Článek
Češi si tento způsob nákupů vyzkoušeli již loni a pochopili, že není třeba utrácet horentní sumy, aby si užili prodloužené víkendy, luxusní večeře nebo zakoupili zajímavé zboží za více než polovinu původní ceny prostřednictvím slevových portálů. Svět slev nyní zaznamenává další vrchol, jímž jsou zákazníci nadšeni. Letošní Vánoce se bude nakupovat ještě lépe, protože do nabídky CashBack portálů přibyly nové obchody a široká nabídka cestovních kanceláří. V letošním roce můžete nově vybírat vánoční dárky třeba na Alza.cz, boty u Baťa.cz, parfémy za skvělé ceny na Parfémy-Elnino.cz a spousty dalších. Dodatečné slevy najdete na všechno spotřební zboží, oděvy, sportovní potřeby a prostě vše, co se dnes na internetu kupuje a co jste doposud nakupovali za plné ceny přímo z e-shopů.
Co vlastně nové portály zákazníkům nabízejí? Například eRabat.cz vrací svým zákazníkům část z ceny zboží, kterou při nákupech na internetu zaplatili. Ptáte se, kde na to bere peníze, proč to všechno dělá a kde je potom jeho zisk? Odpověď je prostá, portál na sebe naváže velké množství obchodníků, od nichž inkasuje provize za nákupy. Tím, že svým zákazníkům část ze své provize vrací, pro ně vytváří zajímavý věrnostní program. Uvedené slevy se tak neodčítají z ceny zboží v momentě nákupu, ale po jeho uskutečnění jsou připsány zpět na registrovaný účet na www.erabat.cz. Tyto peníze si pak každý zákazník sám snadno převede na svůj běžný účet v bance. Nutno říci, že se nejedná o žádnou převratnou novinku, v západní Evropě a USA je tento výhodný způsob nakupování velmi oblíbený a je jen otázkou času, než se zabydlí i v Čechách.
Helena P., podnikatelka z Prahy, a René M., nezávislý finanční odborník, otestovali služby eRabat.cz a podělí se s vámi o postřehy a tipy na nákup, který vám pomůže ještě více ušetřit.
Helena popisuje svoje zkušenosti: „Stránky portálu www.erabat.cz hned na první pohled zaujmou příjemnou jednoduchou grafikou. Přes velká tlačítka se dostanete do sekcí, které nás zajímají nejvíce. Vybrat můžete konkrétní e-shop, do kterého přes přihlášení pokračujete, nebo jdete přímo do katalogu zboží. Jako ženě mi tento způsob vyhovoval nejvíce. Vyhledané zboží mělo jak porovnání cen, tak vyznačené částky vrácených peněz. Nutno říci, že nabídka je opravdu pestrá. S úspěchem jsem pořídila dárky pro celou rodinu. Manželovi jsem pořídila nové lyže na Mall.cz s 5% slevou navíc, tchyni a mamince parfémy od Parfémy-Elnino.cz, kde jsem ušetřila 3 % navíc, a s manželem jsme si nadělili týdenní pobyt na horách v last minute s další slevou. Pro celoroční nákupy mě pak nadchly slevové portály, kde se hraje o další slevy až 5 % na již zlevněné nabídky. To mi přijede opravdu skvělé!“
René potvrzuje: „Pravda je, že jsem na www.erabat.cz neobjevil všechny své oblíbené obchody, ale našel jsem tu všechny velké nákupní portály v čele s Mall, Vltavou, Kasou a Parfémy.cz a ze slevových portálů například Zapakatel nebo Kupon plus a další. S nákupem jsem byl spokojen, odnesl jsem si víkendový pobyt v Mariánských Lázních, vyřídil povinné ručení na příští rok a objednal silvestrovský pobyt na horách pro celou rodinu. Na mém účtu se připsalo 2700 Kč.“
Také Helena si nákupy pochvalovala, nakupovala u svých oblíbených e-shopů, a navíc získala peníze zpět do věrnostního programu od eRabat.cz.
Helena i René zhodnotili služby na www.erabat.cz jako uživatelsky příjemné. Na jedné adrese našli asi 300 e-shopů a dalších prodejců s přidanou hodnotou dalších slev.
Cílem portálů, jako je eRabat.cz, je otevřít další možnosti nákupů na internetu a přitom nenarušit již vytvořenou loajalitu zákazníka k jeho oblíbeným obchodům. Další sleva navíc je chytrým tahem, který se bude zákazníkům v době neustálého zdražování hodit.