Nejhorší „zaměstnání"? Žena v domácnosti!

Spěcháte z práce, vyzvednete dítě ze školy, nakoupíte, a jakmile připravíte večeři, začnete poklízet, ládovat pračku špinavým prádlem a chystat svačiny na druhý den. Jak krásné by bylo být ženou v domácnosti, nechat se živit mužem a starat se jen o rodinu, napadá vás? Ale pozor, spíš než cesta ke štěstí je to pro většinu žen cesta do pekla.

Reakce na článek

Přidejte svůj názor

tedy tedy...

tu ctu prispevky a docela kroutim hlavou... nerikam, ze se mi to doma nelibi, clovek stiha co chce a je panem sveho casu, obcas je sedrenej jak kun, obcas se vykasle na nejakou vylustrovanou domacnost a da si voraz, ale v praci by to taky nebylo marny, treba na pul uvazku... clovek by byl nezavisly, mel socialni zivot... no jo... ale kdo mi pohlida deti co vecne marodi, a deti o prazdninach, kdyz mam narok na dovolenou 4tydny... babicky a tety nefungujou, manzel od rana do vecera v praci a nezlobte se na me, cizimu moje deti nesverim... tak ted baby radte :)

Eliscatko

12. června 2012, 18:26
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: tedy tedy...

to chce kompromis, nebo se zcvokneš...takže dětičky chůvě a je po problémumávání

cokoladka63

12. června 2012, 22:21
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: tedy tedy...

Ale jinak, když chcete dělat a zůstat s dětmi, tak zkuste něco svého? Pokud nejste existenčně závislá na dalším příjmu, tak to nemusí být nic, co bude extra vynášet, ale něco, co vás zabaví a můžete třeba dělat s dětmi...

lenitschka.r

12. června 2012, 19:55
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: tedy tedy...

Těžko radit, když odmítáte svěřit děti někomu na hlídání a zároveň byste chtěla do práce, což znamená nechat děti doma. Musíte si vybrat, co potřebuje vaše rodina víc. Já bych každopádně do práce šla, i kdyby třeba formou brigády v době, kdy je již doma manžel a pohlídá a nebo občas na dopoledne, kdy můžete mít dítě ve školce... Nemůže Vám třeba hlídat kamarádka se stejně starým prckem? Stejně jednou budete muset svěřit dítě do péče cizí osoby, ať je to škola nebo školka.

lenitschka.r

12. června 2012, 19:45
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: tedy tedy...

naprosto souhlasím...

zihlovka

12. června 2012, 19:05
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: tedy tedy...

to jsem ráda, s prominutím, že na tom je někdo stejně jako já zamračení taky jsem na vše sama, tchýně je na nic, babi1 chodí do práce a babi2 žije s mojí sestrou, která ji zaměstnává svým podnikáním, takže hlídání žádný a když někde řeknu, že mám dvě děti tak se začnou kroutit, že by raději bezdětné ženy, je to hrůza, ale je to tak. A cizí osoba v naší domácnosti ta bych asi nesnesla, člověk má svůj pořádek a klid a manžel ten je zásadně proti. Takže budu muset počkat až děti odrostou a vystačí si sami a modlit se, že nějakou tu práci jednou najduúsměv

Breckova.Kristyna

12. června 2012, 18:58
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: tedy tedy...

Já bych to řešil služkou. Mladá holka z chudé rodiny, co jsou rádi že jí nemusí živit. Stačí jí komůrka vedle dětského pokoje, živit a menší plat. Manželka by se pak mohla realizovat v zaměstnání a domů by si chodila odpočinout.

FFlos

12. června 2012, 18:43
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: tedy tedy...

jo sluzka s komurkou... he he... a zatim co manzelka po praci jde jeste nakoupit, tatik si v komurce uziva se sluzkou a deti spi... taky jsem v jedne bohate rodine hlidala deti ... a malej plat ani nahodou ... jeste ted mi nosi darecky... mávánísmíchsmích

letuskaxx

13. června 2012, 0:49
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: tedy tedy...

Na to je dobrá práce aupair, ale u nás to moc rozšířený neni... Po tom ale, co jsem byla aupairkou půl roku a poznala jsem i ostatní holky, bych si žádnou do domu nevzala. Služka ale neni špatnej nápad, nebo hospodyně... Nějaká starší pani, co na to bude mít hodně času a nakonec i vyjde levnějc:)

Mrs.N

12. června 2012, 19:24
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: tedy tedy...

Naši známí mají poměrně velký dům, 2 děti, oba podnikají, takže času málo a právě na úklid mají starší paní. Poptali se ve vsi a pár důchodkyň se jim přihlásilo. Myslím, že hlavně takhle na vsi je na starší paní spoleh a navíc je precizní - chodí jim vyluxovat, pověsí prádlo a vyžehlí, vytře... Prostě takové ty velké práce. Údajně ji to baví (svoji rodinu má daleko) a přivydělá si nějakou kačku. A její úklid je fakt špica překvapení

lenitschka.r

12. června 2012, 19:49
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: tedy tedy...

Také mám paní na úklid,je to skvělé,jsme dost vyytížení,takže bych víkendy trávila jen úklidem.Ale dalo mi dost práce najít tu správnou paní,která umí uklízet a je diskrétní.Spouta žen si myslí,že umí uklízet a tuto práci může vykonávat každý.Nemůže,protože musí umět nejen krásně uklidit,ale i se chovat.

m112

12. června 2012, 21:42
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: tedy tedy...

Tak to máte naprostou pravdu, není nic horšího, než když pak taková dobrá duše podává informace v čem spíte, jaké máte prádlo, hygienické potřeby a když je v baráku sama, tak šmejdí po zásuvkách obavy

lenitschka.r

12. června 2012, 21:57
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: tedy tedy...

to je sice dobry napad! ale sluzku znate a vite co dela doma, kdyz nejsme doma my??? a ja doma cizi lidi opravdu nerada... nejsme ani bohati, nemame extra vybavenou domacnost, ale aby se mi tu nekdo cochnil - NEMLUVE O DETECH!! na ty mi cizi lidi opravdu nesahnou. Kdo mi zajisti ze chuva bude umet dobre obstarat malou, az zase dostane astmaticky zachvat???

Eliscatko

12. června 2012, 19:02
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: tedy tedy...

si myslíš, že jsi jediná na světě, co to umí? ebuď tak sebestředná!

cokoladka63

12. června 2012, 22:26
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: tedy tedy...

Á propos, nevíte o někom? úsměv

FFlos

12. června 2012, 18:49
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: tedy tedy...

Chtěla si děti?... Tak si poraď sama...

ikYki

12. června 2012, 18:32
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: tedy tedy...

Náhodou, takovejch mínusů... Na jednu stranu je to fakt. Kdo si pořizuje děti, má bejt schopnej se o ně postarat.

Mrs.N

12. června 2012, 19:22
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: tedy tedy...

Ať mi tu naklikají kolik mínusů chtějí ale tohle je fakt když si pořizuju děti musím počítat s tím, že jednou vyrostou a půjdou do školy ale stejně, že nebudu moct chodit pořádně do práce, musím počítat s tím, že mohou být nemocné... takže mi to naklikejte dámy ale KDYŽ SI POŘIZUJU DÍTĚ TAK SI PROSTĚ PORADIM pořídit si děti je její volba tak ať se opere se situacema které výchova, dorůstání a zážitky s dětmi přináší

ikYki

12. června 2012, 19:54
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: tedy tedy...

ikYki, ikYki, jsi opravdu ubohá.

stalesamasebou

12. června 2012, 20:52
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: tedy tedy...

A to jako proč?... Protože mám svojí pravdu tak jako vy máte tu svojí... chtěla děti? CHtěla! Tak asi počítala s komplikacemi, že nebude moct pořádně pracovát asi počítala, že děti můžou být více nemocné... když se jednou někdo rozhodne pořídit děti tak prostě musí uvažovat dopředu

ikYki

12. června 2012, 20:56
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: tedy tedy...

Nenechte se vytočit , máte pravdu . Každá by si měla uvědomit , že to není jenom jezdit s kočárkem .

dusan.pr

13. června 2012, 0:39
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: tedy tedy...

Vytočená? Ne to rozhodně nejsem jen mě udivuje jak mě hned začali urážet... řekla jsem to bez mazání medu okolo huby a jestli se to někomu nelíbí je to jeho problém a moje zbytečná starost

ikYki

13. června 2012, 13:22
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: tedy tedy...

Přesně tak mínusovali Vám přesně ty typy žen , které jsem popsal u sebe v příspěvku takže -15 prozatím pohodlných žen smích

zdendulad

12. června 2012, 20:13
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: tedy tedy...

Mínusy tady dávají ženský za to, že nemáte stejný názor jako jako ony... jsem asi horší protože mám vlastní názor ale tenhle názor nezměním... když si pořizuji děti nefňukám pak

ikYki

12. června 2012, 20:52
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: tedy tedy...

mínusy jsou za to vyjadřování,svůj názor můžete podat i s kapkou inteligence..pokud je vůbec možné..vyplazený jazyk

Jnikus

12. června 2012, 23:54
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: tedy tedy...

Urážet umí každý že?... Jistě, že je to možné ale já to vyjádřila tak jak jsem to cítila... notabene je mi jedno kolik mám nebo nemám mínusů... může se vám to třeba nelíbit jak jsem to podala ale to je váš problém... řekla jsem to na plnou hubu

ikYki

13. června 2012, 13:17
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: tedy tedy...

ale tak ony to asi tak cítí no jste zřejmě žena činu úsměv Ale někdy si fňuknout člověk musí a ne být Věčný bojovník smích Jste žena ne Xena smích Neberte si to osobně samozřejmě úsměvmrknutí

zdendulad

12. června 2012, 21:38
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: tedy tedy...

Rozhodně neříkám nezafňukat ale stěžovat si na to, že s dětmi nemůžu chodit do práce protože jsou nemocné to prostě nejde, s tím ženská musí počítat... ale asi je to proto jak děti beru... je to dar, zázrak něco co je pro mě nadevše... a k tý Xeně... byla jsem, jsem a vždy budu bojovník... nefňukám, vezmu to tak jak to je a jdu dál...jsem taková povaha, lidi mě za to můžou odsoudit a nebo taky nemusí ale upřímně kdo z nás je dokonalý i hovn* má své mouchy

ikYki

12. června 2012, 21:51
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: tedy tedy...

ty si taky se vsim rychle hotova vid?? no tak jen pevne douvam, ze az jednou budes v podobne situaci, poradis si sama! drzim pesti

Eliscatko

12. června 2012, 19:15
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: tedy tedy...

Ano poradim, protože když si pořídím děti nebudu ostatní prosit o radu jak to mám řešit...musím počítat i s tím nejhorším když si děti pořizuji, musím počítat, že můžou být v jednom kuse nemocné... takže jaký si to uděláš takový tomáš

ikYki

12. června 2012, 19:51
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: tedy tedy...

Jediné co beru za čáru přes rozpočet , s čím člověk nepočítá , pokud to dítě se narodí nějak postižené , to potom naruší všechno . Na štěstí těch případů není hodně .

dusan.pr

13. června 2012, 0:47
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: tedy tedy...

Dnes už je to tak že se to povětšinou ví, jestli je to dítě nebo není postižené... je jen hrstka případů kdy zažije maminka po porodu šok... zrovna včera jsme s manželem byli na závěrečném genetické konzultaci... pakliže ta máma ví, že to dítě bude postižené tak musí počítat s celoživotním omezením jejího běžného života a nebo to může zastavit dřív než je pozdě

ikYki

13. června 2012, 13:24
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: tedy tedy...

ikYki, jsi arogantní, hloupá a domýšlivá. Chybí Ti POKORA. Ale zachovej klid, na Tebe taky dojde.

stalesamasebou

12. června 2012, 20:46
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: tedy tedy...

Nene to se ohromě pleteš chovám velkou úctu k lidem kteří si jí zaslouží a POKORY mám na rozdávání jen ty mě neznáš mrknutí děti jsou pro mě posvátné a nikdy bych si nedovolila stěžovat si... neznáš mě a chceš mě moralizovat? Na to nemáš právo... tak se smiř s mým názorem já ten tvůj na mě akceptuji i přesto, že nemáš právo mě soudit když mě neznáš

ikYki

12. června 2012, 21:15
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

už je toho moc...

jsem na tom stejně, ale ne svojí vinou...pláč, nechcete se některá z vás seznámit ?? Ať si můžu s někým pokecat...pláč

zizkova99

12. června 2012, 18:24
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: už je toho moc...

YES mrknutí

Simo.Ter

12. června 2012, 18:57
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: už je toho moc...

Takhle to ona menyslí úsměv

FFlos

12. června 2012, 18:59
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: už je toho moc...

Nechce, co? Žijeme v atomizované společnosti. Net nám stačí. O skutečné sociální kontakty není zájem.

FFlos

12. června 2012, 18:45
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

a nebo muž...

sice je to web pro ženy, ale musímp nasat, jelikož tyhle práce v domácnosti jsem dělal já jelikož má drahá když jsem se vrátil z práce se válela u televize a večer trávila s kamarádkama, nic nedělala, jen samá smetánka a vybraná společnost...fuj kopnout jí akorát někam... stále jsem slýchával co je s dětma práce ale doma to rozhodně tak nevypadalo...takže zas takové chudinky ženy nejsou... držím palcedržím palcedržím palce všem mužům, kteří mají doma flákačky a zlatokopky úsměv

zdendulad

12. června 2012, 18:12
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: a nebo muž...

Fešáku sem nezapadneš úsměv)

Krupska

12. června 2012, 18:18
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: a nebo muž...

asi ne podle toho co jsem tady četl je skoro každá servaná jako kůň...nevím kde jsem narazil na tu svoji nádheru - takže také nikdy více smíchDDD ... mávánímávánímávání

zdendulad

12. června 2012, 18:22
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: a nebo muž...

My jsme si to doma prohazovali podle potřeby. Opravdu jsem neměl pocit, že se to nedá zvládnout. Času bylo na všechno dost, největší problém byl v nekonečností toho příběhu. Je teda fakt, že tu asi nejneoblíbenější činnost - žehlení jsem zařizoval dodavatelsky.

FFlos

12. června 2012, 18:58
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: a nebo muž...

sorry vynechává mi klávesnice tak pro rýpaly - stala se chyba smích

zdendulad

12. června 2012, 18:13
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Doma už snad nééé ...

Ahojky všem.Já jsem doma už 8 let a né dobrovolně,musím se starat o dvě děti,jedno tělesně postižené.Manžel práci má a mě už s toho doma hraba.Navíc s náma bydlí tchýně takže bombaočistec-začínám s těma nahoře zmiňovanýma deprese,nervozita atd.Kontakt s normalníma lidma opravd chybí.Práci si začnu hledat,ale ne práci na doma-jak mě řekl manžel MUSÍŠ MEZI LIDI,NEBO SE ZBLÁZNÍŠ.Můj názor doma je to fajn na nezbitně nutno dobu,ale pracovat je lepší.

mmkrz

12. června 2012, 18:00
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Doma už snad nééé ...

no jsem na tom uplně stejně, jen s tím rozdílem, že já jsem fakt doma jak kůl v plotě nemám tu ani jednu kamarádku a když není s kým mluvit tak to je pak super depka... a kde je sehnat, když chodím všude sama...??pláčpláč

zizkova99

12. června 2012, 18:06
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: Doma už snad nééé ...

tak se ozvi a dáme řeč. Jen doufám, že ti není těch 99. Jen jak na potvoru bydlíš určitě na druhým konci republiky...

cokoladka63

12. června 2012, 22:31
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: Doma už snad nééé ...

no 99 mi fakt není a jsem z prahy... nemoc

zizkova99

13. června 2012, 16:17
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: Doma už snad nééé ...

já to věděla...smůla...já z Moravy. Ale psát si můžem, mně je 48mávání

cokoladka63

13. června 2012, 17:59
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: Doma už snad nééé ...

nj nj, a co fitko, nebo něco podobného u vás není? Tam se dá potkat s holkama a pokecat.

Krupska

12. června 2012, 18:10
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: Doma už snad nééé ...

byla jsem cca 3x, ale je to vždy zpárované nemají zájem mezi sebe další ženskou a v mém věku už vůbec...

zizkova99

12. června 2012, 20:02
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

jsem doma, ale...

rozhodně se teda fakt nenudím, dvě děti jedno školou a jednou školkou povinné, na kosmetiku nechodím, ke kadeřnici 1x za 2 - 3 měsíce pouze na konečky, manželovi občas pomáhám s jeho prací... občas někomu něco zašiju, opravím, upravím... uklízím, vařím... klasika co všichni dobře známeúsměv starat se o rodinu mně baví, ale někdy si občas řeknu, že až děti trochu ještě povyrostou, tak do práce půjdu... ale nepospíchámmrknutí

vale.r46

12. června 2012, 17:58
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: jsem doma, ale...

dobrá práce

Ivana.Faigelova

12. června 2012, 18:08
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: jsem doma, ale...

Pěkný příspěvek. úsměv

Krupska

12. června 2012, 18:04
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

UF!!

teď mě dostala věta o "užívání si na mateřské" naštvání Dokuď jsem makala v továrně tak muž pomáhal.ale jen jsem zůstala doma,tak jsem lítala od rána do noci mezi dětma,domácím zvířectvem a velikou zahradou. V létě jsem nevěděla co dřív,zda vařit,sušit hektar louky a nebo krotit ječící děcka. A miláček došel domů a se slovy: "ty se máš,že jsi doma ,nemusíš poslouchat buzeraci od vedení" sebou plácl do postele.Vydržela jsem doma půl roku a dětičky šupajdily do jeslí a mužíček musel opět pomáhát. Takže být stále doma? ANI NÁHODOU!!! mávání

jahůdka Majulka

12. června 2012, 17:54
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: UF!!

No vidíte ,a některé tady tomu říkají štěstí .

dusan.pr

12. června 2012, 18:04
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: UF!!

V konstatování : "ty se máš,že jsi doma ,nemusíš poslouchat buzeraci od vedení" není nic co by nebyla pravda. Není tam hodnocení zábavnosti práce doma, ani snižování jejího významu a objemu. A nevěřím, že v té posteli zůstal a ž do rána a druhý den se to opakovalo. Ten hektar jste si nakosila sama?

Krupska

12. června 2012, 18:01
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: UF!!

No, my si kosime ctvrt hektaru sami, sami susime, sami uklizime na pudu, plus dasliho pul hektaru brambor, kukurice, repy, rajcat, paprik... k tomu svine, kozy, drubez, dite, skolka s rodicaky, vareni, prani, zavarovani... od sesti rano do 11 v noci jsem na nohach - zena v domacnosti.Pravda, nekdy mam odpoledni hodinovy odpocinek úsměv. Jenze ja mam vyhodu, za sest let mi muj manzel rekl jednou "Ty se mas, ty nic nedelas"... potom jsem jeden tyden nestihala, on musel pomoct, a zmenil nazor... ted pomaha porad úsměv

Zora.72

12. června 2012, 21:18
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: UF!!

bohužel v 15h dojel domů,v 16h už spal,v 19h se navečeřel u zpráv v tv,s cigárem obešel barák aby zjistil co jsem udělala a v 21h byl opět v peřinách. Tenkrát měly st.statky MFku sekačku,tak za flašku a benzín to posekaly. Dokud žil děda a mamka tak jsme to sekaly kosama. Někdy mi s hrabáním pomáhala sousedka 70 letá důchodkyně. Mužíček byl "tak šikovný",že jsem se naučila i zedničit,zabíjet slípky i králíky,atp.Tenkrát (před 30-ti lety) jsme neměly ani vodovod a koupelnu,jen pumpu na dvoře. Děti odrostly a já od "šikuly" odešla. Mj je už 5 let bez práce a barák mu padá na hlavu. Já to odnesla "jen" rakovinou nemoc

jahůdka Majulka

12. června 2012, 18:20
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: UF!!

Ale ono to tak je. Když jsem byla na mateřské, manžel si také zvykl, že jsem doma a tedy mám na všechno určitě dost času a sil. Když jsem pak nastoupila do práce, delší dobu se adaptoval na to, že to už nejde stíhat. Není to žádný pecivál nebo necita, ale prostě mu ta myšlenka, že má postaráno, byla pohodlná a samozřejmá. Dnes mi pomáhá, nevím, co bych si bez něj počala mrknutí

zacks

12. června 2012, 18:10
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: UF!!

Přesně tak to vidím. Manžel, ale ne jen on, kaýždý se naučí využívat tolik pohodlí kolik je mu poskytnuto. Když to nejde, musí si ovykat. Je fajn, že to máte vyvážené. Nepovede se to často. Většinou má každý pocit, že dělá víc než ten druhý.

Krupska

12. června 2012, 18:16
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Třesky plesky

Chudinka, na její stesky je třeba chvíli tahat pluh v kamenitém políčku. Obrazně. Je doma a nelíbí se jí to, tak musí jít do zaměstnání. Nebo zkusit začít podnikat. Remcat nepomůže.

Krupska

12. června 2012, 17:53
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Doma? Ani omylem!!

Jen jednou jsem se ocitla na pracáku a strávila 3 měsíce doma. Bylo to už v době, kdy si k podpoře nešlo přivydělat. Nemám děti, pro maminky od rodin je to určitě jiné, ale já myslela, že se zblázním naštvání A to jsem si úmyslně "přidělávala práci" - ráno jsem šla pro čerstvé pečivo, odpoledne na klasický nákup... Doma jsme měli naklizeno, denně jsem vařila, abych se zabavila. Několik hodin denně jsem trávila venku se psem, ale přesto to pro mě byl hrozný zážitek. Občas si odpočinout je fajn, ale tohle nikdy více

lenitschka.r

12. června 2012, 17:52
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

doma

jsem ted od 48let.Děti jsou samostatné,pomáhám jim jen občas s vnučkou ze školky když jsou v práci.Ale domáctnost jsem vždy říkala"prádlo,žrádlo,prádlo,žrádlo,občas uklid i když každý měl něco na uklid.Ala je pravda,že je to na zblbnutí ta práce doma dokola.úsměvpolibekmávání

jirinavallova

12. června 2012, 17:40
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Tak s tím souhlasím

doma jsem z určitých důvodů ne proto, že chci nebo proto, že to chce manžel protože zvládne živit rodinu... je to prostě na palici bomba nejradši bych vypadla z baráku, měla nějaký režim...doma sice mám uklizeno a vše pintlich ale radši bych jednou nestihla vyprat nebo setřít prach a chodila do práce... ale kosmetiku a kadeřníka rozhodně nenavštěvuji dvakrát ani jednou do měsíce, téhle ženské zábavě neholduji

ikYki

12. června 2012, 17:30
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Staňte se naším fanouškem na Facebooku