Mužské hlášky, které ženy nesnášejí!

Jsou to typické mužské hlášky! Ženám z nich naskakuje husí kůže a chuť svého milovaného partnera zabít. Jde o poznámky, které jsou buď nebezpečně pravdivé, nebo nebetyčně drzé a hloupé. Ať tak nebo tak, v rámci zachování rodinné pohody by si je muži raději neměli ani myslet, natož je vyslovit!

Reakce na článek

Přidejte svůj názor

třešnička pro feministky..

Jsem chlap a používám je(hlášky) všechny, co tu jsou vyjmenované, protože jsou pravda.
Ad 1) Ano!!! jste! protivné, když máte mences, některé i týden předem
Ad 2) také jsme občas bez nálady, když jsme utahaní, stejně jako vy v bodu 1, to se nesmí? A nebo vás musíme bavit za všech okolností a za každou cenu? Nepřijde vám to sobecké?
Ad 3) dětem dovolíte naprosto vše a pak se divíte, co z nich roste, ..a represe pak chcete po nás. Ale my, tátové chceme být u dětí taky "v plusu".
Ad 4) My chlapi máme prostorovou paměť, víme, kde co leží, vy to zas musíte mít po škatulích, (prostor nezvládáte, proto uklízíte), bohužel pokaždé jiných..
Ad 5) Ne nadarmo se říká, chceš li vědět, jaké bude tvá žena, podívej se na její matku, tohle funguje od přírody, popírejte si to jak chcete.
Prostě vás my chlapi takové vidíme, smiřte se s tím. Vy nás zas vidíte jinak a taky se s tím musíme smířit. A své hlášky máte také.
Tak a teď do mě feministky. Trest smri pro mě... neutrální výraz

karel.netrval

2. prosince 2011, 1:32
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: třešnička pro feministky..

TAK TO JE SÍLA NĚCO MĚ ŘÍKÁ ŽE JSTE PĚKNĚ ZAKOMPLEXOVANEJ NEBO HODNĚ POD PANTOFLEM A TAK KOLEM SEBE ASPON KOPETE DO KOLA..)naštvánínaštvánínaštvání

zaknela

2. prosince 2011, 19:24
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: třešnička pro feministky..

jen argumentuju, od toho tu ta dikuze je,ne? Vedete tu všechny řeči jak u holiče, pomlouváte mužský a když se někdo postaví na obranu, tak je hned zakomplexovanej apod. Něco jsem tu napsal, tak mi to vyvraťte, nebo že by osobní útok byl Váš hlavní argument? Tak hlavně, že Vy jste v pohodě. Ono se totiž říká, že potrefená husa se vždycky ozve.. vyplazený jazyk

karel.netrval

2. prosince 2011, 19:38
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

JÁ JSEM RÁDA ŽE VÁS NEZNÁM OSOBNĚ překvapeníSTAL BY SE ZE MNĚ VRAHOUNEK neutrální výrazBĚŽTE MEZI LIDI AT PŘIJDETD NA JINÉ MYŠLENKY... CO JINAK S VÁMAneutrální výrazneutrální výrazneutrální výraz

zaknela

2. prosince 2011, 19:59
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

uvřískaná hysterka, s Vámi se bavit nedá. Lidi vašeho typu jen uráží, nediskutují. S vámi ne, není to pro mne konstruktivní. Navíc se tahle zpráva dá brát jako vyhrozování a to už je přez čáru. Sbohem..

karel.netrval

2. prosince 2011, 20:08
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

JÁ SE TEDY OMLUUVÁM NECHTĚLA JSEM URAZIT NIČÍ OSOBU NATOŽ MUŽE NA STRÁNKÁCH PRO ŽENY NEBO SE CÍTÍTE ŽENOUzamračenízamračenípláč

zaknela

2. prosince 2011, 20:38
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

huš, čarodějnice, nebo ti rozlámu koště...

karel.netrval

2. prosince 2011, 21:01
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

NO KONEČNĚ DOBRÁ HLÁŠKA TEDA TO MNĚ ROZESMÁLO úsměvúsměvTAKŽE JEŠTĚ BUDU POKRAČOVAT .KOŠTĚ JSEM UKLIDILA BYLO BY HO PŘECI JEN ŠKODA . JÁ JSEM NA SVOJE VECI HÁKLIVÁ ..JINAK BYCH HO MOHLA POUŽÍT JINAK A TO BYSTE MOHL BRÁT JAKO VYHROŽOVÁNÍ JINAK JÁ JSEM OD KUNŠTÁTU A MOMENTÁLNĚ MARODÍM TAK SI KRÁTÍM DLOUHOU CHVÍLIvyplazený jazyk

zaknela

2. prosince 2011, 21:22
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

To, že jste od Kunštátu a marodíte ještě neznamená, že musíte psát kapitálkami... blbě se to čte... mrknutí

zblemtik

3. prosince 2011, 9:44
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

HA HA takhle je to lepší?MOŽNÁ PRO VÁS ALE MĚ SE TO HODÍ TAKHLE A UŽ JE TO TADY (PÁNOVI SE TO BLBĚ ČTE TAK ZMĚNIT VELIKOST PÍSMA!!)ASI RÁD KOMANDUJETE ŽE? JESTLI SE TO BLBĚ ČTR TAK TO PROSTĚ NEČTĚTE čauky!!!vyplazený jazykpřekvapeníneutrální výraz

zaknela

3. prosince 2011, 10:09
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

Proč tu svou zapšklost a nesnášenlivost dáváte tak moc na odiv? To jste na tom skutečně tak špatně?

zblemtik

3. prosince 2011, 10:20
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

ne já se mám dobře a baví mně vytáčet mužský Jenom tak mám do uterka čas tak prostě prudím !!!

zaknela

3. prosince 2011, 10:26
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: třešnička pro feministky..

Tak diskutovat o tomhle, by se mohlo donekonečna... My nikdy nepochopíme Vás, a vy zase nás...

(PS: s Vaším příspěvkem nesouhlasím smích smích smích)

luccijas

2. prosince 2011, 11:57
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: třešnička pro feministky..

Díky za názor, myslím, že je tu ze strany od "Venuše" jeden z mála neafektovaných. A to že s uvedenými fakty nesouhlasíte, je Vaše svaté právo, ale je to tak to jediné, co s tím můžete dělat. mrknutí Přírodní zákony prostě změnit nejdou.

karel.netrval

2. prosince 2011, 14:19
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: třešnička pro feministky..

Karle, vzal jste mi vítr z plachet nebo jinak, jestli dáte "flek", tak já ho dám taky.
Ad 1) To neplatí jen o tom týdnu a týdnu před, ale žena se tak chová i mimo toto období-no co na to jiného říct, když se tváří jako rozšlápnutej grapefruit ?
Ad 2) Pokud chlap dělá a kolikrát si místo jídla udělá jen kafe, aby už byl hotov a pak přijde navečer domů, tak co má proboha jinýho říct ?
Ad 3) Na výchově se podílejí oba rodiče, ale žena je tou osobou, která prosazuje především své metody ve výchově. Když ovšem je dítě normální a ne ideální, jak si mnohé matky myslí, tak co na to dodat !
Ad 4) Je fakt, že větší pořádek dělají ženy, ale pokud si to "vezmou na triko" a nahážou věci 5. přes 9. do jedný krabice, tak jak to pak má člověk najít ? Kolikrát žena ani neuklízí - já říkám, že přemisťuje.úsměv
Ad 5) Kdysi přijela tchýně za tehdy ještě ne manželkou a její kamarádky potom prohlásily, že žena je matce podobná jako by jí ze zadku (z pr.del.e) vypadla, když se po letech k tomu přidá i chování, tak je to bohužel pouhé konstatování. Snad větší pochopení by v tomto případě měly genetičky, protože by snad mohly vědět, že to tak zařídila příroda, ne chlapi.

Tak jsem zvědav, jestli se nám k tomu některá vyjádří.

Josef.Frkal

2. prosince 2011, 2:19
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: třešnička pro feministky..

díky za podporu

karel.netrval

2. prosince 2011, 14:22
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: třešnička pro feministky..

Zdravím pane Josefe. Víte, já to s tím předhazováním menstruačního syndromu vidím tak, že to prostě není fér.. Jaký smysl taková hláška má? Samozřejmě se dá vždycky namítnout, že některé ženy zase dělají své nefér věci, ale tak by se dalo přetahovat donekonečna..

saule.re

2. prosince 2011, 13:45
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

Dobře víte, že ten menstruační syndrom máte. Menstruace je věc( fyziologický proces), který vám naprosto nezávidím, ale pokud o tom vlivu na chování víte, a přez to se své chování regulovat nesnažíte, není to tak trochu zneužití situace a vymlouvání se na věc?? Nebo si tvůj manžel taky !například! nemyje nohy se slovy: "jsem chlap a chlapům nohy smrdí, tak se s tím smiř?" Určitě ne. Nešlo by třeba říct: "Miláčku, asi to čekám a budu možná trochu protivná, tak mě prosím ber s rezervou?" Hned by to okolí bralo jinak(to totiž není jen mužská hláška, ne jednou jsem tuhle větu slyšel v práci mezi kolegyněmi) lepší, než prudit bez varování. úsměv

karel.netrval

2. prosince 2011, 14:36
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

Nevím o tom, že bychom si potykali.
Jinak, tu vaši větu používám. Upozorňuji, že jsem nervózní, protože "to" čekám (a pak také, protože ta bolest je opravdu šílená..) .
Ale. Josef psal předhazování mestruačního syndromu mimo toto období, a to prostě proto, že se partnerka tváří "jako grapefruit". A to je podle mě hodně nefér jednání.

saule.re

2. prosince 2011, 14:58
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

Za to tykání se omlouvám, špatně jsem to slohově koncipoval a zpětně to nezkontroloval, ovšem Vaše ostentativní upozornění také o něčem hovoří(tolerance a tak) a nebo že by jste "to" čekala? neutrální výraz

karel.netrval

2. prosince 2011, 15:15
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

Nečekám. Jaké ostentativní opozornění? Jako na to tykání? Vidíte, a já bych řekla, že jsem to řekla jen slušně, ale jasně. Opravdu myslíte, že to hovoří o tom, že jsem málo tolerantní?

saule.re

2. prosince 2011, 15:46
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

Už to postavení informace v textu hovoří o tom, že na to kladete prvořadý důraz. Já(za mou osobu) bych to neřešil vůbec. Je jedno jestli si tykáme, nebo vykáme, stejně se nikdy nepotkáme. Navíc na chatu je naprosto samozřejmé tykání.
Z psychologického hlediska je vaše upozornění snahou o upevnění pozice a obava z degradace. Oboje podvědomé. Vyplývá z toho, že máte(opět podvědomě) pocit, že Vám Vaše okolí nevzdává takovou "úctu" než jakou si představujete. Ano máte problém s tolerancí, ale je to dáno sociálním prostředím ve kterém žijete..

karel.netrval

2. prosince 2011, 16:09
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

Ty jo, takový rozbor jsem nečekala. úsměv Inu, nemyslím, že na četu je tykání samozřejmé. Kde je to psáno? Ale klidně mi tedy tykejte, když vám to udělá radost. Degradace se fakt nebojím. Tady? S tolerancí máte problém spíš vy, jak se zdá. Nemůžete skounout, že jsem vás na něco "ostentativně upozornila". Omluvit se také neumíte. Jedině tak, že "sice jako jo..", ale hned pro jistotu vyrukujete s neschopností tolerance a pro jistotu ještě s poznámkou, jestli "to" náhodou nemám. úsměv

saule.re

2. prosince 2011, 16:23
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

A nemáte to náhodou? polibekpolibek
Co je lepší - ty vole nebo vy vole? Nedělal bych takovou vědu z tykání, taková angličtina vykání nezná a také žijí, ne? mrknutí
A naučte se diskutovat, zatím to jaksi neumíte...
Mimochodem bolestivá a dlouhá menstruace je podvědomým projevem negativního postoje k mateřství a nebo mužům obecně. Někdy dokonce i vědomým, zkuste se nad tím zamyslet...

zblemtik

3. prosince 2011, 9:42
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

Docela jste mě pobavil tím rozborem bolestivé a dlouhé menstruacepolibekpolibek Ta skutečnost určitě nemá nic společného s negativním postojem k mateřství nebo k mužům. Je to geneticky daná vlasnost chování pohlavních orgánů a v některých případech to může značit vážnou nemoc těchto orgánů. Ale pouze těchto orgánů a ne ničeho jiného tím méně mozku panemrknutímrknutí to je skutečně velmi velký rozdíl

3. prosince 2011, 23:07
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

Je to věc podvědomí, ne mozku... mrknutí Moc málo o tom víte, přestože jste žena a těmito problémy sama procházíte... Hnusná, bolestivá menstruace, prozvracené těhotenství se vždycky projevilo jako následek mnou popsané příčiny. Pokud se podařilo tuto nesnáz odblokovat, problémy jakoby zázrakem ustaly - jenže byl často velký problém v tom přesvědčit postiženou, že musí sama chtít... Někdy se to samo srovnalo po porodu, strach prostě pominul...

zblemtik

4. prosince 2011, 0:03
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

polibekpolibekpolibekJak vy, chlap můžete něco vědět vůbec něc o menstruaci, tím míň bolestivé nebo o porodu či lecčems dalším co žena prožívá a žije, když to sám nemáte nikdy šanci prožít? Proč nám tady cpete do hlavy ty kraviny vyčtené z knih a internetu?? Za prvé je to neskutečná hovadina a další věc už jste někdy slyšel o tom, že každý člověk je individualita? Stoprocentně o tom vím daleko víc jak vy, protože jsem ženamrknutí

4. prosince 2011, 15:24
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

Opět jedna, která nečte to, co píši nebo to minimálně nepochopila - já nepíši o tom, jak se při menstruaci cítíte a že vím, jak vám je. Píši o tom, co je příčinou takového stavu. A jestli tomu věříte nebo ne je vaše věc a je mi jedno, o kolik procent o tom víte víc (myslím tak o 0%) jen proto, že jste žena...mrknutí Mimochodem nemoci ženských orgánů lze i statisticky přiřadit k výše uvedenému, jen je třeba se tím více zabývat a dělat pohovory s postiženými ženami, aby to konečně někoho trklo a začalo se s tím něco dělat preventivně...

zblemtik

5. prosince 2011, 16:16
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

Opakuji znovu pane, že nám tu cpete do hlavy blbosti vyčtené z knih a internetu a realita je úplně někde jinde. Já nemám ani negativní postoj k mateřství ani k mužům obecně, kdybyste snad chtěl dodat, že mám negativní postoj k sexu pak je to přesně naopak. T

5. prosince 2011, 16:39
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

Takže URČITĚ O TOM VÍM VÍC JAK VY,PROTOŽE NA TO MÁM FYZICKÝ DŮKAZ: sebe. Vy máte jen teorie založené na vlastním pochopení psaného textu, který sám o sobě je padlý na hlavu. A věc, která k tomu patří jsou nemoci ženských pohlavních orgánů, nemyslím tím ty, které se dají vyléčit během týdne, tak ty s postojem k mužům nemají už vůbec nic společného. To jste si domysleli muži ve snaze pochopit, proč žena nemá momentálně náladu na sex s odůvodněním, že ji není dobře. Hned z toho muselo vzejít to, že máme negativní postoj ke všemu co je pro ženu jinak přirozené... polibekpolibekpolibekNo skutečně mě to pobavilo pane. Jen pokračujet a krmte mě nesmysly, kterým sám očividně plně důvěřujete...
jen taková třešnička pro vás, když už reaguji na stejnojmenný příspěvek. Co když je to opačně a muž se vyhýbá sexu stím jak je unavený a něco ho bolí nebo mu není dobře?Taky má podvědomé negativní postoje k ženám a k odpovědnosti za to, co splodí?polibek

5. prosince 2011, 16:46
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

Ano, to o tom, jestli "to" nemáte, bylo rýpnutí, máte pravdu.
Nikomu není obyčejná pravda příjemná, proto chápu, že reagujete útokem(snaha odvrátit pozornost od vlastních chyb znamená jejich vlastní vytušení). Ale to že si některé věci nepřipouštíte, neznamená, že neexistují. Prostudujte si základy sociální psychologie a pochopíte o čem mluvím.
A s tím chatem.. nahlédněte do jakékoli místnosti. Uvidíte sama...

karel.netrval

2. prosince 2011, 16:40
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

No.. asi vás žena při poslední hlášce o jejím menzesu vzala pánví po hlavě.. neutrální výraz Pokud ne, tak to brzy udělá, pokud není opravdu tolerance sama. neutrální výraz

saule.re

2. prosince 2011, 16:48
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

To je Vámi preferovaný a praktikovaný způsob řešení, nahrazující sebereflexi? No, pak se ale nedivte, že občas slýcháte Vám nepříjemné hlášky.úsměv

karel.netrval

2. prosince 2011, 17:03
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

Já hlášky o menzes neslýchám. Jak jsem psala, raději upozorňuji dopředu, že jsem rozhozená a v mezidobí také nic takového neslýchám. Nelobovala jsem tu za sebe, chtěla jsem diskutovat obecně.

saule.re

2. prosince 2011, 17:18
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: třešnička pro feministky..

Jo pánové, co jste si vybrali, to máte.Bud se s dárečkem naučíte žít,nebo zvedáte kotvy.Paradox je že ten co zdrhá od Xantipy, většinou narazí ještě na horší.Ale taky se říká něco jako vrána k vráně sedá...
Hezký den bez mráčků venku i na bitevním polimrknutí

lacirke

2. prosince 2011, 8:35
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

Krásná prácepolibek Vám tleskám, protože to je skutečně pravdivé.

3. prosince 2011, 23:11
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: třešnička pro feministky..

Pepo Frkale dám vám radu. Najděte si chlapa.

bmwpeta

2. prosince 2011, 2:23
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

Zkusím to za pana Frkala. Pokud znáte film "Na samotě u lesa" určitě si vybavíte jednu hlášku, kdy pan Svěrák říká panu Třískovi:" Oldo, proč ty nejsi moje žena." Bylo by to ideální, ale bohužel většinu mužů příroda vybavila heterosexuálně.. no ale jinak váš příspěvek hodnotím jako silně afektovaný. Zřejmě tu některá slova "řízla do živého".. neutrální výraz

karel.netrval

2. prosince 2011, 14:44
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

Proč afektovaný? Myslím, že příspěvek pouze konstatuje fakta. Pokud tu pořád dokola čteme Vaše komentáře, jak jsou ženy hloupé, afektované, nedělají to a ono, nebo zase jiné věci, které jsou krajně nežádoucí, zase dělají, pravděpodobně jen pro Vaši zlost, tak je nasnadě, že chlap by byl pro Vás vysvobozením. Tak se tomu nebraňte, třeba se Vám konečně uleví a nebudete muset chodit nadávat na ženské weby mrknutí

celiakie1

4. prosince 2011, 18:20
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

A to mi radíte jako žena nebo jako muž ? Ale ať je to jak chce, na chlapečky to prostě v hlavě nastavený nemám, sorry. Jen bych z těch 5 vět nedělal takovou kowbojku.mrknutí

Josef.Frkal

2. prosince 2011, 2:28
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: třešnička pro feministky..

máš recht kámo, článek je dost tendenčně napsaný, holky které jsou spokojeny se svými partnery nebudou reagovat vůbec, ty ostatní asi nemají doma to co chtějí... jw

jwich

2. prosince 2011, 2:09
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: třešnička pro feministky..

máte recht, zřejmě také nejste doma spokojený, jelikož nemáte doma, to co chcete, když reagujete.

bmwpeta

2. prosince 2011, 2:26
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

nee, o tom to není, "jvich" jen reaguje na článek, ten článek je opravdu ufňukaný se snahou deklasovat mužskou polovinu lidstva... o jeho nespokojenosti zde není ani slovo, ..ale jak je vidět, i jeho příspěvek vás trefil, že?

karel.netrval

2. prosince 2011, 15:10
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: třešnička pro feministky..

2) nesouhlasím, jste utahaní neustále a pořád fňukáte.
3) děti rozmazlujete daleko více, než my. 4) uklízíme, řekla bych do stejných škatulích, ale problém je ten, že vy nejste schopni si zapamatovat v které co je. 5) po matce jsme, pokud je vlastní. S jedničkou souhlasím, jen vy nevíte, co je v těle za rambajs a vůbec si neumíte představit, jak při tom všecko bolí. Je to, jako když chlap dostane smrtelnou nemoc... svou rýmičku.úsměv

bmwpeta

2. prosince 2011, 2:08
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: třešnička pro feministky..

Jen k tomu úklidu a rýmičce... Pamatovali bychom si, kdyby jste nám řekli kde to po vašem úklidu je. Ale někdy mám pocit, že to samy nevíte a nebo máte prču z toho, když hrajeme se svými věcmi na schovávanou a děláte to naschvál.. a s rýmičkou? Přiznávám, že většina chlapů přehrává. Je to totiž jena z mála situací, kdy se nám pak naplno věnujete, protože pečování o "bližního svého" máte v genech a jde vám to úžasně. A nám mužským to dělá dobře(a vám taky, protože občas potřebujete nasytit pečovatelské touhy). Tak nám prosím tuhle malou kulišárnu promiňte. mrknutí

karel.netrval

2. prosince 2011, 14:59
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: třešnička pro feministky..

Ne, ne. Takoví jsou chlapi, které tak vychovaly jejich matky. Nejsou takoví tedy všichni, jsou matky, které měly rozum... ale je jich asi čím dál tím méně. Jinak, ženy uklízet neumí. Umí utřít prach, to je všechno. Uklízet neumí, vyhazují důležité věci, nebo je dají někam a nejsou schopné je najít samy. Problém s jejich matkami tady prostě je. Dokonce i tam, když je ta matka/tchyně asociální typ, která se negativně podepíše na psychice své dcery. Sice dojde časem k odmítání dcerou, někdy v pubertě, dcera matku za její chování de facto zavrhne. Ale není to na celý život. Obvykle po čase tchyně svou dceru dostane do svého vlivu a je konec manželství, konec rodiny pro děti. Dcery po čase začnou poslouchat své matky a jdou proti svým zájmům, proti zájmům své rodiny a svých dětí, pokud si ti jejich matka přeje. Daň moderní doby. Kde se nic závažného neděje, tak se s tím muž nějak vyrovná. Ale jsou tchyně, které svoje dcery týraly, odmítaly, odstrkovaly a na celý život poznamenaly. A dcery, naše manželky a družky, nakonec stejně, nebo ještě o to více jim podléhají.

LubomirV

2. prosince 2011, 2:39
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

Dovolím si nesouhlasit pane Lubomíre. Mám se svou matkou zde popsaný vztah, kdy já jsem ji zavrhla, už řadu let.Osobně za mě pochybuji, že by se to někdy radikálně změnilo a kdybychom se začali spolu bavit, tak si ROZHODNĚ nenechám kecat do manželství tím si buďte jist. Na to jsem příliš oddaná své vlastní rodině, než bych ji nechala někým rozvracet.polibek Možná jsem vyjímka, ale jsem na to hrdáúsměv

3. prosince 2011, 23:16
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

Přesně tak. A ženy také nejsou takové všechny. Měl jste prostě smůlu. Vybral jste si špatně. Nebo se také mohlo stát, že své matce podlehla proto, že doma neměla toho správného Muže.mrknutí

bmwpeta

2. prosince 2011, 8:09
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

Kdepak. To se odborně nazývá patologický vztah dcery se svou matkou. Jenomže to žádná na čela napsané nemá.

LubomirV

3. prosince 2011, 0:50
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

Také nemáte napsáno na čele, jestli se z vás stanou pupkatí, plešatí pánové v bačkorách.překvapení

bmwpeta

3. prosince 2011, 13:08
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

Já bych to trochu upřesnil - všichni bez rozdílu kopírujeme vzory svých rodičů, chováme se pak jako oni, i když si myslíme, že tomu tak není. Většinou se trefíme do vzorce toho dominantnějšího z nich, někdy do podřízeného. Kde dominantní rodič není (panuje harmonie), je velká možnost také nebýt dominantní a vyhledávat harmonii a k této přispívat. Proto je tak zle a tolik rozvodů ve vztazích, protože se často potkají dominantní jedinci, kteří nechtějí ze své dominance slevit. Bohužel si to niikdo sám bez upozornění třetí osoby nebo přečtení nějakého díla na toto téma, neuvědomí. A k odstranění tohoto vzorce je opět zapotřebí třetí osoba, jenže k takovému řešení se uchyluje jen nepatrný zlomek takto "postižených". Mám docela zajímavou zkušenost, že rozvoj těchto vzorců u potomků do podstatně větších rozměrů způsobují holčičí kolektivy různých kamarádek, kde ta nejvíce postižená dominancí krmí uši tomu zbytku tak parádním způsobem, že z docela příjemných ženských se stávají nesnesitelné fúrie a chlap pak neví, co se s jeho milou, laskavou a příjemnou ženou najednou stalo a proč...

Obecně jsou tyto diskuze skvělým studijním materiálem o tom, co je kdo zač a jak to všechno parádně funguje.

zblemtik

3. prosince 2011, 10:00
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

S tím souhlasím. Kamarádky do vztahu muže a ženy nepatří a už vůbec ne vodit si je domů.Také jsem měla takovou kamarádku, co byla s dítětem bez manžela a moc ráda našeptávala a co si budeme povídat, ten červíček občas zahlodá. Kamarádství s ní jsem raději vyměnila za kamarádství s mým mužem. Je opravdovější. A já alespoň znám jak funguje motor v autě a jak se jezdí smykem... polibek

bmwpeta

3. prosince 2011, 13:04
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

To musím souhlasit. A je to jak mezi děvčaty myšleno doslovně, dospívajícími, tak mezi ženami. Je to zvláštní, jak takové "ženy kamarádky" dokážou přesvědčit hodnou, milou a spokojenou ženu, matku od dětí, že vůbec spokojená být nemá a že jejím cílem má být rozpad rodiny, protože to je to pravé. Ona tak žije a nemůže si to vynachválit ... ty bys měla taky, ty na to máš, otevři oči ...

LubomirV

3. prosince 2011, 10:54
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: třešnička pro feministky..

Protože jí závidí hezký a spokojený vztah... Tak to musí také rozesrat, aby v tom prostě nebyla sama, že...mrknutí

zblemtik

4. prosince 2011, 0:05
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

pravda...

svatá pravda s tim, ze s hladovym chlapem je k nevydrzeni... pokud se potkame s tim mym hned po praci kde poradne neji a zacneme se hadat, zatnu zuby, zajdem nekam na jidlo a je z nej zase beranek ;)

pousteckajir

2. prosince 2011, 0:45
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Vánoce

Mno...Když už jsme u těch Vánoc...Já jsem skromnej. Mě stačí čtyři věci: řízky, salát, stromek a pohádky. Drahý dárky nepotřebuju, stačí flaška ferneta. Dle mýho je důležitá ta pohoda, kdy se může člověk válet a trochu přibrat úsměv

Pilsner.Urquell.beer

2. prosince 2011, 0:24
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Vánoce

NO DÁM VÁM ZAPRAVDU JESTLI CELY ROK JSTE V JEDNOMKOLE KOLIK JE VÁM ALE ROKŮ ŽE VÁM STAČÍ TAK MÁLO-FLAŠKA\\\NO TO JSOU VYHLÍDKY JSTE ZŘEJMĚ PŘÍLIŠ SÁM --TO ALE JE VCELKU SMUTNÉzamračenízamračenípláč

zaknela

2. prosince 2011, 21:56
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: Vánoce

Tak sám nejsem. Jsem skoro mladík a mám rodinu. Dárky jsou dobrý pro děti, já jsem skromný mrknutí Vyhlídky mám dobré, život mě baví, jen nemám rád konzumní styl Vánoc. Jsem spokojený, když vidím radost v očích těch, které jsem obdaroval a večer s řízkem a salátem v břiše a s rukou mé ženy v dlani rád sleduji pohádku úsměv

Pilsner.Urquell.beer

2. prosince 2011, 23:05
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: Vánoce

TAK JESTLI JE TOMU TAKHLE \\ VŠECHNA ČEST . A I TU LAHVINKU BYCH VÁM PŘÁLA ČASTĚJI TAK TO MÁ BYT .---TUDÍŽ VÁM I ŽENUŠCE A DĚTEM PŘEJI MOC PĚKNÉ VÁNOCE.(TU RUKU SVÉ ŽENY DRŽTE VE SVÉ DLANI PEVNĚ--A NEJEN O VÁNOCICH)mrknutí

zaknela

3. prosince 2011, 0:06
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: Vánoce

My jsme to měli taky tak, dlouhých skoro dvanáct let. Ale pak se to tchyni podařilo. Její dcera jí začala poslouchat.

LubomirV

3. prosince 2011, 0:53
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: Vánoce

PANE LUBOMÍRE TO NENÍ JENOM O TCHYNI . V TOM MUSELO BÝT NĚCO VÍC ... BYDLENÍ DOHROMADY ? NEBO MÁLO SOUKROMÍ .JÁ JSEM ŘEKLA SVYM DĚTEM :KDYBYSTE NĚKDY MĚLI POCIT ŽE VÁM LEZU MOC DO ŽIVOTA TAK MI TO RADŠI ZAVČAS ŽEKNĚTE SLUŠNĚ NEŽ ABY TO PŘEKROČÍLO HRANICE !!! ČLOVĚK NĚKDY V DOBRÉ VÚLI NADĚLÁI PEKLO JE TO TAK?

zaknela

3. prosince 2011, 1:11
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: Vánoce

Tchyně byla 400 km daleko. Ale když exmanželka byla malá, nebyla doma, doma směl být jenom její bratr. Když začala chodit do školy, tak doma byla, ale nesměla být doma o prázdninách, to směl jenom její bratr... nestačí? Prázdniny trávila u kolegyně své matky. Počátek prázdnin pro ni znamenal, že ji tato "teta" ostříhala dohola... Dcera sice matku odmítne, ale stejně čeká na projev lásky a uznání. To je ten patologický vztah. Může tam být něco jiného... zneužívání dcery , dětská prostituce... ale výsledek je stejný. Matka svou dceru po čase ovládne.

LubomirV

3. prosince 2011, 2:03
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Vánoce

MÁTE DĚTI?JAK STARÉ A JAK DLOUHO JSTE OD SEBE? SAMOTA STRAŠNĚ VYČERPÁVÁ . JÁ JSEM BYLA NĚKOLIK LET SAMA PŘED OKOLÍM SE PŘETVAŘOVALA JAK JE VŠECHNO O.K. ALE MOC JSEM TOUŽILA PO MUŽI KTERY MI BUDE NABLÍZKU... MĚ MUŽ ZEMŘEL ALE VÁS OPUSTILA !! CO JE BOLESTNĚJŠÍ ??? JÁ UŽ SAMA NEJSEM MÁM SVÉHO PŘÍTELE A TUHLE ŽIVOTNÍ ŠANCI NEPUSTÍM !!!

zaknela

3. prosince 2011, 2:27
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Vánoce

Jsem se svými dětmi. Pět let. Takže sám nejsem. A navíc jsem měl jiné starosti. Ani se nenudíme, občas nás exm žene k soudu.mrknutí Mnohem víc bolela synova nemoc. Ale zvládli jsme to dobře, za těch pět let lékařská věda přišla s novými léčivy... takže štěstí v neštěstí. Měl být na vozíku a není. Je mu 18 a dá-li věda a pán Bůh, třeba ani nikdy nebude. Může být něco ještě víc? Asi ani nemůže.

LubomirV

3. prosince 2011, 3:10
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Vánoce

JSTE DOBREJ -FAKT VLASTNĚ JE TO VÝHRA . MÁTE DĚTI VY ...CO MÁ ONA ? ZŘEJMĚ JENOM POCUCHANÉ NERVY TAK VÁM PŘEJI HEZKÉ VÁNOCE A DO NOVÉHO ROKU ŠTĚSTÍ A POHODU

zaknela

3. prosince 2011, 8:03
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Vánoce

Svým způsobem je mi jí líto. Ta rodina neměla přece fungovat jenom pro děti, ale také pro ni. Nechtěla přece opakovat chyby své mámy. Sice je neopakovala, až na výjimky, ale za příslib přízně své matky zničila rodinu svým dětem. A hlavně, tady platí to, jaká máma, taková dcera. Asi by se s tím dalo vnitřně bojovat, myslím si to. Byla jiná a teď je stejná. Možná jsem hloupý, když si myslím, že to tak být nemusí.

LubomirV

3. prosince 2011, 10:47
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Vánoce

NEVÍM CO K TOMU DODAT BYLO MI HODNĚ SMUTNO A NADĚLALA I DOST BLBOSTÍ ALE PAK SE VE MNĚ NĚCO ZLOMILO A ZAČALA JSEM HLEDAT MUŽE PODLE SVÉHO GUSTA ( ALE TO SEM PSÁT NEBUDU ) (@ ***

zaknela

3. prosince 2011, 11:00
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Co Vás naštve.

Milé ženy,vy jste naše malé chudinky. Ale co byste si bez nás počaly. Bylo by Vám strašně smutno.Ahojkyvyplazený jazyk

Olmut

1. prosince 2011, 23:15
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Co Vás naštve.

No co...nepočaly!

Juditka76

2. prosince 2011, 15:05
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Co Vás naštve.

Smutno by nám bylo, ale chudinky nejsme.naštvání

bmwpeta

2. prosince 2011, 1:54
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Co Vás naštve.

Mě chlap nevytáčí. Je kliďas. To já jsem nervák a většinou se naštvu vlastní vinou. On třeba něco dělá v garáži a já udělám večeři,co není dobrá ohřívaná (třeba hranolky a sýr). Pak zuřím že nejde hned domů,ale je to vlastně moje vina,protože za ty roky jsem to měla pochopit,že v takovém případě je lepší mít na večeři jen párky. Jenomže já díky mému chlapovi "vypustím páru" a ono prý není dobré vztek v sobě dusit,takže vlastně mi chlap pomáha,ani o tom neví. Takže dámy,až vás chlap vytočí a vy vypustíte ten přetlak,je to pro vaše dobro. úsměv

Sagar666

2. prosince 2011, 1:08
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Co Vás naštve.

To je pravda... Bylo:)))mrknutí

Pyladess

1. prosince 2011, 23:52
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Co Vás naštve.

Vás chlapy je lepší brát jako drahý adrenalínový sport.úsměvúsměv

leoajana

1. prosince 2011, 23:50
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Co Vás naštve.

A co by jste si počaly vy bez nás mrknutí

veronikanovakova87

1. prosince 2011, 23:38
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: Co Vás naštve.

Přesně tak, to je samá buzercace, keci a výčitky... Většina s z nás se znaší se zavděčit, a takhle to dopadá... Neumíme uklízet a nemáme včas večeři na stole (ne každej chlap je stejne, existují i světlé výjimky mrknutí ) Chjo... To je pořád dokola..

luccijas

2. prosince 2011, 12:05
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Teď už se směju ale..

Bylo hezky a chtěla jsem jet se synem na chatu a manžel mi řekl - buďte doma a "udělej si POHODOVÝ den", vklidu si vyper a uvař...vzteky jsem vyšůrovala celej byt úsměv))

Suldova

1. prosince 2011, 23:14
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Teď už se směju ale..

Obdivuhodné, jak si dokážete dělat zle samy sobě - proč jste nejela na tu chatu? mrknutí

zblemtik

3. prosince 2011, 10:10
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Teď už se směju ale..

Mně jednou manžel tak vytočil, že jsem vzteky nastrouhala asi dest kilo brambor.Takže bramboráky jsme jedli několik dní k snídaní, obědu i k večeři úsměv

veronikanovakova87

1. prosince 2011, 23:40
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: Teď už se směju ale..

Nikdo Vás nevytočil, vytočila jste se sama... úsměv Nazývejte věci pravými jmény...mrknutí

zblemtik

3. prosince 2011, 10:12
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: Teď už se směju ale..

MÁM NĚCO PODOBNÉHO-KDYŽ MI NĚJAK NEBYLO DOBŘE A MANŽEL PROHLÁSIL ---NO TAK UVAŘ NĚCO JEDNODUCHÉHO A RYCHLE UKLID A CO JE POTŘEBA AT SI MÚŽEŠ JIT DŘÍV LEHNOUT... VZTEKY JSEM SE AŽ POTILA JAK MI TO ŠLO OD RUKY!!!úsměv

zaknela

3. prosince 2011, 0:24
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: Teď už se směju ale..

Máte skvělého manžela - pak se člověk nediví, že se chodíte vybrečet sem, když mu doma nedokážete vynadat od plic... mrknutí

zblemtik

3. prosince 2011, 10:13
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: Teď už se směju ale..

Tohle se stalo před lety manžel nežije tak na to s usměvem vzpomínám

zaknela

3. prosince 2011, 10:21
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Za všechno můžu já

to můj manžel, kdykoli máme nějaký spor tak celou dobu mlčí a když čekám na odpověď tak řekne, "Zase za všechno můžu já, viď"

Matejkova.Martina1986

1. prosince 2011, 23:00
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Za všechno můžu já

no jestli na něj třeba spustíte kolo výčitek, tak se ani nedivím, že radši řekne tohle, a má klid... spor se nikdy nevyřeší, pokud jde o monolog...

Eveinka

1. prosince 2011, 23:31
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: Za všechno můžu já

Manžel to říká naprosto nemístně. Ráno příjdu do kuchyně a tam je rozbitý talíř, ptám normálně vklidu s úsměve (říkám si šikula můj) se co jsi dělal, že jsi rozbil talíř (já to nebyla) a no nic já jsem žádný talíř nerozbil! Já se zeptám kdo teda, když jsme tu sami. On na to řekne, že neví a já jsem totálně naštvaná, protože nechápu proč nemůže říct, co se stalo. Na to řeknu tak fajn a on No zase za všechno můžu já. Přitom je to prokazatelné. A vcelku je mi to jedno, je to blbej talíř, ale jen jsem chtěla vědět co se stalo.

Někdy mám pocit, že mě chce jen naštvat... Nebo zkouší co vydržim :)

Matejkova.Martina1986

2. prosince 2011, 9:53
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: Za všechno můžu já

Nevím, možná jste se špatně vdala. Jestli je to tak, je divnej. Ale na druhou stranu už jsem zašil, že při řádění těch nahoře (Cikáni o patro výš) vypadne něco z kuchyňské linky a rozbije se. Asi to tam nebylo uloženo správně. No, ale o prázdninách tam řádili tak, že jsme přišli skoro o všechen porcelán - vysypala se skoro celá horní část kuchyňské linky. Dva kbelíky střepů. Mám pojištění domácnosti... ale proti Cikánům ne.

LubomirV

3. prosince 2011, 11:05
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: Za všechno můžu já

PANE LUBOMÍRE NEŘÍKÁ SE CIKÁNI ( ALE TMAVOČEŠI ) já naštěstí s nima zkušenost nemám . Znám jednu rodinu ale ti žijí slušně

zaknela

5. prosince 2011, 7:32
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

:-))) ...

Milé dámy - vytočilo by vás, kdyby vám váš partner řekl v kuchyni " hele, nech toho, stejně to neumíš" a udělal celé Vánoce sám be zpomoci a nápovědy? úsměv Já jen, jestli by vás to vytočilo...mrknutí

zblemtik

1. prosince 2011, 22:56
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: :-))) ...

Před 35 lety, kdy jsem měla připravovat vánoce, práce nad hlavu, dvě malé děti, stromek ještě holý, já vynervovaná... Tehdy můj manžel řekl: "Běž za dětmi, ustrojte stromeček, ukliď, připrav stůl..." Sám se postavil do kuchyně a všechny ty dobroty připravil - salát, řízky, chlebíčky. Vánoce byly báječné a od té doby to tak máme nastavené, že o vánocích vaří muž. Vylepšil se, zdokonalil, rybí polévka je rok od roku lepší a vaří jí víc a víc a ještě v ní plavou mrkvová srdíčka. Vloni jí bylo 12 litrů a všechna se snědla. Máme děti, přijdou s vnoučaty a s bančičkami. Když je muž chlap, pak v tom svoji ženu nenechá a o tom to je! Přeji Vám, milé dámy takové pozorné muže.úsměv

janka174

2. prosince 2011, 0:15
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: :-))) ...

Správně.Souhlas.Ať je můj chlap jakej chce, spoustu věcí sme si vysvětlili a neočekáváme od sebe zázraky. Porstě fungujeme. On mě učí chlapskou práci doma a já jeho vařit=o)

4. prosince 2011, 15:46
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: :-))) ...

jedny vánoce jsem měla opravdu nezapomenutelné... 23.prosince jsme s mamkou ještě nahonem dodělávaly poslední cukroví. Vrátila jsem se domů asi kolem 20.hod. Přítel - mimochodem kuchař - měl zatím za celý den pouze uvařit brambory a zeleninu na salát, dát stromeček do stojanu a naporcovat kapra. Přišla jsem tedy domů...a ejhle, doma tma, brambory nikde, kapr nikde, stromek vedle stojanu na zemi v obýváku a můj drahý taky nikde. Telefon mi samozřejmě nebral. Vrtalo mi hlavou, kde je vlastně ten kapr. Vždyť byl už mrtvej, nemohl nikam odskákat.V kuchyni jsem našla jen stopy "po zápasu" s ním.Protože jsme doma v té době zápasili s tupými noži napadlo mě ještě, že šel tu pitomou rybu naporcovat do práce - bydlíme 50m od jeho pracoviště. Tam taky nic.Už jsem se na to všechno chtěla vyprdnout, ale něco mi říkalo ať zajdu do nedaleké hospody - na panáka, asi abych to všechno vstřebala. Měla jsem štěstí, seděl tam i můj milý - pod parou. Na dotaz kde má kapra řekl že na něj s.e.r.e. a na celý vánoce taky. Kopla jsem panáka, řekla mu od plic co si o něm myslím, jeho kamarády jsem poslala do oněch míst a šla domů. Podotýkám že bylo už kolem 22. hodiny. Cestou jsem potkala naší babi - podávala mi igelitku s kaprem. Potkala totiž to moje zvíře když šlo do hospody a pochlubilo se jí, že máme doma tupé nože a že tím toho kapra nenaporcuje a že je tak nas... j, že nejsem doma, že ani žádný vánoce slavit nebude a prostě že na to hází bobek - na to prý švihl s igellitkou do popelnice. Jelikož je babi zvědalá a bylo jí to podezřelé tak se do té igelitky mrkla.Doma jsem ještě chvíli přemýšlela jestli sbalím kufry...neudělala jsem to. V kuchyni jsem si oblékla zástěru, dala vařit brambory a zeleninu, vydrhla jsem kapra, naporcovala ho - těma tupýma nožema, nacpala jsem stromek do stojanu, ozdobila ho, oloupala brambory, poklidila v kuchyni ten bugr co udělal můj drahý, zběžně poklidila byt...a ve 3 v noci jsem zkolabovala v posteli.24.12. jsme měli na večeři výborného kapra ala kontyš

Marketka.Vasova

2. prosince 2011, 1:20
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: :-))) ...

...jinak dodávám, že s tím mojí zvířetem jsme stále spolu...druhej den měl parádní kocovinu a bylo mu blbě - a já byla hrdá na sebe, že jsem zachránila vánoce...polibek

Marketka.Vasova

2. prosince 2011, 1:22
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: :-))) ...

To z ní hezky,kéž by takových hezkých vztahů bylo víceúsměv

veronikanovakova87

2. prosince 2011, 0:30
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: :-))) ...

ahoj, jste si jistá, že máte doma CHLAPA ? Na toho co bydlí se mnou platí : nakrmit, vyprat fusekle, občas podržet, a bude klid ... mrknutí

RosalindaIdolova

2. prosince 2011, 0:22
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: :-))) ...

ŽENY S MUŽEM MUSÍTE NĚKDY ZACHÁZET JAKO S MÁSLEM!!! STLOUCT A HODIT DO STUDENÉ VODYúsměvmrknutíúsměv

zaknela

3. prosince 2011, 0:37
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: :-))) ...

Já jsem si jista na 100%, co vy? Babička kdysi chovala prasátko, tomu taky stačilo nalít šlichtu a vyčistit chlév. S tím připouštěním si nejsem tak jistá, asi mělo smůlu. Mimochodem, nikdy bych o svém manželovi neřekla "Ten, co se mnou bydlí". mrknutí

janka174

2. prosince 2011, 9:52
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: :-))) ...

Ne.Nevytočilo.Vařím já a když ona půl roku lajda úklid tak se vytočí sama.PS.Jsem bez nohy a zvládnu víc než Vy tu svojí hubou.

bohacjenik

1. prosince 2011, 23:30
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: :-))) ...

Myšleno kecání.

bohacjenik

1. prosince 2011, 23:36
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: :-))) ...

Kecáním se někdy něco zvládlo?mrknutí

zblemtik

1. prosince 2011, 23:44
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: :-))) ...

S tou hubou jsem to sice nepochopil, ale budiž...mrknutí

zblemtik

1. prosince 2011, 23:34
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: :-))) ...

Ženské umí dělát 10 činnosti najednou.Ja jenom 2-3 ale stojí to zato.Nerád předávam nedodělky.

bohacjenik

1. prosince 2011, 23:38
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: :-))) ...

Mně ne, já bych mu řekla, ať se předvede úsměv

veronikanovakova87

1. prosince 2011, 23:06
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: :-))) ...

Když za muj nick přidáte zavináč a seznam tak Vám to můžu předvést.

bohacjenik

1. prosince 2011, 23:39
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: :-))) ...

Vy možná jo, ale exhibici bych chtěla vidět od manžela.

veronikanovakova87

1. prosince 2011, 23:59
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: :-))) ...

Klidně.Přijďte.Vychoval jsem dcéru od jejího půl roku tak dokážu i něco jiného převychovat.

bohacjenik

1. prosince 2011, 23:35
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: :-))) ...

Ok, manžela vám zítra pošlu kurýrem úsměv

veronikanovakova87

1. prosince 2011, 23:37
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: :-))) ...

Pokuď uhradite poštovné tak beru ale nedivte se když už se nevráti.

bohacjenik

1. prosince 2011, 23:48
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: :-))) ...

Pročpak?To ten "kurz" bude tak drsný?

veronikanovakova87

1. prosince 2011, 23:56
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: :-))) ...

Ne ale přijde na jiné myšlenky.Uvědomí si že žít se da i jinák než kvůli jedné večeře má převrácený celý život a nikdo se s nim nebaví.Utahaná ,unavená manželka je to nejhorší co ho může pod stromečkem potkat.Dámy.Loučim se ale mám ještě něco na práci.Dobrou noc.

bohacjenik

2. prosince 2011, 0:03
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: :-))) ...

No, když se narodila moje dcera (7. 12.), tak z nějakých pro mne nepochopitelných důvodů nedokázala se svou matkou udělat štědrovečerní večeři a kdybych se do toho nepustil sám, tak prostě Vánoce nebyly... U ní se to dalo čekat, ale ani tchýně se na nic nezmohla...mrknutí Nebyla to provokačka, prostě to holky nezvládly...úsměv

Předminulý rok jsem také dělal Vánoce, moje tehdejší přítelka to pak ostatním poreferovala, že to byly její první Vánoce, kdy na nic nemusla chytnout... Bylo to obojí bez cukroví, zase tak moc ty Vánoce nežeru...polibek

zblemtik

1. prosince 2011, 23:15
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: :-))) ...

Tak to vám patří můj obdiv, málokterý mužský se toho dokáže sám ujmout.Ale také je chyba v nás ženách, moc jsme si vás zhýčkaly a jste zvyklý, že vše uděláme my.neutrální výraz

veronikanovakova87

1. prosince 2011, 23:22
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: :-))) ...

Blbost.Vaše kecy vytáčejí víc než si myslite.Udělám co můžu a docela rád ale když mi do toho začne kecat manželka tak končím.Ženská logika nemá logiku.

bohacjenik

1. prosince 2011, 23:33
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: :-))) ...

To je zajímavé, já manželovi musím všechno říkat a sám od sebe udělá máloco.Víte ono je to o tom, že muž přemýšlí jinak a žena také, takže je občas těžké se schodnout a domluvit.ŽENSKÝ MOZEK LOGIKU MÁ, ALE JE JINÁ,, NEŽ MÁTE VY.To je celá záhada.

veronikanovakova87

2. prosince 2011, 0:05
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: :-))) ...

logika je jen jedna, to je logické... Je krásné, že máš potřebu manželovi radit, docela ho lituju.. a obdivuju zároveň.

karel.netrval

2. prosince 2011, 17:49
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: :-))) ...

tak zaprvé jsme spolu husy nepásly a za druhé:manžel je opravdu strašný chudáček, kterého je třeba litovat.JEDINÁ JEHO POVINNOST JE CHODIT DO PRÁCE A TO JE VŠE.Doma mi s ničím nepomůže, o dceru se nezajímá,volno tráví po kamarádech a chlastá, volná odpoledne dřepí u pc a hraje hry.A aby vzal dceru alespoň jednou za dva měsíce ven, tak musím doma udělat dusno.Může si dělat co chce, chodit kam chce, kdy chce.Jen tak se zvedne a bezeslova odejte.Kdybych to udělala já a nechala mu na krku dítě, tak se asi po...Má spoustu času sám na sebe, já na sebe žádný čas téměř nemám.Samo ho nikdy nic nenapadne a vše mu musím říkat stokrát.Jen slyším jaká jsem kráva, jak ho s dvouapůl letou sereme, ať jdeme do pr..., přitom nás skoro nevidí.Stačí aby malá zabrečela a už na ní ječí, že jí nakopne apodobně.Vyčítá mi, že je malá rozmazlený stpratek a na výchově se NIKDY nepodílel.Jako mimino si ji skoro nechoval a když jsem se chtěla jen vysprchovat a po něm jsem chtěla aby malou pohlídal a ona zabrečela, tak jen ječel a na mě pak taky, protože jsem si dovolila na pět minut zalést do koupelny.Doma po něm nic nechci, on tak maximálně vynese koš.A neustále mám natalíří to, že jsem na mateřské, zatímco on se dře.A je zajímavé, že si do práce bere pc a hraje hry, nebo chlastá s chlapama, to je fakt makačka.OPRAVDU, můj manžel je strašný chudáček!!! Pokud ho litujete, tak budete pravděpodobně stejného ražení!!!Styďte se!!!

veronikanovakova87

3. prosince 2011, 10:12
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: :-))) ...

Já vím, tys je pásla za potokem. neutrální výraz Hele, každý svého štěstí strůjcem. Proč to s ním snášíš a nerozvedeš se? A proč jsi mu dovolila, aby ti udělal dítě, když je tak superstrašnej? Pokud je opravdu takovej, jak píšeš, tak jsi totálně b..á, že ses ještě nerozvedla a to že takhle trpíš je jen a jenom tvoje vina. Ale ona každá mince má dvě strany...

karel.netrval

3. prosince 2011, 12:58
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: :-))) ...

A to jsem se ani nezmínila, že si nadělal dluhy, které neplatil a měl exekuci na plat a každou chvilku mu chodily dopisy "ZAPLAŤTE"!A JÁ mu jako blbec vyplňovala složenky a posílala peníze, já jsem obvolávala společnosti, kde dluží a vše jsem za něj vyřídila.A nakonec prohlásil, že mu pomohly kamarádi a já mu s ničím nepomohla.Pro dobrotu na žebrotu!A kdybych to neudělala , tak má dluhy do teď a neplatí je!Ale on je chudáček a já kráva, která ho sere!A víte čim ho tak se...?Tim že se na něj přez to všechno od rána do večera neusmívám a proto, že si nenechám líbit jak se ke mně chová.Ono kdyby vám vaše žena říkala, že jsem *** protože se snažíte utěšit nemocné dítě, posílala by vás do prdele, když by jste měl pravdu a řvala by na vás před lidma, že potáhnete do práce, protože ONA je ta co vydělává, ONA je ta co se dře, zatímco vy se válíte doma, tak by vám asi taky zkysnul úsměv.Ale to, že má denně ve 12:00 na stole oběd, že má svačiny do práce, že má večeře že je nakoupeno, že má čisté prádlo v skříni, že je doma naklizeno, že se starám 24 hodin denně o dítě a NIKAM nechodím, to už nevidí.Takže jeho pravidla jsou,:já si budu dělat co chci, kdy chci a ty se mě na nic nebudeš ptát a ty budeš držet hubu a krok.Super ne.Opravdu si lítost zaslouží!

veronikanovakova87

3. prosince 2011, 10:31
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: :-))) ...

A kdyby jste se snažil jako blbec, snažil by jste se být tolerantní a vaše partnerka NIKDY nedodržela sliby, kterými by vás krmila a nakonec za to všechno co by jste pro ní udělal by vás začala urážet a říkat vám, že vy jsme pro ní nikdy nic dobrého neudělal, tak by jste asi koukal.Já se manžela vždy ptám na názor, ptám se ho, mám to udělat tak nebo tak, co ti vyhovuje.On mi na to vždy řekne, že je mu to jedno.Já pak jdu a udělám to tedy podle sebe, když mu je to jedno a pak mi vyčítá, že jsem to udělala podle sebe.To je logika, opravdu...A když dospělému člověku musím říkat :máš dítě, halóoo já si ho neudělala sama, tak to už je na pováženou.Hlavně že před přáteli dělá , že je skvělý otec, který se jí věnuje a doma jí pomalu ignoruje, jen na ni křičí, že jí nakopne jestli nepřestane břečet.On to má opravdu těžké!Dělá si co chce, volného času má kolik se mu zlíbí, vše má pod nosem a ještě se mu to nelíbí.Neptám se ho kam jde, kdy přijde, kde byl, s kym byl.

veronikanovakova87

3. prosince 2011, 10:51
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: :-))) ...

Kvůli Vám jsem se registrovala. Proboha, rozveďte se - bez něho Vám bude líp. Už jenom to, jak se chová k Vám, je hrozné, ale že se tak chová i k Vašemu dítěti - to je neodpustitelné. A nemyslete si, že se to někdy zlepší - naopak. Chápu, že jako žena na rodičovské dovolené jste na něm finančně závislá, ale jakmile začnete pracovat, okamžitě mu postavte kufry před dveře.

Ela033

3. prosince 2011, 16:15
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: :-))) ...

oprava: shodnout

veronikanovakova87

2. prosince 2011, 0:10
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: :-))) ...

Protože si myslíte, že to umíte lépe - což není tak docela pravda...mrknutí

zblemtik

1. prosince 2011, 23:33
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: :-))) ...

To uznávám.

veronikanovakova87

2. prosince 2011, 0:10
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: :-))) ...

***ím že ano ale mám svuj mozek a princip.Než začnu tak popřemýšlim ane opačně.
Mrkněte se jak funguje mozek muže a ženy.
http://www.stream.cz/vtipky-srandicky/628277-rozdil-mezi-muzskym-a-zenskym-mozkem

bohacjenik

1. prosince 2011, 23:51
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Super perla mého manžela

Povím vám jednu super perlu mého manžela, musela jsem se tomu vážně smát.Nedávno prohlásil, že nesnáší Vánoce, protože ho to vyčerpává a je z toho ve stresu, protože je kolem toho spousta práce.
Vážení, já peču cukroví, já zdobím stromeček, já dělám výzdobu, já dělám salát a řízky, já dělám chlebíčky, já nakupuji dárky, já je následně balím, já obskakuju rodinu, já dělám předvánoční úklid. Chronologicky si to seřaďte sami.Manžel jen přijde k hotovému.
A on je ve stresu.úsměv

veronikanovakova87

1. prosince 2011, 22:42
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Super perla mého manžela

To se mu vůbec nedivím, já bych byl na jeho místě taky pořádně stresovanej - jestli to všechno vůbec včas stihnete udělat. úsměv

Josef.Frkal

2. prosince 2011, 2:32
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: Super perla mého manžela

v pondelí budou chodit ČERTI tak se pořádně schovejte pro vás přijdou určitě Nachystejte pořádny pytel oni mají jenom 1 na vás a tu blbost si přibalte sám

zaknela

3. prosince 2011, 10:51
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Super perla mého manžela

A co máte z Vánoc?Utahanou a otrávenou ženskou.Děkují.Nechci.radši budu bez cukrový které se o velikonocich vyhodí.Dárky dávam celý rok po kouskach a manželka také.Zdobit stromeček je minimum a uvařit ještě menší.Dámy.Vánoce nejsou o sladkem,žranici a chlastanici.Vánoce jsou už jenom o klidu a míru v duši.Lítaní po obchodech tomu nepřida.

bohacjenik

1. prosince 2011, 23:57
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: Super perla mého manžela

MUŽE S TAKOVÝM-TO NÁZOREM BYCH NAKLONOVALA OPRAVDU JE TO ZBYTEČNÁ HONIČKA ! COPAK SE O VÁNOCÍCH MUSÍ JÍST O TOLIK VÍC? PROČ ? ABY SE ZASE PO NOVÉM ROCE MOHLO NAŘÍKAT A HUBNOUT !!!VÁNOCE SE MAJÍ PROŽÍVAT A NE PROŽÍRAT !!! TAK SLADKOU PUSU A DLOUHOU PROCHÁZKU VEČER SE K SOBĚ PŘITULTE A ZBYTEK NECHÁM NA VÁS..ůůů ...

zaknela

3. prosince 2011, 0:59
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Super perla mého manžela

Taky mě pobavil ten Váš manžel... neutrální výraz díky...

avelk

1. prosince 2011, 23:28
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Super perla mého manžela

A co máte z Vánoc?Zničené svátky.Manželce jsem zakázal péct jakekoliv cukroví a je klid.Den předem udělám salát,ráno klepnu kapra a jeto.Večer je vyplazený jazyk klid.

bohacjenik

1. prosince 2011, 23:27
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: Super perla mého manžela

To bych také brala, ale bez cukroví by manžel pravděpodobně nepřežil.úsměv

veronikanovakova87

1. prosince 2011, 23:34
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Super perla mého manžela

Tyto Vánoce zkuste být ve stresu jako on - bude aspoň sranda...polibekpolibekpolibek

zblemtik

1. prosince 2011, 22:49
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: Super perla mého manžela

Už jsem nad tím přemýšlelaúsměv
Nedávno jsem četla jeden vtip, kde manžel přijde z práce a doma je nehoráznej bordel a vyděsí se co se stalo a najde ženu jak v klídku sedí u televize a manželovi řekne, že se kopala do zadku jako každý den.No vtip je hodně dlouhý a celý si ho nepamatuju, ale už mě napadlo, že to jednou udělám také.

veronikanovakova87

1. prosince 2011, 23:05
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: Super perla mého manžela

Kecy nemají cenu - udělejte to a neodkláídejte to stále na příště...úsměv

zblemtik

1. prosince 2011, 23:17
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: Super perla mého manžela

To je vlastně pravda, bude sranda úsměv

veronikanovakova87

1. prosince 2011, 23:19
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: Super perla mého manžela

Ano, také to znám. Je to opravdu moc dlouhé a byl to ten nejkrásnější a nejpravdivější "vtip", jaký jsem kdy četla. Děti roztroušené po domě v neskutečném bordelu, manžel se ženy vyděšeně ptá co se děje a ona: "Každý den se mě ptáš co jsem jako celý den dělala. Tak dneska jsem opravdu nedělala nic."mrknutí

Erikanika

1. prosince 2011, 23:15
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: Super perla mého manžela

A proč s ním jste, když je tak hroznej? A proč jste tak hrůzostrašnýmu člověku dovolila, aby vám udělal děti?? Zřejmě proto, že by jste si pak neměla na koho stěžovat.

karel.netrval

2. prosince 2011, 18:55
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: Super perla mého manžela

Tak to prrr! Já jsem se bavila o vtipu a o mužích všeobecně. Ten vtip byste musel znát. Málo který muž si uvědomuje, kolik toho žena za celý den doma udělá a málokterý její práci ocení. Já ale netvrdím, že kvůli tomu je hned "hroznej či hrůzostrašnej". Osobně mám prima muže a byť si nevšimne, že jsem umyla okna, vyčistila sedačky, ... nemám mu to za zlé. Já si také nevšimnu hned všeho co on udělá. To asi proto, že většinu věcí oba děláme bez řeči, bez připomínek,... automaticky. Můj muž se mě rozhodně neptá, co jsem celý den dělala. Sotva přijde domů zakopne na dvoře o kolečka plné listí a nepořádku, který jsem shrabala na zahradě, jak otevře dveře bytu, praští ho do nosu voňavý oběd, pak přeskakuje přes mokrou podlahu, načeš mu oznámím, ať nedrobí, že jsem už 3x vysávala, po jídle sedne k pc a vidí, že jsem byla na diskusích. A jak potom jde do sklepa, zakopne o mop a kbelík se špinavou vodou... neutrální výrazpolibek

Erikanika

2. prosince 2011, 20:07
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: Super perla mého manžela

jéé, to je moje fau paix, můj komentář byl pro "veronikanovakova87" a uklepnul jsem se o řádek. Moc se omlouvám a přeji hezké vánoce. úsměv

karel.netrval

2. prosince 2011, 20:16
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Super perla mého manžela

Ona to ale jistě také nemyslí tak zle a svého muže si určitě váží. Nesmíte to brát tak doslova, spíše s humorem. Já se nad jejím příspěvkem pobavila. úsměv Vám také přeji krásné vánoce!mrknutípolibek

Erikanika

2. prosince 2011, 22:51
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: Super perla mého manžela

..no upřímně..já bych z toho blázince, co jste vyjmenovala byla ve stressu taky...překvapenímrknutí

doremila

1. prosince 2011, 22:44
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: Super perla mého manžela

Jako kdyby jste byla v kůži manžela, nebo v mé kůži?Já jsem celkem v klidu.Cukroví už mám, dárky také mám a dokonce zabalené, tak už mě čeká jen ten zbytek.

veronikanovakova87

1. prosince 2011, 23:09
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: Super perla mého manžela

no v kůži manžela, přece.překvapení.cožpak nevíte, jací jsou muži křehcí? Takové zemětřesení před Vánoci musí nutně v každém zanechat dlouhodobé následky.!!nemoc
Někteří mají chutě utíkat za maminkou... v horším za kamarády, v lepším se zašijou někde v kotelně, kamrlíku, trucovně... Ti nejvíce postižení jdou na procházku a už se nevrátí..až k soudu k rozvodovému řízení...
Muže je třeba chránit, hýčkat, nosit na rukou aby vám vydržel až do důchodu, páč z jednoho důchodu už brzy umřeme hlady...
Ve dvou se to lépe táhne, víme???
Vánoce neslavím, abych si zachovala zdravý rozum a manžela... mrknutímrknutí

doremila

1. prosince 2011, 23:25
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: Super perla mého manžela

Tak takhle jsem se dlouho nezasmála.Chybí tu vytlemený smajlík úsměv Musela jsem to přečíst manželovi.

veronikanovakova87

1. prosince 2011, 23:33
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: Super perla mého manžela

Manžel mne jistě pochválil, jak s ním soucítím, že..mrknutí
Kdybychom plno těchhle starostí, co nás příští rok čekají nebrali alespoň trochu s humorem, potřebovali bychom armádu Chocholoušků a psychoterapeutů... Smích léčí a ticho také... Proto přeji krásnou úsměvnou dobrou noc..( já mám smrky jako hrom před okny, ozdobíme si je v přírodě a koledy zazpíváme pod ním... ještě ten sníh kdyby napadl...
hezký večerpolibekmrknutí

doremila

1. prosince 2011, 23:43
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: Super perla mého manžela

Ten se smál a trochu červenal úsměv Máte pravdu, chce to klid a všemu se zasmát.Mějte se hezky a děkuji za zvednutí náladyúsměv

veronikanovakova87

1. prosince 2011, 23:48
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

To neřeš

Když jsem tohle řekl,,kdykoliv,, tak ta moje viděla rudě.

RBuben

1. prosince 2011, 22:14
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

uz vim proc s tebou nevydrzel ex

neutrální výrazneutrální výrazneutrální výrazto tam zapomeli pridat, nedky od pritele slysim, jak to s tebou ten tvuj manzel mohl vydrzet, prave pro to se s tebou rozesel
to je asi nejhorsi hlaska co muze partner vypustit z pusy

xmaru

1. prosince 2011, 22:14
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

RE: uz vim proc s tebou nevydrzel ex

Tak tuto větu řekl přítel jen 3x a po třetí jsem mu otevřela dveře od bytu a řekla ,, A TUDY ODEŠEL EX A TY TEĎ TAKY !!! ,, .Od té doby jde na něm vidět jak přemíšlí než něco řekne , více zajímá o dění doma. Přišel i na to že když nemám svůj den je lepší se mi vyhnout a nic po mě nechtít .Jinak v ten okamžik totiž platí ,,Na blbou otázku , blbá odpověď,, . mrknutí

leoajana

1. prosince 2011, 23:33
  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Staňte se naším fanouškem na Facebooku