Hlavní obsah

Domácí cvičení: Nemáte činky? Nevadí, stačí knihy a guma

 
7. 12. 2020

Další z kategorie domácího cvičení, které může být zrovna tak účinné jako v posilovně. Potřebujete k tomu podložku, gumu na cvičení a nějaké závaží, takže činky, lahev vody nebo knihy.

Článek

Dřepy u zdi s gumou na kolenou a se zátěží, zvedání se z lehu se závažím nebo posílení zad v kleku. Trenérka Kristýna Soukupová si pro vás připravila sérii cviků na celé tělo. Můžete je provádět i bez pomůcek, ale pokud chcete vyzkoušet něco nového a přidat zátěž, nevynechávejte je.

Posilovací gumy seženete v e-shopech a v obchodech se sportovním vybavením za pár korun. Vyplatí se doma mít pár činek nebo kettlebell, ale stejně tak vám poslouží větší knihy. Pusťte si oblíbené písničky, obujte tenisky a jde se na to! Proveďte u každého cviku 20 opakování, pak vyměňte nohy a celkově odcvičte 4 kola.

5 cviků s gumou a závažím

  • Sed o zeď se zátěží
  • Noha do strany s gumou
  • Zvednutí z lehu se zátěží
  • Přitahování nohou k hrudníku
  • Zvedání závaží nad hlavu
ynezorPumanzeSaNyknalC

Reklama

Sdílejte článek