Článek
Ještě nedávno různé průzkumy tvrdily, že muži myslí na sex každých šest vteřin. Loni to ale vyvrátil výzkum, který byl zveřejněn v odborném magazínu Journal of Sex Research. Z něj vyplynulo, že pánové se lechtivými myšlenkami tak často unést nenechávají, na sex myslí zhruba dvacetkrát za den. To ženský mozek se fyzickými rozkošemi zaobírá jen desetkrát denně. A není se čemu divit, protože ženy mají hlavu plnou úplně něčeho jiného! Jejich myšlenky jim utíkají především k módě, a to jedenadevadesátkrát za den! Myslí na ni tedy každých jedenáct minut a 23 vteřin!
Britky nejsou Česky, ale…
Průzkum se zaměřil na tisíc britských žen ve věku mezi osmnácti a pětadvaceti lety. Češky na tom budou asi trochu jinak, ale zas tak dramatické rozdíly v tom nejspíš nebudou. Zpovídané ženy měly spočítat, kolikrát za den se nějakým způsobem zabývají módou. A to ať už přímo nakupují nebo jen pročítají módní magazíny (vy si můžete započítat bod například tím, že si přečtete náš článek o módních přešlapech, které se neodpouští!), okukují výlohy, v duchu hodnotí outfit své kolegyně či přemýšlejí, co si na sebe vezmou na večerní party.
Výsledkem bylo to, že móda zaměstná ženský mozek každý den na jednu hodinu a 19 minut, což představuje celých třicet dní v roce, kdy nemyslíte na nic jiného! „Zní to neuvěřitelně, ale když se nad tím zamyslíte, ty údaje dávají smysl. V porovnání s dobou před patnácti či dvaceti lety je móda v naší kultuře mnohem víc zakořeněná, je v podstatě všude kolem nás. Ať se kouknete kamkoli, na billboardy, do časopisů, na televizi či si otevřete internet, všude je móda v nějaké ze svých podob. Pro mě to ale znamená, že jestliže na módu myslíme častěji, znamená to, že se chceme lépe oblékat, a to vnímám pozitivně,“ říká britský módní expert Mark Heyes.
Tip redakce:Možná můžete ale myšlenky na módu spojit s těmi erotickými. Stačí se jen zamyslet nad tím, j aké pánské spodní prádlo je nejvíc sexy!.
Móda někdy vítězí i nad přáteli!
Co je ale hodně překvapivé, tak více než deset procent žen přiznalo, že móda jejich myšlenky zaměstnává víc než například přátelé, rodina či práce. Ale pokud si myslíte, že nejčastěji dámy přemýšlejí nad novými botičkami či kabelkou, jste na omylu! Celých 38 procent našich módních úvah se týká oblečení, především dámských šatů.
Téměř třetina dotázaných žen uvedla, že denně okoukne zhruba šest internetových serverů, které se nějakým způsobem módou zabývají. A asi nikoho příliš nepřekvapí, že 62 procent žen se přiznalo k tomu, že móda a myšlenky na ni je často odvádějí od práce.
Jednoduše řečeno, muži myslí na sex, ženy zase na módu. Ale možná jde všem o stejnou věc. Ženy se prostě mužům chcejí líbit, aby pak na ten sex mohlo dojít, co myslíte?