Hlavní obsah

Sladké dezerty pro věčné dietářky

Milujete sladké, ale i svou štíhlou linii? Vyzkoušejte 4 tipy na skvělé dezerty, a to beze strachu z nadbytečných kilogramů

Také jste se v poslední době, podobně jako většina z nás, uchýlili k nějaké té dietě? A vzpomínáte si, proč vaše snažení nebylo zrovna dvakrát úspěšné? I když už začínáte mít dojem, že na vás ty zaručené dietní fígle nefungují, nevzdávejte to.

Článek

Pokud patříte k lidem, kteří se k různým dietám vrací stále dokola a současně si myslíte, že se sladkého neumíte, nebo nechcete vzdát, dostanete se rázem do začarovaného kruhu. Ať se sebevíc snažíte nějaké to kilo shodit, nadýchané dortíky a čokolády na vás číhají na každém rohu. Čím déle pak dietu držíte, tím těžší je těmto pokušením odolat. Není to tak?

Pokud si toužíte přes blížící se vánoční svátky štíhlou linii udržet, ale nechcete se sladkého vzdát, máme pro vás 4 tipy na „dietní“ dezerty.

Proteinové tyčinky (nejen pro fitness)

Milujete čokoládové tyčinky nebo sušenky? Dejte si místo nich proteinové tyčinky v několika lákavých příchutích. Dávejte ale pozor, aby obsah cukru v nich byl co nejnižší. Máte je kdykoliv po ruce - v šuplíku v kanceláři, v kabelce, v kapse u kabátu - a lákadla ve stáncích a cukrárnách vás tak snadno nedostanou.

Než po čokoládě, nebo sušence, sáhněte raději po proteinové tyčince. Vyzkoušejte KetoDiet cereální s fíky

Trendy chia pudink

Chia semínka jsou jednou z nejoblíbenějších superpotravin a není se vůbec čemu divit. Tlumí pocit hladu, obsahují velké množství vlákniny a jsou také skvělým zdrojem vápníku. Můžete si z nich připravit dokonce i velmi jednoduchý proteinový chia pudink. Vůbec se nebojte experimentovat s příchutěmi a vytvořte si nejrůznější variace chia pudinku tak, aby váš každodenní jídelníček nebyl ani trošku nudný.

Chia pudink vypadá krásně ve „whiskovce“. Když navíc v jedné skleničce nakombinujete více příchutí, návštěva bude celá pryč

Jemný proteinový pudink

Lehoučký proteinový pudink vás mile překvapí svou příjemnou konzistencí i vynikající chutí. Oproti běžným sladkým dezertům vám dodá i pořádnou dávku vitaminů, minerálů a kvalitních bílkovin. Pudink je navíc bezlepkový a jeho příprava vám zabere jen pár minut. Ať už si vyberete kteroukoliv příchuť, zkuste si k němu dát čerstvé ovoce, kešu ořechy, mandle, nebo třeba strouhaný kokos.

Vyberte si svou oblíbenou příchuť proteinového pudinku. Vyhraje vanilková, čokoládová, nebo osvěžující lesní směs?

Vánoční ořechové rohlíčky

Abychom vás nalákali alespoň na jediný superdietní vánoční dezert, musíme zmínit právě ořechové rohlíčky. Budete potřebovat 3 bílky, 2 hrsti lískových nebo vlašských ořechů, 3 příchuťové tablety KetoDiet vanilka-oříšek a lžíci nízkotučného sušeného mléka. Bílky lehce prošlehejte do hustší kaše-pěny, vmíchejte namleté oříšky a rozdrcené příchuťové tablety. Vytvoří se vám kaše, do které přidejte sušené mléko tak, aby se daly ručně tvarovat rohlíčky. Rohlíčky obalte v rozemletých oříšcích a pečte v předehřáté troubě na 200 °C.

ynezorPumanzeSaNyknalC