Hlavní obsah

Staré reklamy: To je něco!

Foto: Google

Konečně objevila příčinu manželova chladuFoto: Google

Reklama

Jak vypadaly reklamy dávno před tím, než společnosti začaly lákat na make-upy maskérů filmových hvězd a nutily nás zkoumat, jestli se „tak narodila“, nebo je to její dokonalá rtěnka? Popravdě – byla to síla! Udělejte si s námi malý výlet do 40. let minulého století i vy!

Článek

Vážené dámy, toto jsou tampony!

Zatímco si Češky mohly alespoň o nějaké variantě funkčních intimních vložek nechávat sladce zdát, Američanky byly opět o krok vpřed. Učily se používat tampony! „Pokračujte v pohodlí!“ hlásá reklama v časopise, kde je nakreslena smějící se mladá žena při bowlingu. „Proč se zbytečně držet stranou, když můžete používat nové Fibs (tampony od Kotexu) a být stále v pohodě!“ zpravuje text celý svět o převratné novince. Navíc pozor – tento revoluční vynález je dokonalý v tom, že k jeho aplikaci nepotřebujete žádné pásky ani špendlíky a navíc vám v kabelce nezabere víc místa než běžná rtěnka!

Že tampon je neškodný a praktický, zaručuje i jiná reklama na značku Meds. Důvěrně vyhlížející doktorka vysvětluje a na obrázcích ukazuje, jak se takový tampon sám dokonale přizpůsobí a pohltí až o 300 % více, než je jeho vlastní objem. A pokud by zákaznice nebyly s výsledkem spokojené, zaručí jim výrobce vrácení peněz. Jak taková reklamace probíhala? Asi to bylo drsné! No nekupte to…

Foto: Google

Snadné hubnutí zabíralo už tenkrátFoto: Google

Už vím, proč je manžel frigidní!

„Proč jsem si proboha tuto knihu nepřečetla dříve!“ běduje zhrzená manželka v reklamě na Zonite intimní hygienu. Díky ní totiž zjistila důvod manželovy frigidity. Jak říká obsáhlý text: za rozpadlé domovy, horké společenské chvilky nebo bezdůvodné odmítnutí může nedostatečná intimní hygiena! A jako moderní ženy bychom všechny měly denně používat zázrak jménem Zonite! Zapomeňme tedy na manželské krizové poradny a psychology, řešení problému začíná u Zonitu…

K ještě ideálnějšímu partnerskému vztahu by vám měl také dopomoci deodorant Fresh. Výrobce radí zákaznicím, aby si udělaly domácí test. Na jedno podpaží se nanese současný deodorant a na druhé dokonalý Fresh. A pak zkoumejte rozdíl!

Přijď k nám, máme toaleťák…

A třešinka na závěr: Naprosto úžasná je fotografie se dvěma dětmi, kdy jedno říká „Přijď na návštěvu k nám domů… máme příjemný toaletní papír Soft Delsey!“ To snad ani nepotřebuje komentář.

A jaké reklamy dostaly vás? Podělte se s ostatními v diskusi pod článkem!

Reklama

Související témata:

Načítám