Hlavní obsah

Zasmějte se! Tohle jsou nejvtipnější „úchylky“ mužů

Foto: Thinkstock

Ani pánové nejsou bezchybní. A některé jejich slabosti jsou vážně k popukáníFoto: Thinkstock

Reklama

Každý má nějakou úsměvnou slabost, kterou okolí příliš nechápe. Muži třeba kroutí hlavou nad kosmetickým arzenálem svých partnerek. A ženy? Ty se smějí těmto nejvtipnějším „úchylkám“ svých mužů.

Článek

Možná máte plný botník lodiček, které jste nikdy neobuly. Nebo neúnavně vystřihujete všemožné recepty z časopisů, ale přitom jste naposled zapnuly sporák před půl rokem. Každý má jednoduše něco. A tohle jsou vtipné „úchylky“ mužů našich čtenářek.

VIP služby

Čtenářce Monice je pětatřicet let a se svým manželem je od svých dvaceti. „Je to inteligentní, pragmaticky a ekonomicky uvažující muž,“ říká Monika, která si ale není jistá, jestli se to v poslední době nezměnilo.

Její muž si totiž pořídil jakousi VIP zdravotnickou kartu, která ho sice každý měsíc vyjde na ne úplně malý finanční obnos, zato mu ale zaručuje opravdu nadstandardní služby. „Na všechna možná vyšetření se může přednostně objednat, žádné půlroční čekací lhůty, u vybraných lékařů pak ani nemusí čekat v čekárně, prostě bez objednání přijde a bude ošetřen. Plus další různé výhody. Asi to není špatné pro někoho, kdo má nějaké zdravotní obtíže. Ale můj muž je zdravý jako řípa,“ vysvětluje Monika.

Přesto se ale rozhodl všech možností, které mu kartička nabízí, využít. „A tak neustále lítá po nějakých preventivních vyšetřeních, je víc u doktorů než doma. Myslím, že jediný specialista, u kterého ještě nebyl, je gynekolog,“ směje se Monika.

Foto: Thinkstock

Obíhání doktorů jako koníček? Proč ne, i takoví muži jsouFoto: Thinkstock

Modrá slabost

I třiatřicetiletá Jana je přesvědčená, že má doma rozumného a chytrého chlapa. Jsou ale chvíle, kdy je na pochybách. „Jakmile objeví cokoli, co má v sobě nějakou modrou diodu, displej, čidlo, prostě cokoli, co nějak modře svítí, chce to. A tak máme pod poličkami modré led pásky, ve skříňkách modré žárovičky, veškeré domácí spotřebiče taktéž disponují nějakým modrým světlem, přičemž největší hit je průhledná rychlovarná konvice, která při dosažení varu světle modře září,“ vypráví Jana.

Nechci slevu, ale chci o ní vědět

Nic proti slevám, slevovým kuponům, akčním letákům a nabídkám. „Ale můj muž skladuje doma všechny možné akční nabídky, slevové kupony, a to i na věci, u nichž je jasné, že nevyužijeme. Takže tu máme voucher na desetiprocentní slevu na zhotovení krbu, ale žijeme v paneláku. Nebo máme slevu na kojenecké zboží, přičemž ani my ani nikdo z našich známých miminko nečeká či nemá. A takhle bych mohla pokračovat,“ popisuje osmadvacetiletá Pavlína.

Čepic není nikdy dost

Ženy a jejich neustálé nakupování bot, kabelek či jiného oblíbeného artiklu, to je klasika. Ale ani pánům se nějaká obdoba této mánie nevyhýbá. „Můj přítel je úchyl na čepice. Nakupování jako takové nesnáší, kdyby bylo na něm, nosil by jedny džíny, dokud by se nerozpadly,“ říká šestadvacetiletá Lenka. Jedné věci ale prý nikdy neodolá. „Pořád nakupuje čepice, má jich několik desítek,“ dodává Lenka, podle níž navíc všechny vypadají skoro stejně.

Foto: Thinkstock

Možná máte doma plný botník střevíčků, ale i muži mají slabost pro nákupy. Jen si ujíždí třeba na čepicíchFoto: Thinkstock

Technik na zabití

Ivanin manžel je velmi technicky zdatný. Většinou je to fajn, umí rozchodit počítač, který zkolaboval, zprovoznit televizi, která vypadá na odpis, a podobně. Nic se ale nemá přehánět. „Dívat se s ním na nějaký film je dost často peklo. Běžně se totiž v průběhu sledování rozhodne, že televizi trochu vyladí. Takže začne řešit nastavení zvuku, šířky obrazu, barvy, jas a já nevím, co všechno,“ líčí třiatřicetiletá Ivana, která v tu chvíli těžko ovládá vztek.

A jakou úchylku má váš muž?

Reklama

Související témata:

Načítám