Hlavní obsah

Jak mít „V“ na břiše? Nejlepší cviky na šikmé břišní svaly

Nelíbí se vám sixpack, ale chcete mít krásně ploché a pevné břicho? Pak se zaměřte na šikmé břišní svaly. Když je posílíte, získáte krásně vytvarovaný pas a na spodním břiše budete mít pomyslné sexy „véčko“.

Článek

Vytesaná břicha jsou pěkná – na pánských modelech spodního prádla. Vážně byste ale chtěly stejné svaly i na svém vlastním těle? Většina žen touží po úzkém pasu a břiše bez tuku. To ale neznamená mít nutně pekáč buchet (který stejně není tak funkční, jak si myslíte). Zaměřte se radši na šikmé břišní svaly a získejte opravdu sexy bříško!

Jestli chcete udělat něco pro své zdraví, posilujte především hluboko uložené svaly, které nejsou vidět. Ty jsou zásadní. Když je zpevněný střed těla, odlehčíte bedrům, ulevíte kyčlím a bude se vám i lépe chodit. Proto se zaměřte na cvičení, které spojuje obojí!

Cviky, které vám ve videu předvede trenérka Kristýna Soukupová, vám posílí střed a zároveň krásně vytvarují břicho do „V“.

ynezorPumanzeSaNyknalC

Reklama