Břicho
Bezkonkurenčně tou nejproblematičtější oblastí, co se ukládání tuku týče, je břicho. Víte, jak se tuku okolo pasu zbavit? Určitě vám pomohou i tyto 4 cviky pro sexy břicho!

Pokud byste si domů měli pořídit jen jedinou cvičební pomůcku, naše redakce stoprocentně oroduje za gumu! Její jasnou výhodou je nejen nenáročnost z hlediska pořizovací ceny a uskladnění doma. Zároveň se jedná o pomůcku, která je vhodná jak na protažení svalstva celého těla, tak na posilování, které dokáže výjimečně zefektivnit.

Existuje spousta typů gum na cvičení. Nejjednodušší možností jsou takzvané zavařovačky, které využíváme i v naší cvičební sestavě. Pořídit si ale můžete například i populární aerobic gumu nebo Thera band, který je obvykle proveden v sytých barvách, jež mají označovat stupeň tažnosti a pevnosti gumy.

Ale teď už k naší cvičební sestavě, kterou pro vás připravila Tereza Machutová z Contours, fitness pro ženy ve 30 minutách. „Doporučuji se před sestavou 5 až 10 minut zahřát. U každého cviku provádějte 15 až 20 opakování ve 3 až 5 sériích. Pokud chcete, aby bylo cvičení efektivní, měli byste sestavu opakovat minimálně třikrát týdně s přidáním aerobních aktivit,“ dodává trenérka.

Z aerobních aktivit je pak určitě vhodný běh, nordic walking, všechny druhy tanců, klasický aerobic nebo například plavání. Mimochodem víte, proč je pro vaše tělo úžasné pravidelně plavat?

Jaké cviky s gumou trenérka doporučuje?

1. Cvik na triceps

Posaďte se. Gumičku uchopte jednou rukou pevně za zády, předloktím druhé ruky gumičku s výdechem vytahujte směrem ke stropu. Dávejte pozor, abyste nehýbali loktem nahoru a dolů a neoddalovali ho od hlavy.

Jednoduchý cvik na triceps můžete provádět klidně i doma u televize; Archiv redakceFoto: Archiv redakceJednoduchý cvik na triceps můžete provádět klidně i doma u televize

2. Cvik na biceps

Postavte se, mírně pokrčte nohy a podsaďte pánev, gumičku uprostřed přišlápněte nohama k zemi. Lokty držte u těla, gumičku vytahujte s výdechem k hrudníku a s nádechem zpátky uvolňujte.

Nezapomínejte držet podsazenou pánev a lokty u těla; Archiv redakceFoto: Archiv redakceNezapomínejte držet podsazenou pánev a lokty u těla

3. Cvik na záda

Rychlejší hubnutí
Pokud se už vydáte na nesnadnou cestu za perfektní figurou, nebojte si proces hubnutí co nejvíce ulehčit. Ideální variantou je nastartovat spalování hned po ránu. Jak na to?

Posaďte se na zem, nohy mějte natažené, kolena nepokrčujte. Gumičku uprostřed zahákněte za podrážky bot, konce gumičky pevně uchopte a s výdechem přitáhněte k tělu. Lokty mějte u těla, držte pevná záda a neprohýbejte se v bedrech.

Při tomto cviku myslete na rovná záda a neprohýbejte se v bedrech; Archiv redakceFoto: Archiv redakcePři tomto cviku myslete na rovná záda a neprohýbejte se v bedrech

4. Cvik na hýždě

Postavte se a gumičku uprostřed nohama přišlápněte k zemi. Rukama uchopte gumičku tak, abyste cítili odpor. Proveďte dřep. Ruce mějte natažené a držte pevná záda.

I klasické dřepy budou díky použití gumy mnohem efektivnější; Archiv redakceFoto: Archiv redakceI klasické dřepy budou díky použití gumy mnohem efektivnější

5. Cvik na břicho

Děkujeme

Vizáž: Žaneta Gi

Děkujeme studiu Contours za poskytnutí prostor k focení!

Lehněte si na záda, gumičku uprostřed zahákněte za podrážky bot. Rukama uchopte konce gumičky, nohy a trup mírně zvedněte od země. Provádějte „zkracovačky" s pomocí gumičky.

Díky gumě bude zajímavější i posilovací klasika zvaná ,zkracovačky'; Archiv redakceFoto: Archiv redakceDíky gumě bude zajímavější i posilovací klasika zvaná ,zkracovačky'

Tělo stačí zvedat jen velmi mírně, i tak je totiž cvik velmi účinný; Archiv redakceFoto: Archiv redakceTělo stačí zvedat jen velmi mírně, i tak je totiž cvik velmi účinný

S jakými pomůckami jste zkoušeli doma cvičit vy?

Denisa Chňoupková