můj manžel, byť je to jejich táta. Myslím si, že od určitého věku už se to prostě ani nehodí. Dcera je v pubertě a nemyslím si, že pohled na nahá těla jí něco užitečného dá. Ona sama se před ostatními svléknout stydí, stejně tak i já a ač je mi jasné, že se sem teď sesypou negativní názory na můj příspěvek, myslím si, že je to jen dobře. Jsem ráda, že nemám děti exibicionisty a svou nahotu nebudou dávat veřejně na odiv všem. Dnes je to bohužel velmi moderní - nahota a mě je až zle z toho, jak na facebooku jsou neustále mladý holky, který mají potřebu ukazovat zadek, prsa, sexy pózy apod... Ale to jen výsledek té dnešní doby... Jen doufám a modlím se, aby mým dětem ten stud zůstal i do budoucna...

simma7

6. května 2013, 13:40
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: nuda nuda...

Tak nějak nemůžu pochopit, proč je nevhodné, když dcery vidí nahého tatínka, ale je ,,celkem" přijatelné, když vidí nahou maminku? zamračení

gemini.blizenec

7. května 2013, 20:59
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: nuda nuda...

dobrá prácedobrá prácedobrá práce

Ivana.Faigelova

7. května 2013, 17:03
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: nuda nuda...

Ne, ne - žádné negativní reakce. Souhlasím s vámi. Schválně se asi normální člověk neproducíruje před dětmi nikdy. Ale křičet , když mě uvidí nahého taky nebudu.mrknutí

pupopony

6. května 2013, 13:54
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: nuda nuda...

mrknutíNe, ale pohled na nahé pé.. a pr.el fakt jako že nemusím , byť se mi to neprotiví, ale považuji to za ZBYTEČNĚ ORDINÉRNÍ, sexu si užije až dost..

C.Song

6. května 2013, 13:12
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: nuda nuda...

Něco jiného je, když se dotyčný naháč schválně producíruje před vámi a nebo když si lehne na svoji deku a později se zvedne a jde si zaplavat. To si myslím, že nikoho neohrozí. Samozřejmě kromě těch co budou nad nim stát a koukat na něho.

pupopony

6. května 2013, 13:35
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: nuda nuda...

Bohužel ani tohle nemusí být některým lidem příjemné...Proto by měli být na plážích určených pro nudisty. Pro mě je normální mít plavky, pro ně ne, tak se budeme vzájemně respektovat a chodit na místa, abychom byli oba spokojení, ne?

simma7

6. května 2013, 13:53
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: nuda nuda...

Přesně tak , nikdy bych na nuda pláž nešla , ale pokud se vedle mě na pláži někdo svlékne , tak si ho prostě nevšímám , prostě je mi to fuk , rozhodně se z toho nepohoršuji , je to jenom jeho věc . Vždycky jsem si myslela , že u malých dětí je normální , pokud jsou u vody nahaté , asi jsem se mýlila .

dusan.pr

6. května 2013, 16:51
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nuda nuda...

Vždyť je to úplně směšný, pohoršovat se malými nahatými dětmi, bóže...Na tom přece nic není u vody.

beruskasarka70

6. května 2013, 17:32
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nuda nuda...

Já si to teda myslím také , vždycky to tak bývalo , co si pamatuji a nikoho to nepohoršovalo . Vyrostla jsem jako dítě na koupališti bez plavek , stejně jako tisíce dalších prcků a nikomu to nikdy nevadilo . Moje děti taktéž . To až teď poslední dobou , je všechno nemravné , nevkusné a já nevím co . Myslím si , že záleží na tom , jak se kdo na tu dětskou nahotu dívá . Mě teda rozhodně žádné nemravnosti nenapadají .

dusan.pr

7. května 2013, 8:12
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nuda nuda...

Jde o to do jakého věku dítěte.

Ivana.Faigelova

7. května 2013, 17:04
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nuda nuda...

Do dvou -tří let v pohodě .

dusan.pr

7. května 2013, 17:50
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nuda nuda...

Přesně tak.úsměv

Ivana.Faigelova

7. května 2013, 18:59
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nuda nuda...

Viď, nestačím se divit, co se tady člověk dočte.obavy

evina61

6. května 2013, 18:02
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nuda nuda...

Svědí mě prsty a to tak, že dostvarování

beruskasarka70

6. května 2013, 18:06
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nuda nuda...

No tady snad ani nemá cenu se dohadovat. Tolerancí to tu přímo sálá.nemám slov Já když tady napíšu, že jsem za mlada chodila úplně v poho na nudapláž, později jsem se opalovala u moře zásadně nahoře bez, doma nás dítě vidělo úplně běžně nahé a dodnes s tím kluk nemá problémy (na zahradě se ostatně opaluju nahoře bez dodnes), a coby malé dítě se plácal na pláži nahatej, tak nevím, jestli nebudu označena za duševně narušenou.neutrální výraz

evina61

6. května 2013, 18:15
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nuda nuda...

Ahojky, já na tom nevidím nic nenormálního, či nemorálního. Moje děti nás vídaly nahatý od malička, já své rodiče zrovnatak. Stejně i vnuk. Do bazénu lezeme polonahý všichni zaráz, baby si nechávají jen spodek od plavek. Táta v plavkách, já, maminka a dcera jen ve spodcích, vnuk nahatej. pak se přivalí synátor (32), svlíkne se do nahata a hup mezi nás. Jsme na to všichni zvyklí a nikomu se to nezdá divný.
Po revoluci bylo dětem 10, 11 let a to zrovna byla doba svlíkání, u rybníků začaly holky sundávat vršky. Když jsem koukala na syna, jak to v klidu bere a na další děti, stojící s otevřenýma pusama a očima jako baterky, gratulovala jsem si, že u nás nebyla nahota tabu.úsměv

carodejkadada

6. května 2013, 19:05
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nuda nuda...

Tak to dejte při příštím koupání bacha, aby vás nějaká ta strážkyně (nebo strážce) morálky nenahlásila na úřadu péče o mládež pro narušování morální výchovy mládeže a pořádání orgií.vyplazený jazykneutrální výraz V dnešní době je to hned.držím palce

evina61

6. května 2013, 19:28
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nuda nuda...

Je to na dědině a není tam vidět z okolí.neutrální výraz A sousedi jsou zvyklí, asi. Zatím si nikdo nestěžoval.mrknutí

carodejkadada

6. května 2013, 22:34
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nuda nuda...

No jo děvče ,copak ty,ale co to nebohý dítě.Děti se jako malé u vody koupali nahé,nikdo se nepohoršoval a vyrostli z nich báječní rodiče,neřeší takové blbiny-teda alespoň naše děti.Tady je to stále čím dál tím výživnější,a to sem nechodím tak dlouho.Zlaté třetí patro-můžu tam chodit třeba bez podprdy pod trikem?

zuzanaklt

6. května 2013, 18:57
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nuda nuda...

Na patře trika nebudou, prej jen takový ty hábity vzadu na šňůrku a ty smaozřejmě bez podprdy.úsměv

evina61

6. května 2013, 19:23
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nuda nuda...

smíchsmíchsmíchTak to hlavně nepiš do diskuzesmích
Hele vážně, každý ať dělá to, co mu je příjemný, ale tyhle extrémy, to je fakt na palicu. Já se taky opaluju bez běžně a nemám pocit, že by někdo zíral. Navíc dneska je takových možností se kouknout na nahotinky, že mě přijde naprosto zbytečný se nad tím pozastavovatzívnutí

beruskasarka70

6. května 2013, 18:26
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nuda nuda...

Ahoj Beru, asi se někteří mají dobře, že už neví roupama jaké nesmysly řešit. mrknutí Já si vždycky vzpomenu na kolegyni, se kterou jsem pracovala v době, kdy u nás nebyl toaleťák. Řešili jsme, proč v kapitalistickém světě stávkují. Kolegyně, rázná žena, měla odpověď hned - nechtějí růžový toaleťák, ale modrý.mrknutí.

babcahelca54

7. května 2013, 8:54
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nuda nuda...

máváníAhoj Heli, vyjádřila jsi to naprosto přesněmrknutí

beruskasarka70

7. května 2013, 9:25
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nuda nuda...

No já jsem si ani náhodou nemyslela, že by někdo z patra tady kázal tyhle morální blbosti.neutrální výraz Mě to je taky fuk, ať se někdo koupe třeba i doma ve vaně oblečenej, jeho věc, ale ať si laskavě nechá ty mravokárný řeči od cesty. zamračení

evina61

6. května 2013, 19:20
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nuda nuda...

Navíc někdo, od koho bych to vůbec nečekalapřekvapeníTebe to nepřekvapilo?

beruskasarka70

6. května 2013, 19:26
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nuda nuda...

Myslíš paní učitelku?

evina61

6. května 2013, 19:29
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nuda nuda...

Jo.

beruskasarka70

6. května 2013, 19:34
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nuda nuda...

A víš, že mě ani ne, ona má občas takový docela ujetý názory.

evina61

6. května 2013, 19:43
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nuda nuda...

Ahoky Šárko,chtěla jsem se zepta-myslím že aras-taková prsa v ikonce,nějak jí tu nevidím,nebo se pletu?

zuzanaklt

6. května 2013, 19:00
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nuda nuda...

máváníAhojky, Aras je teď bez netu, řeší nové připojení a je to na dlouhý lokte. Občas mě písne mail z mobilu, už je z toho chudák na mrtvicu. Ale mám pozdravovat každýho, tedy normálního každýhosmích

beruskasarka70

6. května 2013, 19:04
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nuda nuda...

To je od ní pěkný, že zdravím. Nakonec je 3. patro normální. Když ne nic jiného, tak občas zapneme i druhou půlku mozkumrknutí

babcahelca54

7. května 2013, 9:37
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nuda nuda...

VyřídímúsměvAle hodně lidí si nemyslí, že jsme normálnísmíchsmích

beruskasarka70

7. května 2013, 9:40
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nuda nuda...

Ale to je opravdu, ale opravdu, jenom jejich problém. Ale nemám strach, že někteří v okamžiku, kdy se dotknou dna, tak si na nás vzpomenou. Tak žít ve srabu, nezasmát se a neuvařit si dobrůtky. To tedy nééé ... . A jen tak mimochodem. Hledám pro 3. patro vtipné fotečky z mého archivu. Přitom mi utekla rýže na plotnu. Naštěstí na to má drahá polovice ještě nepřišla. Protože vydrhnutý sporák má přednost před vydrhnutým hajzlíkemzamračení

babcahelca54

7. května 2013, 9:48
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: nuda nuda...

Tak vadí vám to nebo ne??mrknutí

pupopony

6. května 2013, 12:46
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: nuda nuda...

tak pokud mi kozy nestrká až pod nos tak ne, ale zastávám názor, že naháči by měli býti na svém píšečkumrknutí

vale.r46

6. května 2013, 12:47
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: nuda nuda...

dobrá práce

Ivana.Faigelova

7. května 2013, 17:07
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: nuda nuda...

Asi ano. Ani naháčům nemusí být příjemné když je očumují nějací textiláci :) Na stranu druhou nevidím v dnešní době v přirozené nahotě problém. To je otázka pláží bez restrikcí. Je nahodou topless u žen ? Pro někoho možná ano. Někoho to vůbec netrápí. Pokud mne nebaví se na někoho dívat, tak se na něj nedívám nebo odejdu jinam.

lubomir.caslava

6. května 2013, 13:29
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: nuda nuda...

Naprostý souhlas...

simma7

6. května 2013, 12:53
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: nuda nuda...

takže žádné společné pláže?

pupopony

6. května 2013, 12:51
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: nuda nuda...

NE

Ivana.Faigelova

7. května 2013, 17:08
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Citát z lékařského prostředí

Anatomie je na všech stejná, ale nejhezčí je kol 18 let... mrknutí

Nic na lidském těle není sprosté, sprosté jsou jen některé lidské myšlenky... pláč

havlae

6. května 2013, 12:40
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Citát z lékařského prostředí

dobrá práceúsměv krásný citát

pupopony

6. května 2013, 13:11
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Staňte se naším fanouškem na Facebooku