5 chyb zamilovaných žen. Tohle se jim později vymstí!

Na začátku je všechno krásné! Jste zamilovaní, oba se snažíte splnit tomu druhému každé přání, odpustit kdejakou chybičku. Jenže se vám to může vymstít! Tohle jsou nejčastější chyby, kterých se v zamilovanosti dopouštíte.

Reakce na článek

Přidejte svůj názor

Bez sexu

Bez sexu, vztah fungovat nemůže, hlavně u tich mladých. Tam kluci chtěj holky který budou sexuální mašiny. A když nejsou... Tradááá rozchod. Bez sexu a přitažlivosti. Ne

hadatko99

5. září 2012, 17:21
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Zas ten sex

Proboha, odkdy je sex jedna z nejdůležitějších věcí ve vztahu? zajímalo by mne, kdy už nám přestanete cpát do hlavy představu, že pokud nejsme neustále nadržené a netoužíme po sexu pokaždé, když partnera uvidíme, je něco v nepořádku? Takovýhle stav je možný tak v prvních fázích vztahu a zamilovanosti, ale po několika letech vzájemného soužití už normální není. A jak si pak mají připadat normální obyčejné ženy, které si sex s radostí dopřejí tak maximálně jednou týdně? Jako frigidy a kdovíco ještě. Sex prostě není to hlavní a tečka - naopak, když je vztah založen hlavně na sexu, jak asi dopadne, když dojde na řešení vážnějších problémů? Tohle je prostě módní klišé - sex, sex a zase sex, když se objeví problém, je za tím dozajista sex. Zatracený Freud...

JitkaMarklova

29. srpna 2012, 18:15
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Zas ten sex

No, jestli jste přesvědčená, že vztah může fungovat bez sexu a vzájemné přitažlivosti, tak Vám přeji hodně štěstí. Mimochodem, v tom článku nikdo nepsal, že když nebudute jako králíci, tak to nebude fungovat, bylo tím spíš myšleno, že když už je, tak by měl stát za to a je jedno, jestli jednou za týden, dva...

Lanaw

5. září 2012, 9:12
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Chyba 5x jinak

Tak tady to pocteni nema chybu , dobre se u toho clovek baví. Jen tak dál cestí retdaktori a redaktorky , jsem zvedav co budou vymyslet tak za 5 az 10 let , ale vypada to ze uz asi nic , uz maji vse vymysleno a prostudovano , kdyz pisou takove KRÁVOVINY... mrknutímávánípřekvapení

007- Br

26. srpna 2012, 2:28
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Chyba 5x jinak

jo joúsměv
Moudří kráčejí vyrovnaným krokem vpřed a blázni kolem nich tančí dobové tance mrknutí

erted

26. srpna 2012, 22:46
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

5chyb???

Ano,ta pokora a úcta je samodřejmé v pevném partnerstvíúsměv a co se týče oddacího listu tak právě Ti dva partneři mají k sobě něaké závazky a né jen jedna noha venku jako na psí knížku a nebo pochyby kdyby náhodouvelký smutekodejít podle nálady nebo moderní době.Do budoucna manželství tkví i po finanční stránce že si navzájem lidé podpoří i jináč na úřadech se k Vám jináč chovají i máte i nárok když jeden z párů onemocní atd.na psí knížku nikoliv,prostě já beru partnerství jako celek lásky a do budoucna žít jako manželé i nést jedno jméno a je jedno či ženy nebo muže.mávánímávánímávání

exeji

26. srpna 2012, 2:22
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

5chyb???

Zdravím...když to tak čtu tak to by asi vůbec nemohli existovat v soužití žena a muž když skončí zamilovanost podle odborníkůnemám slov Když se podíváme na naše babičky a prababičky tak ty měli soužití až do svého vysokého věku,ale bylo to tím jak byli vychováni a hlavně měli k sobě určitá pouta jelikož byli ve směs svazku manželství což dnes je zřídka podle západního systému a lidé nemají k sobě žádné povinosti a vždy myslí jen že kdykoliv po každé hádce mohou odejítbomba.Každý z nás máme určitou zálibu jak sport či názor ale to vše se odvíjí na toleranci bez ponižování a agresivitě,pak každý vztah se dá ukočírovat a lidé spolu mohou spolu klidně žít i co se týče sexu,tam hlavně hraje roli věrnost láskacož je základ .Když si dvá lidé věří a mohou se na sebe spolehnout tak nevidím potíž že se odcizí a že někdy je mráček to k životu patří,ale jen na výměně názorů což je přirozenémávánímávání

exeji

25. srpna 2012, 22:50
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: 5chyb???

Souhlasím!úsměv*mávání

pitrines

26. srpna 2012, 0:54
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: 5chyb???

Sohlasím s tím co píšete, jen ještě dodám , že k partnerství krom tolerance a spolehlivosti patří i úcta k druhému a trocha pokory. Vúbec nezáleží na tom jestli máte oddaci list, nebo ne.Když se s partnerem milujete a jste ochotni udělat oba ty potřebné vstřícné kroky.
Pakliže něco ve vztahu chybí, oddací list to nenahradí.mávání

lacirke

25. srpna 2012, 23:56
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: 5chyb???

Souhlasím...úsměvúsměvmávání

doremila

25. srpna 2012, 23:12
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

5 chyb zamilovaných žen

Je to vše úplně jedno. Po dvo letech se to zkrátka asi stává, ať máš staršího, sobě rovného, nebo o 15 let mladšího.Chce to zkrátka měnit.pláč bohužel,nebo buhu dík.polibek

mudlajdicka

25. srpna 2012, 19:11
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: 5 chyb zamilovaných žen

no nazdar...tys to mudlajdičko ale rozmudlajdičkovala.překvapení.. Prostě po dvou letech udělat průvan
" v šatníku".zamračení... Těch zkušeností máš s tou výměnou asi požehnaně, viď?obavy

doremila

26. srpna 2012, 8:04
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

5 chyb

Asi nekoho tym rozcilim ,nekdo to nepochopi a nekdo rekne ze mam naprostu pravdu.Prvni vas vstah a manzelstvi je skuska (obrovska pro oba) otuknete a zjistite ze to neklape a nebo budete trpet a nadavat celych jak rika nekdo "stastnych" x let,druhy vstah vetsinou take skrachuje protoze bude te snazit vyhibat vsechnym chybam pred tym a delat ze sebe ideal,krasy hospodynky a lepsu niz on mel do vasmrknutí(spatne) Po treti budete konecne stastna protoze zacnete zit pro sebe i jak se vam chce a hlavne deti dospele a vy mate volnost vyberu ,nazoru a vseho krasneho co prinasi podzim zivota.Zena zacina opravdu mit rada sex po 35 rokach,takze pokud byla pani v prvnim manzelstve ne moc na sex tak nemuze zmenit na raz ,bude ji podezirat manzel a i zvykla ona byt putka ,prece nebude jecet a rvat pri sexu a nebo rikat ze chci jeste a nebo ,davaj neco skusime,ne nikdy.Takze k cemu to vsechno vedu ,te 5 chyb neudelate jen a jen v 3 vstahu,protoze te 5 chyb budou v prvnim a druhemmávání.Prominte kdyz nekoho to dotklo,jeto nazor cizinky

cizinka69

25. srpna 2012, 18:54
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: 5 chyb

Já sice v této zemi už řadu let cizincem nejsem, i tak si ale dovolím nesouhlasit. Každý potřebuje něco jiného, každý dospívá a uvědomuje si zásadní věci jindy. Lidský život se takto nedá nikdy zjednodušovat. Vy máte zřejmě zkušenost do třetice všeho nejlepšího, já jsem zase většinu svého života šťastný s první a jedinou láskou. Chyb jsme udělali oba spoustu, já víc, pravda, ale překonáním společných chyb se manželství podle mne jedině upevní. Nemohu a nedokáži mluvit za svou ženu, ale jelikož je to nesmírně upřímná a rázná žena, myslím, že jsme spolu opravdu šťastní oba, bez předstírání a napoprvé. Záleží na lidech a schopnosti vzájemného pochopení, ne na zkušenostech.

florian.unger

25. srpna 2012, 19:20
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: 5 chyb

Pod to se ráda podepíši také...mrknutímávání

doremila

25. srpna 2012, 23:12
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: 5 chyb

Naprosto s vama souhlasím, taky žiji už víc jak 35 let z jedním chlapem, v harmonii, bez hádek, sice s bezpočtem starostí, ale s vůlí je řešit a připraveni na kompromis. OBA! Myslím, že mladší generace moc kompromisy dělat nechce.
Pak oba svorně tvrdí, že ustoupit by měl ten druhý.Pozorování zvenčí, mi připadá jako dva berani na úzké lavce, až se nakonec oba vrátí a začínají znovu až k místu střetu. Jak se objeví větší spor tak zase ze vztahu utíkají s tvrzením, že to nebylo to pravé.Mám za to , že kdo začne před řešením neshod utíkat, utíká pořád, ale před sebou stejně neuteče a na stará kolena bude žít opuštěný jenom s tím nesnesitelným druhým já, které bylo tak neochotno ke kompromisu a smíru.
A vám pane přeji ještě dlooouhý pohodový vztah.úsměvmávání

lacirke

25. srpna 2012, 22:45
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

5 chyb

Tady se píše jen to,co musí dělat ženy,ale přesně těchto 5 bodů, a myslím si, že jich je i víc, musí pochopit i muži. Který z mužů nesnese v zamilovanosti své milé modré z nebe? Nezpronevěří občas alespoň malou částku, aby jí udělal radost? Než muž zjistí, že mu v těchto 5-ti bodech lhala záměrně, protože vypadal zajištěně...než přišla na to, že by pro ni udělal první poslední...ale je vlastně nemovitý.. Odkopne ho dřív, než chlápek zjistí, že vlastně cyklistiku nesnáší.. Shrnu to. Muž ženskou lež vždy rozchodí, pokud je charakter a má ji opravdu rád. Žena vůči muži ne. Proto je zbytečné, aby se žena trápila nad těmito 5-ti body. To spíše muži by si měli přestat hrát na něco, co nejsou tak jako já kdysi. Dnes mám díky tomu ženu, která mne má ráda, takového jaký jsem doopravdy. A tohle platí pro obě pohlaví. Vláďa

bangava

25. srpna 2012, 20:32
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: 5 chyb

To je blbost, ze zena vuci muzi nerozchodi lez. Ja to rozchodila vzdycky a kdyz jsem to zkusila podruhe, tak jsem stejne narazila na to same svinstvo co pred tim, takze neni o co stat. Kdyz se muzskej nestydi po me neustale chtit penize na sve podnikani, kteremu se stejne pak nevenuje a pravidelne krachuje, pujcuje si ode vsad a nevraci a jeste ma tu drzost tvrdit, ze mu nevysel podnikatelsky zamer v oboru, ktery jenom kvete, pak je to lemra, podvodnik a kriminalnik. Z takoveho je mi fakt na bliti i kdyby me na rukou nosil. Se.u na chlapy, jsou to jen sami paraziti. A vy tu jeste pisete takove hovadiny. Bleeenemoc

marmaris305

25. srpna 2012, 20:54
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: 5 chyb

Jenže vy jste dost dobře nepochopila, co tady píši. To že jste opakovaně důvěřovala a odpouštěla je už jen váš problém. Tohle by normální člověk nedělal. Vy jste zdá se vyjímka a právě pro vás, bez urážky, je článek ,výše uvedený, určený. Můj článek jen říká, že ženy jsou tvrdší vůči mužům a já se ani nedivím. Já osobně považuji ženskou lež jako oběť muži. Že něco nesnáší ,ale dělá to, považuji za něco vyjímečného. Pro mne by tohle ani po letech zjištění nebyl důvod k hádce,ale naopak. V tomhle s článkem redakce prostě nesouhlasím. Jednoduše řečeno. Pokud po letech zjistím, že moje žena dělala léta něco, co dělala jen kvůli mě, budu to považovat jako projev lásky ke mě a ne jako podraz. Jen *** by se mohl zlobit. Muži tohoto nejsou většinou schopni. Já mám jinou zkušenost, asi jako vy,ale je to jen vyjímka. Vy máte asi dobrou duši a naletíte. Musíte to změnit u sebe tak jako já. Pořád mluvíme o ženách a mužích jako o jiné rase a přijde mě to rasistické. Já si žen vážím a ne kvůli praní a žehlení a bůhví kvůli čemu ještě. To velmi rád udělám sám.Jde o to,najít ksobě úctu a pochopení,protože muž vyšívat a žena míchat maltu nebude..až na pár vyjímek. Omlouvám se,pokud jsem se vás nějak dotkl. Zřejmě máte z muži jen špatné zkušenosti,ale ne všichni jsou takoví. Mne bývalá přítelkyně připravila o vše kvůli hezčímu,movitějšímu a i přesto nechci kritizovat zaběhnuté klišé,že ženám jde více duši než vzhled a peníze,tak jako mužům prý záleží jen na věku a vzhledu. Takhle to opravdu vždy není. Nemám rád články jako je těch 5 bodů, protože je lidé píší jen proto,aby rozvířili diskuse a zvýšili tak návštěvnost svých stránek. Muži a ženy mají své problémy,ale neexistuje žádnýmnávod jak z toho ven. To je vždy individuální. Hezký den. Vladimír.

bangava

26. srpna 2012, 14:56
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: 5 chyb

Dekuji za Vasi reakci. Reagovala jsem jen na vase vyjadreni, ze zena nedokaze rozchodit lez. Je fakt, ze mam na muze smulu, ale ze jim duveruji a naletim, neni az tak pravda. Jsem opatrna, znam uz svuj vzorec chovani a i ti muzi, ktere si vyberu sama, jsou nanic. Jsem uz vyhradne racionalni a nejak moc si to uz nezabiram, jen hledam, kde je zase zakopany pes. Vracim se k nekterym podruhe jen proto, abych se ujistila, ze moje rozhodnuti uzavrit kapitolu bylo spravne. No a vcera mi definitivne doslo, ze ta posledni kapitola je skutecne uzavrena, protoze jsem byvaleho pred par dny trochu opila a zase se z nej valily ty humusarny s kapitalem a podnikanim, tak mi bylo blivno, no. Clanek pro mne urcen neni, jelikoz zaslepena nejsem. Jestlize narazim na alkoholiky a narkomany na dobrych spolecenskych postech, za to nemuzu. A na cele to napsane nemaji, Kdyz zjistim skutecnost po mesici, dvou, tak je to dobre, dele to nevydrzi skryvat. A diky za konstatovani, ze je to muj problem, bez Vas bych na to urcite neprisla. Tim jenom projevujete svuj pohrdavy cynismus vuci zenam stejne jako v dalsim Vasem textu. Gratuluji.

marmaris305

26. srpna 2012, 15:19
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: 5 chyb

to je vas nazor,ale ne manzelky verte mi,vasa zena je proste opravdu jak sem psala. je asi "stastna "ale my zeny muzeme se prispusobit aj kvuli detem a pak presvetcit sebe ze jsme stasti a je vsechno najlepsi a hlavne ze nemusime nic menit úsměvNezlobte se na mne jen nekdy udelajte neco ine na co ste zvykli ,kitku pro radost ,polibek a milovani v kuchyne a proste zmente stereotym a nerikajte ze ho nematemrknutí

cizinka69

25. srpna 2012, 20:00
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Tri mala upresneni

1. zena zasadne nikdy zadnou chybu nespacha

2. muz muze v zivote udelat jen jednu chybu - aspon jednou uveri nejake zene

3. od toho zhoubneho okamziku musi ten muz kazdy den naslouchat, kolik ruznych chyb udelal. vzdy daleko vice, nez 5. dokud tu zenu nezastreli.

josef.kanadsky

23. srpna 2012, 9:20
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Tri mala upresneni

1. Konečně někdo, kdo pochopil, že my ženy nepácháme chyby. Ano. Každý náš krok se totiž dá odůvodnit více nebo méně složitými okolnostmi. úsměv
2. A muži se tedy dopustili jen jedné jediné chyby.

Tímto jsme všichni prakticky bezchybní a výčitky zbytečné. Možná by jich tedy ubylo, kdyby též ostatní muži uznali bod 1 a ženy se k mužům na oplátku chovaly shovívavěji, když to s nimi muži kvůli jejich jediné chybě táhnou dál. úsměv Co myslíte?

saule.z.remizku

24. srpna 2012, 18:58
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Myslim si,

ze je dobre si co nejdrive poridit spolehlivy revolver. Pro pripad, ze bude treba nejak rozumne vyresit bod cislo 3.

josef.kanadsky

24. srpna 2012, 23:52
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Myslim si,

Ano, bod 3 jsem vynechala. Vnímám ho totiž jako dost nepraktický. Kriminalistika přece jen pokročila do míry, že jak se najde tělo, nějak se k pachateli dostanou. Nestačí tedy jen střelit, aby se problém vyřešil. Právní systém stále ještě považuje ustavičné vyčítání za menší prohřešek, než je vražda. Uznejte, že pokud se kvůli tomu dostane muž do vězení, bude zbytečně trpět. Za to mu vražda přece nestojí! Málokterý muž je ale natolik zdatný, aby se dokázal zbavit těla, všech dalších důkazů a zároveň si pořídit tak mocné alibi, aby byl nedostižný. Bod 3 tímto nepokládám za rozumné řešení.

saule.z.remizku

25. srpna 2012, 0:18
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Mate v tomhle velmi uzitecne zkusenosti.

Zaridim tedy, aby se telo nenaslo. Uz jen, abych Vam dokazal, ze my muzi jsme alespon tak zdatni, jako Vy.

Dekuji za vcasne upozorneni.

josef.kanadsky

25. srpna 2012, 5:31
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Mate v tomhle velmi uzitecne zkusenosti.

Jak konkrétně byste se těla zbavil?

saule.z.remizku

25. srpna 2012, 23:30
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Zatelefonuji Vam

a zeptam se, jak se to podarilo Vam.

josef.kanadsky

26. srpna 2012, 5:20
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Mate v tomhle velmi uzitecne zkusenosti.

Bez těla není vražda, tahle základní poučka stačí. Jka se ho ovšem zbavit, to už je jiná věc.

SkywalkerLuk

25. srpna 2012, 18:34
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Tri mala upresneni

Zdravím do Kanady, jaképak tam máte počasí?mávání Ad 1/. Ze srandy to tvrdím taky. V reálu se ale umím omluvit a "přiznat barvu". Ad 2/ Pokud uvěří té špatné, platí bod č.3. Pokud vybral dobře-žádný z bodů neplatí neutrální výraz.

stastna.ctyricitka

24. srpna 2012, 17:04
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Pocasi je prekrasne.

Pred tydnem jsem se vyskrabal do Skalistych Hor, podivat se zase jednou co delaji moji oblibeni grizzly medvedi. Znam je jiz od jejich mladi, kdyz byla jeste mala medvidatka. Stali se z nich uz takovi obri, ze je clovek musi pozorovat jen z ucitve dalky. Tentokrate mne opravdu nadchli. Hasterili se po celou hodinu.

Zajimave, ten mensi porad dorazel na toho vetsiho, ktery ho nakonec vzdy povalil na zem. Takze asi "vyhral". Ale ke konci hodiny se ten vetsi tak dozral, ze zacal na toho mensiho dost hlasite brucet, aby uz konecne dal pokoj. Mensi nedal pokoj. Tak dostal par poradnych facek od toho vetsiho, ktery pak znechucene opustil scenu a zmizel do housti.

Nepripomina Vam to neco ?

josef.kanadsky

25. srpna 2012, 0:03
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Pocasi je prekrasne.

Ale ano, i my jsme savci.mrknutí Mimochodem, co je to bezpečná vzdálenost od grizzlyho?smích Já osobně bych tu vzdálenost měla nejspíš dál, soudě podle toho, že jste slyšel i jejich mručení. Ale musí to být zážitek...

stastna.ctyricitka

25. srpna 2012, 9:43
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Jednoduche pravidlo:

bezpecnou vzdalenost urcuje vzdy ten medved. Nikdy ne Vy.

Medved je prece taleko silnejsi a pres to, ze vypada na prvni pohled trochu nemotorne, lehce dozene utikajiciho cloveka. I po spatnem terenu.

Moje nejblizsi vzdalenost od divokeho medveda byla asi dva metry. A to vloni na okraji vesnice Whistleru (misto nedavnych zimnich olympyjskych her). Cekal jsem tam na zelenou na prechodu pro chodce a nahle se mi zdalo, ze se vedle mne postavil nejaky velky hnedy pes. Podival jsem se pozorneji a on to byl cerny medved. A cekal take na zelenou, jako ja - medvedi jsou dost inteligentni.

Nez jsem stacil upozornit sve Evropske navstevniky (evropske damy se pomalu p.r.d.e.l.i.l.y daleko za mnou, jak je ostatne zvykem dam - porad na ne musite nekde cekat), tak uz ten medved mizel v housti na druhe strane silnice)

josef.kanadsky

25. srpna 2012, 19:58
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Jednoduche pravidlo:

S těmi dvěma metry jste mě dostal.úsměv Myslím, že záleží na náladě daného zvířete, vcítění daného člověka do zvířete a zamíchala bych tam i nezbytnou dávku štěstí.smích Ne všechny Evropanky jsou "dámy" ve smyslu, jak je popisujete. Já bych teda měla být chlap.smích

stastna.ctyricitka

27. srpna 2012, 13:24
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Stesti ?

Ani ne.

Ten medved se sam rozhodl prijit tak blizko, takze mne nepovazoval za "vytrznika v jeho teritorii".

A ani mne nechtel napadnout. Na rozdil od lidi, medvedi nejednaji zakerne, a vzdy Vam daji spoustu varovani, ze Vas napadnou, kdyz se k nim priblizite vice.

Nejpravdepodobneji ho do te vesnice prilakala "vune" z odpadnich kosu, ktere jsou tam vsak vsechny zajisteny proti medvedum. Takze mu sklaplo a musel s neporizenou zpatky do divociny.

Nejvetsi chyba by byla udelat nejaky nahly pohyb, ktery by si ten medved mohl vylozit jako "utok". Nebo zacit utikat, a tak dat najevo, ze mozna bude mit ten medved docela snadny obed.

Bohuzel ten medved je asi odsouzen k brzkemu zastreleni, kdyz uz si tak zvykl na lidi.

josef.kanadsky

27. srpna 2012, 20:09
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Stesti ?

V Coloradu jsou prý černí medvědi úplně hodní, neagresivní a prý stačí zadupat a medvěd uteče. Směrem na sever příroda zřejmě zpřísnila včetně medvědů.

Když člověk potká grizzlyho, co je lepší? Někdo říká, že lehnout si a předstírat mrtvého a někdo že je nejlepší se pomaličku sunout pryč a nedívat se mu při tom do očí.

saule.z.remizku

29. srpna 2012, 15:45
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Nevim, kdo Vam to rikal

o tech medvedech v Coloradu. Ale na to dupani bych moc nesazel.

Pracuji se zakazniky, co musi delat pruzkum v divocine, a tak projdou treningem jak rozumet chovani medvedu.

Nezalezi, zda jsou cerni (ti mohou mit vsechny mozne barvy od uplne bile pres hnedou az do cerne), nebo grizzly. Vsechny druhy mohou byt nebezpecne, kdyz jsou vyprovokovany hloupymi lidmi. Pres vsechny ty baje, grizzlyove jsou obvykle mene nebezpecni, nez cerni.

Spravne chovani v pritomnosti medveda zalezi na situaci.

Nejnebezpecnejsi je prekvapena medvedice s medvidaty. I to se nam prihodilo jednou s manzelkou na horach. Protoze se postavila na zadni a kyvala hlavou ze strany na stranu, bylo nejlepsi uplne nehybne stat. (Medvedi maji spatny zrak, a velmi dobry cich. Vitr sel na stesti smerem k nam - proto se medvedice postavila na zadni a "vysetrovala" situaci). Medvedice stojici na zadnich nema v umyslu utocit - to by se postavila na vsechny ctyri a napred se natocila trochu bokem - abychom videli jak je velka. Mezitim medvidata zmizeli v krovi a medvedice nemela duvod k utoku.

V pripade utoku se clovek musi branit. Ale ne dupanim, ale radnymi udery nejakym klackem nebo kamenem. Utikat nema smysl.

josef.kanadsky

30. srpna 2012, 1:49
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Je ale pravda,

ze je nejlepe delat trochu hluku, kdyz jde clovek lesem. Jenze vetsina medvedu pomerne rychle zmizi jeste drive nez ho stacite zaregistrovat. Takze zadna zabava pro skutecneho milovnika prirody. Take delat nepretrzity ramus je dosti namahave.

josef.kanadsky

30. srpna 2012, 1:52
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Kdyz potkate medveda nablizko,

tak je to obvykle prekvapeni. Vetsinou sam medved rychle vyklidi pole.

Ale nekdy ne a ukazuje znaky urcite "nastvanosti" - napriklad vydava kratke stekave zvuky ("huf ... huf"). Nejlepe je pomalu zvednout ruce nad hlavu, zacit na medveda mluvit hlubokym a klidnym hlasem a pomalu vycouvavat a "bojoveho pole".

Na toho medveda se musite vzdy divat a nikdy se neotocit k nemu zady. Jestli se mu divate do oci, nebo na p.r.d.e.l ja asi uplne jedno - medvedi opravdu maji dost spatny zrak.

Jestli Vas ten medved zacne sledovat, musite se okamzite zastavit a pripravit se na obranu. I v takovem pripade mohou medvedi nejspise podniknout jen "falesny utok". To jest napadnout Vas "jen tak na oko", zastavit se kousek od Vas a zmizet v krovi. To jest, kdyz nebudete ustupovat z mista.

V pripade utoku grizzliho mate smulu. Jen ty nejsilenejsi povahy mohou hrat "mrtveho". Spravny postup je "hrat nehybneho", lezet na brise, s roztazenyma nohama (aby Vas ten medved nemohl tak lehce prevratit na brichem vzhuru) a chranit si krk a hlavu rukama. Proste snazit se minimalizovat zraneni. Dost tezke, kdyz Vas ten medved dost bolestive sramoti. Nastesti daleko mene pravdepodobne nez utok cerneho medveda.

josef.kanadsky

30. srpna 2012, 2:13
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Kdyz potkate medveda nablizko,

Chodí vůbec v Kananě učitelé s dětmi do přírody včetně lesa? Pokud ano, tak mají situaci v jednom bodě jednodušší – mohou nechat děti v jejich zájmu hulákat jak chtějí. :) Tady se dětem odmalička vtlouká do hlavy, že v lese mají být zticha.

Zajímavé, že zrovna medvěd blbě vidí a je mu jedno, zíráme-li na zadek nebo do očí. To s tím koukáním do očí vychází samozřejmě z toho, že šelmy s dobrým zrakem si to vyloží jako agresivní gesto a naštvou se. (U žen to vlastně platí obráceně..)

Jsem ráda, že předstírat mrtvého brouka doporučujete jen v krajním případě. Člověk by tedy musel bez řvaní vydržet nějaké ty kousance a škrábance a pak má naději, že to medvěda přestane bavit.. Stejně je ale zajímavé, že taková naděje vůbec je. Medvěd přece před chvílí člověka viděl stát.. takže musí vědět, že maso je čerstvé. Proč ho přesto nechá, aniž by se pořádně nadlábnul? Protože je baví jen lovit pohybující se kořist?
Nakolik záleží při setkání s medvědem na tom, jestli má hlad nebo ne? Má vůbec cenu snažit se o něco před hubeným medvědem, který se právě probudil po zimě? Nebo se takový medvěd naopak bojí víc, protože ví, že je zesláblý?

Slyšela jsem také názor, že když medvěd vyrazí do útoku, není úplně od věci vylézt na strom, přestože medvěd šplhat po stromech také umí. Prý by se z vyššího postu lépe bránilo. Třeba pomocí nějaké větve ho štouchnout do očí.. Ale to je asi holý nesmysl, že?

Takže. Když už je medvěd naštvaný, nejschůdnější je ztuhnout, pomalu zvednout ruce nad hlavu, neotáčet se k němu zády, nasadit hlouboký sexy tembr, povídat mu něco milého a pomalu couvat. Dobře.

saule.z.remizku

30. srpna 2012, 12:09
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Tri mala upresneni

Máte pravdu,ale ženy musí být milovány ze ctí,také miluji a chci ji to dokázat jak nejvíce umím.Děkuji vám za pochopní,pane Josef.

vecerazdenal

23. srpna 2012, 22:25
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Zkrachovaný vzťah sme ukončili a dnes som znovu šťastná

Viem že to zneje ako z romantického filmu, ale v minulom vzťahu ma ex komandoval, nebol spokojný so všetkým, čo som spravila, jeho sestra bola dokonalá, chcel aby som sa líčila, naše záujmy sa rozchádzali, predstavy o známych boli rozdielne, vydržali sme spolu 5 rokov, z toho 4 roky sme spolu bývali. Vždy som ale dúfala, že sa to raz zmení, bude milší, že sa to postupne zrovná, ale nezrovnalo... Nevedel ako to skončiť a možno tiež dúfal že to bude jedného dňa super, a preto mi radšej zlomil srdce a počkal až prídem na to sama, že so mnou nechce byť, keby mi to povedal, vzala by som to lepšie a neobvyňovala seba, ale prežila som to. Jeho argument k rozchodu po 5 rokoch bol, že som pre neho príliš dobrá. Zavrela som za vzťahom dvere a teraz som už v novom vzťahu, ktorý trvá cez 13 mesiacov a máme veľa spoločných záujmov, názory, predstavy o budúcnosti, o založení rodiny, fakt zlatý chlap, ktorému môžem povedať všetko, je vďačný i za vyžehlené triko, za namazaný chleba a ceníme si svoju snahu navzájom. Poučila som sa zo skrachovaného vzťahu a začala znova veriť na lásku, vďačnosť, harmóniu v živote s iným človekom. Keď sa povahy nedokážu skĺbiť v jeden život dohromady, nepatria k sebe. Zbytočne sme sa trápili obaja a teraz sme každý s novým partnerom šťastní.mrknutí

misagova

21. srpna 2012, 19:45
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Zkrachovaný vzťah sme ukončili a dnes som znovu šťastná

Já mám někoho a vlastně nemám,váš příběch je smutný a pravdivý.Já miluji na de vše a umím být věrný,a vašte si toho co máte prosím,nechci aby byli lidé smutní jako já,mám toho dosti za sebou.Mějte se dobře a vše smutné přejde.Chce se mi plakat.

vecerazdenal

23. srpna 2012, 22:31
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

já tedy s HONZATRX souhlasím :-)

naprosto souhlasím.V podstatě to takhle je a každý chlap by si to měl uvědomit než se začne hrnout do nějakého vztahu a říct si,stojí mi to vlastně za to? Ženské jsem už prokoukl,tak vím,že je to jen hra peněz a v posteli.Já preferuji nymfomanky,ty se bez toho totiž neobejdou a nejde jim příliš o peníze a je snadné je poznat,protože neustále to májí na očích smích .Další typ jsou zlatokopky,ale ty jsou příliš průhledné a nezajímavé.Inteligentní ženské znám taky,ale ty opravdu spočítám na jedné ruce.Štěstí má ten,kdo takovou alespoň potká úsměv

erted

21. srpna 2012, 18:51
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: já tedy s HONZATRX souhlasím :-)

Jejda... pane,já proti Vám a ani ostatním mužům nic nemám...ale víte co mě vyloženě už s prominutím se..re?Jak neustále čtu,že nám ženám jde pouze o tu kešeňu.Proboha,to se obklopujete jakými ženami?Já nevím,jak ostatní přítomné dámy,ale osobně mně je cizí peněženka ukradená.Ano,pokud žiji s mužem ve společné domácnosti,tak mi jde přeci jen o to,aby stejně jako já,i on přispíval do rodinného rozpočtu...což tohle beru jako samozřejmou věc a ne jako to,že bych chtěla muže nějak vyždímat z jeho těžce vydřených peněz.Jako a druhá věc,i když nejsem muž,ale žena,pokud si budu neustále říkat na začátku vztahu,jestli mi to stojí za to,tak nejspíš ze mě bude stará žašpklá panna(pche,panna vlastně už nevyplazený jazykneutrální výraz)...jako ano,člověk nemusí brát vše,co se mu naskytne,inu uvažovat by měl...ale přeci,pokud to odsoudím hned na začátku,tak to je už předem prohraná bitva a fakt to nemá smysl...Tak buď něco chci a udělám to...protože,když člověk nezkusí,tak neví...a nebo to nechci a taky se mohu dočkat toho,že budu přebírat až jednoho krásného dne i přeberu a nebo mi ujede vlak a v padesáti se budu být do hlavy,že jsem si promarnila život čekáním byť na něco lepšího.Není lepší se prvně zaměřit i na sebe a polevit trochu i ze svých nároků?Jako ono to není jen o tem něco brát,ale také i o tom,zda-li i já sama mám co nabídnout.Tak a teď mi ještě prozraďte,jak vypadá dle Vás inteligentní žena... inu,já to vím,ale pocit mám spíš takový,že žena takových kvalit je pro muže dosti tvrdý oříšek a že svým způsobem se muž takové ženy i bojí.A netvrťe mi opak..opravdu vím,o čem píšu.úsměvmrknutívyplazený jazyk

Helinka79

22. srpna 2012, 20:08
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: já tedy s HONZATRX souhlasím :-)

Vypadá různě, jen má takový živější pohled, než většina.
Podstatné je, že na všechno neodpovídá "tomuhle já moc nerozumím" nebop "hihihi" nebo "to mne nezajímá". Můžete se s ní bavit i o jiných věcech, než je móda a popík, případně vztahy jejích kamarádek úsměv
Její názory jsou poměrně konzistentní. Neplácne první věc, kterou slyšela v televizi, ale občas zapne mozek.
Nemá hlavu vymytou reklamou.
Dalo by se ještě pokračovat...

A nejzajímavější na tom je, že inteligentních holek je relativně dost.
Mimochodem muži se nebojí jejich inteligence, ale nároků. No a taky muži o sobě pochybují daleko víc, než si ženy myslí - až na nafoukané blby, kteří tím pádem často ukořistí mnohem lepší holku, než na jakou teoreticky mají.

peetrr

26. srpna 2012, 22:58
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

To s těma kamarádkama je naprosto přesné :-D .

máte pravdu...A pokračovat by se dalo protože ženská hloupost nezná mezí ,že p. Maixnerová neutrální výraz .Taky,že není líná jak veš,umí občas vymyslet zábavu a nelže jak když tiskne,nepije,umí naslouchat , je milá a je schopná samostatně uvažovat(ovšem nemyslím tím nad posledním dílem Ulice v růžové zahradě vyplazený jazyk ).Takové bezesporu nejsou samy a nemusí se účastnit tady těh pseudonávodů na život smích

erted

27. srpna 2012, 4:39
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: To s těma kamarádkama je naprosto přesné :-D .

Dobré ránko.No svým způsobem máte i pravdu.Ale zase souhlasím i s panem Petrem níže,že zde nechodí jen lidé,kteří jsou sami.Když zabruslíte do komentářu,tak si všimnete té různorodosti a už dle stylu poznáte vesměs,co od toho dotyčného očekávat.Někteří se zde chodí jen spíše vyřvat,urážet apod.Většina spíše jen pobavit a zdejší články berou s určitým nadhledem a obsah neberou příliš v potaz.Osobně,když mám čas,doma vše udělané,tak raději zabruslím sem než čučet na televizi a jejich stupidní seriály a pořady.Uznejte sám,že člověk má bezmála třicet programu na televizi a vesměs na každé stanici s prominutím velké hounovyplazený jazykJinak,když jsme u té hlouposti,tak byste se asi divil,ale ne jen ženská hloupost nezná mezí...i když naštěsti ty vyjímky bych spočítala jen na prstech jedné ruky.

Helinka79

27. srpna 2012, 8:49
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: To s těma kamarádkama je naprosto přesné :-D .

Teď je otázka, proč jsme tu my... smích

I fajn holka může být sama... Nevyvedený vztah, nedostatek vhodných protějšků...nebo nemusí být sama a sem chodí pokecat o lidské povaze.

S tou leností atd. máte naprostou pravdu...celá věta.

peetrr

27. srpna 2012, 7:11
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: To s těma kamarádkama je naprosto přesné :-D .

No pokud je ženská lína jak veš,tak to už je fakt hnus a opravdu takové i znám a víte,co je zajímavé,že většina to jsou dívčiny dnešní generace...ale nejspíš to bude i dílem výchovy,jelikož pokud od mala člověk není veden k určitým věcem,těžko jen to může dohnat později.Já mám v práci paní a ta si neustále stěžuje,jak ji dcera,podotýkám je ji přes dvacet,s ničím doma nepomůže,že jen vylehává a čučí na televizi...no,ale sama říká,že si za to může i sama,jelikož s tím nikdy nic nedělala.No a jsme tedy u toho...pokud nás nevedou rodiče doma k pořádku a určitému řádu,je zcela jisté,že s náz budou bordeláři.A když si chlap stěžuje,že má doma ženu,ketrá mu ani neuvaří,neuklidí apod...tak je to i jeho problém,že si neumí doma sjednat pořádek a že si vůbec takovou ženu našel.překvapení

Helinka79

27. srpna 2012, 8:57
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Jak vypada inteligentni zena ?

Podivejte se do zrcadla.

josef.kanadsky

23. srpna 2012, 1:27
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Staňte se naším fanouškem na Facebooku