Hlavní obsah

Jak to vidí chlap: 6 důvodů, proč lidé už skoro vůbec „nesexují”!

Foto: thinkstock

Josef Hausmann zná důvody toho, proč se lidé už nemilují tak často jako dřívFoto: thinkstock

Paní Aconav z diskuse má pravdu. Skutečný (nikoli virtuální) erotický náboj mezi lidmi mizí. Kdopak si dnes půjčuje od kamaráda byt na flirt, koupiv mu předtím lístek do kina?

Článek

Kam se poděly hodinové hotely? Proč osiřela a zarostla skrytá romantická parkoviště pro milence v automobilech? Kam zmizeli majitelé „sbírek motýlů“? Vysvětlení je více, uveďme alespoň některá:

1. Dříve tomu bylo tak, že hlavní motivací pro muže, proč se hnát za slávou a bohatstvím, bylo zvýšení jeho společenského statusu a z toho plynoucí zvýšené vlastní ceny v očích žen.

Muži toho ovšem využívali, dovedli kvůli ženám „pustit chlup“ a spouštěli se s nimi ve velkém (za první republiky byl bordel v každém menším městě, ti nejbohatší – maharádžové a pašové – měli harémy se stovkami milenek). Bohužel došlo k posunu myšlení. Dnešní boháč hromadí peníze pro peníze, krejcar z něj nevypadne ani na podporu umění ani na sex; maximálně má nějakou tajnou milenku – ve strachu, aby se o tom nedozvěděla jeho manželka a nepřipravila ho o polovinu majetku.

Na akce dnešních milionářů se už zvát nenechávám – jsou to bezpohlavní rauty a ožrávačky zásadně bez bakchantek.

2. Modla peněz má v každodenním životě moderního muže za následek, že nedělá, co se finančně nevyplatí. Sex se mužovi finančně nevyplatí nikdy. Muži přežívají doma v „mamahotelích“ do vyššího věku, a pak už se to nějak o důchodu doklepe. Sice bez sexu, ale hlavně zadarmo. To nikdy nebylo, dříve chtěl mít každý chlap za každou cenu svůj byt, aby si tam mohl „tahat ženský“.

S tím souvisí i pokles lidí vstupujících do manželství – vždyť i to stojí hodně peněz. A to nemluvím o děsivých příkladech rozvodem zdecimovaných mužů, které potenciální ženichy odradí.

3. Chybí seznamovací podhoubí dříve organizované státem – jak třeba známe z komických situací Formanových filmů, kde političtí činovníci sháněli tanečníky a partnery venkovským děvčatům.

V místech textilního (ženského) průmyslu byla kasárna, lidé se seznamovali na odpoledních čajích, podporován byl sportovní klubový život, „pracující“ souložili na rekreacích ROH, v (tehdy běžných) lázních, na společných zájezdech zájmových seskupení a organizací, na sportovních soustředěních a podobně.

4. Skleníkový život při Facebooku, chatu, SMS, Twitteru či Badoo zbavuje potenciální zájemce o sex odvahy podstupovat nutné riziko při seznamování. Ono překráčet Lucernu, uklonit se a říci: „Smím prosit?“ není jen tak. Zvlášť, když je to zbytečné, protože jsou po ruce náhražky jako virtuální sex či drogy, které tu nikdy nebyly a jejichž použití nevyžaduje žádného hrdinství.

5.Od milostných návrhů na pracovišti odrazují i dříve nepoznané zákony o sexuálním harassementu a touha žen po nezávislosti.

6. Pokřivené zrcadlo vkusu nastaveného reklamou, idoly ze SuperStar a od reality odtržené fotografie z „bravíček“ mají za následek, že si pak člověk mezi normálními smrtelníky nevybere.

Jaký div, že hodnoty spermatogramů klesají.

Reklama

Související témata: