Hlavní obsah

Koscom nově na vlnách módy a trendů

Reklama

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Hodinářství Koscom, prodejce exkluzivních mechanických hodinek, se rozhodlo svůj svět otevřít také těm, pro které jsou nejdůležitější trendy. Výsledek je opravdu pompézní: extravagance v glamour stylu.

Článek

Zatímco se tradiční hodinářství Koscom vyznačuje vzdušností, skvostným měkkým kobercem, výrazně čistým moderním designem a promyšlenými koutky jednotlivých značek, které ve sběratelích navozují s nimi spojenou atmosféru, Koscom Chrono Fashion je absolutně odlišný. A to už na první pohled.

Při vstupu do jeho prostor z pasáže Florentinum okamžitě vzbudí pozornost jeho nevšední charakter využívající koncept zvlněné expozice. Co to znamená? Středem prostorného obchodu s puncem exkluzivity a ikonickými módními značkami, jakými jsou Michael Kors, Calvin Klein, Emporio Armani či Hugo Boss, se totiž line klikatá dubová cesta vedoucí do harmonicky ztvárněné venkovní zahrady, která nabízí sezení na takové úrovni, že mohou i prestižní kavárny v centru Prahy závidět.

Právě s profilem cesty koresponduje také způsob expozice dalších hodinek a šperků od legendárních návrhářů celebrit a značek, jako jsou Hugo Boss, DKNY, Esprit, Diesel či JOOP!. Prohnuté zaoblené stěny dotvářené obřími obrazovkami doplňuje v interiéru výrazný středový nosný sloup, který lemuje více než 350 květin, které svou svěžestí umocňují celkový vjem módního ráje.

Středem prostorného obchodu se line klikatá dubová cesta

Ten je, koneckonců stejně jako visící kokedamy, ztvárněním ideje přenosu organických prvků klidné zahrady do interiéru obchodu. Přírodní materiály jsou totiž jediným elementem, který ve světě rychle se měnící módy zůstávají nadčasové.

Slavnostní otevření Koscom Chrono Fashion proběhlo 4. června a byli na něj zváni všichni, kteří módou žijí. Čekala na ně prodejna s nejširším sortimentem klenotnického a hodinářského zboží široko daleko, ale také Leoš Mareš osobně, který celý večer moderoval.

Ke každým prodaným hodinkám si navíc Koscom připravil malé překvapení v podobě šperku zdarma. Náladu navíc zpříjemnila skvělá muzika a samozřejmě také občerstvení v podobě koktejlů, jako je osvěžující Aperol Spritz asociující léto.

Reklama

Související témata:

Načítám