Hlavní obsah

Cviky pro lepší intimní život: Víme, na co byste se měli zaměřit

Foto: sakkmesterke, shutterstock.com

Nepodceňujte význam cvičení pro váš intimní život

Cvičení a milování? Jedno s druhým úzce souvisí! Taky chcete vydržet víc, déle a navíc si „to“ nesmírně užít? Tak to vám tyhle workouty změní život!

Článek

I když mnoho lidí cvičení a sex nespojuje, je zřejmé, že pokud zvolíte správný typ pohybu, dostane váš milostný život nový, svěží impuls. „Cvičení v podstatě udržuje sexuální život úžasný,“ nechává se slyšet fyziolog Rich Weil z New Yorku pro zdravotní portál WebMD, který zároveň navrhuje čtyři nejlepší cviky, jejichž přínos pro uspokojivější sex je evidentní.

1. Kliky pro sílu a vytrvalost

„Pokud se chystáte vybrat si jen jednoho cvičení, určitě zvolte kliky,“ říká Rich Weil s tím, že každý milenec by měl mít zpevněný střed těla a ruce. To mu umožní lépe se pohybovat, taky se eliminují bolesti zad. Ženy mohou začít u dvou sad po deseti opakováních, muži by měli zvládnout tři sady po dvanácti až patnácti opakováních. Vždy je nutné hlídat si rovná záda a u kliků se nehrbit.

2. Břišní svaly

Podle zmíněného odborníka je taktéž klíčové mít v kondici i břišní svaly, které se při sexu hodně používají. Vhodné je posilování „tradičním způsobem“, tedy vleže na zádech – a s podporou krku, nohy na podlaze. Odlepte ramena od země a podle kondice vylepšete svůj milostný život třemi sériemi po dvaceti opakováních. Přidat či ubrat si můžete vždycky…

A mimochodem, Rich Weil navrhuje dělat i mosty. Opět ležíte na zádech, chodidla na podlaze, ale tentokrát zvedáte boky nahoru a dolů (ideálně třikrát 15 „kousků“). Zapracujete tak mimo jiné na ohebnosti.

Foto: pikselstock, shutterstock.com

Zvláštní pozornost věnujte břišním svalům

3. Svaly pánevního dna

Samozřejmě, že zvlášť ženám dělají nesmírně dobře Kegelovy cviky udržující fit svaly pánevního dna, jež obklopují vaginální vchod a při orgasmu se rytmicky stahují. (Právě proto jsou tolik důležité pro sexuální prožitek i vyvrcholení samotné.) Pokaždé, když si vzpomenete, zastavujte průtok moči a stlačte svaly po dobu tří sekund, pak stejně dlouhou dobu odpočívejte.

Provádějte deset až patnáct „zastavení“ třikrát denně. A totéž doporučte i svým protějškům. Když zmíněné cviky provádí muž, lépe tak kontroluje ejakulaci, zlepšuje erekci a průtok krve penisem, zároveň zvětšuje množství ejakulátu.

4. Twistování

„Tahle snaha také stojí za to, protože boční pohyby a zvraty udržují vaši horní část těla v plné síle. Budujete výdrž,“ říká Rich Weil. Proto si sedněte, pokrčte kolena, mírně zakloňte záda, do ruky si vezměte nějaký předmět (ideálně míč), vždy vytočte trup a ťuknete míčem o zem – střídejte strany. Až si tento cvik osvojíte, můžete se pokusit nohy odlepit od země. Zmíněný fyziolog doporučuje takto twistovat po dobu dvaceti minut těsně před sexem. Prý už nikdy nebudete chtít nic jiného…

Foto: Andrey_Popov, shutterstock.com

Mít při ruce míč se vyplatí. Objevíte kouzlo jednoduchých, ale velmi účinných cviků

Když půjdete vlastní cestou

Nepatří ani jedno cvičení mezi váš šálek čaje? Choďte plavat či běhat. Chybu neuděláte, ani pokud se zamilujete do pilates nebo jógy. Dělejte hlavně to, co vás baví.

I fitness trenér Paul Frediani z New Yorku, který napsal již deset knih o cvičení a kondici, tvrdí, že kromě vyřešení nějakých zdravotních potíží, kardiovaskulární cvičení jakéhokoli druhu stimuluje sexuální život. Hlavní roli hraje více síly, schopnost „držení pozic“ a flexibilita. A to za pouhých 30 minut aktivity aspoň třikrát týdně.

„Jedna studie zjistila, že 80 procent mužů a 60 procent žen, kteří chodí dvakrát až třikrát týdně cvičit, se cítí sexy a přitažlivě. Tihle lidé uvádí, že souběžně s tím je jejich sexuální touha nad průměrem,“ ještě podotýká Rich Weil. Takže, kdy začnete?

Cvičíte, protože musíte, nebo chcete?

ynezorPumanzeSaNyknalC

Reklama

Sdílejte článek