Hlavní obsah

Hit z Ameriky: Podomní prodej erotických pomůcek!

Foto: thinkstock

Jak si v posteli užíváte vy?

Amerika má nový trend v domácím prodeji. Místo spotřebního zboží si jde ve vlastním obýváku koupit nejnovější erotické pomůcky a doplňky. Jak taková prodejní home party probíhá?

Článek

Snad každý někdy byl na takzvaném domácím večírku, který je postaven na prodeji ložních matrací, nádobí, kosmetiky a dalšího zboží, jež obchodníci nabízejí se slevou pro ten daný večer. A nejen lidé důchodového věku si zakoupí sadu nožů za desítky tisíc… V USA na to ale „kápli".

„Docházíme ke klientům domů a vibrátory, lubrikanty a další zboží nabízíme s výraznou slevou. Tady ale podobnost s prodejem nádobí končí. Chceme se zaměřit hlavně na ženskou mentalitu," uvádí Patty Brisben, majitelka jedné z úspěšných společností, která po domácnostech nabízí erotické pomůcky.

Ani zákon prodej nezastaví

Americká televizní stanice ABC na svém serveru zveřejnila informaci, že poslední dobou vzrůstá počet firem, které se zabývají prodejem pomůcek pro dospělé v domácích podmínkách, a to i přesto, že některé státy považují takovou propagaci za nemravnost a jsou schopny obchodního zástupce posadit za mříže. To ale firmy neodradilo.

Prodavačky šíří sexuální osvětu

Kalifornský spisovatel zajímající se o vztah Američanů k sexu Brian Alexander se jednoho takového večírku zúčastnil. „Navštívil jsem dům v jednom malém zemědělském městě, kde se rodina shromáždila v obývacím pokoji – matky, dcery, sestřenice, několik kamarádek. K dispozici bylo nakrájené ovoce, zelenina, zásobník s marshmallows, horká čokoláda. Brooke, prodavačka jednoho z těch multilevelových marketingů, stylově zahájila prodejní prezentaci,“ popisuje Brian, přičemž bez obalu přiznává, že éterem létala slova jako: lízat, třít, tisknout, penis, orgasmus a další.

Foto: thinkstock

V Americe již ženy nemusí chodit do sexshopů. Prodejci erotických pomůcek za nimi přijdou domů

Zkrátka patnáct přísedících vidělo napodobování mužské masturbace a další sexuální úkony, přičemž si prodavačka vypomohla zajímavými pomůckami. Mezitím Brian jako jediný muž v místnosti vyzpovídal některé ženy. Zajímal ho důvod účasti na tomto večírku.

Na erotickou party i s dětmi

Čtyřiačtyřicetiletá žena, která přivedla své dvě dcery ve věku 18 a 24 let, odpověděla, že byla dlouho v sexu naivní a že nechce, aby totéž potkalo její dvě děti. Dáma přiznala, že byla vychována velmi přísně, a kvůli tomu si dlouho myslela, že může otěhotnět z líbání. Dle vlastních slov by si nikdy nedovolila zajít do erotického obchodu, aby sousedi neviděli její auto na parkovišti. Tento způsob prodeje má ráda kvůli anonymitě. Takže něco jako sexuální osvěta? Dalo by se říct.

Jak tento nápad vydělává?

„Opravdu pomáháme vzdělávat ženy a vytváříme jim lepší vztahy," říká Pat Davis, prezidentka jednéz firem, které se více než daří. Však taky za rok po celých Spojených státech navštíví zhruba 1,2 milionu žen především z malých měst a předměstí. A klienti je milují!

5x ANO pro osobnější domácí prodej

  • Ženy se při prezentaci pobaví.
  • Mohou koupit pomůcku za výhodnou cenu.
  • Přiučí se.
  • Dostanou informace, co je na trhu erotických pomůcek nového.
  • Přestanou se tolik stydět.

I nedávno provedený výzkum univerzity v Indianě potvrzuje, že se ženy při podobných akcích na prodejce často obracejí s intimními dotazy, radí se s nimi, svěřují se se svými problémy. „Party dávají dohromady ženy s různými příjmy, vzděláním, zájmy a vědomostmi. Díky tomu se navzájem obohatí a naučí se mluvit o tom, co chtějí," tvrdí autoři zmíněného výzkumu.

Nahradí vibrátory matrace a nádobí i v České republice?

Tak třeba něco podobného dorazí i k nám. I když… Dokážete si představit, že si třeba s vlastní sestřenicí, sousedkou nebo kolegyní z práce sednete k jednomu stolu a obchodnice prohlásí: „Představuji vám masážní hlavici Max Lover, revoluční posilovací vajíčko Swan Clutch na vaše ochablé pánevní svaly a We vibe, erotickou pomůcku celebrit. Ukážeme si, jak tyhle hračky fungují." Nebudete se stydět?

Jak se tento nápad líbí vám?

ynezorPumanzeSaNyknalC

Reklama