Hlavní obsah

Tip týdne: Zhubnete a váhu si udržíte!

Foto: KetoDiet

Vsaďte i vy na spolehlivou dietu!

Největším strašákem hubnutí chtivých je jistě jo-jo efekt. Bojíte se ho, bráníte se mu, ale velmi často vás dostihne. Jak docílit toho, aby se vám shozená kila už nevrátila? Pomůže vám v tom dietní program KetoDiet.

Článek

Dietní program KetoDiet je založený na osvědčeném konceptu proteinové diety, který zformuloval Dr. Blackburn a který se původně v USA využíval především v léčbě velmi obézních pacientů. Záhy se ale ukázalo, že je tento koncept vhodný i pro redukci běžné nadváhy či mírné obezity. Bílkoviny jsou tělu dodávány ve formě hyperproteinových přípravků, které jsou navíc obohacené o potřebné vitaminy, minerály i o Omega 3,6 mastné kyseliny.

Proteinová dieta KetoDiet je sama o sobě velmi účinná, a výsledky tak na sebe nenechají dlouho čekat. Pokud začínáte dietu s reálnou nadváhou (BMI 24 a vyšší), není výjimkou, když se za první měsíc dietního režimu zbavíte až 8 nadbytečných kilogramů. Je to však jen první krok ke štíhlé postavě a dobré fyzické kondici.

Foto: KetoDiet

Od postavy vašich snů vás dělí jen tři kroky

3 snadné kroky proti jo-jo efektu

Zmínili jsme již první krok programu proteinové diety KetoDiet, díky kterému dojde k poměrně rychlé redukci zásobních tuků i k výrazné motivaci a chuti do dalšího boje s nadváhou.

Neméně důležitým, ne-li důležitějším, je ale krok druhý, takzvaný stabilizační. V této fázi totiž dochází k opravdu pozvolnému přechodu k běžným jídlům racionálního jídelníčku, která jsou ale bohatá na bílkoviny. Člověk si musí zvyknout přemýšlet nad tím, co jí a především mít na paměti, že je nutné pravidelně cvičit. I delší procházky několikrát za týden se počítají. V třetím a posledním kroku je hlavním cílem udržení váhového úbytku, vyvážená strava a pravidelná (a snad i oblíbená) sportovní aktivita. Dodržením uvedených kroků tak nejen zamezíte jo-jo efektu, ale zcela změníte svůj životní styl a budete se zase cítit spokojeně.

5 TIPŮ pro hladký průběh proteinové diety

  • Stanovte si jasný a reálný cíl(napřklad o číslo menší velikost oblečení).
  • Dodržujte pitný režim (minimálně 1,5 l tekutin za den).
  • Zapomeňte na alkohol! Nejen, že zabrzdí hubnutí, ale navíc i nabudí váš apetit.
  • Jezte pravidelně5x denně doporučená jídla, i když nemáte pocit hladu.
  • Začněte s pravidelnou sportovní aktivitou.

Další informace o proteinové dietě KetoDiet najdete na www.ketodiet.cz nebo na www.facebook.com/ketodiet.

ynezorPumanzeSaNyknalC

Reklama