Hlavní obsah

Hit z Británie: Expertka prozradila, jak zhubnout za 14 dní!

Foto: thinkstock

Program na rychlé zhubnutí je tu!

Tak to země pod palcem královny ještě nezažila! Britská expertka na výživu se rozhodla, že ostatním prozradí svůj plán na hubnutí. Je na 14 dní a změna prý na vás bude vidět!

Článek

Seznamte se. Louise Parker. Jedná se o opravdovou současnou hvězdu na poli britského hubnutí. Ve svém oboru je expertkou, sama tvrdí, že zdravému stylu prakticky zasvětila celý svůj život. Je známá po celém světě a její hubnoucí programy, které nesou název po ní (tedy Louise Parker Method), prý skutečně fungují. Ale není se čemu divit – jsou založené na kombinaci pohybu a správné výživy.

Jak přesně funguje její téměř zázračný 14denní hit?

14 dní, a změna bude znát!

Louise Parker odtajnila celému světu konkrétní jídelníčky i tipy na cvičení. Jak? Formou zdánlivě obyčejného blogu na svých internetových stránkách! Pravidelně do plánu s názvem FigureMagic14 přidává tipy na dny následující tak, abyste si mohli včas nakoupit nebo vymezit dostatek času na pohyb. Začala v sobotu 24. srpna, takže už brzy bude její návod odtajněný kompletně.

Foto: thinkstock

Povoleny jsou dvě kávy denně. Ale musíte pít hodně vody

A jaké jsou principy 14denního hubnutí?

  • Nejde o drastickou dietu, ale o účinný koncept – naučíte se správně cvičit a jíst. Když vám to bude vyhovovat, není důvod, proč se naučenými pravidly neřídit do smrti.
  • Množství jídla se rozprostře do celého dne, nebudete hladovět a vaše tělo se samo začne zbavovat tuků.
  • Hýbat byste se měli podle plánu 6x v týdnu, buď venku v přírodě, nebo doma. K cvikům, které Louise představuje, nepotřebujete žádné speciální náčiní.
  • Cviky jsou snadné, ale efektivní.
  • Během 14 dní se zbavíte zlozvyků, které vám dříve bránily v úbytku váhy. Nepotkává vás jo-jo efekt.
  • Pokud dodržíte plán do puntíku, dočkáte se změn, které na sobě poznáte vy i vaši blízcí.

A jde se na věc!

Protože jsme byli sami zvědaví, jak takový jeden den hubnutí podle Louise vypadá, přinášíme vám malou ochutnávku. Základem je prý kvalitní spánek. A když se plni nadšení vzbudíte? Můžete jít na věc. Rozlučte se s džusy a sladkými limonádami. Vypít můžete pouze dvě kávy denně s maximem 100 ml polotučného mléka. A samozřejmě – více než 2 litry vody. Co dále?

Foto: thinkstock

Rajčata jsou základem prvního dne jídelníčku

  • snídaně:2 vejce s plátkem celozrnného chleba, 2 grilovaná rajčata
  • svačina:jablko a 12 mandlí
  • oběd: Hrst nasekané máty smíchejte s hrstí nasekané petrželky a koriandru. Přidejte tři rajčata, hrst uvařené brokolice, kousky okurky, trochu jarní cibulky a pečené kuřecí prso. Pokapejte půl lžící olivového oleje, půl lžící citronové šťávy a nezapomeňte na pepř a sůl.
  • svačina: opět jablko a 12 mandlí
  • večeře: Do alobalu zabalte kuřecí prso, 8 cherry rajčátek, pár bazalkových listů, 2 lžíce pesta, hrst čerstvého špenátu. Pečte do měkka.

Co se týče pohybu, naplánovala Louise na první den rychlou chůzi nebo běh – na 50 minut včetně zahřátí v úvodu a protažení na závěr. Samotnou chůzi pak rozděluje na fáze podle vaší vlastní intenzity, kdy sami rozhodujete, jak moc v tu chvíli „makáte“. Střídají se vždy pětiminutové intervaly průměrné intenzity a minutové intervaly na vyšším stupni, kdy zabíráte téměř na maximum.

Tak co říkáte na její plán? Zdá se vám reálné shodit za 14 dní kila bez jo-jo efektu? Napište nám do diskuse pod článkem!

ynezorPumanzeSaNyknalC

Reklama

Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.