Naučila jsem se plánovat svůj čas. Zařadila jsem 3x týdně dámské fitness Hany Bany. Dala jsem si mezi cvičením den pauzu. Omezovala jsem cestování autem na nutné minimum a vždy vystoupila o zastávku dříve. Na začátku jsem stravu nijak neomezovala. Jen jsem se hlídala, abych nejedla 2 hodiny před spaním. Stále jsem u sebe měla láhev s vodou a pila a pila.

První kila šla rychle dolů, cvičení jsem si zamilovala a neuměla jsem si představit, že to naplánované vynechám. Přemýšlení o tom, co jím, přišlo samo. Neměla jsem chuť na nezdravá jídla, a to i díky zeleným potravinám od GW chlorelle a ječmenu, který jsem zařadila do každodenního jídelníčku. Rady typu vyřadit pečivo pro mě nejsou, tmavou bagetu se sýrem a šunkou si nedokážu zakázat, jím ji maximálně jen k odpolední svačině, ale již nesnídám, neobědvám a nevečeřím pečivo.

Markéta úplně na začátku; Fitness Hany BanyFoto: Fitness Hany BanyMarkéta úplně na začátku

Trénuju hlavně ráno, ke svačině si dám proteinový nápoj, k obědu zařazuji maso s přílohou a zeleninou, k druhé svačině si většinou na cestu z práce připravím ovoce a večer si nakrájím zeleninu a zobu ji celý večer.

Zjistila jsem, že diety už nikdy. Stačí 3x týdně zařadit 30 minut Kardio zónu, poté Power Plate a Vacu Shape, přemýšlet alespoň trochu nad jídlem a kila jdou dolů, pozvolna, ale bez jo-jo efektu. Jsem šťastná a konečně můžu říct „jsem na sebe pyšná, cítím se skvěle".

Výsledek po dvou měsících; Fitness Hany BanyFoto: Fitness Hany BanyVýsledek po dvou měsících

To vše za 2 měsíce:

  • - 7 kg tuku
  • - 3 % tuku
  • - 5 cm v pase
  • - 9 cm v bocích
  • z velikosti 42 na velikost 36

Také po tom toužíte? Zajděte na www.fithanybany.cz!

Markéta

Komerční sdělení