Netrpělivě je očekáváme každou sezonu – módní kampaně jsou plné toho nej. Spolupracují na nich ti nejlepší fotografové, stylisté, nejvyhledávanější modelky a samozřejmě i sami návrháři. Kampaň má nesnadný úkol – zaujmout, představit úchvatné kousky oblečení a zároveň nastínit atmosféru celé kolekce. Kterým značkám se to během roku 2012 povedlo nejlépe?
Miuccia Prada nás na jaře odzbrojila svým úchvatným retro pohledem na módu. Kolekce se nese v duchu padesátých let, ale ponechává si i prvky současnosti. Kampaň nafotila jednička mezi fotografy, Steven Meisel Foto: archiv firmy
Právě díky kolekci Louis Vuitton jaro/léto 2012 jsme tak propadly pastelovým barvám. Při pohledu na modelky coby něžné panenky jsme zatoužily po čelenkách, límečcích a roztomilých sukýnkách. Vsadíme se, že kampaň, za kterou opět stojí Steven Meisel, zvedla tržby všem cukrárnám! Foto: archiv firmy
Michael Kors se oproti tomu vydal do víru divočiny. V kampani, kterou fotil slavný Mario Testino, nám představil rovnou africké safari. Přiznáváme, že nás zaujal i model, který sedí neohroženě po boku Karmen Pedaru Foto: archiv firmy
Za velmi vydařenou považujeme i jarní kampaň značky Versace s modelkou Gisele Bündchen. Gisele, pózující u bazénu v typických Versace šatech, vypadá úchvatně. Fotky pořídila dvojka Mert and Marcus Foto: archiv firmy
Z jarní kampaně Hermès na vás dýchne luxus a zároveň neuvěřitelná lehkost. Nafotil ji Nathaniel Goldberg Foto: archiv firmy
Posledním zástupcem kolekcí pro jaro/léto je Chanel. Za fotoaparátem nestál nikdo jiný než samotný Karl Lagerfeld. A protože si nikdy neklade malé cíle, nafotil modelky na Francouzské riviéře jako akrobatky Foto: archiv firmy
A přesouváme se k aktuální sezoně podzim/zima. Stejně jako už mnohokrát nás dostali Dolce a Gabbana se svou Sicílií. Potěšila nás i účast Moniky Bellucci, které táhne na padesátku, nemá vyhublou postavu a přesto mezi modelkami září. Fotky v typicky jižanském stylu má na svědomí Giampaolo Sgura Foto: archiv firmy
Tak tomu se říká cestování ve velkém stylu. Hvězdou kampaně Louis Vuitton se kromě modelek stala speciální LV lokomotiva, která zahajovala už podzimní přehlídku. Šušká se, že tenhle expres stál až 8 milionů dolarů, což je přes 150 milionů Kč. Autorem fotek je Steven Meisel Foto: archiv firmy
Odzbrojil nás také tajemný les fotografa Tima Walkera. Art directorka kampaně řekla, že jde o interpretaci snů i lidských strachů. A je to ve stylu Mulberry – ikonické i trochu ironické Foto: archiv firmy
Značka Lanvin si nás získala svým přístupem – do kampaně (fotil Steven Meisel) totiž nezapojili modelky, ale „obyčejné“ lidi. Podle Albera Elbaze je totiž zajímavé sledovat, jak vypadá Lanvin na různých věkových kategoriích i konfekčních velikostech. Palec nahoru! Foto: archiv firmy
Která z kampaní se nejvíce líbí vám? Napište nám!