Hlavní obsah

Osm kroků k figuře snů!

Foto: Thinkstock

Cesta ke krásné postavě vede přes naše myšlenky

Sexy štíhlé tělo, která žena by po něm netoužila, že? Ale může si tohle přání splnit každá z nás? Osobní trenér Pierre Franckh tvrdí, že ano! Ve své knize prozradil, jaké kroky vás dovedou k figuře snů. Přečtěte si, které to jsou.

Článek

Jak řekl Pierre Franckh německému deníku Bild, který jeho „kroky“ uveřejnil, start cesty ke krásné postavě začíná v hlavě. „Myšlenky a pocity jsou schopny provést v životě změny, po kterých toužíme,“ řekl autor knihy Wünsch dich schlank (v překladu Chci tě štíhlou). Podívejte se na osm kroků, které mohou změnit váš život:

1. krok: jasný cíl – Pokud se vědomě rozhodnete, bude se aktivovat vaše vůle a tělo začne produkovat dopamin, hormon štěstí. To má velký vliv na psychiku, přináší to nadšení pro cíl. V tu chvíli se „já chci zhubnout“ změní na „zhubnu o pět kilo“. Uzavřete se sebou dohodu. Svůj jasný cíl napište na papír spolu s datem, kdy svou cestu k jeho splnění zahájíte, a umístěte si ho na viditelné místo.

2. krok: přehled jídla – Mysl je naprogramována podle zvyku. Proto trvá nějaký čas přesvědčit ji ke změně. Než začnete s hubnutím, pište si vše, co během dne sníte. Zjistíte, že jste spořádaly spoustu zbytečných a nezdravých věcí. Hlava si postupně tyto zbytečnosti zafixuje, a to pomůže při změně stravovacích návyků.

Foto: Thinkstock

Zapomeňte na mlsání u televize

3. Krok: obrázek ideálu– ženy, které bojují s váhou, obvykle své tělo nemají rády. Namalujte si, jak chcete vypadat. Obrázek noste u sebe nebo si ho pověste na lednici a každý den na něj koukejte. Představujte si, že takhle už vypadáte. Nová image se vám rychle dostane do hlavy a podpoří vaše přání.

4. krok: změna návyků – Zrušte staré návyky při jídle. Zapomeňte na nůž a vidličku, kterými zhltáte jídlo během pár minut. Vyměňte je za hůlky na čínu. A pro pobavení s nimi zkuste jíst třeba i popcorn, chipsy nebo čokoládu.

5. krok: komunikace s tělem – Mnohé studie ukazují, že tělo absorbuje vibrace vlastního hlasu. Mluvte k němu nahlas a láskyplně. Především před spaním a ráno. Říkejte si, jak jste krásná a vděčná za své tělo.

6. krok: technika tří otázek – Aniž byste si to uvědomovaly, mnohokrát jíte mimoděk, to se musí změnit. Je nutné si každé následující jídlo dobře uvědomit. Proto než začnete cokoli konzumovat, položte si tyto tři otázky: Mám hlad? Proč jím? Jsem už sytá?

Foto: Thinkstock

Nečekejte okamžité výsledky

7. krok: jídlu vstup zakázán – Chipsy u televize, čokoládové tyčinky na cestě do práce. Všude možně máte vytvořené zóny, které si podvědomě spojujete s jídlem. Vytvořte si z nich naopak zóny, do kterých jídlo nesmí. Po čase se váš mozek přeprogramuje a zbavíte se zbytečné konzumace.

8. krok: úklid životního prostoru – Mnoho žen, které chtějí zhubnout, jsou obklopeny přílišnou zátěží ve svém okolí. Byty jsou plné věcí, které na jejich psychiku působí jako tank: upomínkové předměty, oblečení, které se dlouho nenosí, tretky a podobně. Udělejte svůj životní prostor štíhlejší! Tyto úbytky povedou k tomu, že také tělo se začne zbavovat zátěže.

Máte, milé dámy, své vlastní kroky, kterými dosáhnete vytouženého cíle? Poraďte ostatním v diskusi pod článkem!

ynezorPumanzeSaNyknalC