10 obyčejných věcí, které vám mohou zachránit lásku!

Dalo by se říct, že to jsou naprosté drobnosti. Jenže i tyhle na první pohled nepodstatné věci mohou utužit nebo dokonce zachránit váš vztah. Proto je potřeba dbát na to, aby z vašeho soužití nevymizely. Tohle je deset maličkostí, které dělají lásku láskou!

Reakce na článek

Přidejte svůj názor

--- ...

Člověk by se neměl neustále za něčím honit...právě takové ty obyčejné všední maličkosti dělají člověka šťastným.úsměvLidé si pomalu přestávají vážit toho,co mají,neustále jsou nespokojeni,pořád se jim něco nelíbí a pořád dokola se za něčím ženou...např...lepším postem v práci,penězi,za majetkem... a kolikrát si ani pro samí ten spěch neuvědomují,že to největší štěstí mají právě vedle sebe v podobě svého partnera a dětí.Vždyť i jen pouhý úsměv vašeho dítěte dokáže zaplnit vaše srdce hřejivým pocitem plným lásky.Nebo jen objetí vašeho partnera,pouhý polibek,letmý pohled...to je to,co by nás mělo naplňovat spokojenostiúsměvNic Vám nemůže nahradit blízkost člověka,kterého milujete a s kterým Vám je dobře.Většinou to ale funguje tak,že pokud tohle vše máte,jakoby jste to kolikrát ani neviděli,nebo si toho moc nevážili,ale teprve až to něco ztratíte,uvědomíte si,jak je život najednou prázdný a jak moc Vám to chybí a jak moc jste byli malicherní... proto važme si toho,co máme,každého okamžiku,každé maličkosti a buďme za to vděčni a radujme se ze společných chvil,chovejme se k sobě s úctou a slušněúsměvúsměvúsměv

Helinka79

22. července 2012, 20:07
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: --- ...

Naprosto souhlasím...

zumrova.lenka

27. července 2012, 20:02
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

zachranovat lásku?

Je to prosté-obdiv,uznání,důležitost - plnými hrstmi dávat a také umět přijímat.Pak nepotřebujete zachranovat. Krásný večer všem.úsměvmrknutímrknutí

sam.krnov

21. července 2012, 18:59
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: zachranovat lásku?

S cela souhlasím! Jen bych dodala, že je třeba si toho vážit, pokud to máte. Nebrat to jako samozřejmost . Já jsem šťastná a protože to u nás takhle funguje, jsem šťastná již velice dlouho. Všem to ze srdce také přeji. Hezký večer vám všem.mávání

ARTARCHA

21. července 2012, 20:37
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: zachranovat lásku?

Logické..věcné, pravdivé..mrknutídobrá práceúsměv

doremila

21. července 2012, 19:11
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: zachranovat lásku?

Děkuji Doremilo i Atarcho,za svůj nekrátký život vím,že jakmile je toto ve vztahu opravdu uplatnováno,zajedno s tím přichází úcta,tolerance,neexistuje pocit vlastnictví,oba jste ve vztahu volní a přesto sepjatí,zkrátka paráda,a vztah se jen a jen posiluje.No,už moc mluvím,asi proto,že jsem štastná.Přeji všem totéž z celého srdce a držím palceúsměvúsměvdržím palce

sam.krnov

21. července 2012, 21:53
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

helinka

tak si to myslím i já...

marketa.stulirova

21. července 2012, 18:21
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: helinka

ano je to prosté,,,byly doteky,smých, pohledy,nyní je většinu dne na PC a potápí lodě...Jak z toho??? Asi už nijak... zamračení

Ruzena58

21. července 2012, 19:25
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

---

Já měla vždy pocit,že těch deset věcí,co je tady popsáno by mělo by ve vztahu snad samozřejmostí.Neumím si ani představit,že bych se svého partnera nedotýkala,nebo,že bych se s ním nesmála apod.Ano jsou dny,kdy nám není dvakrát zrovna hej a vytočí nás každá maličkost,a pak se i ve vztahu objeví nějaký ten mráček...ale zase vztah bez hádky,to jsou snad jen pohádkyvyplazený jazykmrknutíjako všude je něco a pokud zrovna po sobě nehazíme talíře,neurážíme se a neponižujeme vzájemně,či nelítají sprosté slova a facky...tak si člověk nemá vcelku ani na co stěžovat,když jinak má doma žena muže,co ji nechodí za jinýma,nechlastá a není gambler...protože pak už jsou jen prkotiny a ty se dají vždy nějak vyřešit.úsměvúsměvúsměv

Helinka79

19. července 2012, 20:54
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: ---

dobrá práce

lacirke

21. července 2012, 20:45
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: ---

jj...čím víc má člověk bolavých zkušeností, tím více si váží obyčejného laskavého vztahu. Něco zachraňovat když už bývá pozdě? Lépe je tomu předcházet...mrknutíúsměvúsměv Ahoj Helinko!!máváníláska

doremila

21. července 2012, 19:16
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: ---

Ahooo ... j...krásný večermrknutíúsměvúsměv

Helinka79

22. července 2012, 20:11
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

půlka

Něco na tom asi bude, asi polovina věcí je u nás běžná, druhá půlka už nevím, co to je. Ale ještě nejsme na té neúnosné hranici, takže si nestěžuji.

PEPILUNA

17. července 2012, 21:30
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Konečně pravdivý článek

Jj, něco na tom bude. Jako u nás. Jsme spolu 15 let, děti zatím nemáme a prozatím neplánujem. Teda on by chtěl, mi se biologické hodiny zatím ještě neroztikaly. Jsme spolu jen ze zvyku. Pusu jsem dostala naposledy na narozeniny o sexu nemluvě(a to podotýkám, že se nechce jemu), sáhli jsme na sebe naposledy někdy omylem, když jsme kolem sebe procházeli. Dotyky nevyžaduji a nechybí mi. Poděkovat umí jen když mu donesu korýtko až pod nos, když mi stojí v cestě řeknu uhni a oslovujeme se hej.Nemluvíme, nesmějem se...prostě přežíváme jeden vedle druhého. Přesto jsme tak nějak svým způsobem spokojení. Nejspíš oba potichu čekáme až se objeví jiná, lepší, šance.

majwwwa

17. července 2012, 19:00
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Konečně pravdivý článek

Tomu co poisujete ještě říkáte láska co stojí za záchranu???Asi jsem z jiné planety, ale já bych utíkala co by mi síly stačily.

lacirke

21. července 2012, 20:49
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Konečně pravdivý článek

Působím chladně? Ano, já bohužel chladná jsem. Jsem bezcitná a sobecká. Bohužel mě tomu tak život naučil a takovéto chování je moje jediná obrana, můj ochranný štít. Snažila jsem se změnit, nejde to. Vždy vklouznu zpět do svých kolejí. Tohle je můj způsob chování a jiná nebudu. Manžela mám svým způsobem ráda, ale žijeme jen jako spolubydlící. Troufám si říct, že svou nejlepší kamarádku mám raději než jeho. Neopustím ho jen proto, že bych ho nechala napospas všemu. Vždyť on neumí zaplatit složenku, uvařit čaj o hadře na podlahu si myslí, že je ručník. Není žádný magor, zas mu jdou jiné věci, třeba hraní PC her nemoc a hlavně je hodný. Upřimně se manželovi taky divím, že se mnou je. Nsčetněkrát jsem mu v hádce řekla, že jsem s ním ze soucitu a zvyku a ať si najde slečnu, která ho bude mít ráda dokud je mladý, ale zatím nic. I já se poohlížím jinde, ano, to je pravda a první chlap, který by byl hodný a byl alespoň v něčem jiný než on, jdu do toho! Děti nechci jen proto, že už je toho na mě moc a starat se ještě o někoho třetího bych už nezvládla. Takže tak.

majwwwa

19. července 2012, 13:49
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Konečně pravdivý článek

Já bych se ani nedivila, že ochlad. Po patnácti letech (!!!) ještě Vy děti NEE. To už i ten chlap dozrál a chce se někam dál v životě posunout. Bych se nedivila, kdyby začal hledat jinde jinou...

zdenskala

17. července 2012, 23:06
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Konečně pravdivý článek

Hej!
Nějak ti nevěřím... A to k vůli jedné větě...
Děti z a t í nemáme, a p r o z a t í m neplánujeme Teda ON by chtěl, mi se biologické hodiny z a t í m ještě neroztikaly...
Připadáš mi jako ježek se vztyčenýma bodlinama. A tvůj milý se tě bojí dotknout.. On by děti chtěl..to může chtít jen muž, který má tu ženu rád. A to ostatní o polibku, pohlazení a sexu... mi nepřipadá logické, aby jste 15 let žili vedle sebe, on chtěl mít s tebou rodinu, ale jste oba odtažití a čekáte na objevení jiné lepší šance... To vše dohromady, sečteno, podtrženo mi nedává hlavu patu...
Hej! něco tajíš!!!mrknutívarovánímrknutí

doremila

17. července 2012, 22:24
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: Konečně pravdivý článek

Mám nějak pocit, že se nebojí jen dotknout... A ani se nedivím, že se mu nechce do sexu... Podle toho, co je v příspěvku napsáno, je dotyčný slečně pravděpodobně úplně lhostejný... Člověka, kterého mám ráda, nebudu oslovovat hej a když mi překáží v cestě, neřeknu uhni... Takhle se totiž běžně mluví na dobytek v chlívě, partner by si snad zasloužil úplně jinou úroveň komunikace...

o6.z5

18. července 2012, 7:58
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: Konečně pravdivý článek

Jak jsem již psala dole, myslím, že jde o subjektivní hodnocení...Partner by to možná viděl jinak... A někdy vlastní nespokojenost a neschopnost něco řešit, když zrovna není " válka" mezi partnery přeroste až do 15 let. Největším zabijákem vztahu je zlhostejnění... zamračení

doremila

18. července 2012, 10:57
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: Konečně pravdivý článek

Souhlasím, subjektivní je to určitě... Ale na mě z toho příspěvku prostě čiší chlad a nezájem a naprosto mi tam chybí jakékoliv emoce... Přijde mi to, jako by byla řeč o nějakém předmětu a ne o člověku, s kterým slečna strávila 15 let života...

o6.z5

18. července 2012, 12:31
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: Konečně pravdivý článek

Ano..tak nějak to cítím též..možná, že se ta těch 15 let stala z milovaného člověka " součást domácnosti = předmět... "
není to dost častý úkaz i v zavedených manželství, kdy to oba po letech vzdají a " nějak" si na sebe zvyknou a přestanou rozvíjet a přidávat do vztahu něco nového??
Tohle nebezpečí " číhá" všude, kdy si jeden( nebo i OBA) z páru začnou myslet, že to mají JISTÉ... obavymrknutí

doremila

18. července 2012, 12:43
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: Konečně pravdivý článek

Myslím si, že jejich vztah je "přechozený". Nikam už společně nesměřují a ta poslední věta zní jasně. Minimálně slečna (či paní) se začíná poohlížet jinde. jen aby ji nepřekvapil její partner-i chlapi někdy zatouží "zahnízdit". úsměv

zdenskala

17. července 2012, 23:08
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: Konečně pravdivý článek

mrknutí To slovo " přechozený" - se mi líbí. Nesnažím se ani hodnotit majwwwa, jednají tak podle její info o b a. Oba se s tím asi potýkají, a poslední věta to vysvětluje...
Jenže je to JEJÍ informace..Možná, že partner by to popsal jinak, s jinými pocity... ( mezi svými přáteli nedám na informace jen z jedné strany..jaksi se to nevyplácí..mrknutí je to subjektivní takřka vždy...)

doremila

18. července 2012, 10:53
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: Konečně pravdivý článek

To máš děvče zatraceně pravdu, ostatně jako vždy. Víš o čem je řeč.mrknutí

lacirke

21. července 2012, 20:55
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: Konečně pravdivý článek

Ahoj Handi!
Žiješ!! a to je prima... neutrální výrazmávání

doremila

21. července 2012, 21:09
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: Konečně pravdivý článek

To víš,,kopřivu mráz nespálí.´´Hezký zbytek víkendu.mávání

lacirke

21. července 2012, 21:15
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Konečně pravdivý článek

Díky..ahoj!!máváníúsměv

doremila

21. července 2012, 21:25
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: Konečně pravdivý článek

Tak to určitě. Už jsem se s tím víckrát taky setkala,že vše bylo jinak úsměv. Nechci odsuzovat, ale působí na mě negativně ten chlad a výběr slov. Prostě se mi zdá, že je tam něco fakt špatně. Z mého čistě subjektivního pohledu je to to dítě. Protože ať počítám, jak počítám, patnáct let je strašně moc. Jestli paní či slečna dítě nechce, asi by skutečně měla hledat někoho, kdo ho taky nechce. To je čistě můj názor.úsměv

zdenskala

18. července 2012, 11:00
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: Konečně pravdivý článek

..Tak nějak asi ano...Po patnácti letech " necítit" biologické hodiny...neodsuzuji. Je dnes dost žen, které mezi 35 a 40 už dítě nechtějí...Chce to hlavně dobrého a spolehlivého partnera..nebo odvahu na singl? Já tento názor singl vychovávat dítě, ( hlavně chlapce a plánovaně!!) nepodporuji...a tak, jak je to popsáno..?.jsem na rozpacích... obavymrknutí

doremila

18. července 2012, 11:43
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: Konečně pravdivý článek

Mně tam přijde divné to slovo zatím. i kdyby byla s partnerem už od dvaceti, tak jí je pětatřicet aještě pořád nechtít dítě mi přijde divné. pozor! nezaměnit s tím, že prostě dítě nechce vůbec. jen to včas umět přiznat sobě i partnerovi je třeba, protože i on stárne a hledat kvalitní partnerku dá přeci jen práci...úsměv

zdenskala

18. července 2012, 14:22
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Konečně pravdivý článek

No právě...všimla jsem si toho také... to je to, co píši na začátku..nemá to hlavu patu... připadá mi, že si jedno s druhým odporuje..
Bylo by dobré, když pisatelka řekla A aby řekla také Bé...
Ale je to její věc... mrknutí

doremila

18. července 2012, 14:53
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: Konečně pravdivý článek

Také nikoho nesoudím, nikde není psáno, že každá žena dítě musí chtít... Jsou i bezdětné páry a můžou mít hezký, láskyplný vztah... Ale to je právě ono - vztah jsou pocity, emoce, úcta, důvěra a tak dále... To všechno mi v tom příspěvku chybí, alespoň ze strany majwwwa... Přijde mi, že ti dva spolu nežijí, ale že jen sdílejí jeden byt...

o6.z5

18. července 2012, 12:56
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

snad nekecám do větru

Ano,je to pravda,,o lásku se musí pečovat a starat,,,musí chtít ovšem oba,,ne jen jeden,bojovat jeden,milovat jeden,,,pak to nemá význam,,,i když je pravda,že mnohé ženy se snaží a starají se o vše sami ajsou nedoceněné,,,je to smutné,když si muž třeba nedokáže vážit práce ženy v domácnosti,starost o děti,chození do práce a nenajdou za to vše uznání,,,já mám štěstí,,,mám skvělého muže,tak není bez chyb,ale beru ho takový jaký je-on mě také a vážím si jeho práce a úsilí ,ale on mého taky,,,je to vzájemné,,,všem ženám,které svým manželům dělají služky mohu jen poradit-nedělejte jim neplaceného sluhu,,,budte samy sebou a mějte čas i na sebe,tak jako mají muži,,,mě to tak vychází už dlouhá léta,,,moc vám to všem přejiúsměv

o.ala

17. července 2012, 0:00
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: snad nekecám do větru

mela jsem jednoho milence a ten vzdy rikaval, ze laska potrebuje udrzbu, ze kdyz to venku nabrousi, ze to pak doma lepsi reze... ale uz ho nemam..rozesli jsme se ...ja jsem si taky zasla jinam pro napln a nelibilo se mu to... ted zas brousi i udrzuje asi nekde jinde... ale na druhe strane s nim byla sranda... zamračení

letuskaxx

17. července 2012, 0:16
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Snad nekecám do větru

Láska je jako květina, bez dostatečné péče uvadne a uschne.
JE TO STARÝ A JE TO PRAVDA !!!
A vy co tady řešíte že ten váš není schopen projevit kousek citu, na lásku musí být dva, když nechce pošlete ho do pr... nás chlapů je DOST! kdo hledá najde jen to chce trpělivost mrknutí

toor79

16. července 2012, 23:31
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Snad nekecám do větru

Musím se smát. Máš pravdu, toore79, jsem taky ta stále frustrovaná, ON neplánuje nic, drobnosti nezná, cit ani sex už léta neexistuje...
Jdu hledat, pánové, kde jste???
P.S. Trpělivosti mám dost (jak se zdá po x letech ničeho...).

vinklP

17. července 2012, 0:25
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

10 věcí co můžou zachránit lásku?

Jsem s manželem 21 let,,, ... celé roky je milý,pozorný,pomáhá v domácnosti ,chodí na nákupy sám od sebe a nikdy jsem za celé roky neřekla,že to musí dělat,,,dělá to všechno sám od sebe,,,přitom všem dělá 2 práce,lásku mi dává najevo celé roky,já jemu také,,dokonce se i líbáme a stále a nikdy jsme nepřestali,,píšu to proto,že tu někdo psal,že se s přibývajícími lety již málo lidé líbají,,,já nemohu na svého muže říct vůbec nic,,,jen ,že je svéhlavý,ale nic víc,,a také se hádáme,většinou je to kvůli dceři,je moc na ní měkký,ale jako manžel nikdy neselhal,,, ... připadám si tady teda jako z jiné planety,,a oba se velice stále milujeme,,,a nikdy jsme nepřestali,ba naopak,je to čím dál tím hezčí,,,úsměv

o.ala

16. července 2012, 23:27
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: 10 věcí co můžou zachránit lásku?

To je paráda, že Vám to takhle krásné vydrželo, moc Vám to přeju, a pevně věřím, že mě potká totéž úsměv

a.meli.e

19. července 2012, 10:18
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: 10 věcí co můžou zachránit lásku?

My jsme sice spolu jen tři roky, ale je nám 40 a milujeme se čím dál víc a toto všechno,
co se tu píše, tak máme a já si toho nesmírně cením...

H.P.J

17. července 2012, 22:00
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: 10 věcí co můžou zachránit lásku?

neni vam co zavidet...to musi byt nuda zit celej zivot s jednim kohoutem a jeste se libat... to ja mam radeji kazdy mesic jinyho kone... a sedlat a sedlat... to je potom jizda...mávánísmích

letuskaxx

17. července 2012, 0:10
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: 10 věcí co můžou zachránit lásku?

To je nadhera, tech Vasich par vet je hezcich nez ty vsechny romanticke filmy o lasce, ktera prekona veky, hory i more. Preji dalsich 21 mrknutí

mozeg

16. července 2012, 23:40
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

9. Láskyplné oslovování

"Udělej mi kafiko, ty moje rafiko" láska
Tohle poslouchám každé volné ráno. A proč mu ho vždy udělám ?? No protože já to kafe umím ze všech nejlépe přece úsměv

A i k bodu 6 (Překvapení) mám nedávný zážitek:

"Jdi se osprchovat!!! Bez sprchy do postele nejdeš!!! " Bylo to v těch nedávných vedrech... Za chvíli slyším jen "Dobrou" a voda netekla naštvání Jdu tedy do ložnice a on leží v posteli a vedle něj na polštáři pečlivě odmontovaná sprcha překvapení v tu chvíli jsem nevěděla jestli nadávat anebo se smát!!! Vyřešila jsem to smíchem, do té sprchy jsem ho donutila, vysprchoval se. A já si od té doby dávám pozor co jak řeknusmích

barbanek

16. července 2012, 23:17
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: 9. Láskyplné oslovování

Ja jsem byla na nasi skolni slezine po 15 letech ... muj tehdejsi pritel odmitl se mnou jit rka... "prijd do pul noci, ja na tebe pockam a ne aby jsi se tam striskala"... tak jsem se zmydlila a prisla az rano a jeste zneuctena ... on do dneska o tom nevi... mávánímrknutísmích

letuskaxx

17. července 2012, 0:24
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Staňte se naším fanouškem na Facebooku