Hlavní obsah

Cviky pro lepší sex a proti inkontinenci. Zkusíte je?

28. 8. 2019

Břicho, stehna, zadek... Většina žen řeší především tyhle problémové partie. Ale možná ještě důležitější jsou jiné svaly. Ty, díky kterým vás přestanou bolet záda a mimo jiné zlepší i váš sex. Víte, jak posilovat svaly pánevního dna?

Článek

Svaly pánevního dna jsou důležitou součástí hlubokého stabilizačního systému. Ovlivňují postavení těla, dýchání i správnou funkci orgánů. A v neposlední řadě vám jeho zpevnění pomůže k lepšímu a delšímu orgasmu. To je dost důvodů k tomu se na ně zaměřit, nemyslíte?

Pokud budete pravidelně posilovat svaly pánevního dna, zajistíte si správnou polohu močového měchýře a celé pánve vůbec. Špatná poloha pánve může způsobit bolesti v oblasti pánve, bederní oblasti, kostrče nebo podbřišku, ale také různé sexuální dysfunkci a dokonce neplodnost.

Důvodů, proč se věnovat i svalům, které nejsou vidět, je proto nespočet. Jak na bezpečné a účinné cvičení vám ve videu předvede a vysvětlí zkušená fyzioterapeutka Tereza Novotná.

Děkujeme Domu jógy Anděl za poskytnutí prostoru k natáčení. Ostrovského 11/16, 155 00, Praha; dum-jogy.cz/andel. 

ynezorPumanzeSaNyknalC

Reklama

Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.