Článek
Mileniálky a Gen Z přepisují pravidla sportovního stylu - v posledních měsících se totiž celosvětově profláknuté značky jako Adidas, Nike, Puma nebo třeba Under Armour odsunuly na druhou kolej. Dnešní holky chtějí na cvičení kousky, které jsou z funkčních materiálů, ale zároveň mají minimalistický design, žádná velká loga a vypadají jako z módního editorialu, a ne z tělocvičny před dvaceti lety.
Nové sportovní značky přinášejí pocit, že sportovní oblečení nosíte hlavně pro sebe, ne pro vrcholný výkon a už vůbec ne, abyste ohromila okolí.
Alo Yoga
Když hledáte outfit, který zvládne barre, jógu i následný brunch s kámoškou, je Alo jasná volba! Tahle americká značka spojuje funkčnost a estetiku, zakládá si na kvalitních materiálech a definují ji jednoduché, ale efektivní střihy. A nesmíme zapomenout ani na její smysl pro ekologii a charitativní činnost. Je to přesně ten brand, který v dnešní době potřebujeme jako sůl. Stylové sety v minimalistickém designu i jednotlivé kousky od podprsenek přes topy i mikiny až po legíny si rozhodně zamilujete. Jen počítejte s tím, že si trochu připlatíte.
Lululemon
Kanadská značka je proslulá svými prémiovými látkami. Mezi nejoblíbenější patří materiály Nulu™, který evokuje pocit druhé kůže, a Luon™, který odvádí pot a poskytuje kompresi pro náročnější sportovní výkony. Kvalita oblečení je prý nepřekonatelná a legíny od této značky údajně vydrží roky jako nové. Lululemon sází na minimalismus bez loga a na nezaměnitelný ikonický styl. Stejně jako u předchozí značky musíte počítat s tím, že prémiová kvalita něco stojí.
Vuori
Kalifornská značka se specializuje na sportovní a volnočasové oblečení, které je inspirované místním životním stylem - propojuje tak fitness, surfování i umění. Vyznačuje se ultra měkkými materiály, minimalismem a také střihy, se kterými zazáříte ve fitku, na pláži i ve městě. Filozofii této značky je motto „look good, feel good“ (vypadat dobře, cítit se dobře), které zároveň říká, že není důležité tlačit na sportovní výkon, ale zaměřit se na pohodlí a dobrý pocit.
Wiskii Active
Hongkongská značka funguje už od roku 2016, ale teprve v posledních letech patří mezi elitu ve sportovních brandech. Proslavil ji především TikTok a Instagram, kde na ni pějí ódy influencerky z celého světa. Nejprodávanější kousky mají typické vlnité okraje, díky kterým jsou na první pohled rozpoznatelné od jiných značek. Specifické jsou také pastelové barvy a rafinované střihy jako třeba překřížený pas nebo otevřená záda.
Beyond Yoga
Kalifornská značka pro aktivní životní styl se zaměřuje na prvotřídní materiály, pohodlí a střihy pro všechny typy postavy. Jsou to ideální kousky pro ty, kteří chtějí pohodlí i mimo trénink. V tomhle krásném sportovním oblečení totiž můžete vyrazit i do města. Kromě měkoučkých materiálů, které vám zajistí maximální komfort při každé činnosti, jsou ještě pro značku typické tlumené odstíny.
Fabletics
Sportovní značka herečky Kate Hudson sází na styl, cenovou dostupnost a samozřejmě funkčnost. Je specifická VIP členstvím, které poskytuje atraktivní slevy a exkluzivní nabídky. V nabídce najdete samozřejmě klasické sportovní kousky, ale také třeba teplákové soupravy nebo bundy.









