Hlavní obsah

Povislé paže? Pryč s nimi! 3 cviky, které je dokonale zeštíhlí

fitness

Chcete mít v koktejlkách štíhlejší nohy? Vezměte si vysoké podpatky. Nebo plošší břicho? Pomůže stahovací prádlo. S čím si ale takto neporadíte, to jsou knedlíkové paže. Ty musíte jedině zeštíhlit a zpevnit. Tyhle 3 cviky na ně platí!

Článek

Knedlíkové ruce na první pohled nehezky vyniknou nejen ve večerních šatech, ale i v tílkách, topech bez rukávků nebo tričkách s kratšími rukávky. Klidně můžete mít celkem ploché břicho i pevný zadek, ale vězte, že paží si každý všimne dřív. Zvláště těch povolených a překypujících.

Je vám z téhle představy úplně nanic? Tak s tím pojďte něco udělat! Kromě odlehčení jídelníčku, což je nezbytné vždycky, když chcete zeštíhlovat, je potřeba zařadit i vhodné cvičení.

Trenér Pavel Dvořáček vám ve videu představí tři cviky zaměřené na komplexní posílení paží a ramen. Pro krásný tvar je totiž třeba zpevnit v první řadě ramenní svaly, posléze nezapomínat na bicepsy a především tricepsy – právě díky pravidelnému procvičování tricepsů, tedy zadní části paže, předcházíte povislým pažím s knedlíkovým efektem.

Ruce se dají posilovat s vlastní vahou, velmi často se ale využívají i činky, kotouče či jiná závaží. Jste, co se zpevňování paží týče, začátečníci? Pak si vystačíte s malými dvoukilovými či 2,5kilovými činkami. Některým křehotinkám bude stačit i menší zátěž. Vůbec to nevadí, při pravidelném cvičení alespoň dvakrát do týdne budete váhy rychle navyšovat. To se nebojte.

Jaké cviky na paže provádíte nejčastěji?

ynezorPumanzeSaNyknalC

Reklama

Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.