Hlavní obsah

Sex: 6 poloh, které vám vytvarují postavu

Foto: Thinkstock

Když se budete pohybu při sexu věnovat poctivě, zhubnete! Nevěříte?

Potřebujete zhubnout a zpevnit svoje tělo, ale nesnášíte posilovny? Zkuste to příjemnějším způsobem: dřinou v posteli! Jaké polohy vám vyrýsují zadeček, lýtka, stehna i prsa?

Článek

Léto za dveřmi, a vy máte povislé bříško a zadeček, rosolovitá stehna, ochablá lýtka nebo neforemný hrudník? Všechno se do dob plavkové sezony dá ještě napravit! Že nemáte čas na cvičení v posilovně? Nevadí! Můžete zkombinovat příjemné s užitečným a podlehnout fyzické aktivitě, která by se dala pojmenovat sloučením dvou anglických slovíček cvičení plus sex, tedy sexercise!

Těchto 6 milostných poloh vás dostane do formy! A je zaručené, že ať si oblíbíte tu první nebo poslední, vždy bude takové „cvičení“ zábavnější než roboticky zvedat závaží v posilovně.

1. Vestoje

Německý výzkum prokázal, že když se budete každý den po dobu dvou týdnů milovat pouze v poloze vestoje, zhubnete minimálně 3 až 5 kilo! Že se vám to nějak nezdá? Sexuology od našich sousedů tento výsledek taky překvapil. Do výzkumu bylo zapojeno celkem 500 párů, a všechny ženy po jeho ukončení byly minimálně o 3 kila lehčí! Vysvětlení je jednoduché. Při sexu vestoje se do činnosti zapojuje víc svalů než při jiných polohách. Vaše snaha vyvažovat se tvaruje nohy a zadeček, v tváři v tvář partnerovi a s jednou nohou zvednutou se protáhne i vnitřní strana stehen. Hlavně žádné úlevy a opírání se o zeď! Přidržování je povoleno, na všechno ostatní zapomeňte, děláte to přece pro sebe, ne?

2. Na koníčka

Když si vyskočíte do sedla a zahájíte pořádně divokou jízdu, můžete se spolehnout, že zabrat dostanou hlavně vaše stehenní svaly a pozadí. Pokud tuhle klasickou variantu trochu obměníte a místo sedu obkročmo zvolíte přidřepnutí (buď čelem, nebo zády k partnerovi), krásně vytvarujete lýtka.

3. Psí poloha

I když poloha, ve které jste vy na všech čtyřech, působí dojmem, že pro vás jako ženu není příliš náročná, opak je pravdou. Všechny vaše klíčové svaly jsou zapojeny v rytmu, ve kterém partner přiráží. Kdyby tomu tak nebylo, ztratíte rovnováhu. I proto je dobré nešetřit se a milovat se v této poloze na měkké posteli, kde je udržení rovnováhy přece jen o něco náročnější. Váha vlastního těla spočívá převážně na mírně pokrčených rukách a pohupování trupu dopředu a dozadu uvádí do chodu i prsní svaly, což je konec nepohodlných kliků! Zkusit můžete i variantu s taburetkou, která je k vidění na našem obrázku.

4. Most

Most neboli pozice z jógy, která rozhodně patří do sexercise, vás dostane do formy raz dva. Lehněte si na zem na záda, ruce položte podél těla a pánev zvedněte do mostu. Partner do vás vstoupí vkleče. V případě, že partner bude mít řeči, jak je to pro něj nepohodlné, motivujte ho informací, že bude mít stehna jako ze žuly, tak ať se nefláká! Ostatně, můžete si jeho výkon změřit, více zde.

5. Nepřímý pohled

Partner si sedne na okraj postele, opře se za zády o ruce a veškerou aktivitu nechá na vás. Proč taky ne, že? O super tělo do plavek bojujete vy! Proto zády k němu obkročmo nasedněte, ruce položte na svoje kolena a pohyby nahoru a dolů pořádně posilujte zadeček, stehna i ruce.

6. Trakař

Jelikož si i vaše ruce zaslouží posilovnu, aby v odhalených tílkách vypadaly hezky, dopřejte vytvarování i jim. Partner se posadí na paty a mírně zvedne. Vy ho čelem k němu obkročmo obejmete nohama, přičemž se opíráte o ruce. Je to náročné? Nikdo přece neříkal, že to bude procházka růžovým sadem! Když si zvolíte ještě náročnější pozice, o fyzickém zápřahu nebude pochyb, 8 poloh pro divoký sex!.

Sex jako náhrada dřiny v posilovně. Ano, či ne?

U sexu myslete hlavně na to, že když pohupujete boky, všelijak se kroutíte, předkláníte, zakláníte, vypínáte hrudník, vždycky pracuje nějaký ten svalík. Když ještě převezmete iniciativu, sex budete řídit a vůbec se nebudete šetřit, vyrýsujete svoje tělo, a ještě se u toho budete cítit dobře. Je ale třeba „jet“ na maximum!

Pro ženy je těžší dosáhnout „hubnoucí“ tepové frekvence

„Umím si představit, že když někdo bude souložit každý den, vynaloží opravdu velké úsilí jako při nějakém sportu a bude si u toho sledovat tepovou frekvenci okolo 120–130 tepů za minutu, aby spaloval tuky, tak možná nějaký ten gram ubude,“ říká trochu skepticky profesionální trenér fitness Eduard Havel, který tak poukazuje hlavně na to, že soulož jednou za týden opravdu nestačí. Ale prý s přivřenýma očima může říct, že se možná dá sex provozovat jako aerobní aktivita. Když to ale budete brát vážně!

Vždyť i výše zmíněný německý experiment dokládá, že i minimální, ale intenzivní a pravidelný pohyb v hubnutí pomáhá.

A co vy? Potíte se v ložnici, nebo v posilovně?

ynezorPumanzeSaNyknalC