Klávesové zkratky na tomto webu - základní

ProŽeny.cz

Na obsah stránky
Velikost textu:

Editorial: Problémy s deníčky

8. února, 20:05 (upraveno 8. února, 20:05)

Milé čtenářky,

v posledních několika dnech nám v sekci Deníčků zavládla velmi vzrušená atmosféra. Na Proženách máme stálou komunitu čtenářek, které spolu komunikují prostřednictvím deníčků, mnohé z nich k nám chodí už léta. Čas od času se mezi nimi objeví nová tvář, která nectí zvyklosti, běžné v této sekci. Například „spamuje“ naše stránky deníkovými zápisky (výjimkou nejsou ani desítky příspěvků denně), které ale v okamžiku, kdy se dočká negativních reakcí, zase sama maže. Výsledkem je chaos a rozbroje s dalšími čtenářkami, které jsou zvyklé dodržovat pravidla, která jsme nastavili (najdete je ZDE).

V uplynulých dnech budila velké emoce hlavně uživatelka s přezdívkou LECITELKANEMOCI, která na náš web každý den nahrávala velké množství zápisků, které pak následně mazala. Její přístup vyprovokoval další čtenářky k negativním komentářům a vzájemnému osočování, až tento spor otrávil nejen ty z Vás, které si u nás píší deníčky, ale i nás v redakci. S touto čtenářkou se problém snažíme řešit, jsme s ní v kontaktu a snažíme se domluvit na pravidlech, které by obě strany respektovaly. Věřím, že se na nich dokážeme dohodnout - i proto jsme jí opět odblokovali přístup, který měla po určitou dobu omezený.

Nicméně abychom podobným střetům v budoucnu zamezili, rozhodli jsme se zavést několik nových pravidel pro publikování deníčků. Každá uživatelka bude nově moci napsat maximálně 3 deníčky za den. Tímto opatřením bychom se rádi vyhnuli právě takovým situacím, kdy někdo na stránky chrlí jeden podivný zápisek za druhým.

Další úpravou je navrácení možnosti mazat si pod svým zápiskem komentáře – každá uživatelka tak může pod svým vlastním deníčkem smazat reakce, které se jí zdají urážlivé. Přestože se snažíme diskuze i komentáře na Proženách bedlivě sledovat a ty nevhodné mazat, nedokážeme uhlídat všechno. Teď tedy budete mít samy možnost kontrolovat, jaké příspěvky se pod Vaším zápiskem objeví.

V následujících dnech navíc spustíme i možnost zakázat pod vlastními deníčky diskuzi zcela. Tuto možnost bude moci využít kdokoli z Vás, kdo o reakce na své zápisky jednoduše nestojí.

V případě, že někdo nebude tato pravidla respektovat, bude mu zablokován přístup. Stejně tak budeme nekompromisně mazat všechny vulgární komentáře i deníčky, jejichž jediným cílem je útočit na ostatní uživatelky. Není v našich silách v každém jednotlivém případě prošetřovat, kdo komu co napsal, a soudit, kdo je v případě sporů, které u deníčků občas vznikají, v právu. Sekce deníčků může fungovat pouze tehdy, budou-li se všichni zúčastnění chovat slušně a navzájem se respektovat. Nikdo z nás nechce, aby se z této části webu stalo místo, kde se lidé navzájem uráží. Stejně tak nikdo z nás nechce, aby čtenářky, které deníčky léta používají, ztratily chuť se na tomto místě potkávat a diskutovat spolu.

Nakonec bych Vás ráda o něco poprosila – budete-li mít jakýkoli problém s fungováním našeho webu, napište nám o něm! Stačí kliknout na odkaz Nahlásit problém, který najdete v hlavičce webu. Nezakládejte kvůli tomu nový deníček. Když nám dáte o problému vědět pomocí tohoto speciálního tlačítka, můžeme na něj rychleji reagovat a vyřešit ho.

Děkuji všem za respektování pravidel!

Za redakci přeji hezký den,

Kamila Tomsová

Šéfredaktorka

Hodnoťte zápisek kliknutím:

12345678910

Reakce na zápisek

Přidejte svůj názor

Handa41

19. února, 20:31

Zdravím, Kamilko,

chtěla bych se svěřit s jedním velkým problémem, se kterým se na deníčcích setkáváme. Jsem tady v dubnu 3 roky, na pavlači se mi moc líbí, spoustu děvčat už znám ze srazů. Co nás ale strašně štve, jsou vzkazy. Vždy je to ten den přihlášený nick, se záměrem urážet a nadávat. Dostala jsem i vzkaz, ty stará zkur..ná pí.o. Nevím, jak je to s technikou, ale myslím že daleko přínosnější by bylo, tři nicky a dost. Deníčky nejsou problém, ani reakce, když můžeme mazat nevhodné, ale s těmi vzkazy je to fakt svízel. Psala jsem to panu Mrázovi, ale asi nemá čas na odpověď. Kamilko, pomozte, prosím... Hana

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

ja.kralovna.ze.saby

9. února, 19:37

mazání reakcí

tak a právě moje reakce byla smazána. napsala jsem že paní šéfredaktorka je správná češtin, když název stránek skloňuje prapodivně jako např. PROŽENÁCH. řekněte mi, co v mé reakci bylo vulgárního, nevhodného a tak podobně??? pouze jsem vyjádřila svůj názor!!!

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

tuška

9. února, 14:02

Svobodná volba každého z nás!

Rozumná osoba se nepohorší nad nesouhlasnou reakcí a pokud se objeví nějaká nechutná, pak je lepší ji smazat a pokud si to napadená bude chtít s onou osobou vyřídit, je tu kolonka -VZKAZY. Tam si to mohou spolu vyřizovat jak dlouho budou chtít a nemusí se do sporu zatahovat ostatní. A vítám i to, že si nebudu přát reakci. Někdy se třeba jen potřebuji vypsat, aby se mi ulevilo. Nic víc. Takže uvítám tuto možnost. Nakonec je to můj deníček a je jenom na mě, zda chci nějakou odezvu, či ne. dobrá práce

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

mirka108

9. února, 15:04

RE: Svobodná volba každého z nás!

Taky bych uvítala možnost nějakého značení co si vlastně majitelka deníčku přeje ,pokud nechce reakce VYZNAČIT proč ne ,nebo se mi stalo že jsem pisatelce při psaní reakce Tykala a ona se pohoršila nemoc ale jak já to mám tušit vždyť je to tu běžnéúsměv takže jsem pro

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

sidonie44

9. února, 15:00

RE: Svobodná volba každého z nás!

No, to je sporné! Pokud někdo uveřejňuje svůj deníček na vebových stránkách a nechce znát názory ostatních, potom si muže psát doma do bloku a nezveřejňovat své problémy.mrknutí

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

loverona

9. února, 15:04

RE: RE: Svobodná volba každého z nás!

A třeba chtěj taky štvát tím, že si chtějí psát a nechtějí znát reakce přesně těch, kteří vědí, kde stojí "pravda" mávání

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

sidonie44

9. února, 15:50

RE: RE: RE: Svobodná volba každého z nás!

Asi ano. Uveřejní si svoje bláboly a mají radost, že jim nemůže nikdo odpovědět,ani vyjádřit svůj názor. Je to i svým způsobem psycho!varování

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

tuška

9. února, 16:38

RE: RE: RE: RE: Svobodná volba každého z nás!

V tom případě je zase jen a jen Tobě, zda ten "blábol" budeš číst. mávánímávání

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

sidonie44

9. února, 17:03

RE: RE: RE: RE: RE: Svobodná volba každého z nás!

To je také na mentalitě pisatele. Pokud uveřejním nějaký svůj článek, předpokládám,že ho budou lidé číst a budou na něj mít nějaký názor. Pokud ovšem nechci slyšet žádné názory, článek nezveřejním.vyplazený jazyk

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Aninasafrankova

9. února, 11:33

Já si myslím

že už tady ta možnost byla, smazat si zlou reakci a nevšimla jsem si, že by to dělalo chaos na deníčkách.Naopak.Chaos byl teď, kdy se nabalovaly reakce na sprosté realce a pak to bylo už jen o hádání.Já toho sice nikdy nevyužila, ale jsem za to ráda.úsměv

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

janinka.krajinka

9. února, 10:28

Reagovat ?

Ano, ale na to, co kterou pobaví a když některé něco nesedí, tak ať to nechá být. To je tak jednoduché. Tady pozná člověk slabé nátury. Bouchnou ... Ono najít styl psaní aby pobavil, to je umění a když se někdo opakuje a pak už je to pořád dokola, pisateka to pozná a začne o něčem jiném. Psychologie, o tom to je. Jenže tohle téma to je tak rozsáhlé, že bude o čem psát až do velikonoc. To si ještě počteme !úsměv Klídek !!!úsměv Děvčata klídek úsměv Zdraví Janamávání

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

f.r.y.d.a.52

9. února, 9:44

Mazání některých komentářů

u deníčků udělá z celku pěkný zmatek a nikdo se pak v tom nevyzná. Ať si radši pisatelka smaže celý deník. Já většinou reaguji jen tam kde je jak píše jourin „blbý deníček“ a nebo když podle mého vidím že někdo nemá pravdu. Tam, kde není potřeba reagovat nereaguji, protože se mi zdá zbytečné abych přidávala chválu někam, kde se navzájem kamarádky vychvalují do aleluja. Je také pravda, že ať napíšu reakci u kohokoliv, tak to některé pisatelky berou jako útok na ně a hned začnou vulgárně nadávat. Tak bych byla ráda, kdyby si ty pisatelky, které neunesou názory druhých, koupily sešit a tužku a psaly si své deníčky do sešitu, kde je nikdo nebude kritizovat.

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

mirka108

9. února, 14:58

RE: Mazání některých komentářů

SOUHLASÍM pokud je reakce slušná měla by být přijata ,vždyť není nutné se jí dál zaobírat

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

loverona

9. února, 12:13

RE: Mazání některých komentářů

Takže když neumíte pochválit, protože ostatní už chválily, tak si dokonce ráda dáváte štepl kritika.Ale kritika může být i pozitivní, pokud vím. A třeba pak by to i ostatní čtenářky potěšilo, že Frýda umí být objektivní a pak nebudou brát jakoukoli vaší reakci za případný útok a nebo rejpání.mávání

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

f.r.y.d.a.52

9. února, 14:44

RE: RE: Mazání některých komentářů

Objektivní jsem vždy a jako útok to berou pisatelky jen když vidí mou adresu.

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

LECITELKANEMOCI

9. února, 2:46

výborný nápad

děkuji moc si toho cením.

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

jourin

9. února, 2:06

Mazani komentaru nebude rusit

Premyslel jsem o tom opravdu peclive a nic na tom rozhodnuti menit nehodlam... pokusim se v rychlosti vysvetlit proc.

V pravidelnych intervalech se objevuji vyhrocene konflikty ktere musime resit. Marne se snazime vysvetlovat, ze nejlepsi reseni je ignorace problematickych lidi. Vzdy se najde nekdo kdo zacne ostatni napadat, urazet a v nekterych pripadech i vyhrozovat zamračení

Je to pro nas smutne zjisteni, mysleli jsem si, ze jsme server pro dospele zeny, ale obcas si pripadame jak v materske skolce. Pani ucitelka by deti postavila za trest do kouta a bylo by.. My nemuzeme osobne jezdit po vsech uzivatelkach, a vest po vzoru FBI vysetrovani, dokonce ani nemuzeme delat vyslechy kdo komu co provedl a vynaset nad vami rozsudky a udelovat tresty.

Muzeme pouze mazat, blokovat a snazit se stanovovat pravidla slusneho chovani (i kdyz jsou v normalni spolecnosti davno stanovena)

A nyni ty duvody:

1) objevi-li se vulgarni vyplod pubertaka, tak jej muzete smazat rychleji nez admin prochazejiciho cely web.

2) pokud vas nekdo napadne, urazi, napise nejaky nesmysl atd. tak to opet muzete smazat rychleji nez admin

3) bude-li mazani kdokoliv zneuzivat, tak vam pravdepodobne nebude stat za to, abyste ctenim denicku takovychto autoru zabijeli cas, nebot pouze a jedine komentare u pochybnych denicku VZDY zvednou nejake negativni emoce! Nekterym z vas se to asi nebude libit, ale vice zla udela diskuze pod "blbym" denickem nez obsah "blbeho" denicku. Proto zadna diskuze = mene konfliktu.

Na zaver bych jen rad zopakoval... Ignorujte lidi kteri vam vadi a usetrite si mnoho nervu i casu. Ten kdo neunese kritiku, nebo pise nesmysly nestoji za dohadovani a vyvolavani dalsich sporu.

Vsadim se s vami o co chcete, ze normalni denicky a normalni komentare nebudou nijak ohrozeny na kvalite mrknutí

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Abigail999

10. února, 5:00

RE: Mazani komentaru nebude rusit

Smutné zjištění, ne však překvapivé, ať se kouknu na diskuze kamkoliv jinam na internetu, jde o celkem běžný jev, s velkou návštěvností stránek se zvyšuje i riziko konfliktů, takže nová pravidla nejsou od věci. úsměv

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

k.johana51

9. února, 10:18

RE: Mazani komentaru nebude rusit

dobrý den pane redktore ,nevím jestli jste četl všechny reakce na tento deník,ale nepřejete si,abychom vám psaly deníky,když tu máte kolonku " nahlásit problém " Jak jsem ji tu uviděla,moc se mi ten nápad líbil,ale bohužel ,u mě je asi nefunkční ,nikdy mě nikdo na nahlášený problém neodpověděl .Nejde mi změnit profil ,mám tam znamení Beran a jsem Kozoroh. Již jednou jsem to s vámi řešila a nezměnilo se nic.To mě přesvědčilo o tom,že je opravdu ,u mě to kolonka nefunkční,zablokovaná ,nebo nevím.Děkujimávání

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Mráz Martin

9. února, 11:11

RE: RE: Mazani komentaru nebude rusit

Dobrý den.

Toto jsme spolu řešili několikrát. Posílal jsem vám i návod, jak to udělat. Neshledal jsem žádný problém, který by to mohl způsobovat, jak jsem vám také několikrát psal.

Pošlete mi tedy ještě jednou prostřednictvím Nahlásit problém všechny informace a prověřím to tedy ještě jednou, do třetice.

Případně pošlete i fotku své obrazovky a telefonní číslo a vyřešíme to po telefonu.

Díky,

Martin Mráz, technické odd. redakce

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

k.johana51

9. února, 11:56

RE: RE: RE: Mazani komentaru nebude rusit

Mě nic nepřišlo,komunikovala jsem s vámi jen v deníčku.Teď ,ale bohužel nemám čas.Pošlu vám,když tak ten telefon.Děkuji

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Nela*

9. února, 8:07

RE: Mazani komentaru nebude rusit

Líbí se mi označení:normální deníčkyúsměvCo je dnes normální? Vaše rada ignorovat ale může být taky pochopena útočníkem tak ,že se ho bojímnemám slov Souhlasím s tím ,mazat sprosté komenty ,ale stáhnout se uplně ,by asi taky nebo to pravé. Diskuze je na to abychom diskutovaly ,ne na to, abychom si jen přály krásný denmrknutí

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

♥ Gába ♥

9. února, 7:56

RE: Mazani komentaru nebude rusit

Díky za odpověď. mávání

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

strelec1012

9. února, 7:41

RE: Mazani komentaru nebude rusit

Děkuji za odpověd...smích

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

♥ Gába ♥

8. února, 23:23

Dobrý večer,

měla bych dvě výhrady, první souvisí s tou druhou.
Za prvé se mi nelíbí navrácení možnosti smazat si pod vlastním deníčkem reakce, které se mi nebudou líbit. Pokud je tu kolonka "reagovat" a "přidejte svůj názor", každá přispěvatelka by měla být předem připravena i na nesouhlasné názory, které budou mít samozřejmě i odezvu a vytvoří se diskuzní vlákno, které smazáním "nevhodných" (lépe řečeno NEŽÁDOUCÍCH) reakcí, ztratí smysl. Nehledě na to, že ti, co si poté diskuzi přečtou, nebudou mít vlastně nač reagovat, protože to bude bezpředmětné.
S čímž souvisí i to, že "Sekce deníčků může fungovat pouze tehdy, budou-li se všichni zúčastnění chovat slušně a navzájem se respektovat." Pokud se máme respektovat, tak to dle mého názoru platí i ve chvíli, kdy někdo projeví opačný názor. A pokud se to autorovi nelíbí, a smaže ho, vezme tím možnost ostatním čtenářům se k danému protinázoru vyjádřit, a tím vlastně NECHCE RESPEKTOVAT, čímž vlastně popře to, o čem píšete výše. Deníčky prostě přestanou fungovat, nebudou mít bez reakcí smysl. A ty hrubé a vulgární reakce lze nahlásit, takto bude každý pisatel mazat i to, co je v podstatě normální, jen proto, že jemu se to nelíbí, čímž rozhodí celou diskuzi.
Tolik k mému nesouhlasu s možností mazání reakcí ve vlastním deníčku.
A ke kolonce "Nahlásit problém"...využila jsem ji cca 4x a odpověď, nebo návrh řešení mi byla zaslána nejdříve po dvou dnech, tudíž je pro mne tato kolonka naprosto bezpředmětná, za dva dny napíšu deník znovu a ono se to možná i povedemrknutí
Pěkný večer do redakce, odpusťte mé malé rozlučkové rýpnutí a prosím, o mazání reakcí popřemýšlejte pečlivě. Děkujimávání

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Hejducka

9. února, 15:45

RE: Dobrý večer,

co když tady bez tvého vědomí někdo vyhrožuje a zveřejní tvé tel.číslo.Necháš ho tam pro případné další individua,kteří tě budou obtěžovat?

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

♥ Gába ♥

9. února, 16:59

RE: RE: Dobrý večer,

Stalo se to poprvé, to samozřejmě není v pořádku. Ale beruš, reaguješ na mě a když koukneš níž, tak tam uznávám, že má admin pravdu. A to, že odblokovali Léčitelku mi nepřijde jako dobrý nápad, to ona tady to číslo zveřejnila, jinak tu výhrůžky snad nikdy nebyly, krom jejích minulých nicků. Tak nebručmrknutísmích

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

mirka108

9. února, 14:52

RE: Dobrý večer,

Gábi popsala jsi to dobře , nevím ale zdá se mi že holky nechápou jak se uplně může změnit smysl reakce kterou třeba dají když majitelka deníčku některé předchozí později promaže bude tam akorát nepochopitelný chaos. Jinak vůbec mi nevadí pokud někdo nechce moji reakci za párkrát pochopím komu ji napsat a z kým neztrácet čas kdo čeká jen MTR .Ale už sem tu párkrát zažila jak někdo napsal něco o čem ostatní začli diskutovat a pak smazal deník a spousta lidí jen zírala o co vlastně jde a proč je problém ale Dáma byla vklídku dál za Dámu vždyť ona přeci NIC.
Myslím že to je ten hlavní problém kterým toto opatření hrozí,myslím že když by lidi věděli co jednou napíšu bude už tak a napořád ověřitelné víc by přemýšleli co píší .
Vem si třeba situaci že tě někdo ve svém deníčku z něčeho nepodloženě obviní a než na to dojdeš pomaže ,ale ty nejen že nedostaneš prostor se bránit ,ale ani třeba nebudeš tušit o co jde ,odkud vítr vane a proč dostáváš hnusný vzkazy
Chápu že ty co jsou často terčem hulvátských ůtoků tuhle možnost vítají ale jako vše má i tahle věc dvě stránky
Budiž je to vůle většiny respektuji i když nemyslím že to nějak obohatí deníčky a o kulturnosti to vůbec není jen se některé aktivity přesunou mimo dohled a důvěra na deníčkách vezme fatálně za své a ty bystřejší z nás pochopí že něco číst či reagovat je ztráta času .
Spokojeni budou ti co jim stačí jednoduchost a na reakce možná časem budou stačit smajlíky Možná by to chtělo rozšářit repertoár emocí třeba takový NA HLAVU ŤUKAJÍCÍ ,FACKOVACÍ ,HLAVOU O ZEM TLUČÍCÍ smaljík by se neztratil

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

♥ Gába ♥

9. února, 17:04

RE: RE: Dobrý večer,

Já to taky tak vidím, ale níž jsem uznala, že má admin asi pravdu v tom, že mazat budou jen ty, co nesnesou kritiku. Myslím, že velmi rychle poznáme, kdo je co zač. Teď samozřejmě nemyslím stále se opakující útoky na holky, tam bych jim to mazání i schvalovala, myslím tím slušné nesouhlasy, se kterými pisatelka třeba nebude souhlasit a smázne je. To udělá jen člověk, který mi už za další reakci stát nebude. Víš, jak to myslím, viď?mávání

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

mirka108

10. února, 13:16

RE: RE: RE: Dobrý večer,

úsměvvím vím už jsme o tom povídali s Danielou třeba té mi bývá docela líto ono se to zas usadí a deníčky pofrčí dál mávání

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Misseryy

9. února, 9:48

Vše má svůj rub i líc

Tato možnost vložena do rukou každé z nás odhalí mnohé...
Kdo se umí dívat uvidí...

Pěkný den a nepřestávej psát, z málo deníčků je cítit opravdovost a ty Tvé dodávají odvahu a radost spoustě žen, co jen čtou a fandí Ti.

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

♥ Gába ♥

9. února, 10:14

RE: Vše má svůj rub i líc

To je taky pravda, Ali, mazat něco jiného, než nadávky budou jen ti, co nedokáží unést nesouhlas. Měj pěkný den, a děkuju za chválu, červenám se a nezasloužím si to, jsou tu i mnohem lepší deníčkymrknutíláskamávání

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

f.r.y.d.a.52

9. února, 14:48

RE: RE: Vše má svůj rub i líc

Souhlasím s tebou. Pak tu zůstane jen samé MTR.úsměv

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

E liškazrzavá

9. února, 1:09

RE: Dobrý večer,

dobrá práce100% souhlasím Gábi

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

♥ Gába ♥

9. února, 10:16

RE: RE: Dobrý večer,

Díky, ale na druhou stranu má Admin pravdu, mazat budou jen ti, kteří neuznávají nesouhlas a takoví nestojí za náš časúsměvmávání

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

redakce.prozenycz

8. února, 23:34

RE: Dobrý večer,

Dobrý večer. Co se týče Nahlásit problém, snažíme se odpovídat ihned. O víkendu to samozřejmě nejde a pracovní dny jsou občas tak nabité a dotazů chodí tolik, že nestíháme odpovídat. Každý váš problém ale zanášíme do systému a řešíme ho okamžitě, přestože odpovídáme během pár dnů.

Budeme se snažit pracovat i na rychlejší reakci.

Technické oddělení redakce

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

tuška

9. února, 13:58

RE: RE: Dobrý večer,

Já jsem ve Vzkazech upozorňovala na "nechutnosti" a pto mne je odpovědí právě tento deníček, za který Vám děkuji. Přeji pevné nervy!dobrá prácedobrá práce

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

strelec1012

9. února, 0:09

RE: RE: Dobrý večer,

Dobrý večer...chtěla bych poděkovat za odpověď, která je důkazem, že reakce skutečně pročítáte...nicméně,odpověď se mi zdá býti nedostatečnou...i Gába i já jsme psaly, že nesouhlasíme s povolením mazání v reakcích pod deníčky...každá sice jinými slovy, ale obě jsme reagovaly stejně...vy jste odpověděli jen na část, týkající se technických problémů, ale mě by zajímalo, jestli nepřehodnotíte vaše rozhodnutí, týkající se v podstatě likvidace diskuze pod deníčky...děkuji za odpověď...

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

♥ Gába ♥

9. února, 0:05

RE: RE: Dobrý večer,

"nahlásit problém" chápu, a děkuji za částečné vyjádření. Dobrou noc

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

eva♥

8. února, 23:05

kam mam nahlasit problem

jestli-ze tlacitko je az tak specialni,ze nefunguje??překvapení

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

redakce.prozenycz

8. února, 23:35

RE: kam mam nahlasit problem

Dobrý den, pokud vám nebylo na dotaz zodpovězeno, zkuste tlačítko použít znovu.

Martin Mráz, redakce

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

eva♥

9. února, 11:33

RE: RE: kam mam nahlasit problem

dobra tedy,jdu na to,loucim se s vami jen tak pro jistotu,dnes mam den,ze jak ho zmacknu,jiste mi bouchne celej notas,tak paaamávání

  • Reagovat
  • Nevhodný příspěvek

Další zápisky v deníčku "Halo, tady redakce!"

Z redakce: Co je u tebe ...

Nejhorší otázka, kterou asi znám, je „co je u tebe nového?“. Musím se přiznat – byly samozřejmě časy, kdy jsem k životu potřebovala pořád ...

Z redakce: Já chci ...

Těším se! Vlastně se spíš nemůžu dočkat! Za jedenáct dní odlétám na dovolenou, přesněji řečeno na dámskou dovolenou. A i přes veškerou ...

Z redakce: Kozačky, do ...

Už demonstrovali i psi! Vadí jim, že pražský magistrát bude solit chodníky a jim to zničí ťapky. Tak mě napadlo, kdo všechno už smí ...

Z redakce: Jak jsem se ...

Body pump. To zní dobře ne? Nové cvičení, každý je z něj v Praze úplně šílený… Ano, i mě postihlo v neděli zatmění mozku a rozhodl ...

Z redakce: Jak jsem ...

„Tak už vystřel!“ nabádá mě instruktor na střelnici. V ruce mám pistoli, respektive to malé do ruky, ne to velké, dlouhé. Vím já? Je ...