Klávesové zkratky na tomto webu - základní

Reklamní banner nad stránkou

Na obsah stránky

Balená voda? Vyhozené peníze!

Každý týden taháme balíky balených vod, abychom své blízké uchránili před vodou z kohoutku. Je ale voda, kterou denně pijeme, opravdu kvalitní? Je lepší než ta z vodovodu? Rozsáhlý test ukázal, že například některé kojenecké vody nejsou pro děti vhodné. Jste si jisté, že víte, co pijete?

  Reakce na článek  

kubincova.ilona 9.5.2010 11:36
jedině balenou

Kdy už konečně někdo pochopí, že balenou vodu kupuju jen kvůli bublinkám!!! Léta jsem pila Coca-colu, Sprite, atd... dalo mi to zabrat než jsem se naučila normálně pít jemně perlivou vodu... tak ji kupuju a piju a taky kupovat budu... vodu bez bublinek nesnáším, limonády byly má závislost.

Autor(ka)
zaruceny 18.4.2010 16:53
Je to sproste

Je sproste, ze nekdo musi vyhazovat zbytecne penize za neco, na co ma narok. Defenestrujte radni a pokud ti prestanou krast bude i na dobrou vodu pro normalni lidi.

Autor(ka)
fnunu 18.4.2010 17:56
Re: Je to sproste

Kéž by to šlo! To by pak spravili čističku. Možná.

Uživatel
kammichala 18.4.2010 8:12
voda

Asi záleží na tom jaká voda Vám doma teče. Na Praze 10 tedy nic moc. Léta kupuji pouze vodu Vittel, kterou tedy v testu nevidím, ale chutná nám, s nějakou Dobrou vodou, Aquilou atd se to nedá srovnat. Je sice trošku dražší než obyč. vody, na druhé straně cenově srovnatelná se sladkými nesmysly typu Fanta, Cola.Měsíčně to vychází kolem 3000,- snad nikoho nepoloží.

Autor(ka)
Pipilipi 20.4.2010 11:20
Re: voda

3000,- měsíčně za vodu nikoho nepoloží?! Proboha, tohle může napsat jedině Pražák !!!

Uživatel
zblemtik 20.4.2010 8:45
Re: voda

Na Praze 10 teče stejná voda, jako kdekoli jinde, bydlel jsem tam asi tři roky, takže vím, o čem mluvím. Jestli máte starý rozvod a ve vodě hromadu nečistot z rezavějících trubek, stačí si pořídit přídavný filtr na vodu na kohoutek a je vymalováno. Taková Dionela, jako vůbec nejlepší filtr na vodu u nás, vyjde na zlomek haléřu na litr. Skutečně si myslím, že dát 3000,- za vodu, kterou mohu mít za 55 Kč za kubík, je pouze projevem snobství...

Uživatel
olina.malina 19.4.2010 22:27
Re: voda

má milá Michalo, to záleží na tom, kolik máš na měsíc. Já deset tisíc. Tři tisíce na Vittel  by mě položilo.

Uživatel
liskulka28 11.5.2010 16:37
Re: voda

přesně tak. Deset tisíc je tedy málo na uživení se a placení najmu... a ještě platit za vodu, kterou mám ve studni před barákem.. trošku přehnané!! vyčistit si ji mohu taky doma jak bylo řečeno. filtrem.. No a pokud nevyhovuje ani potom tak nahlásit na obec či město.. přece se nenchám otrávit ale vůbec za to tedy nebudu platit!!! trochu ujetý

Uživatel
TimkoMichal 19.4.2010 2:24
Re: voda

No právě že 3000 jen za pití by asi řadu domácností položily. My jsme průměrná rodina - 2 průměrné platy a dvě děti. Sice si nežijeme nejhůř, ale 3000 navíc za vodu by nám nadělalo pěknou paseku v rozpočtu. Naštěstí máme vlastní studnu, takže tyhle starosti jdou mimo nás.

Uživatel
ja.kralovna.ze.saby 18.4.2010 16:50
Re: voda

no já bych řekla, že položí.. ne každý si může dovolit platit 3000 za vodu na pití

Uživatel
fnunu 18.4.2010 17:57
Re: voda

Ti co makaj moc, ti asi jo.

Uživatel
ja.kralovna.ze.saby 18.4.2010 18:16
Re: voda

práce se nehodnotí podle toho jak moc kdo maká, ti co makaj dost, nemusí mít dost peněz.

Uživatel
fnunu 18.4.2010 18:48
Re: voda

A podle čeho hodnotíte Vy zaměstnance ve vaší firmě když ne podle výkonu?

Uživatel
ja.kralovna.ze.saby 18.4.2010 19:03
Re: voda

někde třeba dle míry vlezdo***ství

Uživatel
fnunu 18.4.2010 19:43
Re: voda

Hmm, to bude asi státní sektor...

Uživatel
ja.kralovna.ze.saby 18.4.2010 19:47
Re: voda

hmmm, nebo politika, to spíš

Uživatel
fnunu 18.4.2010 20:02
Re: voda

Jsem pro!

Uživatel
ja.kralovna.ze.saby 18.4.2010 20:24
Re: voda

to je fajn, že se aspoň na něčem shodnem

Uživatel
zoupi 18.4.2010 5:30
Dodatek

Ještě malý dodatek, když chcete podporovat lumpy co vám prodávají obyčejnou vodu, tak prosím. Za chvíli si můžete kupovat třeba i vzduch na dýchání (v některých rekreačních střediscích už se prý platí tzv. "vzdušné"). Pak si ještě jděte koupit třeba "houbařský lístek" , i na to už někteří chytráci přišli... já nevím, copak jste všichni ztratili rozum? A týká se to hlavně těch městských.

Autor(ka)
TimkoMichal 19.4.2010 2:09
Re: Dodatek

Tak zrovna proti houbařskýmu lístku bych nic neměl. Pokud někdo má soukromej les, proč by houby nemohl takhle prodávat?

Uživatel
vrti.chvost 19.4.2010 9:18
Re: Dodatek

Takže, když žádné houby nenajdu, tak můžu žádat o navrácení peněz.

Uživatel
zoupi 18.4.2010 5:09
Balená voda

Jak kdo tahá každý týden balíky balené vody... já jsem to nikdy nedělal a těm co to dělají se jen směju. Piju vodu ze své studny a chechtám se všem těm módním výstřelkům po revoluci, nejde jen o vodu. Ještě za to abych platil... je mi líto těch, kteří sežerou každou blbost která se jim naservíruje, vždyť dříve jsme bez toho také žili... Jirka

Autor(ka)
klimax123 18.4.2010 0:14
TEST

Takže když něco chcete vědět od TESTu musíte si předplatit jejich časopis.To se mě zdá docela trapné sem dávat odkazy na jejich stránky když se tam stejně nic nedozvíte.

Autor(ka)
rybitvi12 18.4.2010 10:11
Re: TEST

Než něco napíšete, tak se přesvědčte. Test balených vod a pitné vody z kohoutku je na stránkách TESTU volně přístupný. Nezaplatíte ani kačku...

Uživatel
fnunu 17.4.2010 23:50
Není to vyhazování peněz!

Provedla jsem malý test. Nalila jsem do dvou lahví trochu balené vody a vody z kohoutku a nechala je týden stát na okně. Za tu dobu se v balené vodě začaly tvořit řasy a ta z kohoutku se u dna zakalila a smrděla chemikáliemi. Dle selského rozumu jsem si vybrala k pití vodu živou, která je pro organismus vhodná. Ostatně tu z vodovodu nechce pít ani náš pes a ten asi těžko bude ovlivněný reklamou. Balenou pije bez obav, k té z kohoutku čichne a jde pryč i kdyby měl jazyk na vestě. Čím to asi je? 

Autor(ka)
zblemtik 20.4.2010 8:52
Re: Není to vyhazování peněz!

Voda v umělé hmotě nikdy nemůže být kvalitní, navíc, když je skladovaná v teple a na světle. ano, je lepší si ji koupit v místě, kde není jiná k dispozici, než pít vodu z potoka, ale to je tak asi vše...

Podle našich zkušeností je většina z prodávaných vod upravovaná, konkrétně Dobrá voda je po vyčerpnání z vrtu radioaktivní a plná železa, takže je jí nutno upravit. Někde bych měl mít o tom naskenované psaní už z dřívějších rozborů těchto vod. Kdo chce, ať mi napíše na mail.

Uživatel
fnunu 20.4.2010 16:38
Re: Není to vyhazování peněz!

Vida, aspoň ušetřím za elektriku, když budu svítit v důsledku pití balené. Juj!!

Uživatel
vrti.chvost 18.4.2010 14:34
Re: Není to vyhazování peněz!

Náš pes chlastá i z hajzlu a žije...

Uživatel
fnunu 18.4.2010 17:23
Re: Není to vyhazování peněz!

Chudák psisko.

Uživatel
judithewson 18.4.2010 3:47
Re: Není to vyhazování peněz!

To bude asi tím, že pejsek je rozmazlený hajzlík, a neví, co je pořádná žízeň. Lidi v Africe by za tu olomouckou "vodu, co se nedá chlemtat", dali nevím co. Podotýkám, že nejsem z armády spásy ani jiná charita, ani nejsem svatá, a zvířata mám moc ráda, dokonce radši než některé lidi... ale paní fnunu by se měla stydět, aspoň trochu!!!

Uživatel
fnunu 18.4.2010 14:40
Re: Není to vyhazování peněz!

Tak si zajeď do Afriky a už tam zůstaň.

Uživatel
sezbrisko 18.4.2010 3:40
Re: Není to vyhazování peněz!

Nejsem zastáncem té či oné vody. Když je žízeň a není balená voda musím se napít vody z kohoutku. Ale k Vašemu pokusu - to nebyl pokus, nebo jinak Váš pokus dokázal to, co ví snad každý. Každá voda vystavená teplu, světlu a přístupu vzduchu musí zákonitě zkazit. Zkazí se i voda, která je uzavřená, neosvětlená a dlouhou dobu neteče. Zkuste si někdy něco přečíst o listériích. Jsou to bakterie, které žijí jak např. ve fekáliích, tak ale i v čisté vodě. A je jim jedno, jestli je voda balená nebo je z kohoutku. A k Vašemu psovi, není rozmazlený, ale má čich a ve vodě z kohoutku cítí minimálně chlor, ale listérie neucítí. Tak výborný nos zase nemá.

Uživatel
fnunu 18.4.2010 15:24
Re: Není to vyhazování peněz!

 Řasy ve vodě nejsou závadné a jsou její přirozenou součástí. Listerie přece nejsou řasy. V rámci testu jsem zjišťovala, co z vody zbyde, když se zkazí a vypaří. Co jste si z toho vzal vy, je vaše věc.

Uživatel
ja.kralovna.ze.saby 18.4.2010 17:02
Re: Není to vyhazování peněz!

tak si dejte raději listerie mňam mňam.ovšem, že listerie nejsou řasy, když to jsou bakterie. jinak jste mě fakt pobavila, že lijete psovi balenou vodu, tak to jsem fakt ještě neviděla, dělat to já, tak přijdu na mizinu, pes toho vypije hodně, já zrovna tak.. a navíc nemám důvod, u nás je vodovodní voda dobrá. takže u mě odpadá tahání se s balenou vodou, natož když vidím jak to kolikrát stojí na sluníčku bůhvíjak dlouho, tak je mi z toho zle. neslyšela jste nikdy o tom, že se hodně chlorovaná voda nechává "odstát" aby chemie vyprchala? to je jasný, že když se toho nachlastáte hned po natočení, tak cítíte chlor

Uživatel
fnunu 18.4.2010 17:19
Re: Není to vyhazování peněz!

Jasně, když mám žízeň, nechám ji odstát a chlor z vody vyprchá, je to přece plyn ne? Klidně můžu počkat a vypít tu vodu třeba druhý den. Teď mě zrovna napadlo, že si pořídím koně a budu ho napájet balenou vodou taky, protože ta je zdravější. Jen by mě zajímalo, proč ta balená voda v lahvích je v pořádku? To by teda měla bejt zelená, když ji skladují na slunci při vysokých teplotách.

Uživatel
ja.kralovna.ze.saby 18.4.2010 17:28
Re: Není to vyhazování peněz!

třeba proto, že bakterie jsou pouhým okem neviditelné, ale to vám asi nikdo neřekl

Uživatel
fnunu 18.4.2010 17:53
Re: Není to vyhazování peněz!

Jejda to jsem nevěděla, až vy jste mi otevřela oka! No a když jsou na slunci ty láhve s tou vodou, tak zároveň s bakteriemi tam musejí začít růst řasy - světlo, teplo a tak ne? Tak proč teda není zelená? Balená, balená, to je moje potěšení, balená, to je moje mňamina! A hafákova a koňova taky.

Uživatel
ja.kralovna.ze.saby 18.4.2010 18:15
Re: Není to vyhazování peněz!

bakterie se nemusí množit spolu s řasami, tatare...

jsi fakt cáklá, lij si balenou vodu třeba do ***e

Uživatel
fnunu 18.4.2010 18:54
Re: Není to vyhazování peněz!

Jééé to je bezva nápad! Takovej klystýr balenou japonskou vodou z ledovce starou několik milionů let! Pročištění organismu! Díky za nápad. Už vím co začnu nového nabízet. No vida.

Uživatel
fnunu 18.4.2010 18:43
Re: Není to vyhazování peněz!

Jééé hele sprosťačka jůůů...!!! A proč se nemnoží bakterie s řasami když jsou skladovaný na tom suníčku??

Uživatel
Jana.Spagetkova 19.4.2010 15:52
Re: Není to vyhazování peněz!

protože v zavřený petce neni kyslík

Uživatel
ja.kralovna.ze.saby 18.4.2010 19:02
Re: Není to vyhazování peněz!

no jooo ... , to je nápad co? asi si ho dám patentovat

Uživatel
fnunu 18.4.2010 19:41
Re: Není to vyhazování peněz!

No vy asi ne, ale já joo. Juj!!

Uživatel
fnunu 18.4.2010 14:39
Re: Není to vyhazování peněz!

Nechápu. Nepsala jsem nic o rozmazlenosti psa ani o pokusu, šlo jen o test, kdy jsem zkoušela, co se s vodou bude dít. Domnívám se, že voda bez bakterií určitého druhu není k pití. Takže chemii z kohoutku neberu. To se psem je mi jasné taky. Nevím, proč tu ze mě děláte idiota. Pokus se musí několikrát opakovat ve stejných podmínkách, aby byl platný. Tady šlo jen o test.

Uživatel
fnunu 18.4.2010 1:47
Re: Není to vyhazování peněz!

Ještě pro ostudu vodárnám. Jsem z Olomouce. Ta jejich voda se chlemtat nedá. Jedině převařená.

Uživatel
fnunu 18.4.2010 3:21
Re: Není to vyhazování peněz!

Ještě mňamka za závěr. Když v Olomouci natočíte vodu z kohoutku do sklenice a chcete se napít, první, co vás praští přes nos, je "bezva" odér chlóru, který není zrovna slabý. Pak už máte jen volbu, zda přemoci obracející se žaludek nebo mu vyhovět a zůstat žíznivý. Když napustíte vanu, tak si připadáte v koupelně jako na veřejném koupališti. Samá "vůně" chloru. A za todle platíme stále vyšší a vyšší cenu. Dotčené instituce jsou nezodpovědní a arogantní "feudálové"! My jsme jen oběti jejich libovůle. Naše zdraví ať jde k čertu. Hlavně platit a makat!!!

Uživatel
Darklilly 6.5.2010 20:52
Re: Není to vyhazování peněz!

Tak já se naší vody musím vehementně zastat. Jsu taky z Olomouce a takový nesmysl jako kupovat balenou vodu by mě v životě nenapadl. Máme dobrou vodu. Normální. I když musím se přiznat k menší záhadě - u nás doma máme vodu skutečně fajn, normální, když si koupím třeba na výletě balenou, nechutná mi tolik. Ale u některých kamarádek nebo ve škole je to trochu (hodně) jinak. Možná skutečně potrubí.

Uživatel
zblemtik 20.4.2010 8:59
Re: Není to vyhazování peněz!

Až na to, že necítíe ve vodě chlór, protože ten v čisté vodě nikdy cítit není, i když vodu chlornanem třeba 20x předávkujete (vyzkoušeno). Cítíte deriváty chlóru, což jsou látky, vznikající z reakce chlóru s nečistotami, které se ve vodě nacházejí a většinou mají původ ve starém potrubním rozvodu. Proto jsou tak cítit bazény, ačkoli se chlorují jen dvojnásobnou dávkou proti vodě pitné...

Uživatel
fnunu 20.4.2010 12:52
Re: Není to vyhazování peněz!

No jo, ale "deriváty chlóru" jak píšete, jsou cítit jak ve starém domě, tak i v domě, který byl postavený před pěti lety. Navíc ještě v roce 2003 tekla z kohoutku dobrá voda. A ještě dříve za komančů tekla stejně odporná voda jako dnes. Myslíte, že je to potrubím?

Uživatel
zblemtik 20.4.2010 15:22
Re: Není to vyhazování peněz!

Jenže k tomu novému baráku vede potrubí staré, které je jen o nějaký ten metr prodlouženo.

V Brně je pro neBrňáka voda také nechutná, přitom místní si na ni nestěžují. Je to jen otázka zvyku a přizpůsobení se.

Uživatel
fnunu 20.4.2010 16:34
Re: Není to vyhazování peněz!

Chi, chi, já žiju v místě od narození a z toho samého potrubí, možná starého, možná někde novějšího teče jednou voda bez chloru a všichni hlásají, že je i pro kojence a jednou zas hnusná chemikálie. Už do světa nevytrubují, že je i pro kojence. Tak to je.

Uživatel
yaqui 18.4.2010 1:09
Re: Není to vyhazování peněz!

Ahoj fnunu, touto problematikou se zabývám již dlouhou dobu. Oboje dvoje je zlo. Jak balená voda tak voda z kohoutku. Časem by se tvořili řasy i v té z vodovodu. A i v té balené jsou chemikálie. To že je tam uvidíš až po týdnu, neznamená že v té vodě nejsou i tak. Obecně voda která stojí již druhým dnem není vhodná ke konzumaci.

Nejen pes si zaslouží tu "manu nebeskou", jak píšeš. Má jí dostávat každý. A v porovnání s ní, jsou balené vody doopravdy vyhozené peníze. Pejsek jistě poděkuje

Uživatel
fnunu 18.4.2010 1:40
Re: Není to vyhazování peněz!

Vodu, co byla týden za oknem jsem samozřejmě nekonzumovala. V balené se zelený povlak utvořil už třetí den. Voda z kohoutku zůstala za oknem až do vyschnutí, řasy se neobjevily, jen bílý povlak a na dně zůstal vodní kámen. Dotáhla jsem test až do konce, tj. až do vyschnutí vody. V jedné láhvi byl žabinec a v druhé jsem to už popsala. Menší zlo je lepší než větší.

Uživatel
decr0 18.4.2010 6:20
Re: Není to vyhazování peněz!

Vraťte se zpátky na začátek ... balenou vyčerpali z vrtu v přírodě, tedy postupně se v ní i příroda objevila. Voda z kohoutku byly dříve kdejaké splašky, které umlátili chemií, která na konci zbyla. Navíc většina těch bakterií přiletěla vzduchem až při vašem pokusu ... ani ty bakterie neměly na kohoutkovou chuť


Uživatel
fnunu 18.4.2010 18:01
Re: Není to vyhazování peněz!

Jo, to je fakt. Ani bakterie kohoutovou nemají rády.

Uživatel
fnunu 18.4.2010 14:31
Re: Není to vyhazování peněz!

Ve zdravé vodě jsou vždy nějaké bakterie a je to dobře. Vybrala jsem si balenou vodu. Nechápu odkud berete přesvědčení, že ve vodě nesmí žádné látky být? Co to je za blbost?

Uživatel
Jana.Spagetkova 19.4.2010 15:54
Re: Není to vyhazování peněz!

proč nepijete rovnou vodu z rybníka? tam nebude chemie cítit, za to jiné lahůdky ano  

Uživatel
fnunu 19.4.2010 16:21
Re: Není to vyhazování peněz!

Z rybníka já radši rybičky. Lepší je od pramene ze studny voděnka a taky minerálka, bez chemie. A taky voda balená, to je moje mňamina a hafákova taky.

Uživatel
Jana.Spagetkova 19.4.2010 17:19
Re: Není to vyhazování peněz!

prej bez chemie

Uživatel
vrti.chvost 19.4.2010 8:45
Re: Není to vyhazování peněz!

Hlavně ty koliformní, dobrou chuť.

Uživatel
fnunu 19.4.2010 16:45
Re: Není to vyhazování peněz!

Z kanálu nechlašču vrtichvoste. Ale ta voda z kanálu se dostane na čističku a pak zpátky do vodovodního potrubí.

Uživatel
vrti.chvost 20.4.2010 9:24
Re: Není to vyhazování peněz!

Říká ti něco průsak do spodních vod? Dle normy pro pitnou a užitkovou vodu smí max. 10 koliformních/ litr, do 20 mezofilních a 100 psychrofilních /1ml
ČNS 75 72 11, 757212, 757214,... bezva počteníčko. 

Uživatel
fnunu 20.4.2010 12:02
Re: Není to vyhazování peněz!

Říká. Proto kohoutkovou nechlašču vrtichvoste. U pramene záleží kde je a jaké je podloží a tam kde beru je ideální. Vždyť se z toho bere a vyrábí známá minerálka. Hafák se mnou souhlasí.

Uživatel
vrti.chvost 20.4.2010 18:41
Re: Není to vyhazování peněz!

Podloží... pramen, kdepak se tam ta voda asi bere? už přihořívá nebo doutná? Ještě mi řekni že vzniká pod zemí ha ha.

Uživatel
fnunu 20.4.2010 22:38
Re: Není to vyhazování peněz!

Takže prameny neexistují, všechny lázně s minerálními prameny jsou podvod, lidi co tam jezdí hlupáci, podloží neexistuje, studny neexistují a všecno co pijem je dešťovka? V tom případě neexistují ani řeky, protože nemají z čeho pramenit. Bóóže to je ale hovadi..!!

Uživatel
vrti.chvost 21.4.2010 8:04
Re: Není to vyhazování peněz!

To není hovadina, voda do podzemí se dostává z povrchu a udržuje se v dutinách nebo v porézním prostředí. Složení a kvalita je dána podložím, kterým projde (jeho složením a přítomností uvolnitelných iontů). Voda se nikde v podzemí netvoří a proto to není nevyčerpatelný zdroj. Ty jsi opravdu blbka

Uživatel
fnunu 21.4.2010 18:45
Re: Není to vyhazování peněz!

Jediný, kdo tu psal o tom, že se voda tvoří v podzemí jste vy! Takže si tu blbku vztáhněte na sebe. Kdybych měla představu, že voda vzniká kdesi pod zemí, nepsala bych o pramenech a podloží atd. Podzemní voda tvoří 20 % z celkových zásob sladké vody. Podle typu podloží, kterým se  voda filtruje, je tvořena kvalita spodní vody. Její zásoby se mohou doplňovat podle typu podloží, podle jeho propustnosti. Druhy pramenů se různě dělí, některé zásoby vody pod zemí jsou velmi staré jako např. podzemní jezera a artézské studny, které jistě vyčerpat lze, avšak nahradit asi nikoliv. Prameny vzniklé vzlínáním mají obnovitelný charakter. Pokud si chcete zvyšovat sebevědomí urážením, čiňte tak jinde, ne na internetu. Není to efektivní. Když mi to zas vymažete, pak Vás začnu urážet já a pak to bude fakt na vymazání.

Uživatel
fnunu 21.4.2010 19:11
Re: Není to vyhazování peněz!

A navíc, sebevědomí si zvedejte v reálném životě, na internetu je to k ničemu.

Uživatel
yaqui 18.4.2010 1:55
Re: Není to vyhazování peněz!

Jediný způsob jak se všeho zbavit je ověřená filtrace

Uživatel
fnunu 18.4.2010 2:45
Re: Není to vyhazování peněz!

Hm, nevím, proč filtrovat "mrtvou vodu", která je vlastně destilovaná a už to v podstatě není přirozená voda. Jedině, že bych filtrovala balenou, ve které jakési životaschopné bakterie potřebné pro organismus jsou. To teda nevím. No, každý musí na něco umřít. Aspoň už nemám problémy se žaludkem z chemické vody z kohoutku.

Uživatel
ja.kralovna.ze.saby 18.4.2010 19:14
Re: Není to vyhazování peněz!

destilovaná voda je chemicky čistá, tudíž by se vám z destilky nemohl udělat vodní kámen.

Uživatel
fnunu 18.4.2010 19:39
Re: Není to vyhazování peněz!

"destilovaná" v uvoz. tj. myšleno tak, že v ní už není nic živého, nikoliv destilovaná doslova. Vodního kamene je v kohoutkové vodě u nás velmi mnoho neb je tvrdá. Kapišto? Napiš to. 

Uživatel
ja.kralovna.ze.saby 18.4.2010 19:49
Re: Není to vyhazování peněz!

kapiš. tak jsi to měla napsat v uvozovkách, neb nás chemiky toto může nadzvednout ze židle kapišto?

Uživatel
fnunu 18.4.2010 19:59
Re: Není to vyhazování peněz!

Nás sociology a pedagogy taky ledacos zvedá ze židle a musim to vydržet nebo udržet až do doby, kdy to můžu v soukromí pustit a je toho moc. Tak si kvůli uvozovkám neudělej mozol na čele. Člověk toho moc nenaspí a pak píše bez uvozovek atd. Ale aspoň je sranda.  

Uživatel
ja.kralovna.ze.saby 18.4.2010 20:28
Re: Není to vyhazování peněz!

no to jo, přinejmenším já se docela bavím a já být pedagog, tak už mě asi vezou. co tady čítám za hrubky (neříkám, že já je občas neudělám...) tak to je moc i na mě třeba jsem četla diskuzi o lepení nehtů a každá druhá psala nechty...

Uživatel
fnunu 18.4.2010 21:44
Re: Není to vyhazování peněz!

Ba, ba, někdy je to hrůza, ale v diskuzích se to nesmí tak brát, horší je, když naši rom.tí spoluobčané vyplňují nějaké formuláře a vůbec nejen oni a pak se rozčilují, když to mají špatně, že za to může zadavatel dotazníku, protože tam ty nesmysly neměl dávat a další různé perly. Kolikrát si člověk říká kéž bych byla zmrzlina a nenápadně se mohla roztéct pod stolem... pak bych tu nemusela být... hihi!

Uživatel
ja.kralovna.ze.saby 18.4.2010 21:49
Re: Není to vyhazování peněz!

nebo se stát éterem a nenápadně a hlavně rychle se vypařit

Uživatel
vrti.chvost 19.4.2010 9:23
Re: Není to vyhazování peněz!

Nebo toluenem v kojenecké balené...

Uživatel
Jana.Spagetkova 18.4.2010 3:29
Re: Není to vyhazování peněz!

nemůžu nereagovat. jestliže máte po požití vody z kohoutku žaludeční problémy, buď jsou špatný trubky nebo čistička. píšete, že jste z Olomouce, takže čistička (znám to tam). Tím chci říct, abyste jste tímto hned neodsuzovala vodu z kohoutku. Váš test jen potvrdil, že balená voda je závadnější. Proč? Obsahovala zárodky bakterií - mnohem zdraví škodlivější než vyšší obsah vápenatých a hořečnatých iontů způsobující vodní kámen. Je to dané hlavně skladováním jak píše p. ef.to. mimochodem..věděla jste, že testy na balenou vodu se dělají většinou po třech letech?na pitnou vodu z kohoutku každý den

Uživatel
zblemtik 20.4.2010 9:04
Re: Není to vyhazování peněz!

Milá paní, voda z kohoutku není ani v Olomouci recyklát z ČOV, to jenom pro pořádek. Tak "daleko" ještě nejsme...

Uživatel
fnunu 20.4.2010 12:04
Re: Není to vyhazování peněz!

Fakt? Ale chutná a smrdí to tak. Tééda to čučim...

Uživatel
fnunu 18.4.2010 14:27
Re: Není to vyhazování peněz!

Naopak. Můj test potvrdil, že lepší je voda balená. Jestliže necháte vodu stát a udělají se v ní horkem řasy, pak je to normální voda. Nevím,smrad z chloru a bílý povlak, mrtvá tekutina, tohle za zdravou vodu nepovažuji.

Uživatel
zblemtik 20.4.2010 9:07
Re: Není to vyhazování peněz!

Víte, to je zajímavé - vodu, kterou nechávám v PET láhvi v autě, točenou na Praze 13 (zdroj Želivka), i několik dní v létě, je normálně pitná a chuťově poživatelná. Zkusím se někdy překonat a koupit si nějaký ten výplod podvodníků a otevřít ho, nechat ho v autě týden a pak se uvidí... 

Uživatel
Jana.Spagetkova 18.4.2010 14:36
Re: Není to vyhazování peněz!

a že tomu rozumíte :-)

Uživatel
fnunu 18.4.2010 15:04
Re: Není to vyhazování peněz!

Nerozumím. Od toho mám vás. Nepsala jsem, že tomu rozumím a nevím, proč bych  tomu měla věnovat hodiny drahého času. Tak bohatá zase nejsem. Stačí mi, že potíže ustaly a nové se neobjevily.

Uživatel
Reserve1 18.4.2010 0:16
Re: Není to vyhazování peněz!

To snad není možný. Ona leje psovi balenou vodu:D:D:D

Uživatel
judithewson 18.4.2010 3:42
Re: Není to vyhazování peněz!

No jo, paní fnunu přestaly problémy se žaludkem, ale objevily se poněkud výše, v dutině lebeční, řekla bych

Uživatel
fnunu 18.4.2010 14:24
Re: Není to vyhazování peněz!

No hlavně, že vy to máte v hlavě v pořádku. Jistě máte dvě VŠ jako já. Vypovídací hodnota vašeho příspěvku vypovídá o vaší úrovni hodně.

Uživatel
vrti.chvost 18.4.2010 14:38
Re: Není to vyhazování peněz!

Styď se, dvě VŠ a plácat takové kraviny. To je vidět za co stojí naše školství...

Uživatel
fnunu 18.4.2010 17:27
Re: Není to vyhazování peněz!

Zas jeden ředitel zeměkoule...

Uživatel
Jana.Spagetkova 18.4.2010 17:50
Re: Není to vyhazování peněz!

tak doufám, že alespoň jedna vš je obor chemie

Uživatel
fnunu 18.4.2010 18:06
Re: Není to vyhazování peněz!

Ale to bych sem přece nepsala a měla už všechno vyřešené ohledně vody ne?

Uživatel
Houskalevap 18.4.2010 0:12
Re: Není to vyhazování peněz!

začínám prodávat balenou vodu a taky speciál pro psy:-)

Uživatel
judithewson 18.4.2010 3:37
Re: Není to vyhazování peněz!

Mohu se přidat? Speciál balená voda pro psy je báječný nápad jistě se najde více takových psofanatiků, jako paní fnunu, která bude ve velkém nakupovat. Ještě i třeba nějaký šik batůžek na lahev, aby se pejsek mohl sám obsloužit

Uživatel
fnunu 18.4.2010 17:26
Re: Není to vyhazování peněz!

Ještě vymyslete něco pro koně. Hodlám si jednoho pořídit a napájet ho budu jedině balenou.

Uživatel
fnunu 18.4.2010 0:44
Re: Není to vyhazování peněz!

Já zas radím lidem, jak zvýšit jejich inteligenční potenciál, přijďte, potřebujete to jako sůl.

Uživatel
Jana.Spagetkova 19.4.2010 15:57
Re: Není to vyhazování peněz!

jestli máte pajdák, tak to si ho u vás moc nezvýší

Uživatel
fnunu 19.4.2010 16:24
Re: Není to vyhazování peněz!



Uživatel
dayulka 17.4.2010 22:20
balena je dobra

balena je lepsi, kdyz si predstavim jak cestuje voda potrubim primo ke me do kohoutku, obsahuje chlor... kamkoliv jsem jela a ochutnala v cechach vodu z kohoutku nikde nebyla tak dobra... pokud z kohoutku tak bydlet u hor kde je i vodni nadrz... a balena je chutove vyborna protoze z toho clovek neciti aspon ten chlor a nezaaftuje se mu pusa, protoze kohoutkova je docela drazdiva

Autor(ka)
yaqui 18.4.2010 1:11
Re: balena je dobra

Slečno ve výsledku je to stejné :) A nejen na české produkty na českém trhu. Česká vodovodní voda se dokonce prodává za hranice, v pet lahvích - což je sám o sobě jed. Najdete podklady v odborných člancích

Uživatel
<< Zpět na článek
Velikost textu:

Tip pro Vás

Astro - karetní výklad
Kartářka Radomila

Dělíte se o něj s jinou ženou?

Mé karty vám to prozradí, zavolejte mi! Vaše kartářka Radomila na tel.:
906 70 30 35

všechny kartářky a astroložky >>

Reklamní blok

Reklamní blok

Reklamní blok