4 fáze ideálního vztahu. Máte ho?

Přeskočíme pár schůzek a rovnou spolu začneme bydlet, co myslíš? Tak na tohle většinou muži nejsou zvědaví. Chtějí všechno pozvolna a bez nátlaku. Poznáte, jestli i vy podléháte nutkání mít vztah ušitý horkou jehlou, nebo na závazky jdete „od lesa“?

Reakce na článek

Přidejte svůj názor

láska dělá divy

láska dělá divy i bez fází... já sem se s manžeklem potkala dá se říci nhodou a hned jsme si padli do oka...po  chvíli jsme otěhotněla a naprosto spontálně  jsme usoudili že je nejvyšší čas si složit slib manželský, bylo to z lásky oba se dokážeme respektovat a milovat i přes to že jsme neměli ony fáze 

zuzanka.janakova

13. října 2010, 17:14
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

láska dělá divy

A o tom to je...

Helinka79

13. října 2010, 17:49
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

láska dělá divy

a to jsme nedospěli ani do fáze 5  a bydlíme žijeme a vychováváme...jsem nejštěstnější na světě a opravdu bych to přála každé ženě

zuzanka.janakova

13. října 2010, 17:16
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Já a můj partner

Před třemi lety (když mi bylo 16 let) jsem se seznámila s jedním úžasným klukem o 7 let starším. nejdřív jsme to brali jen jako úlet, ale pak se to rozvinulo v překrásný vztah.
Mám dojem, že já a můj přítel jsme si už zažili dost (snad až na nevěru, snad..:D), ale pořád si připadám, že chci zkoušet víc a víc. Jsem nejspokojenější člověk na světě.
Je pravda, že on měl určitě více partnerek a pár dlouhodobých vztahů, narozdíl ode mě, ale pořád se máme co navzájem učit.
Baví nás to. Nad budoucností nepřemýšlím. Snad jen nad svou kariérou.
A abych se dostala vůbec k tomu co jsem chtěla napsat:)
Fáze partnerksého života jsou relativní, záleží na tom s jakým člověkem jste, zda-li bydlíte spolu, nebo jestli se vidíte jednou za týden.
Nemám ráda pytlování, proto je pro mne tento článek nesmysl. Já už bych z přítelem měla mít snad už dvě děti nebo co?:D
Ale jen tak pro zajímavost, jsme spolu sice necelé tři roky, ale připadám si s ním jako kdyby jsme se sotva poznali!

Kristýna10

13. října 2010, 15:58
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

asi jsem moc věcná...

Při  přečtení " fází" jsem si s úsměvem vzpomněla na film Cesta do hlubin študákovy duše. Roztržitý pan profesor si také nalajnoval svůj život- v jakém roce ženitba, byt, dítě, dovolená  -a potom peníze daroval  vyhozenému študentovi..
A bylo po plánech...
Existují dva manželské vztahy - Brali se z lásky
/ zamilování/. Brali se z rozumu/ proseli to sítem../
Někam se zařaďme.
Buď přeskočí oboustranně jiskra a je úplně jedno, jestli spolu chodí rok nebo dva nebo půl,  nebo je " osloven" rozum a chci toho druhého z těch  konkrétních důvodů. A na fáze se můžete vykašlat...
Hledejme raději  hodnoty, které uznáváme... a nelezme pod svou laťku. Pouze můj názor.
/ chodila jsem se svým mužem 5 let a ničemu to nepřidalo ani neubralo..jsme spolu dodnes../

doremila

13. října 2010, 15:44
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

asi jsem moc věcná...

Vám také

Helinka79

13. října 2010, 18:52
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

asi jsem moc věcná...

Ahoj Heli! Hezký večer!

doremila

13. října 2010, 18:17
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

asi jsem moc věcná...

Pěkné-moc!!!

Helinka79

13. října 2010, 17:50
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

:(

No ta kto já teda nevim je mi 20,příteli o 3 měsíce míň,jsme spolu už 3 roky,takže jsme spolu od 17,chodili jsme na stejnou střední.On začal te´d chodit na vysokou a já hledám práci.Říkám si až seženu práci tak bych s ním třeba začla bydlet v bytě.Moc by se mi líbilo a moc by s mi ulevilo,kdyby mi dal prstýnek a slib atd...ono jsem maličko žárlivá a vím že on závazky bere vážně,ale je tu problém že on se toho bojí nebo já nevim,hledá si samí výmluvy,říkal jsem mu že to je jen zasnoubení a vezmem se třeba za 5 let až vystuduje, ale on jako by byl zaseklej a nedokáže se pohnout dál.Jako miluje mě, ale neumí dělat kompromisi a většinou se z něho tak akorád nešťatsná,říkám si že by mi bylo líp s jiným co ví co chce atd... s někým starším, jenže v něm mám všechno a cítím že je ten praví,ale nevím jestli dokážu čekat ještě dalších bůhvíjak dlouhých let na to až mě jen požádá o ruku,jako že se mnou počítá do budoucnosti a že jsem pro něj ta pravá atdd... víte co myslím jen takové ujištění.Vím že jsme mladá na tyhle věci,ale copak chci tak moc?Nechci po něm hned za pár měsíců svadbu jen zasnoubení

T.svadlenova

13. října 2010, 15:25
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

:(

nejhorší na tom je že spousta chlapů je toho názoru že když podvede chlap není to špatně ale když podvede ženska je to něco neodpustitelného a to proto že chlap se jde umýt a všechnu vinu ze sebe smyje ale v ženské něco zůstane z tohoto názoru jsem byla tak v šoku že jsem nakonec dostala hysterický záchvat smíchu a nechtěla jsem s chlapama ani komunikovat. nikdy jsem chlapa nepodvedla nemám to za potřebí ale když mi chlap řekne že mě nikdy nepodvede je to jako by se k tomu už přiznal. stačí 60-90-60 a kule se mu zahřejou tak že mu přestane fungovat mozek. takže buď se s tím vyrovnáme a nebo budeme navždy samy.

petra.tera

19. října 2010, 13:14
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

:(

panebože je ti dvacet nediv se že se do toho nehrne, jak už jsem psala jsem o pět let starší než můj přítel kterému je dvaadvacet. taky bych chtěla svatbu a děti apohádkovej život ale dnešní chlapi nejsou to co naší otci. Když mu   budeš stále předhazovat jak se chceš vdávat atd. tak ti uteče. taky jsem to na něj zkusila já už mám něco za sebou vím co chci a jak to chci ale to neznamená že pro to půjdu přes mrtvoly. a pokud nevíš jak na to ani bych se o tom nezminovala až ti bude 27 budeš na to mít jiný názor a ráda si počkáš i kdyby to mělo být dalších pět let. postupem času se lidem mění priority, potom se začnou bát, ale ve dvaceti se vdávat? taky jsem chtěla a víš co? s chlapem se kterým jsem v té době byla a myslela jsi že je to můj princ na bílem koni se vyklubal po dvou letech maminčin mazánek, arogantní pitomec a nebyl k ničemu. dneska má dvě děti každé má s jinou ženou odstěhoval se od rodičů ale jinak zůstal stejný a já jsem šťastná že ani jedno z dětí není moje a mohla jsem si počkat na svého prince i když nikdy nemůžeš vědět že je to ten pravý, a za ty roky jse¨m se hodně nabrečela a dneska jsem ráda za to co mám. chlapa který nechává poházené trenky, posmrkané kapesníky ponožky poházené na zemi. v kuchyni bordel jak v tanku lednice věčně prázdná a když mu nenapíšu udělej to a to tak to ani neudělá a víš co jsem šťastná že je můj že i když mě naštve a dělá binec má přednosti v jiných věcech ne vždycky to co je první je nejlepší. já jsem vycedila hodně slz ale dneska jsem za to ráda, protože dneska se nad tím jen usměju a uklidím jednou za čas si rýpnu a má to svůj učinek. neříkám že si chlaoy musíme ochočit to v žádném případě ale je duležité to s něma umět. jinak se to otočí proti nám a najednou jsme nevděčné histerky a chlapy uháníme. 

petra.tera

19. října 2010, 13:07
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

:(

Zaznělo tady dost názorů a rozumných abys sis z toho vybrala...Trváš na svém a chceš přesvědčit přítele
/ nebo nás/ že máš
p r á v o  chtít po 3 letech závazný vztah. My, které jsme starší, víme, že teoreticky chceš něco krásného, pevného, hodnotného  ale..chtít je jedna věc a dopracovat se k tomu druhá. Žádné právo na zásnub. prsten po třech letech neexistuje. Byla jsem stará jako Ty, když jsem se vdávala, ale to je děsně dávno. A s mým mužem jsem chodila 5 let. To tenkrát bylo i normální. Ale doba je dnes jiná...a Ty svým přáním , byť idealizovaným  ji nezměníš...Muži jsou totiž dnes také poněkud jiní...a v tom to asi je..

doremila

15. října 2010, 18:35
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

:(

no to opravdu ne,nechci si uživat s jinýni fakt ne,já jsem spíš na pár vztahů za život,jsem na ty opravdové vztahy,které vydrží roky,a není to můj cíl, jen ono když je vám víc,tak je normální se vzít po půl roku,tak proč není normální se po 3 ročním vztahu zasnoubit,takže všechno jde, když se chce.Zkušenosti ,proč všichni chlapy jsou stejný a různě dozrávají,tak proč se zahazovat s někým s kým nechci žít a mít děti.Můj život je s tímto partnerem a s žádným jiným.Představa se líbat nebo mít sex s jiným je mi odporný,nerada se stýkám s klukama ,který mě chtěj, protože u mě nemaj šanci.Takže chlapy mě neberou od tý doby co mám přítele.Vyměním ho leda,když mě bude chtít Robert Patisson a to se nestane

T.svadlenova

15. října 2010, 14:38
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

:(

Moc dobře vím, jak se na střední (ne)učí pravopis. Ale je v tvým vlastním zájmu, abys ho zvládala bez chyb
A svýho přítele v žádným případě nesmíš do ničeho nutit. Pokud si tě bude chtít vzít, tak to udělá dobrovolně, až na to bude připravenej. Pokud ho budeš nutit, tak uteče, i kdyby o tý svatbě sám do budoucna uvažoval...
Nikdo nemá rád, když ho druhej do něčeho nutí. Taky bys nebyla ráda na jeho místě

Mi.ri.se.k

15. října 2010, 13:53
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

:(

ale ale... na prsten můžeš čekat třeba do 50ti..není dobré si dát ve dvaceti cíl
- p r s t e n.
Všechny  Ti tady říkají to stejné - běž a užívej si života a při tom získávej zkušenosti, abys věděla jakého partnera  vůbec pro manželství chceš.Získávat zkušenosti nemyslím hupnout do postele s každým, kterého potkáš..
Existují chlapi na jednu noc, na týden, na měsíc..ale na celý život - těch je zatraceně málo.
Tak hledej a nepřešlapuj na místě a hlavně - nebreč

doremila

15. října 2010, 8:41
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

:(

holt budu muset tedy čekat až do 30,ale zajímavý že jiný uženou kluka na dítě a já jen chtěla prsten a slib,takže myslím že aspoň s ním jednám fér a né jako jiné holky,co schválně nevemou pillulku,taková já nejsem

T.svadlenova

14. října 2010, 22:46
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

:(Jistota?

Až na to že já ve škole ještě zažila rodinou výchovu a myslím,že to city lidí neovlivní,buď to tak člověk cítí nebo ne, jinak si myslím že 20 lze najít náplň celoživotního vztahu, vždy záleží na partnerech a na jejich vztahu,takže mi neříkejte že to nejde

T.svadlenova

14. října 2010, 22:44
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

:(Jistota?

Pokud si vyspela moc rychle,hledas jistoty,tak ti doporucuji starsiho,usedleho,zajisteneho pritele.Jestli on zustane DECKO do 30 ,tak si bude muset najit o nekolik let starsi,vyzralou,klidnou a vyrovnanou pritelkyni,ktera mu bude tak trochu MATKOU.Tve urazky o SLIPCE???No myslim,ze ve skole by meli ucit jako kdysi tzv.Rodinnou vychovu... jsem o 30let starsi nez Ty,tak se krot.Jsi nevyrovnana,frustrovana a nudna-proto ti tady dobre radi:UZIVEJ

majoranka1

14. října 2010, 16:50
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

:(

a myslíš,že když bude zasnoubený nebo ženatý,že nemůže odejít nebo podvádět?To je řece hloupost, je vidět, že jsi ještě mladá. Jen jsem si jistá,že čím víc na něj budeš tlačit,tím více se bude ,,šprajcovat" a nakonec zdrhne... bych se mu ani nedivila

Pipilipi

14. října 2010, 16:06
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

:(

chyby nech plavat...Počítej jen s tím, že muži začínají být MUŽI po 30.. i pak některý zůstane hravým klukem do 60..Oni jdou z puberty do puberty..
Podstatné jsou  hodnoty, jaké Ti Tvůj přítel může nabídnout, nebo alespoň, má li pro ně dispozice. Vyvíjíme se do stáří většinou všichni
/ až na ty puberální muže...a teď mne sežerou.../ hledání zdar!!!

doremila

14. října 2010, 13:32
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

:(

Když se na to tak koukám zpětně,tak si tak říkám, že sem to sem vůbec psala, co jsme mohla čekat že mě politujete, to fakt ne spíš že se do mě pustíte, no jo no,radši už nic psát nebudu jinak to skončí špatně.Vždycky jsme to říkala nikomu a nikam se nesvěřuj,poprvý a naposled... tak se všechny mějte...a dík za vše

T.svadlenova

14. října 2010, 13:30
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

:(

te´d jsme vylezla ze školy,aspoň je vidět jak na střední učí pravopis no jinak vážím si ho,ale ono některé věci se z hlavy vypustit nedají,tak co s tím?

T.svadlenova

14. října 2010, 13:26
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

prosím?

tak můj pravopis nekomentuj, každý dělá chyby

T.svadlenova

14. října 2010, 13:24
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

prosím?

Chce, ale má fobii že stratí svobodu prostě to pro něj je už svadba.

T.svadlenova

14. října 2010, 13:24
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

:(

Jo 25 je akorád,ale kdyby si to četla tak to tam je,já chtěla jen zasnoubit a za několik dlouhých let se pak třeb vzít

T.svadlenova

14. října 2010, 13:23
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

:(

ooo a co si ty manekýnko?Že udělám občas chybu a co?Nejsem dokonalá a ty jo co?

T.svadlenova

14. října 2010, 13:22
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

:(

Jenže kdyby si hi znala ,tak ti řeknu že to pojistka je a vím proč to po něm chci.nneí ten typ co by mě podváděl,ale člověk nikdy neví.

T.svadlenova

14. října 2010, 13:20
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

:(

Jo hledám jistoty,ano je to tak.Holt jsme vyspěla až moc rychle a můj přítel vůbec a asi do 30 let bude ještě děcko holt jsme si tak vybrala no, můžu toho litovat a najít si staršího, ale ne budu do 30 let nešťatsná a čekat a čekat

T.svadlenova

14. října 2010, 13:19
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

:(

Helinka79

14. října 2010, 6:09
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

:(

Tak nevím, co k tomu říct. Já sama jsem se vdávala v 19ti, láska na celý život. Po dvanácti letech rozvod a dvě děti. žádná svatba ani zásnuby ti nic nezaručují, teprve čas ukáže. Tlačit chlapce do něčeho, když to tak necítí je nejlepší způsob, jak ho odradit.Dneska žiju s partnerem 16 let,vychováváme dvanáctiletou dceru, žádné zásnuby ani svatby, ale tudíž ani rozvody.V životě máme pouze jedinou jistotu a to, že jednou umřeme

menmaatre

13. října 2010, 21:47
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

:(

domnívám se, že problém je někde jinde... ona hledá jistoty...a tam kde je hledá zcela jistě nejsou, jak tady jí děvčata píší...Ve 20 nelze najít to, co je dá se říct náplní celoživotního vztahu muž - žena.
Jestli některá bude tvrdit, že je u konce s hledáním a vše našla, tak ji klidně řeknu, že kecá. A to si díky svému věku mohu klidně
"i dovolit"  / myslím to s nadsázkou.. .

doremila

13. října 2010, 19:47
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

:(

Přesně,o pravopis tu vůbec nejde...

Helinka79

13. října 2010, 19:20
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

prosím?

jo,jo,mám stejný názor.jednou může pak litovat,že si zničila tak brzy pěkné roky svého života.Samozřejmě to tak nemusí být,ale člověk nikdy neví Já osobně bych do toho nešla.Holky,v jejím věku lítají po diskotékách,užívají si života,blbnou,co mohou.Ano,užívat si může i s přítelem.Ale,proč hned svatba,že???A navíc,když on nechce,tak má asi důvod.Holka zlatá by ho neměla tak uhánět,nebo jí uteče.To nemá nikdo rád,když je nucen do něčeho,co nechce.Tak že být ní,rychle si to rozmyslím,jestli nechce o svého přítele přijít.Krásný večer

Helinka79

13. října 2010, 19:19
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

:(

Proboha! Přečti si, co jsi napsala a zamysli se nad sebou!
Jste oba mladí a na tohle máte spoustu času. Můžete se zasnoubit, můžete se vzít... ale to ti nezaručí, že ti třeba už rok po svatbě neuteče za jinou.
Buď ráda, že máš tak skvělýho přítele a snaž se pro něj být skvělou přítelkyní a nenuť ho do ničeho, co nechce, jen ho tím odradíš.
A pro tvý dobro - zopakuj si pravopis

Mi.ri.se.k

13. října 2010, 19:00
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

prosím?

Tak po přečtení tvého příspěvku ( omlouvám se, že to tak musím napsat), jsem šla do kolen. Ale jinak, než takto, neumím své pocity vyjádřit. Prosím, probuď se. Je ti dvacet let, máš život před sebou, a ty chceš po svém partnerovi něco, o čem já vím, že udělat nechce a to z jednoho prostého důvodu, jelikož je mladý. A tím, že se zasnoubíte, si ho teda neudržíš. Je mi přesně jako tobě a teda já nevím, ale začínám mít opravdu pocit, že holky v mém věku, nemají ani páru o tom, co povídají.  Já byla s klukem čtyří roky, a bydleli jsme spolu. Vysvětlovat proč, když jsem byla a jsem pořád tak mladá, nebudu. Ale bydleli. A sranda to není. Ale ani tak, nás to spolu neudrželo.Moje jediná rada : PROBUĎ SE prosím  Tak mladá holka jako ty, proboha :).A pravopis, ten komentovat nebudu  , každej máme nějaké slabé stránky, tahle bude tvoje :).Hezký den.

JanaKudlackova

13. října 2010, 18:33
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

:(

myslím, že minimálně do 25 mají holky čas. minimálně!!! takových ještě bude... A ze zkušenosti vím, že chlapi do 30 nevědí, co chtějí.. a někdy ani po třicítce, takže si užívej a ber život trošku s nadhledem...

hana.mroskova

13. října 2010, 18:18
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

:(

ale no tak..klídek. Jí teď zajímají jiné připomínky než pravopis...

doremila

13. října 2010, 18:12
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

:(

no ty jsi ale nanynka... nauc se pravopis

Lucias2

13. října 2010, 18:09
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

:(

Určitě...hodně štěstí při pečení

Helinka79

13. října 2010, 18:07
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

:(

Zdravím Heli, jojo,přesně tak to je a Vám taky krásný podvečer. Já zrovna zkouším recept na tvarohovou bábovku ze včerejška,snad se povede.

Pipilipi

13. října 2010, 17:59
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

:(

Ahoj Pipilipi.Souhlasím s Vámi.Mě,když někdo do něčeho nutí,tak zařadím zpátečku a spíše tak nějak ochladnu.Dělat na někoho nátlaky se nikdy nevyplatilo,proto jsem to nikdy nedělala a ani to nemám osobně ráda,když to někdo zkouší na mě.Jinak Vám přejí krásný pohodový podvečer.

Helinka79

13. října 2010, 17:53
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

:(

Tak ty necekej,ani na to zasnoubeni natoz SVADBU... on ˇVS a ty???No radeji nekomentuji... kdyz jsi nezamestnana,zamestnej se treba pilnym opakovanim pravopisu.Tech chyb,co tady mas... OSTUDA-partnerka vysokoskolaka.Umis aspon varit,uklizet ,prat?Myslis ze je fakt tim PRAVIM?No treba bude delat KOMPROMISI

majoranka1

13. října 2010, 17:26
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

:(

zasnoubení ani sňatek není pojistka na lásku, pokud se milujete, važ si toho a do ničeho jej netlač, tím ho jen odradíš

Pipilipi

13. října 2010, 16:43
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

můj názor

Co se fází v partnerském vztahu týče, v článku mají jistě pravdu. S délkou trvání jednotlivých úseků je to samozřejmě individuální záležitost každého člověka a pak i obou účastníků :)
Já říkám stále jednu a stejnou věc. Základ hledejme vždy v rodině. Nutná je vzájemná tolerance, pochopení, úcta a uvědomělost. Toto se dnes hledá nelehko a proto, když člověk sám v sobě toto  necítí, nedokáže si říct: "Sice se zachoval hloupě, sobecky a pokrytecky (příklad), přesto je to člověk, o kterém vím, že se o něj můžu opřít, že mě podrží, věřím mu a vím, že se za mne postaví"; radši do svazku ani nejde. Je to jen strach a je jedno, jestli se jedná o strach ze závazku nebo z nejistoty před vztahem samotným. Nedělala bych rozdíly, zda jde o ženskou nebo mužského. Člověk zkrátka musí chtít a být odhodlán a přesvědčen do toho jít. Řeči o tom, že svatba je jen papír, který partneři ke štěstí nepotřebují mě nudí. Řeči o papíru, nedostatku peněz, že není kam spěchat i přes to, že mají odrostlé dítě... Ti lidé v tomto mají svou pravdu, kterou jim brát nechci, ale sňatek pro mě osobně znamená ztvrzení toho, že to myslím upřímně s dotyčným i sama se sebou.

Alunka.S

13. října 2010, 14:57
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

můj názor

přesně. když lidi říkají, že papír lásku nedělá - není to náhodou proto, že je ten druhý ještě nepožádal? že se snaží přesvědčit sami sebe? pro mě je sňatek vážným krokem, kdy si musím být jistá, že tohle je "on".

hana.mroskova

13. října 2010, 18:23
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

můj názor

+1 "Kvalitní názor" úsměv

13. října 2010, 16:08
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

jak dlouho

my jsme  s  partnerem  10  měsíců  ,mam  dvě  deti  z  minuleho  manželství  a  jestli  někomu  nabídnu  společné bydlení je jen na  mě  ,zatím  nam je moc  hezky  i  deti jsou  spokojené ,společné  žití  byva  složitěuší  a  jen na  nas jak se  k  tomu  postavíme.  Já  nic  nechci uspěchat    a společné chvile,víkendy ,dovolené nas  dostatečně  naplnují a  čas ukaže co zvladneme  a budeme  chtít  žit společně  Není radmo  co uspěchat a všem  to  doporučuji

slunicko407

13. října 2010, 14:50
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

jak dlouho trva 5. faze?

tak ja jsem asi v 5. fazi vztahu. chodime spolu 8 let a když jsem nedavno zacala mluvit o tom, ze bychom si treba mohli zkusit bydlet spolu, pritel mi rekl, ze ze me ma husi kuzi a ze na nej tlacim... nechci manzelstvi a deti a jsem si jista, ze tak to uz zustane. tak co ho proboha tak desi? je mi sice jen 26, ale jak dlouho si muzu dovolit cekat?

zbozna

13. října 2010, 14:28
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

jak dlouho trva 5. faze?

tak jako spousta dalších ti radím vem nohy na ramena. husí kůže? to zní opravdu romanticky, tohle je ten typ chlapa. budeš mi říkat co mám dělat? najdu si jinou. neznají kompromisi a jsou moc pohodlní na to aby se byť jen přispůsobili od tohodle se nedočkáš ani dětí ani ničeho jiného jen promarněného času

petra.tera

19. října 2010, 13:30
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

jak dlouho trva 5. faze?

Já myslím, že pokud  mu po osmi letech představa společného bydlení nahání husí kůži, asi bych nečekala, že to bude jindy lepší. Chlapec si už zvykl na své jisté , bez svého vlastního omezení a kompromisů.

menmaatre

13. října 2010, 21:52
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

jak dlouho trva 5. faze?

Jo a ještě jedná věc,v dnešní době uživit rodinu je velice těžké a z toho má plno mužů strach...bojí se,že selhají

Helinka79

13. října 2010, 19:23
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

jak dlouho trva 5. faze?

taky radím - pryč... a to zavčasu... tenhle si tě nevezme nikdy, už tě totiž vlastně nechce

hana.mroskova

13. října 2010, 18:25
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

jak dlouho trva 5. faze?

snad to, že by se museli jednou napevno a váženě rozhodnout... I oni si jsou vědomi vážnosti sňatku a proto se bojí, že při tak velké zkoušce neobstojí... Jsou to taky jenom lidi a podle mne se bojí zodpovědnosti.

RomanaLe

13. října 2010, 16:38
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

jak dlouho trva 5. faze?

hele... ja mám o dvacet víc a lecos jsem přeskákala už a ted se rozcházím s jedním po šesti letech co neví... jsou to sobečti a často  nás mají více víš... a když né,lepší než na začátku to už nebude, jen horší.já bych zdrhla a našla někoho, kdo to se ,mnou myslí upřimě...

vagnerova10

13. října 2010, 15:26
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

jak dlouho trva 5. faze?

Já vůbec nedokážu pochopit co ty chlapi tak děsí...

13. října 2010, 14:46
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

svatba

já žiju s přítelem skoro 4 roky..začali jsem spolu bydlet snad
po měsíci a za půl roku jsme se zasnoubili..svatbu ale zatím nechystáme..nejsou peníze...nejdřív by jsme chtěli rodinný dům...pak svatbu..ale těžko říct,jak to nakonec bude .

Wewe

13. října 2010, 14:15
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

svatba

Já jsem s přítelem chodila 3 roky. Z toho jsme spolu 2 roky žili. Měsíc po svatbě odešel za jinou, vdanou, ženou. Těžko říct, jestli bych si neušetřila 3 roky života, kdybych si ho bývala vzala hned v prvním týdnu po seznámení. Já osobně si myslím, že ano smích

zuz123

13. října 2010, 14:32
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Prosím dobré lidi o pomoc

Prosím, potřebuji poradit. Přečetla jsem si všechny fáze a nějak se po jejich přečtení cítím ztracená
S přítelem jsem začala chodit, když mi bylo necelých 19 a je to moje první vážná známost. Nyní jsme spolu 4,5 roku a já se stále necítím na to, abych s ním žila v jedné domácnosti. Ze začátku jsme spolu trávili hodně času, možná i proto, že jsme oba chodili na SŠ, ale pocity jako chybí mi - musím ho vidět, zavolat mu, napsat sms - ty v podstatě vůbec neznám. Nemůžu ani říct, že bych ho milovala. I po těch letech si tím vůbec nejsem jistá. Oba máme rodinné problémy, já o něco větší než on. Příbuzní se mě stále ptají, kdy spolu začneme bydlet, eventuelně se vezmeme a budeme mít děti. Já neumím odpovědět a ta představa mě děsí. Možná mám podvědomě strach z ani nevím z čeho. Jeho rodiče spolu nekomunikují a moji rodiče šli od sebe. Nevím, jestli nás to oba nějak negativně neovlivňuje
Kamarádovi jsem se svěřila a ten mi řekl, že si to musím vyřešit sama, ale nevím jak. Bojím se, že když se rozejdeme, že by to mohlo být v podstatě kvůli ničemu, nebo kvůli tomu, že nejsem schopná žít trvale ve svazku.
Prosím poraďte někdo, co se mnou je Připadám si divná, všechny spolužačky a kamarádky mají spokojené vztahy, jen já nevím co s tím.

gemini.blizenec

13. října 2010, 14:06
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Prosím dobré lidi o pomoc

měl by vstoupit do cesty někdo třetí, co?

vdanapani1245

14. října 2010, 7:02
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Prosím dobré lidi o pomoc

To už neovlivníte- prostě se to stalo. Třeba to bylo dobře - taky si myslím, že byse až tak moc nezměnilo...ale můžu jednu radu? Tomu bráchovi nic moc neříkejte - chlap taky umí bejt zákeřnej - je to v jejich ješitnosti...jinak řečeno : když ne on, tak proč brácha - buďte opatrná

vdanapani1245

14. října 2010, 7:01
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Prosím dobré lidi o pomoc

Wow žárlivost, no tak tím jsem si taky prošla až moc dobře, naštěstí jsme si oba uvědomili, že to takovou šílenou cestou nejde a uklidnili jsme se:)
Víte, je těžké mluvit do vztahu kamarádce, natož cizí slečně:), ale já být Váma, uteču... Od jednoho majetnického chlapa jsem zdrhla rychlostí blesku, a ani nevíte jak jsem za to vděčná! (ale zas na druhou stranu, až budu "chodit ve Vašich botách", budu to moci posoudit:))
Hezký zbytek dne přeji!

Kristýna10

13. října 2010, 21:15
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Prosím dobré lidi o pomoc

Já vím, že kamarád by měl být kamarádem, ale s přítelem a jeho bráchou se známe od dětství, takže se z kamaráda - souseda stal přítel a z bráchy, těžko říct co.
Výsledky zkoušky bratrovi asi neřekne, protože už si párkrát kvůli mě vjeli do vlasů a když to jde, tak se mi vyhýbá. Teď vůbec nevím, do jaké míry mám brát vážně je a sama sebe.

gemini.blizenec

13. října 2010, 20:43
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Prosím dobré lidi o pomoc

Já nevím, zda chce nebo nechce, ale naznačil že ano a já bych se tomu možná ani nebránila, nevím. S přítelem jsme spolu začali chodit a po týdnu jsme se spolu vyspali. Možná to bylo moc brzo... ale asi by se tím nic nezměnilo.

gemini.blizenec

13. října 2010, 20:41
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Prosím dobré lidi o pomoc

Asi ano. Přítel má malé sebevědomí, je žárlivý a majetnický a to mi na něm vadí nejvíc. Jeho máma mi řekla, že se to nezmění a že se s tím musím smířit nebo hledat jinde. Přemýšlím o tom, že se od otce odstěhuji k matce a na čas s přítelem přeruším kontakt (jsme totiž sousedé v paneláku na jednom patře).

gemini.blizenec

13. října 2010, 20:39
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Prosím dobré lidi o pomoc

děkuji

gemini.blizenec

13. října 2010, 20:33
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Prosím dobré lidi o pomoc

Jenže já mám krizi od začátku našeho vztahu. Přítel je žárlivý a majetnický, to jsem zapomněla napsat, a proto nevím, zda mluvení pomůže.
Ale moc děkuji

gemini.blizenec

13. října 2010, 20:33
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Prosím dobré lidi o pomoc

Panebože, kolik ti je? vztah je o rozumu a o citech. miluješ ho? ne? tak pryč. nebo i pokud ho nemiluješ: neobejdeš se bez něj? zařídí ti pěkný život? můžeš se na něj ve všem spolehnout? je to opara na ceý život? ne? tak pryč. a to, že se svěříš se svými pochybnostmi o vztahu jeho bratrovi, který jak říkáš, se s tebou chce vyspat, no tak to už je moc...

hana.mroskova

13. října 2010, 18:32
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

krásný vztah

Jsem s přítelem rok a pul a ve třetím měsíci jsme se zasnoubyli.. je mi 18 let a přítel je o 6let starší a nečekáme na nic už spolu bydlíme a už řešíme miminko.. máme se rádi a natom se nic nezmění.. a to je hlavni

kathenka16

13. října 2010, 16:19
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Prosím dobré lidi o pomoc

Vím, že je to asi otřepaná a trapná fráze, ale řekněte mu to co cítíte. Pokud Vás partner nepochopí, nebo nebude chtít pochopit nestojí za nic. Taky jsem měla po dvou letech takovou malilinkou krizičku ve svém nitru, ale přítel mi pomohl, říkal mi, že ženy to mívají. chlapi taky, ale ne tak moc. Když sjem se mu se vším svěřila, začal se jinak chovat. Změnili jsme životní styl, a je to zase perfektní.
Je normální, že člověk pochybuje, ale je taky normální, že se musí vykecat. běžte do toho!
Přeji hodně štěstí!:)

Kristýna10

13. října 2010, 16:05
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Prosím dobré lidi o pomoc

Vím, že je to asi otřepaná a trapná fáze, ale řekněte mu to co cítíte. Pokud Vás partner nepochopí, nebo nebude chtít pochopit nestojí za nic. Taky jsem měla po dvou letech takovou malilinkou krizičku ve svém nitru, ale přítel mi pomohl, říkal mi, že ženy to mívají. chlapi taky, ale ne tak moc. Když sjem se mu se vším svěřila, začal se jinak chovat. Změnili jsme životní styl, a je to zase perfektní.
Je normální, že člověk pochybuje, ale je taky normální, že se musí vykecat. běžte do toho!
Přeji hodně štěstí!:)

Kristýna10

13. října 2010, 16:04
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Prosím dobré lidi o pomoc

nedělejte nic s čím si nejste na 100% jistá a ve vašem věku???Takových chlapů ještě může být... držim palce

vdanapani1245

13. října 2010, 15:37
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Prosím dobré lidi o pomoc

Nemáte vůbec zač,hlavně ať jste šťastná.Jste opravdu ještě hoodně mladá,aby jste žila ve vztahu,ve kterém Vám není fajn  

es76

13. října 2010, 15:11
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Prosím dobré lidi o pomoc

Dekovat nemusis :) je mi malo, ale vim jaky chlapy jsou a i to jak to chodi v dlouholetym vztahu.. Chlapy ani zensky nejsou svati, ale to nas neomlouva. Kazdopadne jestli je ten kamarad bratr tveho pritele, tak bych byla opatrna (muze te i zkouset a vysledky rict svymu brachovi) kor po tomhle co Ti rekl... osobne by me zajimalo co by na tohle rekl tvuj pritel :) Ja bych mu to schvalne rekla jakej ma na tohle nazor :)) Ale jako nepovazovala bych ho rozhodne za kamarada! S takovyma typama jsem se uz taky seznamila a rychle jsem je smazala ze sveho zivota - pro me ma slovo KAMARAD opravdu jinej vyznam

Christina1

13. října 2010, 15:08
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Prosím dobré lidi o pomoc

Myslím si, že Vám (možná oběma) chybí vztahové zkušenosti. Vzhledem k negativním okolnostem v rodině a z toho vyplývajícího strachu z osamění se tohoto vztahu jako jedné z mála životních "jistot" držíte. Možná by oběma pomohla přestávka ve stávajícím vztahu, kdy třeba zkusíte i jiné partnery a pak buď zjistíte, že tento stávající vztah není pro Vás, anebo se vám potvrdí, že patříte jeden druhému. Minimálně vám to oběma pomůže k většímu sebevědomí, jehož nedostatek vás dle mého názoru primárně drží ve vztahu. Jestli máte skutečně kvalitní vztah nepoznáte, dokud podvědomě vnímáte nouzi o partnery nebo strach z osamění - pocity, které váš stávající vztah rovněž udržují. Větší vztahové nebo i sexuální zkušenosti vám pomohou získat sebevědomí a taky vás zbaví i dalšího strachu - strachu z nevěry partnera. To, že vaše okolí má spokojené vztahy, neberte nijak vážně. Přání, sebeklam, vzájemné předstírání a blaho nevědomosti jsou všechno kategorie vztahů, které označují samy sebe za spokojené. amadeus10@***

amadeus10

13. října 2010, 15:02
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Prosím dobré lidi o pomoc

no a tady mame jasnej vysledek :)) jako zijeme v dobe kde je demokracie a muzes se rozhodnout po svym a kdyz chlap po tobe neco VYZADUJE nebo CHCE tak to je od nej ubohy. Tohle se stat me tak uz s nim davno nejsem! Nenechala bych se k necemu donutit ani omezovat - jak tady rika vetsina NEMA TO CENU. Na svete je chlapu ze najdes 1000 x lepsiho a budes ho milovat a on tebe a co hlavne budete spolu spokojeni :)

Christina1

13. října 2010, 15:01
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Prosím dobré lidi o pomoc

No, pokud již teď přemýšlíš o vztahu, zda je či není perspektivní, nemiluješ ho jak píšeš... tak je lepší to zavčas ukončit. Asi se váš vztah neposunuje dopředu, ale zamrzl na mrtvém bodě. Být tebou, tak raději zůstanu na chvíli singl, srovnám si myšlenky a sama sebe a pak se znovu pustím do lovu nějakého chlapa. Vždyť se říká, pro jedno kvítí slunce nesvítí, tak se neboj a běž do toho. Vyčkávat, že se váš vztah nějak posune a zlepší myslím, nemá žádný smysl. Jen byste se oba trápili.

Zuzmenka

13. října 2010, 15:00
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Prosím dobré lidi o pomoc

děkuji

gemini.blizenec

13. října 2010, 14:56
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Prosím dobré lidi o pomoc

Náš vztah se zasekl asi někde v počátku. Já nevím, jak to cítí on, ale někdy se mi zdá, že si ničeho nevšiml. Už po třech měsících chození chtěl, abychom byli víceméně u něj,  protože má doma PC a neví, co má u nás dělat. U PC a televize tráví veškerý volný čas. Pracuje na směny po 12 hod., takže se mu ani nedivím, že se mu pak do ničeho nechce. Já mám práci na částečný úvazek, takže mám víc energie, ale jak říkám, problém se objevil, už na začátku vztahu a já ho ignorovala, jenže teď vidím, že takhle asi žít nechci.
Jinak děkuji za radu

gemini.blizenec

13. října 2010, 14:55
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Prosím dobré lidi o pomoc

Já mu taky posílám sms,  ne proto, že by mi chyběl, ale proto, že to vyžaduje. Vždycky napíšu nějakou kravinu, ale asi jen proto, že to chce slyšet.

gemini.blizenec

13. října 2010, 14:51
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Prosím dobré lidi o pomoc

Já nevím, do jaké míry to kamarád je, protože navíc je to bratr mého přítele. Teď poslední dobou se k sobě docela máme, ale nevím, do jaké míry to mám brát vážně, protože si začne v podstatě s každou. Naznačil mi, že by se mnou rád spal, ale víc jsem z něj nedostala nebo jsem fakt nechápavá
Děkuji za názor

gemini.blizenec

13. října 2010, 14:50
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Prosím dobré lidi o pomoc

jo a jeste jsem zapomela napsat ze rozhodne se nerozchazejte spolu jen kuli rodine pac to je ta nejvetsi blbost co by nekdo mohl udelat. Pokud Vam to nekdo nepreje tak to je jeho problem - bud se s tim dotycna osoba smiri nebo ne.

Christina1

13. října 2010, 14:47
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Prosím dobré lidi o pomoc

hele jak si to tady ctu ten tvuj ¨pribeh¨tak Ti na to reknu asi tohle - nevim kolik casu tedka spolu travite, ae vim to ze tyhlety kecy typu ¨4 faze idealniho vztahu¨tak to jsou nesmyslny kraviny kteryma se clovek nema vubec ridit, pac u kazdyho to tak neni! Mas se ridit svym rozumem a mozna pak i srdcem a pokud je to co pises pravda, tak ten vztah nema cenu dyz Ti tyhle pocity nechybi :) to uz me prijdes spis jako kamaradskej vztah apod., ale 100% ne vaznej. V tvem pripade bych to ukoncila nez to bude horsi a nebo si tohle skusite nejak vyrikat s tim tvym pritelem. Vec druha - to ze Ti kamarad rekl ¨vyres si to sama¨ je docela hnusny - to jako promin,ale tohle neni kamarad!

Christina1

13. října 2010, 14:44
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Prosím dobré lidi o pomoc

Popravdě,poradit si musíš opravdu sama. Ale i sama si si svým způsobem dala odpověď,když napíšeš,že nmůžeš říct,že by si ho milovala a ty pocity jsou také alarmující...
S manželem si stále posíláme smsky a když jede na noc na Slovensko,tak mi chybí a já jemu taky soudě podle jeho zpráv

bubli-bubli

13. října 2010, 14:37
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Prosím dobré lidi o pomoc

Ahoj, já to měla podobně, začala jsem s mým teď už ex chodit v 17 letech a chodila jsem s ním 6,5 roku. Sice jsme spolu bydleli (i když kdovíjak dobře, jen na ubytovně ), ale pak se ten náš vztah někde zasekl a nehýbal se z místa...Několikrát už jsem to chtěla ukončit, ale pak jsem vždy dostala strach, že bych už nikoho lepšího stejně nenašla. No a pak jsem lepšího našla a šlo to ráz naráz.

Sice jsem tomu dřív moc nechtěla věřit, ale je fakt, že většina lidí se svou první láskou do konce života nevydrží (neříkám, že neexistujou výjimky!), je to o tom, že v těch -nácti se teprve vyvíjíme a vztah je jiný než v pozdějším věku. 

sarka.rudlova

13. října 2010, 14:29
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Prosím dobré lidi o pomoc

Zdravím  Neznám Vás ani partnera,ale podle toho o jste tu napsala  to vypadá,že ho už opravdu nemilujete.Otázky rodiny ignorujte,je to Váš život,máte právo si dělat co chcete.Každého takové rodinné problémy ovlivní jinak.Dá se říct,že jsem zažila stejné jako Vy,ale mě to v životě takhle  neovlivnilo.Chovám se naprosto opačně,než naši.Říkám,každý je jiný.Myslím,že bude nejlepší,když se rozejdete.Děti nemáte,jste hodně mladá a pokud spolu zůstanete,tak u Vás dvou upřímně nevidím pěknou budoucnost.To je můj názor. Mějte se moc,moc fajn 

es76

13. října 2010, 14:21
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Má zkušenost je přesně opačná

manžel chtěl vztah,uháněl mě,on chtěl společné bydlení,on chtěl svatbu,nevím,proč se pořád píše,že ženy jsou svatbychtivé?Mám pocit,že jsou vdané dříve ty,které se do toho tolik nehrnou a naopak,ty které by chtěly se vdávat jsou dlouho na ocet,asi to ty chlapy cítí

cernyjz

13. října 2010, 13:37
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Má zkušenost je přesně opačná

krasomila2010

13. října 2010, 20:11
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Má zkušenost je přesně opačná

Tady se bavíme,že vše chtějí ženy,tak jen píšu,že u nás tu iniciativu dělal manžel,ne já jako žena :)
Nebavíme se o tom,že někdo někoho nutí nebo že by to tak nechtěl...

cernyjz

13. října 2010, 19:10
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Má zkušenost je přesně opačná

tak jen pozor abyste nedostala štrásovanej golfovej míček...

FemmeFatale

13. října 2010, 15:26
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Má zkušenost je přesně opačná

Takže sečteno podtrhnuto, článek složený z předsudků...

Popinka007

13. října 2010, 14:58
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Má zkušenost je přesně opačná

Souhlasím s Vámi..Jsem s přítelem 5let, už 2 roky mu naznačuji, že bych chtěla dostat něco malýho, třpytivýho, kulatýho, ale pořád nic!..Vztah který jsem měla předtím trval 1 rok, přítel mě požádal o ruku, chtěl miminko, ale mě bylo teprve 17!

Vanilla87

13. října 2010, 14:54
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Má zkušenost je přesně opačná

:D tak on CHTEL. Jako chtit muze kde kdo co chce,ale ve vztahu? :D no jako promin, ale ve vztahu jsou dva a pokud ta druha osoba se na to neciti tak proc zbytecne delat neco cim si neni jista a pak toho litovat :))

Christina1

13. října 2010, 14:52
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Má zkušenost je přesně opačná

Váš příspěvek (příběh) se mi líbí. Držím pěsti i nadále.

13. října 2010, 14:50
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Má zkušenost je přesně opačná

U mne to bylo také tak uháněl mě, chtěl svatbu, společné bydlení...no a už jsme spolu přes dva roky manželé...

Mispulka2276

13. října 2010, 14:27
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Má zkušenost je přesně opačná

Moje taky...začali jsme spolu bydlet po 3 měsících a nebyla jsem to já, kdo to navrhl. Myslím, že dost záleží i na chlapech, to, co se píše v tom článku je spíš o takové té představě, co platí o chlapech (nechtěj se vázat, ženit, chtěj spoustu času jen sami pro sebe, nemluví o citech, ...), ale existujou i chlapi, co do týhle představy nezapadají (naštěstí )

sarka.rudlova

13. října 2010, 14:23
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Má zkušenost je přesně opačná

Ahoj holky muj nazor je , že ne nějakych fazích nezaleží žaleži na tech dvou jak se k sobě chovaji a na okoli a na lidech se kterýma se stýkaji...

Marie.Netopilova

13. října 2010, 14:06
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Má zkušenost je přesně opačná

ahoj  myslím si to same..Uplně s tebou souhlasím. 

Marie.Netopilova

13. října 2010, 13:58
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Staňte se naším fanouškem na Facebooku