Hlavní obsah

Někoho nakupování baví. Kam se řadíte vy?

Foto: Shutterstock

I když máme stále méně času, většina z nás si nákupy potravin a drogerie užívá. Neplatí to ale pro všechny.

Článek

7 z 10 nakupujících v Česku považuje nakupování spíše za zábavné než nepříjemné a otravné. Počet lidí, pro které je nakupování spíše obtěžující nicméně za posledních 5 let vzrostl; kdysi to byla jen jedna čtvrtina a dnes už 30 %.

Pokud patříte mezi střední generaci ve věku 50-59 let, budete s větší pravděpodobností těmi, kteří nakupování nemají rádi. Na druhé straně nejvíce si nakupování stále užívají mladé hospodyňky do 39 let, ale i starší generace nad 60 let. Co se týká životního cyklu domácnosti, jde spíše o jednotlivce, páry nebo rodiny s dětmi ve školním věku.

Foto: Shutterstock

Nakupujte s radostí

Radost z nakupování mají spíše domácnosti na severozápadě země, Moravě a Slezsku, zejména ve středně velkých městech (5-20 tisíc obyvatel). Ty, kteří naopak nemají nakupování v oblibě, bychom v největší míře našli v Praze a na jihu Čech.

I kvůli takovým rozdílům a změnám za jednotlivé roky musí výrobci a obchodní řetězce neustále přizpůsobovat svou nabídku potřebám a přáním svých zákazníků a rychle reagovat na změny v nákupním chování, postojích a zvyklostech českých kupujících.

Významným zdrojem těchto informací je pro ně i Panel domácností GfK. Panel sdružuje vybrané domácnosti, které reprezentují všechny české domácnosti z různých skupin populace (od mladších až po starší, s dětmi i bez dětí, z měst i venkova).

Tento panel, jediný svého druhu v Česku, se právě rozšiřuje a domácnosti mohou skenovat své nákupy potravin a drogerie od nynějška také pomocí aplikace MyScan.

Foto: Shutterstock

Získejte možnost ovlivnit významné firmy a instituce, aby nabídka výrobků a služeb lépe odpovídala vašim přáním a potřebám

Nakupovat potraviny a drogerii musíme všichni. Proč za to nebýt ještě pravidelně odměňováni? Kromě toho, že vaše nákupy a názory budou reprezentovat naší zemi nejen v lokálním, ale i v mezinárodním měřítku, budete mít přístup do Světa odměn, kde si za svou spolupráci vyberete odměnu podle sebe.

Spolupodílejte se na tom, jak bude vypadat nakupování budoucnosti a zapojte se do Panelu domácností GfK prostřednictvím aplikace MyScan.  

Foto: Shutterstock

Nakupování může být zábava pro celou rodinou

ynezorPumanzeSaNyknalC

Reklama