Hlavní obsah

Vyrážíte k vodě? 6 tipů na občerstvení do plážové tašky

Foto: Shutterstock.com

Nenechte si kazit zábavu u vody žízní ani hladem

Chystáte se k vodě, ale nechcete se spoléhat na jídlo a omezený výběr nápojů někde u stánku? Připravte si doma skvělé občerstvení, které se v horku nezkazí, bude zdravější než hranolky s tatarkou, ale zároveň vám bude chutnat a skvěle vás osvěží.

Článek

Dát si jednou za čas jídlo v restauraci či ve stánku je určitě prima, ale ne všude má člověk tu možnost. Anebo ne všude má možnost takovému výběru, který mu bude po chuti. Naštěstí je tu řešení, jak se na cesty připravit. 

1. Ovoce je základ

Ovoce je skvělá svačinka, která navíc obsahuje hodně vody, a proto je v horku perfektní volbou. Vezměte si však takové, které horkem hned nezměkne a bude vám chutnat i po půl dni na dece. Lepší než například broskve či banány budou jablka nebo (předem nakrájený) meloun. Skvělé jsou i třešně.

2. Ideální oběd

Můžete si doma namazat klasické sendviče, ale co si to udělat trochu zábavnější? Klasický nebo toustový chléb vyměňte za tortillu. Chcete-li jíst zdravěji, připravte si salát. Pokud tušíte, že budete mít velký hlad, udělejte si těstovinový. Jestliže máte termotašku, klidně do něj přidejte kousky kuřecího masa.

Foto: Shutterstock.com

I u vody můžete jíst zdravě, stačí tomu věnovat trochu času

3. Když nestíháte

Nechce se vám připravovat celý oběd? Prostě si jen nakrájejte mrkev, celer, papriku nebo salátovou okurku na podlouhlé hranolky a přibalte hummus, který potom použijete jako dip. Stejně samozřejmě poslouží i jakákoli jiná pomazánka nebo třeba paštika. Skvěle vás to zasytí, je to poměrně zdravé, rychlé a dobře to chutná.

4. Voda ano, ale…

Bez láhve vody by asi nikdo z nás k vodě nevyrazil, protože všichni dobře víme, jak důležité je dodržovat pitný režim. Chcete ale i něco chutnějšího?  Zkuste Zlatopramen Radler 0,0%, který je dostupný v mnoha příchutích a zajímavých kombinacích ovoce a bylinek. Je tak akorát sladký, jelikož v sobě snoubí ovoce a bylinky i typickou hořkost piva, a tak vás dokonale osvěží. A protože se to na slunci nemá přehánět s alkoholem, můžete se spolehnout, že je Zlatopramen Radler 0,0% zcela bez kapky alkoholu!

Foto: Radler

Nealkoholický Radler v sobě snoubí chuť ovoce, bylinek i piva

5. První pomoc

Rozhodně se hodí do plážové tašky přihodit také pytlík oříšků, ideálně nepražených a nesolených. Stačí totiž malá hrstička, abyste zahnali hlad, ale i touhu po něčem sladkém. Dobře fungují i müsli nebo proteinové tyčinky – ideálně bez čokolády, která by v horku tekla. Podobně poslouží i sušené ovoce.

6. Sladkosti

Pokud vás u vody honí mlsná a netoužíte po zmrzlině ze stánku, namíchejte si ještě doma speciální sladký dip, do kterého můžete namáčet ovesné sušenky nebo ovoce. Vzít si samozřejmě můžete i klasický pudink, který lze sehnat v jeho zdravější verzi.

ynezorPumanzeSaNyknalC
Tento článek nevyjadřuje názor redakce.
Sdílejte článek