Klávesové zkratky na tomto webu - základní

ProŽeny.cz

Na obsah stránky
Velikost textu:

O milenkách

13. června 2010, 14:52 (upraveno 13. června 2010, 15:06)

Na každou životní situaci je mnoho úhlů pohledu. A nepopulární situace nejsou žádnou výjimkou. Kdo není schopen podívat se alespoň ze dvou stran, ten by raději neměl číst dál. Anebo by se měl alespoň zdržet sprostých komentářů.

Naopak těm z Vás, které jsou ve stejné situaci jako já, ale ještě stále se s ní vnitřně perou, by můj pohled mohl pomoci. Mluvím z pozice milenky, která je svobodná a je tedy možné, že můj pohled se v mnohém liší od milenek vdaných. Proto budu ráda, když se i vdané neřestnice podělí o své zkušenosti.

 

Trnitá cesta k dobré milence...

Milenka zadaného muže jsem přes dva roky. Ani jeden z nás na začátku neplánoval paralelní vztah. Vlastně to celé začalo jen psaním, pokračovalo kávou a moc příjemným povídáním, potom kinem.... ale déle ten magnet udržet nešlo.... Nakonec jsme při jednom nočním loučení skončili vášnivým líbáním v prostorách schránek našeho domu. A už z toho líbání a doteků bylo jasné, že my dva budeme na stejné vlně.

 

Věděla jsem, že je zadaný a mohla jsem to v nejlepším utnout a nepálit si prsty, ale na to mi až příliš chutnal, voněl a přitahoval. Netrvalo dlouho a zamilovaná jsem byla až po uši. Ono to vlastně ani jinak dopadnout nemohlo, protože potká-li se svobodná žena s charismatickým, kultivovaným sexy mužským, se kterým je každé milování jako výlet do sedmého nebe, tak se v tom sedmém nebi zasekne takovým fofrem, že pokusy o nějaký seskok zpátky na zem, jsou naprosto nemožné i pro tak zapřisáhlou realistku jakou jsem já.

 

Ve svém růžovém snu jsem si usmyslela, že si ho ulovím pro sebe. Všechno bylo jasné jako facka. On byl muž, kterého jsem vždycky hledala, a není přece možné, aby mi fakt, že má dlouholetou známost, znemožnil začít s ním chodit. Já ho miluji, on mě také, rozejdou se a my budeme spolu. Začíná a končí takhle spousta vztahů, tak proč by nemohl ten náš (?)

Mé plány mi sice neznemožnil fakt, že má dlouholetou přítelkyni, ale jak se po pár týdnech ukázalo, faktem, proč nikdy nebude můj, bylo její těhotenství. To byla první a doposud nejbolestivější rána, jakou mi život uštědřil. Dlouho jsem tuhle osudovou prohru rozdýchávala, ale smířit jsem se s tím nehodlala.

 

Našla jsem si tedy jiný cíl. Počkám, až se dítě narodí, trochu povyroste a pak budu mít svoji životní lásku jen pro sebe. Sice jsem trochu větřila, že jeho rozhodnutí a slib, který mi dal, bude nejspíš planý, ale držela jsem se své vidiny dál a trpělivě čekala. Narodila se jim dcera, která dostala stejné jméno, jako je to moje. Trochu bizarní představa, že...?

Začala jsem být netrpělivá a chtěla jsem vědět, kdy už budeme spolu. A v ten moment přišla další bolestivá rána. Tentokrát mi jí uštědřil on sám a pravdou je, že mě vůbec nešetřil. Nastal klasický scénář lží, vytáček a vysvětlování proč to nejde.

Všechno na co jsem se těšila a do čeho jsem investovala své city a čas, najednou neplatilo.  Neměla jsem v záloze žádný jiný cíl, ke kterému bych se mohla upnout a žádnou vidinu společné budoucnosti s mužem, kterého jsem milovala a bezmezně obdivovala.

 

Paradoxně mě ale tahle tvrdá facka zachránila, když mě sestřelila z toho růžového obláčku. Stála jsem zase zpátky nohama na zemi. Zatím sice ne moc pevně, ale zase jsem byla pomalu schopna vidět věci a vztahy pragmaticky. Tahle lekce mi otevřela oči a ukázala mi, že můj milovaný kocourek není nadpozemský, bezchybný a neomylný Bůh. Najednou se ukázalo, že je to mimo jiné taky srab, lhář a parchant, kterému se prostě jen zalíbilo sedět jedním zadkem na dvou židlích. Ukázalo se, že zatímco já jsem naivně čekala na společnou budoucnost, on si vychutnával pozornosti a lásky ze dvou stran. Užíval si toho sexuálního luxusu a starostlivé péče dvou milujících žen. Ostatně, který ješitný samec by odolal, že?

Pro mě tím jednoznačně a nenávratně ztratil tu čistou část své osobnosti. On už pro mě není Bůh, je to jen obyčejnej chlap. A já jsem po tom, mít doma obyčejného chlapa, nikdy nijak zvlášť neprahla. Pořád ho mám ráda, pořád mi moc chutná, voní a baví mě s ním trávit volný čas, ale už nemá můj bezvýhradný obdiv. Ano, obdivuji dál jeho schopnosti a pracovní výkony, ale jeho osobnost ne. Rozhodně už není nade mnou a myslím, že svou degradaci dobře vycítil a pokorně přijal.

 

Přesto nás ani tohle nerozdělilo a zůstáváme spolu dál. Nevím, jak náš vztah bere on. Sice tvrdí, že mě miluje, ale každá rozumná žena ví, že muži skutečný obsah těchto slov nechápou.

Například můj milenec je nejčastěji vyslovuje těsně před orgasmem, což je pro mě jasný důkaz, že vlastně neví, co říká.

 

Zvláštní, teď jsem si uvědomila, že i pro mě tahle slovíčka ztratila význam. Dříve jsem měla problém je vyslovit. „Miluji tě“ byl pro mě závazek. Něco s čím se musí šetřit, co se nepouští jen tak do větru a něco z čeho se rozhodně nestřílí. Ale stačil jeden dobře mířený kopanec a najednou to ze mě padá bez větších výčitek. „Miluji tě“ se pro mě stalo stejnou frází jako když řeknu „Děkuji ti“.

 

Náš vztah vyústil v jedno nevyřčené pravidlo (a myslím, že je oboustranné): „Užít si to bez bojů a výčitek, když už to mezi nás vstoupilo“. Matka Foresta Gumpa – moudrá to žena, řekla: „Život je jako bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš“. A já jsem se rozhodla si tenhle bonbónek vychutnat až do konce. A tak se ze mě stala milenka, jaká má být...

 

...a jaká by tedy milenka měla být?

Milenka je, a vždycky bude, druhá žena v jeho životě. Je to žena, která je tu jen na dobu určitou. Ta doba určitá trvá jen do okamžiku, než přijde někdo, do koho bude schopna se opět zamilovat. Nebo do okamžiku, než milenecký vztah neutne oficiální partnerka. Pokud to tedy on sám dovolí... a jestli budete mimořádně dokonalá milenka, tak to on nikdy nedovolí.

 

Dobrá milenka je jako gejša - krásná, milá, kultivovaná společnice. Divoká a vášnivá. Silná, samostatná žena i malá zlobivá holka. Sebevědomá, vždycky upravená a vkusně oblečená. Měla by muže zdobit, tak aby byl pyšný, když si jí vede za ruku. Milenka dodává muži pocit jedinečnosti a ve všem ho podporuje. Milenka je nejlepší přítelkyní, vrbou a zároveň jeho nejoblíbenější hračkou, které se nebude chtít vzdát, a ke které se bude vždycky rád vracet.

 

Hrdost a sebevědomí

Ocitne-li se žena v roli milenky, častokrát začne sama o sobě pochybovat. Svádí boj se svou hrdostí. Stíhá jí pocit, že v téhle situaci ztrácí svojí cenu. Že se stala pouhým kusem masa pro muže, kterého ona miluje a má pocit, že jí miláček nebere vážně. Že si jí dost nevšímá, že jí nemiluje, že jí lže a všelijak jinak slyší trávu růst. Její sebevědomí klesá a v návalech zamilovanosti jí popadají hysterické záchvaty, které pak předvádí před svým ženáčkem. A to je právě špatně!!!

 

Milé milenky, uvědomte si, že jste to pořád Vy, i když momentálně nešťastné a zamilované. Chcete něco, co nemůžete mít. Půda pod Vašima nohama se sice trochu roztřásla, ale Vaše zásady, schopnosti a osobnost, kterou si Váš miláček tak oblíbil, se nezměnily. Vy pro něj máte váhu, a pokud si odpustíte roli stíhačky, bude Vaše cena stoupat. A možná, jednoho dne, bude naopak Vaše cena vyšší, než cena jeho manželky. Vybral si Vás proto, že jste v něčem jiná, že ho na Vás něco baví. Takže žádné hysterické výlevy, jakých si doma užije dost (...až to praskne). Proč by jinak doma důmyslně lhal, investoval do Vás svůj čas a peníze a proč by tak moc riskoval vztahy se svými dětmi a ženou, kdyby si Vás nevážil a nemiloval Vás? Na to si odpovězte samy a já Vám dám malou nápovědu, určitě to nebude jen kvůli Vaší krásné prdelce.

 

Jednu morální zásadu, za hlavu hodit můžete

To co děláte je nemorální a odsouzeníhodné... to jistě. Proto se tím veřejně nechlubte a ušetříte si nepříjemné konfrontace. Vnitřně se tím ale rozhodně netrapte. Pokud se s tím nedokážete vnitřně srovnat, pak se svého milence vzdejte a žijte počestně jako panna, ale nezaručuji Vám, že Vás Vaše svědomí zahřeje stejně jako Váš milenec :o) Pokud víte, že je Vaše touha po něm silnější a chcete žít naplno, pak svou roli milenky přijměte s grácií. Zchlaďte hlavu a povzneste se nad boje, které se ve Vás odehrávají. Užívejte si!

 

Prvenství přenechejte manželce...

Největším bojem každé milenky, která svého ženáčka miluje, je boj o prvenství. To je ale jen iluze zamilovanosti. Prvenství Vám totiž štěstí nepřinese. Uvědomte si, jak jsou jeho oficiální vztahy složité. Mezi Vámi není jen jeho žena, ale i děti, jeho rodiče, sourozenci a přátelé. Pokud byste dosáhla svého a stala se jeho oficiální partnerkou, málokdo z jeho blízkých Vás bude respektovat, natož aby Vás přijali do rodiny. Jeho vztahy by se nabouraly, on by zůstal mezi dvěma kameny a všechno o co jste usilovala, by se otočilo proti Vám. Takže prvenství přenechejte manželce a spolu s tím i jeho špinavé ponožky, nevyžehlené košile, přepracovanost, chřipečky, rýmičky, špatné náladičky a jiné manýry. Vy si dopřejte jen to, co Vás na něm baví. :o)

 

Manželka není nepřítel!

Nikdy se ho neptejte na jeho ženu. Ta je pro Vás tabu. Pokud o ní začne mluvit on sám, rozhodně na ní nenasazujte. Spíše zvolte taktiku její sympatizantky. Např. naznačte, jestli nezapomněl na květinu k jejímu svátku, samozřejmě ne uštěpačně, ale kamarádsky. Dejte najevo, že se na její post nederete, že jejich vztah respektujete, ale detaily Vás nezajímají.

 

Nejtěžší smíření

Smiřte se s tím, že se svojí ženou spí, že jí šeptá stejná slovíčka jako Vám a že si jí v návalu černého svědomí předchází možná víc, než Vás. Nebojujte s tím, ale přijměte to jako podmínku, kterou musíte respektovat. Pokud Vám tvrdí, že s ní nespí, pak lže. Berte to zkrátka jako fakt a přejte jí to. Jinou milenku ale v žádném případě netolerujte. Pokud pro něj nejste jedinou hračkou, pak je to neřád a trápení ponechte jiným nešťastnicím.

 

Budujte si vlastní příběh...

Uvědomte si, že jeho život je dvojí a Vy do toho prvního nepatříte. Budujte si tedy vlastní příběh... a čím propletenější a sladčí bude, tím více si ho omotáte kolem prstu. Najděte si svoje vlastní rituály, mějte svá oblíbená místečka a mějte své vlastní plány. Rozmazlujte si ho dobrými snídaněmi a nechte se rozmazlovat romantickými večeřemi. Sportujte, jezděte na výlety, za kulturou, poslouchejte společně oblíbenou hudbu... cokoliv, co Vás spojuje a baví.

 

Dopřejte mu majetnický pocit

Hrdinství si strčte za klobouk! Nejste tu od toho, abyste si hrála na hrdinku, která všechno zvládne a nic nepotřebuje. Vy jste tu od toho, aby Vás rozmazloval! Nestyďte se tedy přijímat jeho pozornosti, dárky, pozvání a pomoc. Vždyť on od Vás dostává vášeň, něhu, péči a porozumění. Pokud mu dokážete tohle všechno dávat, není důvod jeho nabídky odmítat.

Nechte se předělávat dle jeho představ. Chce-li Vás mít v červených šatech, nechte ho, ať Vám je pořídí. Touží-li mít Vaši broskvičku na holátko, pořiďte si na jeho účet laserovou brazílii. Přeje-li si mít Vás v latexovém oblečku, ve studentské sukýnce nebo spoutanou, nebraňte se tomu.

 

Mějte oči otevřené!

Být rozmazlovanou milenkou je skvělé, ale také trochu zrádné. Může se totiž stát, že se na vztahu s miláčkem zaseknete a přestanete přijímat jiné muže. Budete vnitřně nastavena jako „zadaná“. A to tedy rozhodně nejste! Jste stále svobodná a stále k mání tomu, kterého jste zatím ještě nepotkala. Jak jednou moudře řekla jedna má zdejší virtuální přítelkyně, až ho potkáte, mějte oči otevřené, ať ho nepřekročíte!

 

Vím, že můj postoj je sobecký a krutý a že mě za něj mnohé z Vás budou chtít prostřednictvím svých reakcí rozcupovat, ale já Vám to říkala, ať to nečtete!  :o)

 

 

Pozn: obrázek je z dílny Bohuslava Doležala

 

Hodnoťte zápisek kliknutím:

12345678910

Reakce na zápisek

Přidejte svůj názor

vvvvv

6. října 2010, 13:40

Pravda pravdoucí

Napsáno úplně trefně a krásně...svatá pravda

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

viborg1

19. srpna 2010, 9:56

Zamyšlení

Včera jsem náhodou našel tenhle článek a nějak mi pár věcí vrtá hlavou. Celý život žiju v představě, že by ženy měly být ve vztahu rovnoprávné a že po tom i touží, stejně tak jako touží po rovných právech i v jiných oblastech života. Chápu, že se najdou, jako ve všem vyjímky, ale tenhle článek (a reakce na něj) mě trochu překvapil. Nemyslím to nijak uražlivě, ačkoli to jinak nezní, ale Vy opravdu toužíte hrát v životě roli jakési "matračky", prostě nějaké druhé ženy, jejíž hlavním úkolem je mužovo uspokojení (jakékoliv, ale zejména sexuální)?  Necítí se žena v takové roli jako prostitutka (jenž má jen jednoho stálého zákazníka a dostává zaplaceno službami)? Mě prostě příjde ta Vaše role jako hodně podřízená, chápu, že některé ženy k tomu inklinují, chápu, že si necháváte otevřená okýnka typu: hlavně nebýt za hadr, být nastavená na nezadaná... Nejsou to však jen iluze?

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

JitkaMaliskova

24. července 2010, 8:42

Děkuji

Dobré sobotní ráno nespoutanko . Děkuji za perfekní článek. Konečně jsem se po více jak 4 měsících vyspala. Obnovila jsem totiž vztah se ženatým mužem, kterého jsem ani po 5 letech, které jsme se neviděli,nepřestala milovat. Hledám stejně "postiženou" ženu, abych si s ní mohla občas pokecat o věcech, které se nedají jen tak někomu říct.Tak pokud by Ti to nevadilo a měla jsi čas a chuť tak se mi prosím ozvi na roseus.somnus@*** Děkuji a přeji hezký víkend

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

hanulka76

19. července 2010, 21:48

reakce

Dobrý večer, jsem na "deníčkách" dnes prvně. Nejdříve se vyjádřím k obsahu, popsala jste komplexní manuál nejlepší milenky, která se neopouští. Nikdy se neohlížím zpět, už několik dlouhých let, teď jsem musela. Jediné slovo není mimo mísu, byla jsem po rozvodu také milenkou, také jsem zažila prohru v době, kdy jsem byla přesvědčená, že odejde v podobě druhého těhotenství ( manželčino ), já jsem to tehdy neukopla, na pár měsíců, pak zase stejný příběh, ten o vůni, obdivu, zamilovanosti atd... Když byla manželka těsně před slehnutím, byli jsme spolu na večírku, stal se incident, já jediná střízlivá, musela jsem ho odvézt do špitálu a následně v nočních hodinách odvézt i jeho auto domů, lež, kdo jsem už si nepamatuji... Seděla jsem u ní v kuchyni, manželka kultivovaná, milá, milující, uplakaná, s těhotenským břichem, tak jsem doma do sebe nalila nějakej chlast a bylo po lásce v ten moment, bez kocoviny, bez odeznívání, prostě to v ten moment u mne skončilo. Asi rok na to se zabil v autě. A teď ke slohu Vašeho článku. Nevím, co konkrétně proti Vám mají v redakci, nebo jaký jiný důvod je v tom, že jste před nedávnem neuspěla, ale redakce udělala velkou chybu, takhle dlouhý článek, kdyby mne nebavil, bych vůbec nedočetla

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

hanulka76

20. července 2010, 17:43

reakce

Večer na to vlítnu a v klidu si to přečtu. Mohlo mne to napadnout, když mi na mail přišla z FB zpráva, že jsem úspěšně účet deaktivovala, ale že ho můžu kdykoli OBNOVIT, ne založit nový...

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

nespoutanka22

20. července 2010, 13:28

reakce

No, nevím, jak přesně to funguje, ale četla jsem v Reflexu o rozčarování jednoho pána, který zrušil svůj účet na FB, ale pak zjistil jeho data dál vesele kolují internetem. Dnes o podobném případu píšou na hlavní stránce Seznamu. Takže já se jednoznačně stavím proti takovým systémům.

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

hanulka76

20. července 2010, 12:15

reakce

Díky za odpověď. Účet jsem měla kvůli dceři, abych měla kontrolu.Nakonec jsem zjistila, že je stejně jen permanentně na chatu se spolužáky. Myslela jsem, že to je doména mladých, byla jsem překvapená, kolik mých známých je na FB. No nic, akorát mne teda pěkně sere, že i po mé deaktivaci účtu nejsou data definitivně smazána.

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

nespoutanka2

20. července 2010, 10:43

reakce

Nedozvím se to nijak, pokud mi to ten člověk sám neřekne. Já s FB mám jen jednu nepříjemnou zkušenost. Často mě bobardují pozvánkami na FB lidé, kteří mě léta neviděli nebo dokonce pán, u kterého jsem před lety nakupovala v internetovém sekáčku. Zřejmě mu systém FB prošacoval celý adresář a pak rosezílal pětkrát denně pozvání na pokec i jeho zákazníkům... to je síla co? Četla jsem o tomhle fenoménu pár článků (v Reflexu a MF), sleduji zprávy apod. a je mi jasné, že tudy rozhodně cesta nevede, protože až bude celý svět na Facebooku, tak se úřad na ochranu osobních údajů může jít klouzat.

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

hanulka76

20. července 2010, 10:14

reakce

Díky za odpověď. Nechci vypadat jako primitiv, nějaké vzdělání taky mám, ale kamarádka s internetem moc nejsem, chybí mi kombinační schopnosti. Takže se zeptám čistě ze zvědavosti. Jak Vy zjistíte, že se někdo konkrétní snaží vyhledat o Vás nějaké info, tím, že si bude zadávat Váš Nick ? A s tím FB jste mne moc nepobavila. Před pár měsíci mi ho založila dcera, minulý týden jsem svůj účet zrušila, nebylo mi to k ničemu. Ta moje data zůstavají pořád někde v "archivu"... ? No nic, nebudu tím zdržovat, když budete mít čas a  náladu, tak se budu těšit na odpověď.

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

nespoutanka2

20. července 2010, 9:56

reakce

Ten pán to udělal tím nejběžnějším a nejednodušším způsobem. Zadal si do googlu (což je největší světový vyhledávač) můj nick, tedy: "nespoutanka" a čekal, co mu to o mně poví. Ten primitiv předpokládal, že se o mně dozví nějaké pikantnosti, které mi pak bude moci omlátil o hlavu. Jenomže já sociálním sítím nijak zvlášť neholduju, horečku jménem Facebook nesnáším a na seznamovací portály po pár trapných zkušenostech zásadně nechodím. Nick nespoutanka nikde jinde než tady nepoužívám a nikdo z mých reálných přátel ho nezná. Můj běžný email, který mám už asi 12 let, není na nespoutanku. Je to právě z toho důvodu, aby si mě nemohl kdejaký úchylák googlovat, otravovat a zneužívat informace, které o sobě dobrovolně a otevřeně uvádím. Myslím si, že mnoho lidí internetovou anonymitu podceňuje. Pokud se budete pod jedním nickem registrovat na různých serverech a diskusích a budete tam o sobě psát osobní informace, vkládat soukromá data, fotky apod. Tak si Vás může vygooglovat každý a Vy (i Vaše děti na fotkách) jste naprosto odhalená před celým světem a neuděláte s tím nic. Na FB např. zrušíte účet, ale Vaše data, jsou stále zneužitelná, jsou stále propojená s daty Vašich virtuálních přátel. Proto jsem v tomhle opatrná a odhaluji se jen pokud jeto moje vůle, ne vůle nějakého úchyla, kterého vůbec neznám.

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

hanulka76

20. července 2010, 9:16

reakce

Přiznám se, že vůbec netuším, jak to na tomto portálu funguje,ale jsem dost překvapená. To, že sem tam někoho naštvete je normální a v pořádku, ale redakce by měla být nezaujatá, nestranná a profesionální. Ale zajímala by mne ještě jedna věc. Četla jsem ještě Vaši publikaci o mužích, kde v následné diskusi ( jméno dotyčného pána si nepamatuji ) jste zmínila to, že zmíněný pán si o Vás zjišťoval nějaké informace, až to musela zarazit redakce... ? To znamená, že technicky zdatný jedinec je schopen si vyhledat, kdo vůbec jste,, i přesto, že je to anonymní a jste pod nickem ?

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

nespoutanka2

20. července 2010, 8:48

reakce

Díky za reakci. Také moc nechápu co tím redakce sleduje. Teď například nefunguje moje staré přihlášení. Na seznam, na spolužáky, na lidé.cz se můj profil ukáže. Do e-mailu se bez potíží dostanu, ale na Proženy ne. Přišla jsem tímto o svůj deník, o svůj profil, veškeré vzkazy i korespondenci. No nic... já se nikdy nevzdávám. Hold mě tady bude mít redakce dvakrát   

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

vdanapani1245

15. června 2010, 8:17

milenka :-)))

fakt hezky napsané... nespoutanko, mluvíš mi z duše, jedinej rozdíl je ten, že já jsem vdaná a mam funkční rodinu, ale ten mileneckej vztah je pro mě také určitým nábojem...
Až budu mít trošku víc času, tak ti popíšu svůj vztah - ale radši někam "na tajno"... sice mě tu nikdo osobně nezná ,ale je to pro mě hodně osobní... jo a máš pravdu, trocha "hereckýho umění" je pro pány milence jako slunce na kytičky

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

vdanapani1245

17. června 2010, 6:56

milenka :-)))

díky... za názor a za pochopení... co je to "na stará kolena"? tak napiš - jestli chceš na vdanapani1245@*** přeju hezký den

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

hanny61

16. června 2010, 18:55

milenka :-)))

nejsi blázen a pokud ano, tak stejný blázen jsem i já ... ale přes všechna úskalí nelituju, že jsem si "na stará kolena" takhle zadala ...o detailech se ve veřejné diskusi rozepisovat nebudu, je to příliš osobní ... hezký večer

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

vdanapani1245

16. června 2010, 18:41

milenka :-)))

fakt hezký... je to pro mě hrozně těžký, já jsem fakt hroznej sebestřed, ale máš pravdu... diplomacie a vydržet... já mu ukážu, lotrovi jednomu.. díky a hezkej večer

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

nespoutanka

16. června 2010, 13:44

milenka :-)))

Přesně tak! Žádné slzičky a nafučená pusa... Pěkně vařená nudle... to je nejlepší páka na mužské ego.

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Bela.000

16. června 2010, 13:00

milenka :-)))

Hlavně se nesmíš naštvat a potom 14 dní dělat mrtvýho brouka.Chce to vážně trošku diplomacie.Být na něho milá... Mrzí tě to,ale teď zrovna nemůžu.Vynahradím ti to miláčku... a opravdu počkat a on se ozve.No,trošku si oživuju dobu nedávno minulou kdy jsem v tom lítala až po uši.Hysterku má doma a ty jí prostě nejsi a hotovo.Nemůže si myslet,že s tebou bude mávat... a hotovo

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

vdanapani1245

16. června 2010, 12:45

milenka :-)))

moc děkuju...jednou jsem se zatvrdila a neozvala se 14 dní... to se pak mohl přetrhnout... sama nevim, jak jsem to vydržela celých 14 dní!!! ale pak to stálo za to... já přestože tohle vím, to potřebuju slyšet - číst - sama na sebe ty rady moc aplikovat neumím... ještě jednou díky... je milý mít to s kým takhle probrat - s někým nezaujatým

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Bela.000

16. června 2010, 12:33

milenka :-)))

Až zase miláček zavolá,tak mu řekni... Lásko,mrzí mě to,ale dnes nemůžu.Mám domluvenou schůzku.Jdu s kamarádkou na kafe... nebo tak něco.Sladce se s ním rozluč a nepiš mu.Uvidíš,že se ozve brzy sám.Není to lehké,ale funguje to.

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

vdanapani1245

16. června 2010, 10:59

milenka :-)))

ale vždy´t já jsem psala... hodná naslouchající - ne hadr na podlahu ... já vím přesně co si psala... já jsem to pochopila dobře - ta milá mazlivá kočička... dík za rady, představ si, že mám vystudovanýho Mgr. z psychologie a v tomhle si připadám jako trdlo - ale to je prvně v životě... já jsem jinak hrozně svá, člověk , kterej si zásadně dělá co chce /s menšími ohledy.../, hrdá a tenhle pán mě tedy dostal... taky se umím durdit, naštvat , to jo, ale onmá na mě asi nějakej zvláštní patent nebo co...fakt ti děkuji za rady

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

nespoutanka

16. června 2010, 8:53

milenka :-)))

No počkat, počkat... V žádném případě jsem neřekla, že by milenka měla být k mání kdykoliv se pánovi zamane. A pokud panáček nedrží dohodnuté schůzky, tak tím spíš na něj nemám čas. Být milou, usměvavou a diplomatickou kočičkou... to ano, ale ne, hadrem na vytření podlahy. I když s tebou cloumá zlost, NIKDY to nesmíš dát najevo. Dělej, že ho chápeš, buď milá a empatická, ale párkrát mu nezvedni telefon, pak mu odepiš omluvnou esemesku, že jsi neslyšela nebo nestihla zvednout a jak se má. Když bude chtít vědět, kdy se uvidíte, tak ho nech alespoň týden čekat. Ať kocourek ví, že poslední schůzku propásl vlastní vinou.

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

vdanapani1245

16. června 2010, 7:24

milenka :-)))

děkuju , sama v tom rozhodně nejsi... někdy si připadám jako totální blázen - co dokážou udělat city s člověkem...rozumově jsem si už snad milionkrát odůvodnila, že s ním končím, ale to srdce - to si dělá co chce... já se třeba na něj těším a on pak nemá čas, to mě štve - když on zavolá, tak já si ten čas udělám vždycky - jsem ta hodná, naslouchající - přesně jak popisuje nespoutanka... asi si myslí, že mě má jistou a to je špatně, pak když se "naštvu" tak by mě sežral láskou... nevim nevim, hrozně se v tom plácám... vim, že jeho paní je hysterixká fůrie a že ho hrozně hlídá a to je ten důvod, že se v poslendí době vidíme tak málo - on se totiž trouba nějak nechtěně prozradil/netušim jak/ ... já vim jistě, že doma bych ho nechtěla , že žít s ním by nešlo, já jsem hrozně svá  a mám svý nějaký zásady a společná domácnost by nám as neklapala... o manžela přijít taky nechci, rodinu bourat nehodlám... jsem blázen, co? No vidíš a například v tomhle je mi vysoká škola úplně k ničemu - stejně přemýšlím srdcem a ... protože sex je s ním taky skvělej... tak co si o tom myslíš?

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

hanny61

15. června 2010, 21:02

milenka :-)))

ano, moc hezky a výstižně napsáno...a tvoje reakce mne potěšila tím, že v tom nejsem sama 

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Bela.000

15. června 2010, 13:24

milenka :-)))

Milovala jsem je oba,ale patřit můžu jen jednomu.Bylo to bláznivé období.Krásné a bolestné zároveň.Nikdy toho nebudu litovat.

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

vdanapani1245

15. června 2010, 9:40

milenka :-)))

jj, napsala to moc hezky... ale osobní to je a hodně , já jí také rozumím a rozumím i nám vdaným, co jsme milenkami ženatých... není to lehký a problém je, že oba svý chlapy máš ráda a co dál? Bourat rodinu nechceš a na druhýho se těšíš...někdy mám chu´t se vším končit - tedy s pány a někdy jsem š´tastná... ach jo, ta naše logika

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Bela.000

15. června 2010, 9:08

milenka :-)))

Nemám zkušenost s ženatým nebo zadaným mužem.Nejsem ani podváděná manželka,ale milenkou jsem byla.Je to velmi osobní i pro mě.Nespoutanka to umí vystihnout natolik skvěle,že sama bych svoje pocity nenapsala lépe, i když jsem nebyla v její pozici milenky ženatého muže.Přesto jí rozumím.

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

mirka108

14. června 2010, 18:46

Bůh,

bůh to tedy rozhodně není, být bohem neměl by potřebu lhát, zapírat svůj cit ke mě, nestačilo by mu pouhé tělo -byť krásné poddajné a hodně ochotné.
Obyčejný muž to taky není takového bych  přeci jako neobyčejná a  skvělá milenka nechtěla . Tak kdo tedy??
Že by čert, ale to asi taky ne vždyť platí čiň čertu dobře peklem se ti odmění a asi málokterá milenka si připadá jako v pekle, tak tedy v nebi?? v nebi a s čertem??  Podivné .
Kde se tedy odehrává láska milenek??  A je to láska ?? Není to jen sen??
Láska je přeci síla co vydrží vše ,i rýmičky i náladičky a špinavé ponožky ,chladí rozpálené hlavy , stejně jako zahřívá zkřeklé ruce aby zas dokázaly hladit a budovat pár, rodinu, domov , nejen jej bořit byť by s vášnivým leč prázdným miluji tě na rtech
A tak se asi zbytečně  ptám chtěla bych být takovou , byť skvělou milenkou??
A nebyla bych pak pouhou sebestřednou egoistkou???
Kdo ví... .

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

mirka108

15. června 2010, 1:09

Bůh,

hm to máte pravdu,život není báseň,je to co z nej my samy uděláme sobě i druhým ,v žádném případě vás nesoudím jen jsem psala uvahu co bych chtěla  a co nechtěla být to je vše nesoudím ani neudílím rady jak na to,  jak být in, prostě jdu tím životem co není báseň ,dívám se ,a dokonce si dovoluji i přemýšlet tutéž svobodu (i když mi nedovoluje dělat úplně vše ) a  spokojenost z ní přeju i vám  

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

nespoutanka

14. června 2010, 19:07

Bůh,

Bůh to tedy skutečně není... na to už jsem taky přišla. Z pohledu všech těch lží, rýmiček a špatných náladiček je to jen obyčejný smrtelník... na to jsem také přišla. Čert to také není. Čert by Vám nepomáhal a nenaslouchal bez toho, aniž byste neobětovala svoji duši. A moje duše je stále moje. Ale z pohledu ženy, která ho zná osobně, je to přesto všechno neobyčejný muž, který za to stojí. Je to pořád o tom úhlu pohledu, kterého buďto jsme, nebo nejsme schopné. Soudím tebe podle sebe, není ten správný úhel. No a jestli láska vydrží vše, chladí rozpálené hlavy, zahřívá ruce, aby nás dokázaly hladit a buduje pár a rodinu a domov... To jste napsala moc pěkně, ale bohužel život není tklivá báseň ze sbírky poezie.

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

mikeska7788

14. června 2010, 16:59

o tom je život

Já poznala jen stránku milenky ženatého muže. A možná jeko jedna z mála můžu říct, že mi bylo přáno. Rozvedl se, opustil ženu i dítě a začali jsme žít spolu, i když já mám 2 děti. A jsem šťastná, jako nikdy. Už je to 10 let spokojeného života. Cesta byla trnitá, ale teď mám na růžích ustláno. Samozřejmě i mraky jsou, jako v každém vztahu, ale doufám, že nikdy nebudou tak černé, aby jsme spolu nezestárli. A být nad věcí, trochu sobecká a především mít ráda sama sebe je směr, který bych doporučila všem, které jsou v roli milenky. Pomůže Vám to!

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

nespoutanka

14. června 2010, 17:46

o tom je život

Takové případy opravdu jsou, několik takových jsem dostala i do vzkazníku. Je jich ale menšina, protože v každém mileneckém vztahu jsou podmínky jiné. V tom našem jsou hodně komplikované a to by se nakonec otočilo proto nám. Proto jsem se ztotožnila se svou dosavadní rolí a jsem spokojená. Ale jak říkám, je to jen na dobu určitou a je třeba s tím počítat.

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

amy101

14. června 2010, 17:13

o tom je život

tak já jsem další případ...také jsem byla v podobné situaci.Rozvedl se,a teď spolu máme tři krásné děti a ještě krásnější vztah než před tím.Ale věřím,že ne vždy to vyjde.  

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

ovecka1

14. června 2010, 17:05

o tom je život

Tak to gratuluji, protože neznám jinýí případ, kdy ženatý odešel od rodiny a oženil se s milenkou.
Přeji ti, aby vám to vyšlo.

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

ovecka1

14. června 2010, 16:36

milenky

Hezky napsané, ale... Poznala jsem to také z obou stránek, podváděná manželka i milenka ženatého muže. Z obou vztahů jsem vyšla jako převálcovaná rychlíkem a zdaleka se ženatým pánům vyhýbám.
Prostě to mám nastavené tak, že partnerství ( a  to i mileneckém vztahu ) je to o tom, že dva chtějí být co nejvíce spolu, vše spolu řeší, dělají, plánují a to v případě něvěry prostě nejde. Plánuje jen jeden a druhý řeší, jak vše ututlat a přijít domů v pohodě. Je to prostě jen přetvářka. A zúčastněná osoba si jen nalhává, že je to o něčem jiném. Sní svou pohádku, ale princ na  bílém koni prostě nepřijede. Já tak žila 10 let a princ i po tak dlouhé době ( a to už je dědečkem ) odráčel k manželce.
Přeju ti, aby ti tvá pohádka vydržela co nejdéle. Lenka

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

katrinF

14. června 2010, 16:15

Chápu,

ale nevěřím, že jsi tak moc nad věcí. To bys totiž byla buď strašně naivní, protože pořád ještě doufáš, že jednoho dne se stane zázrak, nebo strašně cynická. Děvče, za vše v životě se platí a heslo Carpe diem by mělo být doplněno slovy "i se všemi následky". P.S. Docela bych ti přála, aby ti manželka jednou za týden přistavila ke dveřím kufr se špinavým prádlem. Snad jednou nebudeš sama v důchoďáku litovat, že jsi promarnila nejlepší léta svého života. SAMA.

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

vdanapani1245

16. června 2010, 10:53

Chápu,

jo mluvíš mi z duše... já si taky neumím jen tak s někým pohrávat a brát od něho... já jsem do toho dala ciity a te´d to občas pěkně bolí...rozum mi říká úplný opak než srdce a já neumím poslechnout

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

nespoutanka

16. června 2010, 9:02

Chápu,

  Jo jo, špatné svědomí mám na svém milenci taky ráda... to vždycky dostanu nádhernou květinu, nějaké překvapení a celý večer jsem princeznička... Ale já jsem docela výhodná milenka... on si mě zaúčtovává do nákladů...

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

nespoutanka

16. června 2010, 8:55

Chápu,

Nezamilovat se není možné...  Pokud už se s někým scházíš, baví tě to s ním, voní ti, chutná, tak prostě nejde zůstat chladná.

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Bela.000

16. června 2010, 7:49

Chápu,

Většinou je to tak,že kdyby manžel s milencem byli  jeden... byl by z nich ideální chlap,ale takový neexistuje.Co nám nedává jeden,dává nám druhý.Ideální je se do svého milence nezamilovat,ale pro mě milencem může být jen ten,kterého miluju.Je to úplně na hlavu

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Bela.000

16. června 2010, 7:42

Chápu,

Lenocha neee!!!Já jsem si zvykla na život s workoholikem.Nechci chlapa za zadkem a volné chvíle se snažíme si maximálně užít.Ono takové špatné svědomí workoholika není na škodu Večeře,nákupy nebo výlet na kole a večer posezení na terase s dobrým vínem,voňavá koupel,masáž,sexík .Stačí vymyslet co bych ráda a vše je mi splněno Občas slýchám,že milenka by byla levnější,ale kecáá:)Někdy bych ho zabila,ale jinak bez něho nemůžu žít.

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

vdanapani1245

15. června 2010, 16:15

Chápu,

máš pravdu, zmlsaná... a to hodně - mám hodně vysoký nároky - myslím intelektuální ... nesnesla bych blba, kterej sice bude pořád se mnou a bude mě oprašovat, ale v hlavě jaksi prázdno... radši inteligenta a vidět ho méně... no a zlatej střed ? Nebylo by to špatný...

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

nespoutanka

15. června 2010, 15:01

Chápu,

nejsi blbá, jen trošinku zmlsaná, no... Kdo jednou ochutná zakázané ovoce, ten už se s bramborama na loupačku těžko spokojí... Ono je to s tím workoholismem těžké... Kdyby nemakali, tak si na milenku nevydělají a když už mají solventní job, tak je to zas stojí hodně času a energie. Já osobně, snesu spíš workoholika než lenocha... Ale úplně nejlepší by byl takový zlatý střed, například rentiér

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

vdanapani1245

15. června 2010, 14:50

Chápu,

hrozný, ten můj je taky ujetej na práci - šílený, práce bude mít vždycky přednost... když se pak rozčílim, tak dělá, že ta práce je až to druhý / nejsem blbá, vim ,že není/ a chvilku šlape a jak si myslí, že jsem ok, tak je tam kde byl... v tomhle je zlatej ten pán, co ho mám doma -tedy manžel - doma udělá co je potřeba a v práci jak mu "padne" tak jde a nic ho pracovně nazajímá... no te´d jak to písu, tak si říkam, jestli já nejsem blbá

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

nespoutanka

15. června 2010, 14:32

Chápu,

No já bych si toho svýho anděla taky nevzala... po těch dvou letech jsem zjistila, že je to pěknej cholerik, workoholik a v noci tak strašně chrápe, až mi rezonují špunty v uších, takže pokaždé utíkám spát k synovi do pokojíčku...

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

vdanapani1245

15. června 2010, 14:24

Chápu,

holky, já bych si toho svého milence taky nevzala...

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

nespoutanka

14. června 2010, 19:09

Chápu,

Tady evidentně chybí alespoň ten druhý pohled... to je marné...

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Bela.000

14. června 2010, 18:53

Chápu,

Já mám pocit,že jste to tady snad ani nečetla a že mluvíte jen o svých zkušenostech a házíte všechno do jednoho pytle.

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

nespoutanka

14. června 2010, 18:35

Chápu,

Ale vždyť Vy neustále dokolečka opakujete totéž, co jsem napsala. Ano, máte pravdu, je to nezodpovědné, kruté a sobecké. Jsem špatná a on nezodpovědný... co víc dodat, je to zkrátka tak.

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

ovecka1

14. června 2010, 18:09

Chápu,

Samozřejmě , každý pár se může rozejít. Ale pokud jsi milenkou ženatého muže, tak co ním můžeš plánovat? Jenom to , aby jsi měla čas ve chvíli, kdy on bude volný, Prostě musíš žít jeho život, ne svůj. Zažila jsem to, vše se řídilo podle něj , vím jaké to je. Proto nikoho neodsuzuju, vím, že se do toho spadne jedna dvě, s tím s tebou souhlasím. Jen už vím , že prožíváš vztah, ve kterém dřív nebo později bude někdo nešťastný. Buď ty (ale jak vídím, tak s tím počítáš) a nebo jeho bývalá rodina včetně dětí. Víš, vidíš jenom sebe a jeho , ale on není sám... jen sobecky si vybírá od vás obou to nejlepší, i když ví že jednou se bude muset rozhodnout. S větší části s výše uvedeným článkem souhlasím, ale... Samozřejmě zodpovědnost by měl hlavně mít ten, kdo tu rodinu má, ale ty pak budeš za tu špatnou. A to i v případě, že manželka ustoupí.
Už proto ti přeji hodně dobré nálady a štěstí v dalším životě.

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

nespoutanka

14. června 2010, 17:52

Chápu,

Ale totéž riziko přeci podstupuje manželský pár. Nikdo nemá zaručené poklidné stáří v rodinném kruhu a nikdo si nemůže být jistý, jestli si jednou neřekne, že prožil svá nejlepší léta vedle lháře a podvodníka. Například žena mého milence si to jednoho dne pravděpodobně řekne, ačkoliv teď by za něj dala ruku do ohně. Já vím, není to fér, ale právě proto vidím budoucnost v dětech (a jejich rodinách) a ne v muži.

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

ovecka1

14. června 2010, 17:42

Chápu,

Ano, já ani vy bychom ze ženatého milence manžela nedělaly. Ale jiné jak zde píší, to udělaly a jsou šťastné.
Je to jejich vůle  a život. Budiž jim přáno. Jen jim přeju, aby se nenašla dašlí milenka a manželé se nestali ex manžílky. Ale to je jen na nich. Já tady chci jen říct všem milenkám ženatých pánů, že si mnohdy jen představují , že žijí v pohádce. Ale každá pohádka má konec, jde o to jaký. Ze zkušenosti své a svých známých musím konstatovat, že většinou ten špatný.
A pokud je dobrý, pak se ptám kolik dalších osob v téhle "pohádce" bylo nešťastných. V té mé jen já. Zústala jsem nějakou dobu sama , ale život jde dál a naštěstí je na světě spousta svobodných a rozvedených mužských. Přeji všem, aby jim jejich pohádka dopadla co nejlépe a bylo přitom co nejméně nešťastných účastníků. 

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

nespoutanka

14. června 2010, 17:41

Chápu,

Jistě, že až to jednou zkončí tak budu smutná. Ale moc nechápu, kde jste vzala, že nežiju svůj život, ale jeho. To co jsem napsala, vychází z mého osobního poznání. Ano, on má rodinu a děti, ale já také. Mám svou rodinu i dítě. To je můj život a v tom je moje budoucnost. Ne v muži, který mi vstoupil do života a jednoho dne se naše cesty rozejdou. Já s tím počítám, ale nechce se mi přesvědčovat někoho, kdo mě nezná, o tom, že můj příběh je pravdivý a objektivní.

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Bela.000

14. června 2010, 17:32

Chápu,

...myslím svého manžela.

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Bela.000

14. června 2010, 17:30

Chápu,

Myslíte,že je to pozitivní?Nikdy jsem neměla ženáče,ale troufám si říct,že bych ze svého ženatého milence nechtěla dělat manžela.

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

ovecka1

14. června 2010, 17:24

Chápu,

Kdo nezažil až do konce, nepochopí... Krom pozitivně končích případů ( viz výše).

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Bela.000

14. června 2010, 17:18

Chápu,

Prosím Vás,přečtěte si to ještě jednou.Jo a není to pohádka.

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

ovecka1

14. června 2010, 17:08

Chápu,

Nechci věšet bubáka na stěnu, ale myslím si, že jednou budeš smutná. Já vím, že teď jsi myslíš že jsem blbá, když ti to říkám, ale to je jen otázka poznání ... Jednou se ohlédneš a zjistíš, že jsi žila jeho život a ne svůj, že on má rodinu, děti, má se ke komu vracet. Ale ty jednou budeš sama.
Nicméně ti přeji, aby ti to vydrželo co nejdéle.

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

nespoutanka

14. června 2010, 16:53

Chápu,

Možná jste jen špatně četla, protože jinak by vám neuniklo, že k tomu, abych byla opravdu nad věcí mě dokopala právě ta moje počáteční naivita. Ale máte pravdu, nejspíš se můj práh citlivosti dost změnil a tuhle životní epizodu beru jako zkušenost (krásnou, ale i hodně bolavou). V budoucnu bych už ale se ženatým mužem do vztahu nešla. Znova si procházet tím obdobím zamilovanosti... to už ne. Jsem ráda, že s mým ženáčkem máme tyhle emoce za sebou. Teď už si jen užíváme to přátelství a milování. Kdyby se stal ten zázrak, jak píšete, tak to pro mě nebude žádná výhra, ale to jsem taky psala. Nestojím o post manželky, protože by se náš vztah změnil, zevšedněl by a to co máme teď, by nejspíš vyšumělo do ztracena. Navíc bych o něj nebojovala s jeho ženou, ale byl by to boj s jeho dětmi a o do toho bych vážně nešla. Jsem možná mrcha, ale ne svině. No a kdyby se mi objevil za dveřmi kufr s jeho špinavým prádlem? No tak bych ho hodila do pračky... co jiného s ním?

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

ovecka1

14. června 2010, 16:51

Chápu,

bohužel souhlasím.

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Ramondia12

14. června 2010, 14:40

Menší dotaz

No ... já se k tomu nebudu vyjadřovat, v té komedii zvané "Život" už jsem si vyzkoušela všechny tři role, a to: Podváděnou, Podvádějící i Milenku a upřímně řečeno, ani na jednu z nich nejsem po letech pyšná. Ale to je čistě moje věc.  Jinak - pro pobavení - článek dobrej.
Mám jen menší technický dotaz, to mě fakt zajímá: až jednou potkáte toho, kterého jste, jak píšete, zatím nepotkala ... jestli tenhle vztah ukončíte, nebo ne. Hlavně v tom nehledejte útok nebo ironii - je to opravdu upřímně míněný dotaz. Dík.

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

nespoutanka

14. června 2010, 14:56

Menší dotaz

To nedokážu úplně odhadnout. Může to být muž, který mi učaruje okamžitě a já nebudu mít chuť dál zůstávat s mým současným milencem. Pak to nejspíš skončím. Nebo se může objevit muž, ke kterému si budu hledat cestu déle a v tom případě budu nejspíš nějaký čas setrvávat v obou vztazích. Každopádně bude to oříšek, protože nedokážu být intimní s někým dalším. Nejspíš jsem věrná milenka    No, ať už to dopadne jakkoliv, tak myslím, že s mým současným milencem zůstaneme v kontaktu pořád. On je krom jiného i můj hodně dobrý přítel a já si nedovedu představit, že by z mého života zmizel úplně.

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Další zápisky v deníčku Nespoutančiny nespoutanosti

Muži vs. Svačinky...

Před časem jsem prohlásila, že miluji všechny muže. Ty chytré nespoutaně a ty hloupé ke svačině. A příhodné téma tohoto týdne, je ...