Hlavní obsah

Jak se ti spalo?

Foto: benosen.cz

Probuzení uprostřed noci? Už nikdy!

Spánek pomáhá tělu regenerovat. Když špatně spíme, nemůže dobře fungovat. Jak na to, abychom si ve spánku odpočinuli?

Článek

„Na jakou otázku nemůžeš odpovědět ano, aniž bys nelhal?“, ptal se Lucifer v jedné pohádce. Odpověď známe všichni: „Když spíme a někdo se zeptá – spíš?“ V ten moment, když řekneme „ano, spím“, lžeme. Mnozí z nás by si ale přáli klidně spát, avšak ne vždy to jde.

Spánek umožňuje tělu regenerovat.

Spánek přináší tělu odpočinek a čas na regeneraci. Blahodárnou moc spánku znali již staří Řekové a Římané, kteří uctívali boha Hypnose. Hypnos každou noc seslal spánek na vše živé. Již tenkrát si lidé uvědomovali nezbytnost spánku.

Jak dlouho máme spát?

Každý z nás potřebuje něco jiného. Například rakouskému psychiatrovi S. Freudovi stačily 3-4 h spánku denně. Ještě zajímavějším příkladem byl Leonardo da Vinci, který spal 6x denně 15 min. Většině lidí ovšem tato délka spánku nestačí a vyhovuje jim 6 – 8 h.

Není spánek jako spánek

Lehneme si do postele, usneme, klidně spíme a ráno jsme odpočatí. Tento typ spánku naše tělo potřebuje. Ovšem ne všichni takto dokážeme spát. Nejdříve nemůžeme usnout, a když se to konečně podaří, zdají se nám zlé sny. Naše tělo si takto neodpočine.

Foto: benosen.cz

Užijte si sladký spánek!

Chcete dobře spát?

Spánek je důležitý, proto je třeba problémy se spánkem řešit. Jako jedna z možností se nabízejí sedativa nebo hypnotika, tyto léky ovšem mohou způsobovat závislost. Proto je lepší nejdříve vyzkoušet přírodní preparáty.

Benosen (doplněk stravy) je vyrobený na přírodní bázi, oproti mnohým jiným přípravkům je nenávykový. Osvědčená kombinace kozlíku lékařského a chmele má blahodárný účinek na kvalitu spánku ve všech fázích - při usínání, v průběhu spánku a při probouzení.

Ve fázi usínání mozek vysílá alfa-vlny, které jsou projevem relaxace organismu. L-theanin v Benosenu zvyšuje aktivitu alfa-vln a tím zklidňuje mozek. Organismus se připravuje na spánek. Účinek extraktů kozlíku a chmeleovlivňuje receptory zodpovědné za spánek a vy tak můžete klidně spát. V této fázi L-theanin pomáhá zlepšovat kvalitu spánku, omezovat probouzení v průběhu nocia výskyt nočních můr. Ráno pak vstáváte odpočatí.

ynezorPumanzeSaNyknalC

Reklama