Hlavní obsah

Dnešní ženy nedrží jazyk za zuby a nevaří. Co dalšího mužům vadí?

Foto: Thinkstock

Ženy si myslí, že muži už nejsou takoví chlapi, jako bývali v minulosti. Co ale naopak chybí pánům na dámách? To se tedy budete možná divit

V čem jsou současní muži nespokojení? Chybí jim jisté věci, které naše maminky a babičky považovaly za samozřejmost! Kam se poděla poctivá kuchyně a slušná mluva?

Článek

Bývaly doby, kdy jedinou povinností ženy bylo co nejdřív se vdát, pak se starat se o svého muže a podporovat ho v jeho úspěchu. Ženská role se ale za desítky let výrazně změnila. V něčem k lepšímu, ale i horšímu. Po čem se mužům stýská? Jaké, možná trochu staromódní, způsoby by vrátili zpět do svého života?

1. Poctivá kuchyně zmizela

„Za jeden z největších omylů současnosti považuji ženu v kuchyni,“ vzdychá třiatřicetiletý Kamil s tím, že ženy současnosti ve většině případů nevaří, protože buď jsou příliš zaneprázdněné, anebo podlehly kultu živé stravy, tedy vitariánství nebo raw stravování.

„Třeba moje babička by si nikdy nedovolila dědovi servírovat syrové jablko a banán k nedělnímu obědu. Kde ženy vzaly pocit, že mohou svého muže v tomto směru odbývat?“ ptá se smutný Kamil a dodává, že láska přece prochází žaludkem. Nebo ne?

Foto: Thinkstock

Trocha té péče ze strany ženy by rozhodně neškodila

2. Jazyk za zuby? Ani to neplatí!

Osmatřicetiletý Luboš, když byl postaven před otázku, jaký je rozdíl mezi ženou minulosti a současnosti, ihned odpověděl, že v přístupu k problémům a komunikaci. „Dřív si matky, sestry, partnerky a manželky jen myslely to, co dnes říkají bez obalu a nahlas,“ zastává názor Luboš, podle kterého se dnes všechno moc řeší.

„Ani to špinavé prádlo už nezůstává doma! Když máte problém, řešíte to s ostatními na sociálních sítích a ptáte se kamarádek, jestli je to nebo ono normální,“ uvádí námi oslovený muž s komentářem, že občas být zticha není na škodu!

3. Slušná mluva jako dávný sen

„Některé ženy nejdou pro ránu daleko. Což je možná ta lepší varianta, než když mluví jako horníci,“ porovnává „ženskost“ dvaačtyřicetiletý Libor, kterému je prý ouvej vždycky, když na ulici potká skupinku mladších „kopretinek“. Nebo snad bodláků?

„Ženy současnosti si myslí, že působí dospěle jen v případě, když se snaží používat mužský slovník. Přitom je nechutné, když v každé větě padne sprosté slovo! Je čas smířit se s tím, že doba Adiny Mandlové už se nevrátí,“ vzdychá zklamaný Libor.

Foto: Thinkstock

Co neprodrbe partnerka s kamarádkami u kávy nebo na procházce, to přetřese na sociálních sítích. Neumí držet jazyk za zuby!

4. Pozornost mužům. A kde?

„Celé je to o ignoraci. Ženy muže nepotřebují jako dřív a rozhodně jim nedávají najevo svoji náklonnost, přestože samy ji očekávají až příliš mnoho,“ uvažuje třiačtyřicetiletý Standa, který svět vztahů a partnerství vnímá jako minové pole.

„Méně se chválí, víc buzeruje. Ženy jsou zaměřené na sebe a potřeby svých mužů přehlížejí. Dá se říct, že ignorují příznaky nespokojenosti, nic s tím nedělají. Jen si pořád dokola stěžují,“ říká Standa, jeden z těch, kteří by si přáli, aby ženy víc předvídaly potřeby svých mužů. Vidíte to stejně?

5. Kdo si neváží „dobrého bydla“?

„Musí mít všechno hned, a co se týče domácnosti a rodiny, chtějí si věci maximálně ulehčit, protože nemají sílu postavit se výzvám. To je ten základní rozdíl mezi mojí manželkou a ještě žijící babičkou,“ odpovídá devětatřicetiletý Vráťa, podle kterého emancipace a technické vymoženosti daly ženám do rukou zbraň.

„Neznám žádnou, která by nebyla pohodlnější a která by nekřičela, že nestíhá, i když denně kouká tři hodiny na seriály. Doba se opravdu změnila a my s ní,“ uvažuje Vráťa, který by v ledasčem měnil. Stejně jako ostatní. „Ale žít se má tady a teď, takže nezbývá než se s tím poprat. Vždyť za pár let může být ještě hůř,“ směje se.

Foto: Archiv firem

Proměnte se v opravdovou ženu se vším všudy. Sexy prádlo, rafinovaný parfém a rudá rtěnka dokážou s muži opravdové zázraky

Tak co, vidíte to stejně jako námi oslovení muži? Myslíte si, že ženy těchto pět věcí už opravdu nedělají?

ynezorPumanzeSaNyknalC

Reklama