Hlavní obsah

10 let s vámi, privátní značky slaví narozeniny

Foto: Kaufland

Značka K-Jarmark letos slaví 1. narozeniny od svého vzniku

V roce 2010 představil Kaufland pilotní značku K-Classic, která je základním kamenem filozofie vlastních značek tohoto velkého řetězce. Cílem bylo vybudování sítě důvěryhodných „privátních“ značek, které spojují obchodní jméno společnosti a spolehlivou kvalitu za příznivou cenu.

Článek

Privátní značky jsou produkty, které se vyrábí pro konkrétní řetězec. Takto označené výrobky může spotřebitel zakoupit pouze v daném řetězci. Ve srovnání se značkovým zbožím nabízejí vždy něco navíc – nižší cenu a mnohdy i vyšší kvalitu.

Výběr pro každého

Obliba privátních značek každým rokem stoupá. V Kauflandu najdete okolo 40 privátních značek, které jsou zastoupeny napříč celým sortimentem. Mezi nejoblíbenější z nich patří značka K-Classic, která letos slaví již 10 let od svého uvedení na trh. V současné době zahrnuje přibližně 1400 produktů ve stálém sortimentu od potravin přes oblečení až po čisticí prostředky a drogerii. Popularitu si získala i mladší značka K-free, která je určena lidem trpícím potravinovou intolerancí. Široký sortiment kvalitních bio produktů najdete pod značkou K-Bio. V bio kvalitě je i většina veganských a vegetariánských produktů značky K-take it veggie, na jejichž výběru se podílí i Česká veganská společnost. Značka K-Jarmark, která byla představena přesně před rokem se těší velké oblibě zákazníků. Dokazuje to i řada jejich ocenění. Nabízí více než 100 kvalitních produktů výhradně od českých výrobců. Nejnovější privátní značkou jsou K-Mistři od fochu z Modletic, která nabízí maso a masné výrobky z vlastního masozávodu Kauflandu.

Foto: Kaufland

Značka K-Classic letos slaví 10 narozeniny od svého vzniku

Potvrzení kvality

Mnoho výrobků z privátních značek Kauflandu získalo různá ocenění nebo uspělo v testech kvality. Letos například řada smetanových jogurtů a podmáslí s kefírovými a acidofilními mléky K-Jarmark obdržela ocenění Nejlepší novinka roku v anketě Volba spotřebitelů 2020. Už v loňském roce byl jogurt K-Jarmark s příchutí třešeň oceněn titulem Dětská chuťovka. Uzená masa K-Mistři od fochu získala ocenění Česká chuťovka 2019 a letos i Volbu spotřebitelů. Ocenění si odnesly v předchozích letech i značky K-take it veggie nebo Bevola. Produkty se pravidelně umisťují na předních místech testů uznávaného spotřebitelského časopisu dTest. Jenom za letošní rok sklidilo úspěch trvanlivé mléko, vlašské ořechy či řepkový olej K-Classic, nebo Veggiegurt K-take it veggie. Prostě stojí za to je vyzkoušet!

Foto: Kaufland

Privátní značky Kauflandu bodovaly u spotřebitelů

ynezorPumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.