Hlavní obsah

Co dělat, aby bylo ženské vyvrcholení ještě silnější?

Foto: Profimedia

Zestonásobte své potěšení z orgasmu. Cesta k jedinečnému blahu je neuvěřitelně jednoduchá!

Vyvrcholení zakončené slastným skoro až kolapsem? Inspirujte se jednoduchým způsobem, jak mít mnohonásobně intenzivnější orgastické zážitky. Stačí jen správně dýchat…

Článek

Že by obyčejné hluboké nádechy a výdechy mohly způsobit něco tak úžasného, jako je silnější a mnohem barvitější orgasmus? Jistě. Komukoli. I vytížené workoholičce, která na studium erotických příruček nemá čas. A postup není nijak složitý.

Funguje to dlouhá léta

Ronja Sebastian, učitelka tantry, jogínka, propagátorka dechových cvičení a v neposlední řadě i hvězda internetu, která se o svoje poznatky a vědomosti dělí prostřednictvím naučných videí, zveřejnila návod, jak mít desetkrát intenzivnější orgasmus.

Tuhle zajímavou dámu, která se narodila ve Švédsku a žije střídavě v Londýně a Nizozemsku, opěvují stovky jejích spokojených klientek. Chcete zažít to, co ony? Pak vsaďte na odkaz buddhistického a hinduistického učení. Krok za krokem.

Foto: Profimedia

Správná technika dýchání dokáže divy

1. Začátek ve správný čas

Už se chvíli mazlíte a vy víte, že je orgasmus na spadnutí? Hluboce dýchejte ústy a povolte čelist. „Tenhle krok uvolní vaše genitálie a spodní břicho, takže vaše tělo začne silněji cítit a vnímat vše, co se okolo něj děje,“ popisuje odbornice v jednom ze svých videí a dodává, že jakýkoli kontakt těl vám za doprovodu nádechů a výdechů bude připadat citlivější a hlubší. Taky aby ne. Dýcháním uvolníte stres a zajistíte větší průtok krve do vaginy a klitorisu. A dál?

2. Zapojení zad

Pár ukázkových „kyslíkových tahů“, a je čas na techniku vlny. Při nadechování tlačte hrudník dopředu (ven) a prohněte se v zádech. Trup se dostane do pohybu a bude připomínat vlnovku. Dělejte to do té doby, než vám tento krok bude připadat přirozený. (Zesílíte pocit napětí a předplatíte si dlouhotrvající vzrušení.) Jistě, při prvním pokusu se budete muset trochu soustředit, ale pak už to půjde samo. (Pohyb se dá natrénovat i před zrcadlem.) A teď to přijde.

3. Důraz na aktivitu správných svalů

Jemně stlačte svaly pánevního dna, a to při výdechu. „To způsobí, že se přicházející orgasmus stane mnohem příjemnější, intenzivnější a delší,“ říká expertka na ženskou rozkoš s upozorněním, že nemusíte stlačovat prudce, ale spíš jemně. Ostatně, v praxi se to všechno chápe lépe. A vychytávky, které zajistí víc než polovinu úspěchu?

Erotický tuning

Fajn je, že se cvičení hlubokého dýchání dá trénovat jak o samotě, tak i při sexu s partnerem. Dobrá milostná pozice na pokusy je „žena nahoře“, ale dá se říct, že se hodí jakákoli poloha, která je pohodlná. Záleží na osobních preferencích. Jen platí, že čím větší je psychické souznění s milencem, tím větší je šance na megalomanské zážitky.

Foto: Profimedia

Nemusí jít jen o polohu, kdy je žena nahoře, záleží i na práci pánevního dna

Duchovní propojení totiž zajišťuje uvolňování těch správných hormonů a sex se stává více naplňující a smyslnější. Však taky slovo tantra má v sanskrtu (stovky let starý jazyk) dva významy. Rozvíjení a osvobození. Její myšlenkou je sepětí celé lidské bytosti.

O mužích pro muže

Proto jestli chcete trénovat hluboké dýchání v momentě, kdy nejste v úplně pohodě nebo když ve vzduchu visí napětí z hádky, bude proces složitější. A mimochodem, i partner může svoji sexualitu pozvednout na vyšší úroveň a užít si jako nikdy před tím. Jak by měl zvládat vzrušení a oddálit výstřik semene?

Studnice erotických rad, Britka Linda Sonntag, třeba radí zůstat v naprostém klidu, uvolnit svaly v oblasti přirození a konečníku a těsně za zuby tisknout jazyk proti patru. Hluboké a pravidelné dýchání je samozřejmostí. S tímto tipem se muž snáze naladí na partnerčinu vlnu a může vyvrcholit spolu s ní.

Tak co, zkusíte techniku nádechů a výdechů po vzoru tantry?

ynezorPumanzeSaNyknalC