Článek
„Pamatuji si to velmi dobře. Lidé v prodejnách si mezi sebou povídali, smáli se a doporučovali si, co si koupit. Na co si vzpomínají, co měli rádi. Největším tématem bylo mléko v neprůhledném sáčku. Na internetu se spustila diskuse o tom, jak ho nejlépe skladovat, aby se neroztrhlo, lidé si radili své vychytávky,“ vzpomíná Kateřina Štichová z Oddělení firemní komunikace Lidlu.
A bylo to tak. Mléko v sáčku se stalo opravdovým hitem, stejně jako další produkty v původních obalech. Tam, kde to technologie a legislativa dovolovaly, také s původní recepturou.
Lidl je známý právě díky jedinečným tematickým týdnům, ve kterých nabízí vždy něco nového. Najdete v nich vychytávky, jež jinde neseženete, nebo určitě ne za tak výhodnou cenu.
Originalita a cenová dostupnost dělají tematické týdny něčím, proč lidé do Lidlu každý týden míří – a to nejen v České republice, ale také v zahraničí. A právě jedna tematická akce v Maďarsku, nabízející produkty v barevných obalech, inspirovala české nákupčí Lidlu k týdnu s nostalgickým nádechem. Kdo jiný než země se socialistickou minulostí by mohl nabídnout téma retro? Zrodil se tak nápad, pro který se nadchli i tehdejší dodavatelé, a hned začali pátrat v archivech po starých etiketách. Zrodil se Retro týden.
Babetka, Metro, Pitralon, mýdlo Jelen, Indulona, Vitacit, Pedro, Horalky, instantní polévky, paštiky. Retro týden probíhá zpravidla třikrát do roka a nabídka je pokaždé jiná. Téma retro už totiž není otázkou jen dob dávno minulých. První Retro týden nabízel zboží 70.–80. let, aktuální však již zařazuje produkty z devadesátek.
Jaké jsou nejoblíbenější produkty?
Mezi oblíbené stálice po celou dobu patří Kofola, Májka a Bohemia Sekt.
Retro týden si za 10 let získal srdce mnohých Čechů a právem patří v Lidlu mezi nejoblíbenější akce – společně s týdny inspirovanými Francií a Itálií. Další možnost zakoupit si oblíbené nostalgické kousky budete mít již tento týden od 7. 5. Po čem sáhnete? www.lidl.cz