Mužské hlášky, které ženy nesnášejí!

Jsou to typické mužské hlášky! Ženám z nich naskakuje husí kůže a chuť svého milovaného partnera zabít. Jde o poznámky, které jsou buď nebezpečně pravdivé, nebo nebetyčně drzé a hloupé. Ať tak nebo tak, v rámci zachování rodinné pohody by si je muži raději neměli ani myslet, natož je vyslovit!

Reakce na článek

Přidejte svůj názor

Jsou věci, které nechápu a přesto sem schopen je tolerovat?

Muži mají jiný systém v uklízení věcí -. pokud nejsou čuníci úplní. Neorganizujte naše věci podle sebe bez našeho vědomí - to pak ubližujeme oběma, aťuž je reakce jakákoliv.

bar.kochba

18. února 2012, 0:04
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Hezky muže probraly, jen tak dál ženy

Tak jsem si po obědě přečetl všechny články. Musím se smát tomu, jak vy ženy nás muže znáte. Ale fakt máte pravdu, tentokrát ve všech názorech a zjištěních. Bylo to zajímavé čtení a já se s vámi v názorech a postřezích ztotožňuji. Máme vás rádi a jste naše http://static.prozeny.cz/static/images/smajlici/usmev.png?1

jiriobr

16. prosince 2011, 14:16
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

.

to jsou teda clanky

kvalitni-nakupy

9. prosince 2011, 19:42
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Dobrý článek..., skoro.

Jen v něm chybí připodotknout že většina těch hlášek je pravdivých, resp. trefných a to bude asi ten hlavní fakt co tak dráždí. Nebo ani nedráždí fakt že se většinou trefují do černého jako to, že hormony aktuálně sjetá žena si to i uvědomuje, jenže s tím prostě nemůže nic dělat a tak ji rozčílí ta faktická bezmoc.
Třeba ta narážející na aktuální stav hladiny hormonů v ženském těle je výsledkem praktických zkušeností a pozorování. Dokonce některé přírodní kultůry (z našeho pohledu primitivní protože nemají naše cinkrlátka, z jejich je možná primitivní ta naše) mají na kritické ženské období v měsíci vypracován systém aby ženy nedělaly v tu dobu peklo. (nejen svým bližním, ale i v celé skupině/společenství)

FortJaroslav

6. prosince 2011, 9:13
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Dobrý článek..., skoro.

Naprosto souhlasím úsměv Třeba 2. a 4. jsou trefné, pokud třeba stojím 8 hodin u mašiny, tak mě pak doma zajímá už jen spánek a jídlo...a to nejsem ženatý a nemám děti.

D4rk3lf

13. prosince 2011, 17:00
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: Dobrý článek..., skoro.

No to je taky krásný...to mě dokáže taky rozčílit...zdalipak si chlap uvědomuje, že ženská, třeba já, taky chodím do práce, přijdu domů, a mám další šichtu?? Děti, úkoly, úklid...a vaření večeře, aby unavenej chlap, co přijde z práce měl co jíst úsměv ale tak to je a vždycky bylo a bude všude mrknutí jinak Vás máme stejně rády

hanka-fialka

13. prosince 2011, 21:10
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: Dobrý článek..., skoro.

Hani, tak to nedělejte, když je to tak špatně. Co se na to dá jiného říci? Nebo za Vámi někdo stojí s pistolí?

Mě si žena klofla, tak má co chtěla, já měl plán zůstat sám. Do ničeho jsem se nehnal.

FortJaroslav

15. prosince 2011, 0:59
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Dobrý článek..., skoro.

Máte naprostou pravdu. Rozčílení nad tím, jak trefná jsou tato fakta, je drásající, bezmocnost bezbřehá... neutrální výraz

saule.re

8. prosince 2011, 0:12
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Prúměrný plat ???

TAK TED JSEM SE POBAVILA .. ŽE PRÝ PRÚMERNÝ PLAT PŘESÁHNUL HRANICI 24000. KTERÁ MRŠKA ZA MNĚ BERE TĚCH 16000 ??? TO BY MOC ZAJÍMALO MOJI PENĚŽENKU TOHLE JE GO'L VĚTŠINA LIDÍ NEMÁ 1000 ... A TO ANI POKLADNÍ KTERÁ MÁ ZODPOVĚDNOST A KDYŽ JE CHYBA TAK PLATÍ ZE SVÉHO . NE ŽE BY PENIZE BYLY VŠECHNO ALE BEZ NICH TO NEJDE ,,neutrální výrazNEBO ALESPON JÁ TO NEUMÍMzamračenízamračenízamračení

zaknela

5. prosince 2011, 11:29
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Prúměrný plat ???

Já nevím, čemu se zase divíte - ten plat se udává v hrubém a vy určitě 8 táců hrubého nemáte, ale minimálně čistého... Že za ty peníze děláte je vaše věc. Mimochodem když padl bolševik, tak byl průměrny plat cca 3170 Kč hrubého, což dělalo podle počtu dětí nebo věku od 2400,- do cca 2800,- Kč čistého. K tomu nějaké ty přídavky na děti nebo jedna pěstí, když žádné neměl nebo byly z domu. Jenže byla hromada ženských která dělala za 1400 - 1700,- hrubého, nástupní plat středoškoláka byl 1400,- a VŠ 1650,- Kč hrubého. Tak nevím, čemu se pořád všichni divíte... mrknutí Problém je, že tehdy byly menší rozdíly mezi nejmenším a největším platem a vysoké peníze se braly jen na šachtách nebo v těžkém průmyslu. Kromě toho kupní síla byla nižší, než je teď, potraviny byly v přepočtu na průměrný plati dražší, totéž průmyslové zboží a tuplem benzín. Jediné, co bylo levné, tak voda a energie, protože byly dotované a toto všechno vedlo k těžkému plýtvání (spotřeba vody bývala okolo 400 - 500 l na osobu a den, dnes je někde na 135 litrech). to všechno proto, že jsme mělůi všichni práci, protože se vytvářela duplicitní místa, jen aby byli lidi zaměstnaní, takže se to nějak na platech muselo projevit... Ještě perlička - průměrná daň nebyla o nic menší, než je dnes (20 - 25%), dokonce bezdětní od 25 do 50 let měli daň z částky nad 3000 Kč 32%...

zblemtik

5. prosince 2011, 16:11
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Prúměrný plat ???

Průměrný plat 24000Kč? Tak to je hláška, která naseje každýho, nejen ženský.mrknutí

seni.utendum

5. prosince 2011, 14:49
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: Prúměrný plat ???

Mně ne, já beru o hodně víc... mrknutí

zblemtik

5. prosince 2011, 16:30
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: Prúměrný plat ???

NO JO TAK SI BERTE !!! KAŽDÝ NEMÁ MOŽNOST ŽÍT NA VYSOKÉ NOZE .JÁ JSEM RÁDA ŽE V MÉM CHUDÉM KRAJI NĚJAKOU TU PRÁCI MÁM ( I KDYŽ ZA MIN. PLAT ) A VSADÍM SE ŽE NA LIDI CO DĚLAJÍ ZA MALÉ PENÍZE OHRNUJETE NOS... ALESPON TA VAŠE POZNÁMKA O TOM VYPOVÍDÁ

zaknela

5. prosince 2011, 22:06
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: Prúměrný plat ???

Já taky beru o dost víc, kdo se snaží ten má, kdo jde s davem, paběrkuje. Ale za to si může každý sám. A nemáte pravdu, každý tu možnost MÁ. Kdo chce hledá způsob, kdo nechce hledá důvod.

karel.netrval

8. prosince 2011, 22:23
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: Prúměrný plat ???

je to tak... úsměv stačí být schopný a podnikavý...

LePacha

8. ledna 2012, 11:43
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: Prúměrný plat ???

O 3 články níže si múžete dočíst konec . víc k tomu nemám co dodatmávání

zaknela

9. prosince 2011, 7:43
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: Prúměrný plat ???

já to do konce dočetl... a vy?

karel.netrval

9. prosince 2011, 10:08
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: Prúměrný plat ???

Hm, ona ta ženská logika je fakt nevypočitatelná - jak jste přišla na to, že nad vámi ohrnuji nos? To by mne fakt zajímalo...

zblemtik

6. prosince 2011, 5:20
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: Prúměrný plat ???

NEBOTˇSI ZŘEJMĚ NEDOVEDETE PŘEDSTAVIT JAKÁ JE. TO ALMUŽNA PO ZAPLACENÍ MĚSÍČNÍCH POPLATKÚ .RÁDA BYCH SI PŘIVYDELALA ČASU MÁM SPOUSTU =ALE KDE??

zaknela

6. prosince 2011, 7:54
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: Prúměrný plat ???

Točení kabelkou na rohu nefunguje?polibekpolibek

Jo, to je otázka, kterou za vás nikdo nevyřeší, jen vy sama. jde o to, co umíte, k čemu máte vlohy a jestli jsou v tom místě pro ty vlohy nějaké možnosti... Co tak zkusit nějaké poradenství - dneska radí kdekdo kdekomu a docela na tom vydělávají...mrknutí

zblemtik

6. prosince 2011, 19:01
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Prúměrný plat ???

MILEJ PANE.KAŽDÝ PORADCE BY SI POTUKAL NA HLAVU JÁ UŽ MÁM 60 ZA DVEŘMA A MÍSTO KABELKY NOSÍM NÁKUPNÍ TAŠKU STARŠÍHO VYDÁNÍ.. SYTÝ HLADOVÉMU NEVĚŘÍ .(VÍTE VÚBEC JAK JE TRAPNÉ CHODIT KOEM REGÁLÚ KOUKAT NA CENOVKY KDYŽ CHCI VNOUČATÚM NĚJAKOU DROBNOST KOUPIT !!) MÁM 4 To bych mohla někde na rohu dělat ventilátor TAK VÁM PREJI ABY VÁMTO VAŠE :BERU VÍC VYDRŽELO

zaknela

6. prosince 2011, 20:32
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Prúměrný plat ???

chápu vás...

LePacha

8. ledna 2012, 11:44
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Prúměrný plat ???

Ale Zblemtik myslel Vás... jako podnikat v poradenství.. v čem jste dobrá? V něčem určitě ano... ale to je ono. Každý je na takové úrovni, kam se psychicky situuje... říká se tomu kastování.. a vy si(i nám) teď samozřejmě zdůvodníte, proč to nejde

karel.netrval

8. prosince 2011, 22:38
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Prúměrný plat ???

bombabombabomba

zaknela

9. prosince 2011, 7:47
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Popelnice

Žena uklízí tak, že to chodím hledat rovnou do popelnice.
Pak mi tvrdí, že nic neví, že nic nevyhazovala.
Stejně jí mám moc rád.

vip101

5. prosince 2011, 6:05
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

VV

Muž který má hlad je asociál - ženu které leze z úst takový chvíst,
bych doma nesnesl ani minutu. Ta by jela, jak namydlený blesk.
Jen hloupá husička neví starou pravdu, že láska prochází žaludkem.
Na to se mohla zeptat svojí babičky a nemusela objevovat Ameriku.
Spíš je to tak, že slečna neumí uvařit ani čaj, tak se kvůli tomu rozčiluje na muže.

vip101

5. prosince 2011, 5:55
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

IVETA

úsměvnesnáším když po mě opakuje jsem stoho šílená,nebo když říká slova UŽ ZASE JE TO TADY

Jonjeta

5. prosince 2011, 0:52
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: IVETA

Bydlím u manžela v jeho domě.Nic nedělá,leží v posteli a kouká na každou blbost,která běží v televizi.Nebo se přesune k počítači a projíždí bazary,aukce.To je veškerá jeho práce.Já musím zvládat zahradu,domek,zvířata i domácnost.Ale i kdybych se rozkrájela pořád je to málo.Vše mu každý krade nic nemůže najít,protože jak mu to vypadne z ruky,tak to nechá.Já jdu a uklidím na místo. Když se ozvu,tak se mám vystěhovat. Prostě je nazabitízamračenímrknutí Dáša

Dasenkaa.V

5. prosince 2011, 1:19
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

irča

ASi mám tak skvělého přítele, že nemusím poslouchat ani jednu z těchto vět. Ale má zase jiné speciality - Vykašli se na uklízení, vždyť je tu čisto ( poté, co mi na plovoučce křupe sušenka pod nohama) neutrální výraz

irča b

5. prosince 2011, 0:18
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: irča

Pak je to ale jen vas problem...vy mate krupajici susenku pod nohama,ackoliv je jinde cisto.Stacilo se misto uklizeni sehnout a tu jednu osamelou susenku pred rozslapnutim sebrat:o)))

DancanVlk

5. prosince 2011, 0:31
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: irča

Ono to nesmíte s tou sušenkou brát tak doslova. Chlap zkrátka než by vzal vysavač, tak prohlásí, že je čisto.mrknutí Ale nejsou všichni stejní. Určitě jsou i takoví, kteří ženskou sprdnou, že "má" tam v rohu pavučinu. Ale i takoví, kteří jsou úplní puntičkáři a třeba i vezmou ten vysavač, jen aby bylo čisto. Pokud bych si mezi takovými měla vybrat, tak rozhodně toho, který prohlásí, že "je čisto". A takového mám naštěstí doma.mrknutí Takže paní Irčo, buďte ráda, že tu sušenku nevidí a nebuzeruje Vás za ni. Jsou totiž i takoví.neutrální výraz

Erikanika

5. prosince 2011, 0:36
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: irča

A co když je to mix všech třech těch typů?polibekpolibek To se potom nestačím divit...polibek

5. prosince 2011, 14:00
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: irča

Tak nějak.úsměv

Erikanika

5. prosince 2011, 0:29
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: irča

naprosto souhlasím a jsem za něj také samozřejmě ráda mrknutí

irča b

5. prosince 2011, 0:41
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

muži

zkuste pracovat mezi muži a změníte na ně názor, jsem mezi muži už 3.rokem a je to super, ale pro mě na seznámení špatný, protože se mě muži bojí, nevěří tomu co říkám, ale pokud je nepochopíte, nemáte šanci ve vztahu obstát, jsou dobří i špatní, ale vše záleží na nás na ženách.

c.Vladour

4. prosince 2011, 22:41
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: muži

PRACOVALA JSEM Z MUŽI 6LET A ONI ZE MĚ MUŽE UDĚLALI CHODÍM SNIMI NA PIVO A ŘÍKAJÍ MI ARNOŠTE

Jonjeta

5. prosince 2011, 0:59
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: muži

.NĚJAKÝ ČAS JSEM DĚLALA VE SMÍŠENÉM KOLEKTIVU RÁDA NA TO VSPOMÍNÁM ALE SKONČILA SMĚNA A ŠUP DOMÚ KE SVÝM STAROSTEM A RADOSTEM... A ABY MI ŘÍKALI ARNOŠTE,,??? NE JENOM TO NE TO UŽ STRÁCÍTE ŽENSKOST A STÁVÁ SE Z VÁS BABOCHLAP

zaknela

5. prosince 2011, 6:07
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: muži

Člověk s nimi nemusí pracovat aby věděl, co potřebují.Nejsou ale všichni muži stejní, takže nevím o jaké "skupině" mužů mluvíte Vy...úsměv

M.Kocabova

4. prosince 2011, 22:47
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: muži

Jde totiž o to uvědomit si pár skutečností... Jestliže mám mít rovnocenný vztah, těžko mi bude fungovat vzorec, že žena má vařit a chlap se povalovat na gauči s pivem.Jestliže oba pracujem, oba se budem podílet na všem, co se v domácnosti odehrává, případně se alespoň střídat.Já se divím ženským, které se pořád za něčím honí, hlavně, aby měly obstarané protějšky-uvařené, vyprané, vyžehlené, naklizené a pak si strááá ... šně stěžují, ale proč to dělají už vám neřeknou... překvapení

M.Kocabova

4. prosince 2011, 23:02
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: muži

Většina z nás žen to má zkrátka v genech.mrknutí

Erikanika

5. prosince 2011, 0:30
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: muži

Pani Kocabova,rovnocenny vztah se neposuzuje od toho,ze zena vari...a uz vubec az na vyjimky neplati stale opakovane klise,ze chlapi se povaluji na gauci s pivem!!!Pokud jste si to jako zena dodmeska neuvedomila,tak posledni generace zen akorat mele o rovnicennem vzthu,ale uvarit smy neumi poradne ani caj a nechavaji se bezne obskakovat muzi.Vetsina mych kamaradu se shoduje v tom,ze dnes je vetsina zen,se kterymi meli vztah,linych,odmitaji a neumi domaci prace,a jediny,za cim se honi jsou kariera,prachy a utraceni za nesmysly.nemocTakze vzorec o zene v kuchyni a muzi na gauci je uplne mimo.

DancanVlk

5. prosince 2011, 0:26
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: muži

Chtě nechtě musím souhlasit. Je to smutné kolik dnešních žen neumí pomalu ani zapnout pračku=o/ Znala sem manžele, oba moji dobří kamarádi. On vydělával o pár tisíc víc než ona a tím pádem živil rodinu. Ona jenom chatovala na internetu ajezdila po nákupech a kamarádkách o kamarádech ani nemluvě.Dlouho sem tomu přihlížela, než mi došla kamarádkou trpělivost a všem jsem taktně sdělila jejímu muži. Otevřel oči a podíval se spolu semnou na naprosto katastrofální domácnost.On jí po práci ještě i vařil a pral!!! To bylo i na mě moczamračení Mě doma muž nadává, že ho nechci k ničemu pustit a pak sem protivná. Má pravdu. A tak mě kolikrát zastane v kuchyni, i při žehlení. Práce které zásadně odmítá mě nedělají problém a naopak a tak se při starosti o domácnost prostě doplňujeme. mrknutí

5. prosince 2011, 13:57
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: muži

nevím kolik je vám let, ale moje vrstevnice byly tak vychovávané, postarat se o muže, ale do dnešní doby vše špatně

c.Vladour

4. prosince 2011, 23:03
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: muži

tak to budete asi starší ročník, nicméně doba statků, polí a lánů je pryč... je doba, kdy chlap vydělá 20 litrů, ale ženská třeba 50, tak kdo se má o koho starat? neutrální výraz

M.Kocabova

4. prosince 2011, 23:08
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: muži

Dobrý večer,pokud budeme vztah dvou lidí posuzovat dle toho, kolik ,kdo vydělá, tak vztah nemá šanci uspět.Ženy by si měly položit otázku, co vlastně emancipace pro ně znamená a co si pod tímto slovem představují.Ptal jsem se,odpověď zněla, že emancipace pro ně nemá význam. Každý chlap se na gauči s pivem neválí, ale, jak jsou líní chlapi, tak i ženy.Vzájemná výpomoc v soužití je důležitá a pak máme více času jeden na druhého.Je pravda, že některé ženy své muže rozmazlují a pak se nestačí divit,mohou si zato samy.Mějme se rádi, paní Kocábová, nebuďte tak přísná.Posílá Vám pohlazení a pokoj ve Vaší duši. Přeji hezký den.úsměv

JPOHORSKY

5. prosince 2011, 1:29
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: muži

Nejde o to, kolik kdo vydělá, ale kolik který z nich tráví času v práci. Podle toho by si pak měli dělit práci doma.

Erikanika

5. prosince 2011, 0:32
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: muži

Takovych s padesati litry je mozna par,a malokdy jsou to zeny vhodne do vztahu s muzem,protoze jedine,co honi jsou kariera a prachy...tudiz vicemene velmi casto zenska na prd...idealni ovsem pro line muze:o)

DancanVlk

5. prosince 2011, 0:29
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: muži

Pochybuji, že taková žená, která vydělá o hodně více než muž, dá peníze tzv. do placu.

iwantit

4. prosince 2011, 23:40
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: muži

No vylozene do placu ne, ale dovcu zaplati, novou telku a koberec koupi, lednicku plni, deti zivi a sati... a aspon na kapesny si chlap snad vydela ne?

casada

4. prosince 2011, 23:57
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: muži

No vidíte. To je ten drobný rozdíl. Chlap když vydělává víc, velmi často dá do placu vše.

Zajímalo by mne co motivuje ženu, která vydělává násobně toho co její chlap motivuje nemít někoho kdo vydělává stejně nebo víc?
U mužů je to myslím jednoduché. Chtějí někoho kdo bude dělat zázení rodinu, teplo domova... (jen abych zodpověděl logicky následující protiotázku) (já vím že logika je fujky fuj patriarchální konstrukt)

FortJaroslav

5. prosince 2011, 0:22
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: muži

líbí se mi co píšete, jsem generace, kdy se mi od mala vštěpovalo do hlavy a i můj táta mě tak vychovával, že ženská se má umět postarat o chod domácnosti, navařit, uklidit, oprat, vyžehlit a postarat se o děti a muž je ten kdo se má postarat o to, aby rodina měla veškeré zázemí a měla co jíst, když příjde muž domů tak se o něj má postarat, nachystta jídlo a nechat jej odpočívat třeba u telky. Bohužel dnešní doba je tak nastavená, že žemy se všeho vzdají kvůpli kariéře, chápu, když vydělá žena víc a má přít mimino, že se s manželem domluví kdo pak zůstane doma, aby vše zvládli poplatit, ale nesnáším karieristky, které dokáží se půovyšovat nad muži. Mám super práci, která je časově náročná, ale kdybych měla volit mezi prací a dítětem, vyhrálo by dítě a udělalal bych cokoliv, aby můj partner dostal to co si zaslouží a měl veškeré zázemí.

c.Vladour

5. prosince 2011, 16:21
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: muži

myslim ze neni dulezite aby zenska opecovavala manzela a on chodil do prace a vydelaval nebo naopak zenska ale hlavne aby si nic nedluzili... ja mam nazor takovy ze by meli delat vse jeden pro druheho! tak aby obema bylo skvele a jestli to pak bude vypadat tak ze budem chodit do prace oba nebo jenom jeden z nas tak ok oba sme lidi ani jeden neni nadrazeny a sme spolu pac se mame radi a je nam tak fajn, a jestli moderni zena chce pracovat od rana do vecera a chlap se postara o domacnost tak proc ne sve deti tak vychovam, pokud se teda podari.. úsměv a zatim to tak i s mym pritelem mame starame se proste jeden o druheho a je nam hezky do prace chodime oba

karlik222

8. prosince 2011, 15:34
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: muži

No tak seznamili jsme se na VS za zcela jinych okolnosti a mame se radi do ted a mame spolu deti a to je docela padny duvod. Jenom proto, ze jsem si potom nasla vyborne placenou praci, se prece nebudu rozvadet kdyz jinak vse funguje! mrknutí Asi jine to maji zeny, ktere uz maji nadstandardni prijem a teprve hledaji...

casada

5. prosince 2011, 10:35
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: muži

Ok, pustila jste do placu drobnou os. info, je fér abych učinil totéž. Já to mám tak, že žena je papírově kvalifikovanější už z doby co jsme se poznali a platím jí (módně v současném newspeaku "podporuji" ji) i v dalším zvyšování kvalifikace nyní v kombinovaném studiu.
Nevím jak se věci budou vyvíjet, třeba po získání VŠ tytulu najde i lépe placenou práci než dosud a bude mít stejnou či vyšší příjem.

Ovšem prakticky od začátku našeho vztahu máme společný účet (právně můj, ale oprávnění disponenti jsme oba). Podporoval jsem ji jak v době hledání prvního zaměstnání, tak i na její mateřské, která činila tehdy cca. 2500/měs. A i v mezidobích hledání jiných prací. A podporuji ji i nyní při zvyšování kvalifikace, které by si velmi pravděpodobně nemohla dovolit.
Jen chci nastínit že zatím jsem asi tak trochu rytířem bez bázně a hany který svou ženu podporuje jak je v jeho silách a tato role je ač náročná, tak uspokojující a má žena má objektivní důvody ke mě vzhlížet, ač po práci neběhám s košem, nešudlám prach, nevysávám, atd.

Existuje nějaký důvod proč můžete vzhlížet ke svému manželovi? Nebo vzhlížení k partnerovi nepotřebujete a vše ve vztahu klape i bez toho?

Narážím na příběh nějaké úspěšné paní podnikatelky jenž navštívila psychologa v manželské poradně:
Dobrý den, jsem paní úspěšná podnikatelka, muž převzal ženskou roli, je doma s dětmi a já vydělávám. Vše je super, jen mne manžel nepřitahuje, děti skoro vykají a přijdou (když jsem náhodou doma) jen když potřebují další leštěný prd. (nové PC, mobil, ...) a jinak se vším chodí za manželem. Manžel také moc nejeví zájem o mne, jak říkám, vše je super, jezdíme na drahé dovolené, máme barák jak hrad, tři auta na osobu a hodinky s vodotryskem...

FortJaroslav

5. prosince 2011, 11:27
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: muži

Ja to nechci nejak idealizovat, jasne ze to nekdy skripne, zejmena ma-li muz tendenci povazovat svoji praci za dulezitejsi, ale na druhou stranu jsme meli proste asi stesti, penez i casu mame oba dost, ale znam vic takovych paru a taky to tam tolik neresi - blby je akorat kdyz ma jit zena na materskou a o ten prijem rodina (i kdyby na cas) prijde. Myslim ze vetsi problem je, kdyz ma muz 10 tis. a zena 20, protoze tim padem to visi dost na ni a s detmi vyjdou horko tezko. Kdyz ma muz 40 a zena 80, tak se to nemusi nijak moc resit, proste se vic usetri.. treba detem na byty, jinak nezijeme jako nejaci bohaci. VS titul mam, ale neni mi k nicemu. A co se tyce vzhlizeni, to nemusi byt snad jenom kvuli penezum, ale treba tu hraje roli prakticnost, schopnost domluvit se plynne nekolika svetovymi jazyky, sportovni nadani...nebo umeni byt skvelym a chapajicim otcem? I to prece my zeny obdivujeme!

casada

8. prosince 2011, 20:18
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: muži

Proto s Vámi diskutuji, abych se něco dozvěděl.

Sám takovou rodinu či manžele/partnery neznám, kde je živitelem žena, ale v mém případě to nic neznamená, protože jsem introvert a nejsem s každým kámoš na potkání. Pokud jsem ale dosud měl tu možnost něco zaslechout, tak se takové vztahy vždy rozpadly a každý šel k svému levlu.

Občas přemýšlím co by a jak by to bylo, kdyby žena měla vyšší příjem než já. Jestli bych to zvládl, nebo ne.

Kdybych byl volný a chtěl se seznamovat, tak slečnu/paní se silným zázemím a majetky bych si za partnerku nevybral, takřka 100%-ně. Třeba je pro mne nepochopitelný muž, který se ožení pro peníze, tedy pokud takoví opravdu jsou.

Peníze jsou zástupným symbolem úspěchu, ať chceme nebo ne. Bohužel. Doby kdy byl smbolem úspěchu ulovený mamut už nějakou chvíli nejsou. Takže dokud se nevymyslí něco jiného, tak tomu asi bude i dál.
A když je tedy muž úspěšný jen z poloviny co jeho partnerka, nebo ani z poloviny... tak celý ten komplex věcí okolo něj a i v něm (co jeho sebeúcta?) se mi zdá dosti nepříznivý pro vztah.

FortJaroslav

13. prosince 2011, 18:10
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: muži

souhlasím s váma, je to jen o komunikace mezi těma dvěma

c.Vladour

4. prosince 2011, 23:15
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: muži

HNED MÁM LEPŠÍ NÁLADU KDYŽ SI PORÁNU PŘEČTU TROCHU TOHO POSTĚŽOVÁNÍ NASTARTOVALA JSEM TÝDEN TÍM ŽE MÁM !!! BÁÁÁ ... JEČNÉHO MUŽE A HNED JE MI LÍP LIDIČKY CHOVEJTE SE K SOBĚ SLUŠNĚ úsměvúsměv PŘEJI VŠEM KRÁSNÝ DEN

zaknela

5. prosince 2011, 6:19
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Staňte se naším fanouškem na Facebooku