Hlavní obsah

Milada, Eva a Hanka mají dole už 11 kilo!

Foto: Mona Martinů

Dámy se snaží zhubnout a nejsou na to naštěstí samy!

Naše trojice, která se snaží v exkluzivním tříměsíčním projektu Hubneme s ProŽeny.cz shodit kila navíc, má za sebou další, už třetí týden. První kila i centimetry ale už mají dole! A jejich rada zní: Chcete také zhubnout? Jezte!

Článek

Všechny tři dámy totiž zjistily, co je jejich hlavní potíž v tloustnutí. Jedly málo, nepravidelně a pohybu také moc nedaly. Ale teď je vše jinak. Co nového se u nich za další týden událo?

Milada se přidala do skupiny a zkusila heat

Milada své snažení bere opravdu vážně a jako výzvu. Nebojí se zkoušet cokoli: „Nově jsem se připojila k setkání hubnoucí skupiny vedené mojí poradkyní. Jedná se o hodinu konzultace a hodinu cvičení jednou týdně, kdy se postupně střídají různé typy cvičení," popisuje Milada a doplňuje, že má za sebou první lekci pilates a heat. O co při druhém jmenovaném jde? „Je to skupinové cvičení na speciálním běžeckém pásu v rytmu hudby," říká nadšeně Milada, která prý sice mohla ždímat po lekci celé oblečení, ale cítila se skvěle. „Trénuje se v aerobním pásmu – takže nejenže není potřeba jít rychleji, než stačíte udýchat, ale naopak. Díky tomu jde každý svým vlastním tempem, a tak je trénink vhodný i pro zcela netrénované lidi," doporučuje Milada.

Jak Miladu hodnotí Jana Altnerová z Life Institutu?

„S jídlem se Milada potýká velice statečně, opravdu musím její velkou snahu ocenit! Výrazně zvětšila porce jídla, které doposud měla příliš malé. A najednou jí začaly ubývat centimetry v pase i přes boky. Nezvládá zatím jen snad jediné: chodí hodně pozdě spát, to je potřeba do budoucna trochu vyladit. Zdravý spánek je při celkové změně velice důležitý,“ dodává poradkyně.

Eva se potýkala s virózou

Už předešlý týden cvičení moc nedala. Při vyjížďce na koni se Eva nastydla a od té doby byla nemocná. „Virózu jsem zahnala, a už se cítím dobře. Tento týden mám domluvené cvičení a dost se něj těším. Dozvěděla jsem se, co za cviky a jak mám cvičit. Například nemám dělat žádné přestávky nebo odpočívání mezi sériemi," popisuje svůj nový poznatek Eva. Přiznává, že nyní systematické posilování chytlo. Díky tomu začala posilovat i doma: „Cviky na břicho a zadek se dají dělat kdekoli,“ doplňuje Eva.

Foto: Mona Martinů

Eva se svým poradcem Radkem Mirovským

Jak Evu hodnotí odborný poradce Radek Mirovský?

„Evě jsem předepsal normální tréninkovou jednotku, která je složená ze zahřátí, strečinku, posilování, aerobní aktivitou a závěrečného protažení. Ji zajímalo, pokud by chtěla jít jen aerobní část, jakou aktivitu bych jí doporučil. Proto půjdete-li stejně jako Eva do posilovny jen na kardio, je ideální dát si kolem 30 - 40 minut. Více ne. Ale nezapomeňte, že by to mělo být intenzivní! Nejlepší je pozvolna rozehřát, prostřední část intenzivní a nakonec zase pomalu zklidnit. Preferuji běhací pás před elipticalem a rotopedem. Je to jednoznačně nejkomplexnější a nejefektivnější trenažér,“ radí trenér.

Hanka stejně jako Eva nemůže cvičit

„Pro mě byl uplynulý týden naprd. Nejdříve mi onemocnělo jedno dítě, potom jsem dostala virózu já a pak se přidal i druhý potomek," smutně hlásí maminka čtyř dětí s tím, že má doma teď malý lazaret. „Ohledně jídelníčku jsem ale najela do určitého režimu a snažím se držet," říká Hana. Jako novinku objevila Šmaky (vaječnou bílkovinu) a červenou čočku. „Nikdy jsem jí nekupovala, takže mě překvapilo, že je ještě lepší než klasická," přidává svůj tip z kuchyně. A jestli jí její početná rodina ve snaze zhubnout podporuje? „Podporu rodiny sice mám, ale aby se přidali, to ne," se smíchem dodává. Hlavu si prý ale z toho nedělá, sama má svůj cíl, kterého se nevzdá.

Jak Hanku hodnotí Ludmila Holcová z Image Centra?

„Musím přiznat, že z Hanky mám stále radost, protože zvládá opravdu vše. Čas mezi jednotlivými jídly už také vychytala a jí opravdu pravidelně. Hlavně ji musím pochválit za vzornou komunikaci. Jakmile se vyskytne nějaký problém, hned mi píše nebo volá, abychom to spolu hned probraly a problém vyřešily. Jediné, v čem mě Hanka neposlechne, je, že po ní chci, aby doma schovala osobní váhu. Váží se moc často a kolísání váhy ji znervózňuje. Má pak pocit, že to nefunguje, ale jak víme, funguje. Měla by se vážit maximálně jednou za týden," upozorňuje nutriční terapeutka.

Naše trojice úspěšně zvládá, co je potřeba. Pokud jste se i vy do hubnutí zapojili a máte nějaké dotazy na naše odborné poradce, pište nám je na adresu redakce.

ynezorPumanzeSaNyknalC