Hlavní obsah

Nejkrásnější módní kampaně roku 2012

Foto: mulberry

Mezi módní kampaně, které nás v loňském roce bavily nejvíce, patří i MulberryFoto: mulberry

Od roztomilých cukrových panenek přes krásné akrobatky balancující nad mořem až po safari. Módní kampaně jsou jako pohádky s krásným oblečením v hlavní roli. Které se v loňském roce vydařily nejvíce?

Článek

Netrpělivě je očekáváme každou sezonu – módní kampaně jsou plné toho nej. Spolupracují na nich ti nejlepší fotografové, stylisté, nejvyhledávanější modelky a samozřejmě i sami návrháři. Kampaň má nesnadný úkol – zaujmout, představit úchvatné kousky oblečení a zároveň nastínit atmosféru celé kolekce. Kterým značkám se to během roku 2012 povedlo nejlépe?

Foto: archiv firmy

Miuccia Prada nás na jaře odzbrojila svým úchvatným retro pohledem na módu. Kolekce se nese v duchu padesátých let, ale ponechává si i prvky současnosti. Kampaň nafotila jednička mezi fotografy, Steven MeiselFoto: archiv firmy

Foto: archiv firmy

Právě díky kolekci Louis Vuitton jaro/léto 2012 jsme tak propadly pastelovým barvám. Při pohledu na modelky coby něžné panenky jsme zatoužily po čelenkách, límečcích a roztomilých sukýnkách. Vsadíme se, že kampaň, za kterou opět stojí Steven Meisel, zvedla tržby všem cukrárnám!Foto: archiv firmy

Foto: archiv firmy

Michael Kors se oproti tomu vydal do víru divočiny. V kampani, kterou fotil slavný Mario Testino, nám představil rovnou africké safari. Přiznáváme, že nás zaujal i model, který sedí neohroženě po boku Karmen PedaruFoto: archiv firmy

Foto: archiv firmy

Za velmi vydařenou považujeme i jarní kampaň značky Versace s modelkou Gisele Bündchen. Gisele, pózující u bazénu v typických Versace šatech, vypadá úchvatně. Fotky pořídila dvojka Mert and MarcusFoto: archiv firmy

Foto: archiv firmy

Z jarní kampaně Hermès na vás dýchne luxus a zároveň neuvěřitelná lehkost. Nafotil ji Nathaniel GoldbergFoto: archiv firmy

Foto: archiv firmy

Posledním zástupcem kolekcí pro jaro/léto je Chanel. Za fotoaparátem nestál nikdo jiný než samotný Karl Lagerfeld. A protože si nikdy neklade malé cíle, nafotil modelky na Francouzské riviéře jako akrobatkyFoto: archiv firmy

Foto: archiv firmy

A přesouváme se k aktuální sezoně podzim/zima. Stejně jako už mnohokrát nás dostali Dolce a Gabbana se svou Sicílií. Potěšila nás i účast Moniky Bellucci, které táhne na padesátku, nemá vyhublou postavu a přesto mezi modelkami září. Fotky v typicky jižanském stylu má na svědomí Giampaolo SguraFoto: archiv firmy

Foto: archiv firmy

Tak tomu se říká cestování ve velkém stylu. Hvězdou kampaně Louis Vuitton se kromě modelek stala speciální LV lokomotiva, která zahajovala už podzimní přehlídku. Šušká se, že tenhle expres stál až 8 milionů dolarů, což je přes 150 milionů Kč. Autorem fotek je Steven MeiselFoto: archiv firmy

Foto: archiv firmy

Odzbrojil nás také tajemný les fotografa Tima Walkera. Art directorka kampaně řekla, že jde o interpretaci snů i lidských strachů. A je to ve stylu Mulberry – ikonické i trochu ironickéFoto: archiv firmy

Foto: archiv firmy

Značka Lanvin si nás získala svým přístupem – do kampaně (fotil Steven Meisel) totiž nezapojili modelky, ale „obyčejné“ lidi. Podle Albera Elbaze je totiž zajímavé sledovat, jak vypadá Lanvin na různých věkových kategoriích i konfekčních velikostech. Palec nahoru!Foto: archiv firmy

Která z kampaní se nejvíce líbí vám? Napište nám!

Související témata:

Načítám