Článek
Novinka v portfoliu Oresi, kuchyně Livanza, přináší všem, kteří touží po moderním bydlení, především obrovskou šíři výběru. Tím máme na mysli nejen výběr z hlediska designu, ale i neomezené možnosti dispozičních řešení, využívání kuchyňských technologií a také značnou cenovou flexibilitu při zachování uživatelského komfortu.
Design i technologie na úrovni 21. století
Když se zaměříme na současný design kuchyní, je zřejmé, že jejich producenti se stále víc snaží o jejich co nejpůsobivější výraz. Souvisí to s tím, že kuchyně je pořád důležitější a prestižnější součástí bydlení. Proto přinášejí kuchyně Livanza množství dezénů, barevných odstínů a také typů provedení povrchu.
Uvidíte zde atraktivní lesky v provedení vícevrstvý lak s různými typy leštění, ale i velmi kvalitní fólie a módní hloubkové efekty. Leskům ovšem v současné době zdatně konkurují velmi módní povrchy v provedení hedvábný mat, které v pojetí značky Livanza člověka doslova obejmou hřejivou a přátelskou atmosférou.
Také dekory dřeva se stále zdokonalují a jejich nejsoučasnější podoba reprezentovaná třeba právě kuchyněmi Livanza zachází s reálným reliéfem, velmi příjemným pro pohled i na dotek. Apartní jsou také povrchy inspirované netradičními materiály, například povrch se strukturou lněné tkaniny nebo písečné pláže.
Šíře výběru se týká i množství variant vnitřního vybavení kuchyně, perfektního kování a pojezdů rakouské značky Blum s řadou přínosných vychytávek. Vše slouží k maximálnímu komfortu vás uživatelů. Šetří vám čas a energii pro vaše blízké a v neposlední řadě přináší i radost z práce v kuchyni.
Kvalita Made in Germany
Kuchyně Livanza se vyrábějí individuálně, kus po kuse, přesně podle konkrétního osobního zadání každého zákazníka. A vyrábějí se v ultramoderní německé továrně za využití nejlepších technologií, s dodržováním přísných certifikátů kvality a zdravotní nezávadnosti. Jde tedy o skutečně špičkovou německou kvalitu, ovšem díky charakteristickému přístupu Oresi, největšího prodejce kuchyní, za nejnižší možnou cenu při srovnání s konkurenčními produkty ve střední třídě.