Je vám třicet? Těchto 5 věcí nedělejte!

Máte za sebou oslavu třicátých narozenin a říkáte si, že je to jakýsi zlom? Svým způsobem máte pravdu! V tomto věku se už totiž některé věci prostě nesluší. Tohle se na třicátnicích nelíbí pánům!

Reakce na článek

Přidejte svůj názor

..

S tím chichotáním naprosto souhlasím.Taková je většina žen.Bohužel.

idealni-partner

26. února, 18:11
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

kašlete na takové rady

do práce dodržujte určitý styl, ale ve volném čase si dělejte co chcete, noste co chcete, bavte se jak chcete, mějte si v posteli co chcete, smějte se jak chcete, dělejte vše jen tak, abyste byla spokojená, život máte jen jeden

nykado

20. února, 15:00
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: kašlete na takové rady

s tím úplně souhlasím úsměv do práce všichni nemůžou nosit co chtějí, ale ve svém volném čase do toho nikomu nic není mrknutí a taky to "nechichotat se" - smích je nakažlivý, tak proč se nesmát kde jaké pitomině :)

1191990

21. února, 1:26
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Ne každý si může dělat co chce

No já teda nvm,ale mám maminku,která mi dlouho říkala,co si můžu obléct na sebe a co ne.I teď v mých 27 mi některé hadry,které se jí nelíbí vyhází.Argumentuje tím,že dokud mi ona dává na to peníze a já bydlím s ní v jedné domácnosti,tak nebudu chodit jako šašek.Naštěstí se mi většina oblečení co mi vybere už časem začala zamlouvat,má hezký elegantní vkus.Ale samozřejme že jakmile budu dělat asistentku nebo chodit někam do práce,tak určitě nebudu nosit trička s obrázky,jen tak maximálně na koncert s kámoškou nebo do kina.Kamarádka mi teď rozmlouvá,abych si dala piercing,že jsme už na to staré-sama si ho dala ale v šestnácti.Já však po něm toužím a nvaíc do ucha,kdy když nebudu chtít aby byl vidět,tak ho vklidu přehodím vlasy...Myslím si,že každý by měl mít svůj styl.Holt někomu to rodiče dovolí v 16ti, na někoho řvou,že jestli si dá piercing tak mu ho vyrvou a v 27ti mi řeknou dělej si co cheše, s čímž jsem naprosto spokojená...

s.bubenikova

17. února, 15:29
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Ne každý si může dělat co chce

Opravdu je Vám 27 ? Píšete jako by Vám bylo 14 ...

dst02

18. února, 20:13
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: Ne každý si může dělat co chce

No opravdu je.Tomu se ani nedivím a s Vámi souhlasím.V nějakém testu na netu mi vyšlo,že se chovám jak teenagerka,ale tak to je jedno-učím francouzštinu na vedeljší poměr a mám za sebou gympl a vejšku.Ale fakt je,že někdy se mě ještě teď lidí ptají,jestli mi už bylo 18.Cítím se mladší-myslím,že to není na škodu,když jsem ještě neměla ani žádný vážný vztah,v 16ti jsem prožívala nej roky...

s.bubenikova

19. února, 20:36
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: Ne každý si může dělat co chce

koukám, že vám to infantilní chování zůstalo až do důchodu madam

nykado

20. února, 15:01
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: Ne každý si může dělat co chce

No a víte,že se za to nestydím-naopak se strojím jako mladá dívka a ne usedlá paní-to zaprvé.A zadruhé narozdíl od Vás vím,kdy se chodí dů důchodu a že ženu do 30ti let se nehodí v žádném případě oslovovat madam.Ale Vám etiketa zjevně nic neříká...

s.bubenikova

21. února, 13:27
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: Ne každý si může dělat co chce

...tak já nevím, ale tohle vlákno jsem pochopila hned. Vy máte gympl a výšku? ...no nic, nechci být hrubá. Pro Vás...všechny (nykado i dst02 i já) mluvíme o způsobu myšlení a psaní, nééé o oblíkání. V 27 jste neměla ještě vážnější vztah?...tak to oblíkání nebude asi největší záser. To by chtělo klinického psychologa a odstěhovat se od matky.

citacita

23. února, 20:59
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: Ne každý si může dělat co chce

No ano mám... A to jsem k sociální natropologii ještě studovala filozofii.myslím,že o způsobu myšlení to není,ale spíše o obsahu,který člověk chce sdělit.Každý si může myslet jak chce,to je jeho věc.Ne,neměla-bohužel jsem potkávala samé kluky,kteří nestáli za to,abych s nimi vážnější vztah měla.od své maminky se odstěhuju až já budu chtít-nevadí mi,že mi radí-jak jsem již psala,hezky se obléká a mě ostatně také...

s.bubenikova

23. února, 23:05
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Ne každý si může dělat co chce

...jako filozofka byste měla mít zcela jasno v pojmech jako způsob myšlení a jeho souvislost s obsahem sdělení. Když někdo myslí jako vývojově opožděný, tak nemůže být obsah jeho sdělení nic jiného než výsledek jeho způsobu myšlení...zde naprosto ilustrativní. Konstatování faktu, nic osobního.

citacita

24. února, 12:57
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Ne každý si může dělat co chce

Hodně štěstí...úsměv...a nic ve zlém. Použití slova strojím se, je taky celkem ohavnost ve Vašem věku. Infantilní člověk může být, ale nesmí být pitomý. Klidně si dejte pírsingy, kérky, navlečte se do triček s obrázky a dělejte co chcete. Je to koneckonců Váš život. Trička s obrázky nemusí být ale dětské motivy - ty spolu s piercingem nebudou vypadat moc dobře... :) I když o piercingu do ucha bych ani nemluvila. To je tak běžné, že to bylo nemoderní už před 30 lety.
Ale stejně máte asi vlivem své matky poněkud zastydlé myšlení. A to už moc roztomilé ve Vašem věku není. A taky to nevypadá kór mladistvě, ale spíš blbě, sorry. Hadry na tom nic nezmění.

citacita

24. února, 12:50
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

kecalove

Jeste, ze mam normalniho muze, kteremu prijde cheeke opicka na my kosilce roztomila, stejne jako zajda na druhy a meda na treti. Nevadi mu, ze jsem jednou roztomila kvetinka s culiky a druhy den chodim v bagancatech a punkovem ohozu. Plysak v posteli mu nevadi, kdyz nam prekazi, tak putuje na podlahu. Diky Bohu jsem se k oknu probumbala jen jednou v zivote a i tak jsem dosla do stanu a vlezla do spacaku, sice nevim jak a druhy den to bylo peklo, ale zas mam veselou historku.

Kloistr

17. února, 1:56
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Je vám třicet?

Není mi třicet a fakt jsem ráda.mrknutí Asi je to fuška, vše zvládnout. No, tak je prima, že si můžu dělat, co chci. Ale...nezáleží na věku, co děláte. Je to o tom, co vyzařujete, jak Vás vnímá okolí jako celek a kdo jste.. Tak proč se měnit v něco, co nejsem. A myslím si, že bumbání není hezké v žádném věku a zvonivý smich v každím věku. Tak...Je to tak prima být žena nad třicet. Ta úleva..Jsem veselá, velmi často, ale mám i své chvilky, kdy se mi smát nechce. A fakt je mi fuk, co bych ve svém věku měla dělat. Je to o vnitřní pohodě. Dneska snad každý může žít jak chce a pokud život nezvládá, jeho věc. A jenom on sám ví, proč..úsměv

VojtiskovaEva

16. února, 20:40
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

no a co

To jsou nazory nejakych uzkoprsych sucharu nesmích. Jasne ze by se zena (v jakemkoliv veku) nemela chovat jak "trotl", ale obcasny ulet snad neni nejaka tragedie. Nejvice me dostal ten posledni bod. Co je divneho na tom, ze jednou si obliknu elegantni saty, podruhe strapate dziny a potreti treba teplakovku?

missblade

16. února, 18:45
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

uf

ještě, že už mi není třicet...smíchsmíchsmích

polibmilic

16. února, 17:37
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Zbytečné starosti

Tyhle věci já neřeším. Jako zapřísáhlý odpůrce svatby (své vlastní) mám jen krátké vztahy od jednonočního až po max. půlroční. Pokud si přivedu holku na noc nebo víkend, jsou mi takové starosti ukradené. Většinou rande končí ve 2-3 ráno, kdy ji zavolám drožku a vypoklonkuji z bytu. Jen ve skutečně ojedinělých případech, je-li návštěva dostatečně atraktivní a tzv. si sedneme i v jiných směrech, než intimní stránce, končí rande až tím, že ji v pondělí odvezu do práce.

honzatrx

15. února, 23:15
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Zbytečné starosti

a už vám bylo 30?mrknutí

zuzineceska

18. února, 22:01
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Zbytečné starosti

Vy to samosebou neřešíte. Ty třicátnice to mají řešit...obavy

Hátor

16. února, 15:04
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Zbytečné starosti

to jste viděl v nějaké americké romantické komedii,né.úsměv

D.Pravdova

16. února, 11:04
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Zbytečné starosti

čeká vás skvělé, osamělé stáří, závidím... tyhle povrchní lidi to tak mívají, víte?nemoc

1963danka

16. února, 10:27
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: Zbytečné starosti

No jo no, ale doba je taková.Přečtěte si příspěvky zdejších diskutérek.Vetšina z nich působí jako hloupý, sobecký ženský.Který chlapi ani rodina nezajímaj, jen jejich peněženky.To se mu potom nemůže nikdo divit

Marda2

16. února, 23:01
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: Zbytečné starosti

...ale to jsou přece jenom sny, realizované a schované pod štítem nicku. Intimita internetu. V realitě to budou třeba bezva ženské, chodící na borůvky, zavařující okurky atd. Ten borec nahoře, co má ženských plný koše... ,no. Chtěl bych toho frajera vidět!

faktor69

16. února, 23:24
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: Zbytečné starosti

Já uznávám, že existují hloupé a sobecké ženské, stejně jako existují hloupí a sobečtí chlapi... podle mne je to tak půl na půl... nezáleží na pohlaví, někteří lidé prostě takoví jsou. Jestli jsou takové ženy na zdejší diskuzi ve větším počtu, to nemohu posoudit. Ale to opravdu neznamená, že jsou takové všechny nebo všichni. Tak to prostě není. Pokud někdo takový je, nebudu se s ním minimálně ani seznamovat, a když už se známe, rozhodně si ho nebudu tahat do postele a to i s tím, že ho pak odkopnu... tohle jednání je hodné nezralého a povrchního člověka, který z jakéhokoliv důvodu nedokáže navázat hluboký vztah.
A že na světě existují lidé, kteří za navázání takového vztahu stojí, to si pište. Chce to ale jen jiný přístup k životu... protože jak se říká, jakej šel, takovou potkal. Připomíná mi to jedno moudro, kdy se malý chlapec ptá matky, jak najde tu správnou ženu, a ona mu odpoví - jak ji najdeš, to vůbec neřeš. Snaž se být správným mužem a ta správná pak přijde sama...
Ale pokud budu k životu přistupovat stejně jako honzatrx, budou se na mně vždycky lepit jen ty druhé... a to může být doba jaká chce, prostě o tomhle je život. láskamávání

1963danka

16. února, 23:24
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

--- ...

Cha...zrovna včera jsem viděla , nebo spíš mě míjela v dost pokroušeném stavu jedna ženština, ta byla totálně na cucky...a za bílého dnepřekvapeníneutrální výraz...většinou vidím takové chlapi, což mě až zas tak nepobuřuje, ale u žen se jaksi předpokládá, že by měly být za každé situace za dámu. Ale, když jsem byla mladší a neměla jsem ještě svého syna, tak se chodívalo na diskotéky a ženský pily už po cestě a tam přišly už jako hadrové panenky. Prostě holt chlapi snesou daleko víc než my ženy. Já pít neumím, tak raději nepiju...ony už i ty časy toho juchání apod. skončily. Netvrdím, že bych byla už nějaká stará kukuřice, ale při myšlence, že bych si měla někde na diskotéce vyskákat duši z těla, pomalu ohluchnout z toho randálu a domu přijít smradlavá od cigaret... to fakt už přenechám mladším To si raději člověk ve vší počestnosti někde v nekuřáckém posedí a poklábosí s přátelí, domů se vrátí po svých a neriskuje, že se ráno probudí vedle cizího člověka a ještě nedej bože vedle nějakého "krasavce"..protože po několikátém pivu je každý playboy a každá princeznavyplazený jazyksmích Prostě jsou situace, kdyby se člověk měl chovat zodpovědně.mrknutí

Helinka79

15. února, 20:53
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: --- ...

"Prostě jsou situace, kdyby se člověk měl chovat zodpovědně"

Myslím, že by se člověk měl chovat zodpovědně většinu času. A jsou situace, kdy by se uměl zachovat mírně nezodpovědně neutrální výraz

Hátor

16. února, 15:07
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: --- ...

úsměvmrknutíúsměv

babalybuna

18. února, 3:34
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: --- ...

jo,joúsměvmrknutíúsměv

Helinka79

16. února, 15:33
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: --- ...

Takže shrnuto a podtrženo, jinými slovy mládí v pr*eli, tak co mi zbývá, nu ni? mrknutí

octavianka

15. února, 22:57
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: --- ...

Ne, ne... mládí v plném rozkvětumrknutíláska...ale inu je fakt, že už to není jako, když mi bylo dvacet , nebo dvacet pět. Člověk byl svobodný, bez závazků..peněžně na tom byl také dost dobře. Dnes něco zorganizovat, je kumšt..když by se to hodilo mně, zase se to nehodí jiným...a tak nějaké takové chvíle jsou spíše vzácností. Ale dost často chodíme s rodinou na výlety, do přírody a to je také super relaxmrknutíúsměv

Helinka79

16. února, 9:36
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: --- ...

Říká s e mládí v pudeli a do důchodu dalekoúsměvmrknutí

kopour

15. února, 23:07
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: --- ...

O tom důchodů mi ani nemluvte...už jen ta představa, že se budu někde po sedmdesátce třepat v práci jak ratlík...s alzhaimrem a sklerózoupřekvapeníneutrální výrazmrknutí šmankote...to je prognózamrknutí Tak naštěstí mě to čeká až za jednou tolik , co mi je let... tak že pořád si můžu užívat toho mládí žemrknutí

Helinka79

16. února, 9:40
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: --- ...

Ale jen nepovidejte, ze by jste se nevyblbla kdyby bylo s kym.mrknutí

augulupus

15. února, 20:58
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: --- ...

Ono není blbnutí jako blbnutívyplazený jazykmrknutí Já blbnu stále, jsem pro každou dobrou špatnostvyplazený jazyk S přítelem se vyblbneme dost a se synem se vracím do dětských letmrknutíláska

Helinka79

15. února, 21:23
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: --- ...

To ten správnej přístupmávánísmíchsmích

kopour

15. února, 21:30
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Tak trebas ja

sem se v osmdesati ostrihal na Punk.

augulupus

15. února, 17:45
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Tak trebas ja

Blahopřeji. úsměv

atawahu

17. února, 14:59
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Staňte se naším fanouškem na Facebooku