Hlavní obsah

Rozmazlujte pleť i v noci

Foto: samphoto.cz/jiunlimited

Během spánku se pleť regeneruje

Spánek je tím nejstarším a nejpřirozenějším prostředkem k našemu půvabu. Ačkoliv se většina tělesných funkcí s nástupem tmy zpomaluje, kožní buňky pracují na plné obrátky a napravují škody napáchané během dne. Držte se proto následujících zásad a probuďte se do krásy!

Článek

V noci pleť odpočívá od slunečního záření, toxinů, smogu a přejde na režim regenerace. Pokud ji ovšem pečlivě nevyčistíte, zázrak se konat nebude. Budete-li spát osm hodin denně a podpoříte pleť nočními přípravky, odmění se vám svěžím a mladistvým vzhledem.

Večerní péče ve třech krocích

První krok - čištění Každodenní očištěnípleti je důležité i v případě, že nepoužíváte make-up. Vyzkoušejte například micelární roztok Bioderma Sensibio H2O, který je světově hodnocen jako jeden z nejlepších. Výhodou je, že se nemusí oplachovat a sedne i té nejcitlivější pleti. Trápí-li vás rozšířené póry, nezapomeňte na adstringentní tonikum, například od La Roche Posay. V jiném případě vsaďte na pleťové tonikum Ryor.

Druhý krok - Exfoliace Jednou až dvakrát týdně před spaním použijte jemný peeling, který odstraní odumřelé buňky. Juvena nabízí krémový peeling s výtažkem z ibiškových květů, Ahava bahenní peeling s minerály z Mrtvého moře.

Foto: archiv firem

Pleť čistěte i v případě, že nepoužíváte make-up

Třetí krok - výživa a hydratace Pro viditelně mladší pleť hledejte noční krémy s obsahem kolagenu, peptidů nebo vitaminu A. Nutností je hydratace - můžete-li investovat, zkuste vysoce zvláčňující a vyhlazující krém Neostrata Ultra Moisturizing Face Cream. Pokožku rozmazlíte, pokud pod krém přidáte sérum, například Derma Genesis od Lorealu s kyselinou hyaluronovou. Před spaním tvář přestříkejte termální vodou ve spreji. Nezapomínejte ani na vaše oči. Vybírejte krémy s obsahem kofeinu, heřmánku, nebo okurky, díky nimž nebudete ráno vypadat otekle. Koenzym Q10 zase vyhlazuje a redukuje jemné vrásky.

Noční tipy

Pokud je to jen trochu možné, spěte na zádech. Snění na boku způsobuje vrásky v dekoltu i u očí. Pokud jste dlouhovláska, pořiďte si saténový polštářek, po kterém budou vlasy klouzat a nezacuchají se.

V noci se nezaměřujte jen na tvář - zkuste noční vlasovou péči Kérastase, na zjemnění rukou hydratační rukavice s gelovou vrstvou, tělový levandulový krém a na nohy krém Neutrogena a ponožky.

Foto: archiv firem

Noční péče nezahrnuje jen obličej

Když je spánek problémem

Jestliže špatně usínáte, pomůže vám několik jednoduchých triků:

  • Pořiďte si vonný polštářek s obsahem levandule, heřmánku nebo mandarinky, který přispěje k celkovému zklidnění organismu i mysli.
  • Dejte si pozor na kofein nebo nikotin. Několik hodin před spaním nepijte kávu ani čaj, působí povzbudivě a pro spánek rušivě.
  • Nekonzumujte ani příliš těžká, tučná jídla, zbytečně zatížíte organismus zpracováváním potravy.
  • Udržujte v ložnici nižší teplotu okolo 18 až 20 stupňů, v létě spěte při otevřených oknech.
  • Ospale se budete cítit i po horké, relaxační vaně.
  • Během dne se snažte trochu unavit, zapomeňte na odpolední siesty. V podvečer si udělejte procházku, ale několik hodin před spánkem zapomeňte na větší fyzickou námahu jako je posilovna a cvičení.
  • Nenuťte se spát za každou cenu. Pokud se vám nechce, čtěte si, dívejte se na televizi a až poté se odeberte do ložnice.

Takže nakrémovat a hurá do peřin!

ynezorPumanzeSaNyknalC

Reklama