Hlavní obsah

6 činností, které zlepšují milostný život!

Foto: shutterstock

Jsou cvičení, která umí udělat ze sexu ještě větší zážitek. Zkusíte je?

Lepší, harmoničtější, uspokojivější milostný život? Cvičte a prožívejte! Pak budou vaše intimní kontakty a setkání přesně takové. Je lepší aerobik, meditace, či jóga? Z nabídky si vybere každý!

Článek

Pohyb a tělesná námaha jsou pro člověka mnohem důležitější, než se zdá – zvlášť ve spojitosti se sexem. Britská sexpertka Linda Sonntag dokonce tvrdí, že pokud se udržujete v dobré fyzické kondici, získáváte pro tělo mnohem více sil, bystrosti, živosti, sebedůvěry, vytrvalosti a obranyschopnosti. Teprve začínáte? Jedině dobře…

„Budete se zkrátka cítit mnohem lépe a pozná se to i na vašem vzhledu a přitažlivosti. Navíc cvičení zvyšuje v krvi hladiny těch hormonů, které tvoří součást chemických pochodů vedoucích k pohlavnímu vzrušení. Tyto hormony způsobují, že zatoužíte mít sex naléhavěji a mnohem častěji,“ vysvětluje ve své publikaci Hry lásky. No a jaké typy cvičení mají velmi pozitivní vliv na dění v posteli?

1. Tantrická jóga

S tantra-jógou Mohendžodaro získáte bohatý a naplňující sexuální život. Toto cvičení léčí bolestivou menstruaci, někdo říká, že i kvasinky nebo myomy. Každopádně pomáhá k dosažení orgasmu, příznivě působí na neplodnost, zvyšuje vlastní vědomí a procvičuje pánevní dno.

Pod dohledem zkušených školitelů se naučíte pracovat s dechem a emocemi. V součtu to znamená normalizaci hormonální činnosti, na kterou nedá dopustit například brazilská psycholožka Dinah Rodrigues.

Ta dokonce podrobila výzkumu několik tisíc žen různého věku, čímž zjistila, že tantrická jóga opravdu přirozeně aktivizuje vaječníky, které posléze produkují ženské hormony v optimální hladině. V posteli je to pak mnohem lepší, snadnější a zábavnější…

Foto: shutterstock

Jogínské pozice krásně protáhnou tělo, a vy tak můžete být ohebnější v posteli, co na to říkáte?

2. Kegelovy cviky

Ochablé svaly pánevního dna nebaví nikoho. Když nejsou v kondici, orgasmus může být hůř dosažitelný a mnohem slabší než obvykle. Dobrou zprávou je, že zatínat a povolovat pánevní dno lze prakticky kdykoli. Vydržte to aspoň tři sekundy, pak si stejné časové období odpočiňte, a celý proces opakujete dvanáctkrát. A třikrát denně, prosím. Vy i on.

„Muži i ženy dosáhnou při zatínání těchto svalů schopnosti lépe ovládat vyvrcholení, které pak bude silnější a prudší,“ objasňuje sexpertka Linda Sonntag.

3. Jogging a běh

V anketě portálu Sport Central o nejoblíbenější sport roku v Česku, jíž se zúčastnilo téměř čtyři a půl tisíce lidí ve věku 12–65 let, se běh dostal na druhé místo. Aby ne. Buduje vytrvalost, ale také pomáhá rozjíždět sexuální apetit, protože zvyšuje přítok krve, podporuje vylučování endorfinů, a pomáhá tak dostat se do sexy nálady.

„A když to tak je, proč potom neběhat společně?“ vznáší řečnický dotaz britská odbornice. Svatá pravda! Stačí nazout tenisky a vyrazit.

4. Posilování břišních svalů

Že by „břišáky“ souvisely se sexuálním rodeem? Samozřejmě. Je dokázáno, že s jejich posílením dochází k obratnějším pohybům pánví a tím pádem i ke zlepšení kopulačních pohybů. Vyhledejte si vhodné cvičení a začněte již dnes!

Foto: shutterstock

Možná vás to nikdy nenapadlo, ale i posílené břišní svaly vám můžou dopomoci k lepšímu sexu

5. Meditace

Zní to jako klišé, ale jistá studie uveřejněná v odborném časopise Scientific American potvrzuje souvislost mezi příjemným sexem a meditací. Odborníci doporučují meditační jógu, hluboká dechová cvičení a řízenou meditaci. Všechno vyjmenované totiž pomáhá vypnout mozek a soustředit se na intimní chvíle – a to plnou měrou. Instrukce jistě najdete na internetu.

6. Aerobik

„Snažte se každý druhý den vyčlenit na cvičení aerobiku,“ ještě doporučuje Linda Sonntag s tím, že se lidé, kteří začali cvičit aerobik, po devíti měsících sledování cítili mnohem lépe. „Stoupla u nich četnost milování o 30 procent a konkrétně u mužů došlo k výraznému zmírnění potíží s erekcí,“ uzavírá britská sexpertka.

Tak co, jakou činnost si vyberete?

ynezorPumanzeSaNyknalC