Článek
Vážené dámy, toto jsou tampony!
Zatímco si Češky mohly alespoň o nějaké variantě funkčních intimních vložek nechávat sladce zdát, Američanky byly opět o krok vpřed. Učily se používat tampony! „Pokračujte v pohodlí!“ hlásá reklama v časopise, kde je nakreslena smějící se mladá žena při bowlingu. „Proč se zbytečně držet stranou, když můžete používat nové Fibs (tampony od Kotexu) a být stále v pohodě!“ zpravuje text celý svět o převratné novince. Navíc pozor – tento revoluční vynález je dokonalý v tom, že k jeho aplikaci nepotřebujete žádné pásky ani špendlíky a navíc vám v kabelce nezabere víc místa než běžná rtěnka!
Že tampon je neškodný a praktický, zaručuje i jiná reklama na značku Meds. Důvěrně vyhlížející doktorka vysvětluje a na obrázcích ukazuje, jak se takový tampon sám dokonale přizpůsobí a pohltí až o 300 % více, než je jeho vlastní objem. A pokud by zákaznice nebyly s výsledkem spokojené, zaručí jim výrobce vrácení peněz. Jak taková reklamace probíhala? Asi to bylo drsné! No nekupte to…
Už vím, proč je manžel frigidní!
„Proč jsem si proboha tuto knihu nepřečetla dříve!“ běduje zhrzená manželka v reklamě na Zonite intimní hygienu. Díky ní totiž zjistila důvod manželovy frigidity. Jak říká obsáhlý text: za rozpadlé domovy, horké společenské chvilky nebo bezdůvodné odmítnutí může nedostatečná intimní hygiena! A jako moderní ženy bychom všechny měly denně používat zázrak jménem Zonite! Zapomeňme tedy na manželské krizové poradny a psychology, řešení problému začíná u Zonitu…
K ještě ideálnějšímu partnerskému vztahu by vám měl také dopomoci deodorant Fresh. Výrobce radí zákaznicím, aby si udělaly domácí test. Na jedno podpaží se nanese současný deodorant a na druhé dokonalý Fresh. A pak zkoumejte rozdíl!
Přijď k nám, máme toaleťák…
A třešinka na závěr: Naprosto úžasná je fotografie se dvěma dětmi, kdy jedno říká „Přijď na návštěvu k nám domů… máme příjemný toaletní papír Soft Delsey!“ To snad ani nepotřebuje komentář.
A jaké reklamy dostaly vás? Podělte se s ostatními v diskusi pod článkem!