Hlavní obsah

Horoskop Vah na pondělí 3. 10.

Foto: Prozeny.cz

Foto: Prozeny.cz

Ráno nastane v práci situace, s níž jste nepočítaly. Vy se musíte chovat rozumně. Zatímco ostatní kolegové padají málem do mdlob, vy si musíte zachovat nadhled. Kdybyste se snažily, neztratíte ani smysl pro humor, což je hodně důležité.

Článek

Láska a sex

Se svými erotickými preferencemi nic nenaděláte. Je vám jasné, že vás přitahuje člověk, který má do dokonalosti podle vašich představ daleko, ale taky si uvědomujete, že se kouzlu jeho osobnosti nedokážete ubránit.

Partner a rodina

Když máte pocit, že se partner věnuje ostatním víc než vám, měly byste se ozvat. Bude to lepší, než abyste se tvářily ublíženě a nasupeně čekaly, až mu dojde, co vám udělal. V takovém případě byste se totiž nemusely dočkat.

Domácnost a nákupy

Jemné krajkové prádlo nesmíte za žádných okolností dávat do pračky. Bude lepší, když ho vyperete ručně a použijete šampon nebo tekuté mýdlo. V pračce by se mohlo poškodit.

Krása a zdraví

To, že máte práce až nad hlavu, ještě neznamená, že si přitom musíte enormně zatěžovat zrak. Ať děláte cokoli, čas na to, abyste si do očí káply tekuté slzy a tím je chránily, si najít prostě musíte.

Astrojídelníček

Uprostřed noci, exaktně v 2.15 hodin, Měsíc v Kozorohu doroste do své první čtvrti. Tato fáze má největší regenerační schopnosti z celého lunárního cyklu, má to ale pár podmínek: budete preferovat teplou vegetariánskou stravu, na minimum omezíte sůl, vzdáte se cigaret i alkoholu. Ráno popíjejte čaj nebo tinkturu naředěnou teplou vodou ze zlatobýlu nebo truskavce, když tyto bylinky doma nemáte, šípky je nahradí a je jedno, zda to bude čaj, nebo šťáva. Aktivovány totiž budou stupně zodiaku, které mají spojitost s kolenními vazy a chrupavkami, a tyto léčivky jim dodají výživu a podpoří regeneraci.

Posnídejte rýžovou kaši. Jelikož základní složkou pojivých tkání je kolagen, jehož tvorba se neobejde bez vitaminu C, dopoledne jezte rybíz, ideálně černý, a taky si dopřejte hrst gumových medvídků, které se vyrábějí ze želatiny tedy kolagenu. K obědu si dejte paprikovou polévku s vejcem. Tím organismu dodáte vitamin C a vápník, což je kombinace, která prospívá kostem, zubům i nehtům. Odpoledne jezte maliny a lískové oříšky, ty před konzumací na chvilku namočte do vody. Tyto plodiny jsou zdrojem antioxidantu tokoferolu (vitamin E), jemuž se přezdívá „vitamin kloubů“. Pro chrupavky je dále nepostradatelný lysin, ten obsahují kvalitní kravské mléko a sýry, tak si k večeři uvařte mléčnou polévku se sýrem a smetanou. Před spaním po malých doušcích vypijte teplý nálev z jedlé sody, postará se o regeneraci kloubů během spánku.

Reklama