Hlavní obsah

Nákupem značky Always v Kauflandu pomůžete mladým dívkám

Foto: Kaufland ČR

Nákupem hygienických potřeb můžete pomociFoto: Kaufland ČR

Podle nejnovější studie Procter and Gamble může jedna ze šesti českých dívek zameškat školní docházku během menstruace, a to z důvodu nedostatku financí k zakoupení menstruačních vložek.

Článek

Tomuto problému, který odhalil průzkum, se rozhodly značka Always spolu s českou modelkou Veronikou Kašákovou čelit a zároveň na něj upozornit. Od začátku února až do poloviny března bude probíhat kampaň #NenechSiToUjit, která má za cíl dívkám v případné nelehké situaci pomoci a zajistit jim dostatek hygienických potřeb. Projekt může podpořit každý nákupem vložek značky Always v prodejnách Kaufland, který je nabízí po celou dobu kampaně za zvýhodněnou cenu. Celá kampaň trvá až do 15. března.

Jedno balení, jedna vložka

Lidé po celé České republice mohou koupí dámských vložek pomoci těm dívkám, které pomoc opravdu potřebují. Za každý nákup jednoho balení vložek Always značka věnuje jednu vložku do tohoto projektu. Pomoci lze také sdílením fotografie na libovolné téma na sociálních sítích – na Facebooku a Instagramu. Za každou sdílenou fotografii označenou hashtagy #NenechSiToUjit #Always v období od 1. února do 15. března daruje Always jednu vložku školou povinným dívkám v nouzi.

Po skončení projektu v půlce března bude celá sbírka vyhodnocena a vytěžené prostředky značka Always věnuje vybraným studentkám a žákyním. Ty získají zásobu produktů Always na jedno pololetí.

Načítám