Hlavní obsah

Sýry a hubnutí? Tyhle druhy jsou pro shazování kil nejlepší

Pokud vaše tělo nemá problém s trávením laktózy, není důvod vylučovat sýry z jídelníčku. A to, i když chcete zhubnout. Naopak sýry mohou být výborným zdrojem například bílkovin. Vybírejte ale chytře...

Článek

Sýry jsou naprosto běžnou součástí redukčního jídelníčku, stejně jako přílohy, které vám nutriční poradkyně Helena Takačová spolupracující se společností Stob přiblížila ve článku Přílohy k hubnutí patří: Jaké jíst, aby šla kila opravdu dolů?.

Výhodou sýrů je skutečnost, že bývají zdrojem bílkovin, ale i dalších cenných látek. Třeba vápníku nebo vitaminu D, jež jsou pro zdravé tělo neskutečně důležité. Na druhé straně, taky jsou často bohatým zdrojem tuku, což právě při redukci váhy může být problém.

Kolik sýra si můžete dopřát, když hubnete? Kolik plátků eidamu? Jak velký kus hermelínu? A jakého sýru můžete bez výčitek sníst celé balení? Podívejte se na naše video!

Jakého sýra byste se nikdy nevzdali? A jak to máte třeba s banány. Vyhýbáte se jim? My známe 5 důvodů, proč byste je měli jíst každý den.

ynezorPumanzeSaNyknalC