Hlavní obsah

Dietní fígle profesionálek: Takhle si luxusní postavy udržují nejslavnější fitness hvězdy!

Foto: Profimedia.cz

Jillian Michaels je jedna z nejznámějších fitness trenérek. Inspirujte se jejím životním stylem i vy

Mají miliony fanoušků na sociálních sítích. Jejich cvičení a životospráva inspirují nejen ženy a dívky, ale i muže po celém světě. Fitness trenérky celebrit se samy stávají hvězdami. Jak si svoji krásnou postavu trvale udržují?

Článek

Nehrály v žádném filmu, nejezdí po koncertních turné ani se neprocházejí po přehlídkových molech. Přesto je znají a sledují miliony nadšenců po celém světě. Světové fitness trenérky jsou pro mnohé velkou inspirací. Co vlastně ve cvičení a stravování samy propagují? Na tohle sázejí…

Anna Victoria

Foto: Profimedia.cz

Fitness hvězdička Anna Victoria je velkou propagátorkou přirozené nezpracované stravy

Devětadvacetiletá Kaliforňanka Anna Victoria ještě před pár lety nevěděla o zdravé stravě nic. V roce 2012 prošla její životospráva absolutní proměnou, ke které nyní inspiruje svých 1,3 milionu instagramových fanoušků.

Krásná Anna se rozhodla pro změnu hlavně kvůli zdraví. Její jídelníček je proto postavený především na konzumaci čerstvých, přirozených a celozrnných potravin. K snídani jí nejradši vajíčka, místo kávy si dává čaj, obědvá nejčastěji saláty, pravidelně svačí a svůj denní příjem uzpůsobuje tomu, jak moc se hýbala.

Je také známá jako autorka dvanáctitýdenního programu Fit Body Guides, který si její fanoušci doslova vymodlili. Skládá se z cvičení šestkrát do týdne – třikrát kardio, třikrát silové cvičení – a také podrobného stravovacího plánu v „Annině stylu“.

Jillian Michaels

Foto: Profimedia.cz

Jillian Michaels v objetí s hercem a wrestlerem Dwaynem Johnsonem (45)

Stejně jako Anna Victoria je i Jillian Michaels původem z Kalifornie. Na rozdíl od ní je však tato třiačtyřicetiletá fitness hvězda osobní trenérkou bezmála čtvrt století.

U nás je Jillian známá hlavně svými třicetidenními videovýzvami – 30 Days Shred. Ty se skládají ze tří levelů, dohromady to tudíž dává devadesátidenní plán, po jehož absolvování – v případě, že upravíte i jídelníček – by měl být vidět značný efekt. Tréninky jsou založené na komplexních cvicích, do kterých se zapojuje co nejvíce svalových skupin. Zahrnují kardio, posilovací část, závěrečné zpevňování břicha a strečink. Výsledkem má být nastartování metabolismu při cvičení i po něm.

Jillian je také autorkou řady knih, mimo jiné bestselleru Ovládněte svůj metabolismus, kde uvádí základní pravidla svého stravování. Dbá zejména na nezbytnost snídaně – bez ní Jillian zkrátka nefunguje. Kvůli udržení stabilní hladiny krevních cukrů a hormonů jí každé čtyři hodiny, zato po 21. hodině, respektive krátce před spaním už nejí nic.

Jillian jí ráda maso, mořské plody, vajíčka či luštěniny. Její strava je mírně inspirovaná paleo dietou. Podle jejího jídelníčku máte na snídani třeba vajíčka s toastem, na oběd wrap s krůtím masem a avokádem, na svačinu smoothie a na večeři kuřecí satay.

Kayla Itsines

Foto: Profimedia.cz

Kayla Itsines na jedné ze svých instagramových fotek

Drobná usměvavá Australanka Kayla Itsines a její program BBG jsou dnes fitness fenoménem na slovo vzatým. Šestadvacetiletá trenérka má na Instagramu přes sedm milionů fanoušků a dennodenně zaplavuje sítě fotkami úžasných proměn svých stoupenců.

Kayla bývala, jak sama říká, nezdravým puberťákem s podváhou. Jejím cílem původně bylo pouze zesílit vlastní tělo. Již v osmnácti se však stala trenérkou a svůj profesní život zasvětila cvičení a zdravému životnímu stylu.

Fanoušci přímo uctívají její slavný program BBG neboli Bikini Body Guide. Jde o kombinaci různých typů tréninků rozložených do jednoho týdne – od HIIT neboli vysoce intenzivního intervalového cvičení přes klasické posilovací tréninky až po strečink. V neděli obvykle bývá rest day čili volný den.

Kayla ráda plánuje a nemá ráda striktní diety. To je pro ni naprosto typické. Žádné bez lepku, žádné raw ani paleo... Sem tam si dá i dortík či něco ne úplně zdravého a nezakazuje to ani svým cvičenkám. Je však třeba mít vždy všechno naplánované a pod kontrolou. Ráda také opakuje, že o svém cvičení a stravě si máte vést deníček.

Podle Kayliného dietního plánu snídáte třeba vločky s mlékem, proteinem a ovocem, dopoledne svačíte celerový salát s arašídovým máslem, obědváte kuřecí maso s celozrnnou rýží a sýrem, odpoledne svačíte banán a večeříte hovězí maso s quinouu, zelenou paprikou a fetou.

Máte zkušenost s programy podle těchto trenérek?

ynezorPumanzeSaNyknalC

Reklama