Hlavní obsah

5 tipů, jak zhubnout do léta bez trápení

Pusťte se do hubnutí s KetoDiet. Ať se v létě nemusíte v plavkách stydět

Počasí se ještě neumoudřilo a nenechalo nás svléct všechny vrstvy oblečení, pod kterými schováváme své oblejší křivky, ale přesto se spousta z nás s chutí pustila do hubnutí. Jak to do léta zvládnout?

Článek

Hubněte s kamarádkou

Nejlepší je opravdu shazovat kila v tandemu. Vzájemná podpora a motivace je totiž v případě hubnutí k nezaplacení. Pokud nemáte ve svém okolí nikoho, kdo by se do toho s vámi s nadšením pustil, poohlédněte se například po internetových fórech nebo facebookových skupinách a zkuste se přidat i ke zcela cizím lidem, kteří ale řeší naprosto stejný problém jako vy – být štíhlejší a zdravější.

Změňte svůj jídelníček z gruntu

Téměř vždy je příčinou nadváhy špatné jídlo, jeho skladba anebo množství, které dokážete sníst. Napište si naprosto upřímně všechna jídla a nápoje, které za den nebo týden konzumujete, a zkuste své nesprávné návyky, jak se říká, „narovnat“.

Dopřejte si především zeleninu, kvalitní maso, ryby nebo mléčné výrobky, omezte ovoce, 100% džusy a rozhodně všechny sladkosti, fastfoodové bomby a podobné nepřístojnosti. Svůj jídelníček můžete doplnit i speciálními vyváženými proteinovými jídly a nápoji s nízkým obsahem cukrů, které jsou k hubnutí uzpůsobené.

Změňte svůj jídelníček z gruntu

Nepanikařte a buďte v pohodě

„Pozitivní přístup obrovsky ovlivňuje i výsledek. Pokud si budete říkat, že to  na vás nikdy nebude fungovat, že se vám to nikdy nepodaří, je pravděpodobné, že to tak i dopadne. Může se zdát, že není ideální začínat se zásadní změnou životosprávy v období velké stresové zátěže. Pokud se vám ale podaří změnit stravovací návyky, budete se cítit i psychicky lépe,“ říká Martina Dvořáková, hlavní výživová poradkyně KetoDiet, která má s redukcí nadváhy svých klientů dlouholeté zkušenosti.

Nepanikařte a buďte v pohodě

Neporušujte pravidla

Ať už budete hubnout s ketodietou nebo pomocí běžné úpravy jídelníčku, vždy je potřeba dodržovat jasná pravidla a neustupovat ze svých předsevzetí. Jezte pravidelně, dodržujte pitný režim, choďte cvičit, jezděte na kole... dělejte jednoduše vše pro to, aby se vaše hubnutí nezastavilo.

Proto, aby se vám pravidla snáz dodržovala, pište si všechny své plánované aktivity do diáře a nerušte je. Nezapomínejte, že jsou pro vás a vaše zdraví důležité.

Neporušujte pravidla

Začněte HNED

Jakmile začnete jen uvažovat o tom, že byste měli zhubnout, pusťte se do toho rovnou a neodkládejte začátek svého snažení „až na zítřek“. Teď je ta nejlepší chvíle. A pokud si nevěříte, obraťte se na odborníky nebo se pusťte například do osvědčené proteinové diety, díky které rychle uvidíte výsledky a získáte obrovskou motivaci.

Martina Dvořáková k tomu dodává: „KetoDiet vám může pomoct metabolismus nastartovat. Vhodná je především pro lidi trpící nadváhou, obezitou, vysokou hladinou cholesterolu a triacylglycerolů nebo vysokým tlakem. Jídla jsou přesně vyvážená a jednoduchá na přípravu, kterou zvládne opravdu každý.“

ynezorPumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek